Jirka_z28 napsal:V8, manuál, T-top... ta nejlepší kombinace :)
Jak jsi řešil panty dveří? já vyměnil čepy, ale pořád to není ono a jedny mám sedlý moc a musí se s nima trochu mlátit...
Já si na lak asi počkám dlouho... nejdřív řeším podvozek.
A jestli se to chovalo tak divně, kde byly problémy? Řízení je ok, bez vůlí?
No s dveřma je sranda,přizvedl jsem je na pantech a vyměním taky čepy.Dokud je pootevřený okno nebo jsou sundaný střechy,tak jdou krásně(samozřejmně lehce přezkakujou)ale co sem koukal tak s tím maji problémy všíchní co mají dveře dlouhý jak tejden před vejplatou a těžký jak prase na porážku.Neni to holt calibra co za deset let shnije od dírky po kamínku
A ten zvuk při zabouchnutí jak se v nich všechno zatřese...Je to prostě americkej žigulík....(kouzelný)Ale to doženeš,já sem je taky dostal nahoru.Kupodivu hůř na tom byly u spolujezdce...
O vibrování prohlásil můj kamarád z tatra servisu když na to koukal "hele to asi moc nejezdilo viď "
svedl to na ztuhlost všech kloubů na kardanu.Pro jistotu ho necham převážit(jestli to k něčemu bude),ale jakmile jsem s tim jezdil tak to zmizlo.Pneu byly samozřejmě dávno vyměněný.
Jinak koupil jsem to auto s údajnými 55tis mil,v čechách je od 94 a moc nejezdilo....Jedinej kdo tomu rozumněl byl asi poslední majitel,mladej kluk,který dělal spodek motoru(udřeli to na klice)
teď mám tu špajsku venku,spojka je KO,podle toho jde usoudit že to má spíš 160tis.Ale nevím.Co sem se dočet tak vydrží kolem 120,tak to někdo buď moc šetřil,nebo právě ne...Ložisko mělo vůli skoro 2mm,takže spíš to má nalítáno víc...Interier je v poho,akorád jako obvykle propálený sedačky...Přičítám to tomu že jedinej střízlivej v tom autě byl asi řidič...
Jinak mně uchvátilo řazení,měl jsem TT,ale tohle je něčim vyjimečný...
Je mi jasný že tohle auto nemůže konkurovat těm dvojkám, co mají kluci...ty mají svojí duši,ale stejně je to raritka,mam to jen pro zábavu...