Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline xjohny  
#1 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 14:59:44(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Zajímavý referenční údaj:
1979 RS Camaro, předtím sériových 195HP
Úpravy: sání EDL-2101, QJet karbec, Hedman Hedders svody a rázem je to 221HP :-)

Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#2 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 17:30:54(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Hmm, zajimave je ze Z28 mela v serii 175HP :o)) to byl ale vykon na nejsilnejsi model :o)) a v roce 1970 360HP
Offline xjohny  
#3 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 17:34:55(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
No on píše, že to byla crate engine, takže vlastně nový motor připravený na úpravy.
Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#4 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 17:36:57(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Skoda ze neni dostupna masinka v CR , zmeril bych :o)))
Offline xjohny  
#5 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 17:43:37(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jako motorová brzda? Ta je minimálně jedna v Praze a druhá v Děčíně. Chci tam někam taky někdy zajet, ať vím na čem jsem.
Camaro se rozskočilo...
Offline tafna  
#6 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 17:49:01(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
fik napsal:
Skoda ze neni dostupna masinka v CR , zmeril bych :o)))

na kazdym vetsim tuningovim sraze ji maj. za tisic korun to tam merili!
Offline fik  
#7 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 17:51:52(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Myslim ze je trochu problem v automatu, meri se to na urcitej kvalt ???
Offline sejki  
#8 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 18:18:08(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tafna napsal:
na kazdym vetsim tuningovim sraze ji maj. za tisic korun to tam merili!


coz je uplne na hovno :)
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline tafna  
#9 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 18:42:59(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
sejki napsal:
coz je uplne na hovno :)
tak nam rekni proc!! at jsme chytrejsi!! :))
Offline xjohny  
#10 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 18:55:22(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
fik napsal:
Myslim ze je trochu problem v automatu, meri se to na urcitej kvalt ???

Rozjedeš to postupně až na nejvyšší kvalt (v našem automatu D) a pak dupneš na plyn v těch otáčkách, ve kterých už ti to nepodřadí. Snad.
Camaro se rozskočilo...
Offline sejki  
#11 Odesláno : pátek 29. ledna 2010 20:07:31(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tafna napsal:
tak nam rekni proc!! at jsme chytrejsi!! :))


kazda brzda meri jinak, kdyz das vedle sebe 10 brzd a otestujes na nem jedno auto tak ve finale zjistis ze kazda ti ukaze jinou hodnotu... to za prve... a za druhe kdyz uz chces porovnavat upravy provedene na aute tak na jedne a te same brzde a pokud mozno ve stejny den v co nejkratsim intervalu, pokud to jde a kdyz to nejde tak si zapsat jakej byl tlak vzduchu, jaka byla teplota, a vlhkost vzduchu.... je to docela dulezite a pak to merit pri stejnych nebo alespon hodne podobnych podminkach.... tovarni udaje se vetsinou neschoduji s tim co namerite na brzdach jelikoz jak sem psal kazda brzda meri jinak a nevite ani za jakych podminek oni to meri, takze kdyz privezes auto tak nejdriv zmerit na nejakej brzde kterou si vytipujes a u ni uz zustat a vubec nevadi kdyz ti ta brzda ukaze treba ze mas jen 150 koni kdyz tovrni udaje rikaj ze mas mit 190 ale jde tam pak o ten rozdil takze udelas nejakou upravu zmeris zjistis ze mas 170, takze si sel o 20 koni vejs a teoreticky mas 210koni :) nejde o to co nameris na origo motoru ale co ti prinesou upravy a o kolik jdes nahoru... doufam ze to chapes, lip to napsat neumim.

proto kdyz zacli s brzdou na tuning srazu, lidi si nechavali zmerit vykon tak byly celkem nasrany jaktoze maj treba jen 100hp kdyz jejich krasna poladena hodna s K&N filtrem ma mit 140hp....
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (2)
Podobná témata
měření výkonu (Motory, výkonové úpravy)
od f.martas77 16.02.2010 21:10:35(UTC)
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.