Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

12 stránek«<23456>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline fik  
#76 Odesláno : úterý 25. května 2010 18:02:57(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
sejki napsal:
to mas gut, me praskly 3 listy, takze to budu resit asi novejma listakama... nebo je jeste jedna varianta ale to asi neproje na testaci:) dat do zadu klasicky pruziny, uz sem to na par aut videl...


na pera ti urcite nikdo koukat nebude Ja nic
Offline xjohny  
#77 Odesláno : úterý 25. května 2010 18:12:36(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
fik napsal:
na pera ti urcite nikdo koukat nebude Ja nic

Mně by teda určitě koukal, anžto testační komisař pracuje rovnou na STK :-)

A obecně bych řekl, že se na to budou někteří komisaři koukat taky, takže bych to určitě nezobecňoval.
Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#78 Odesláno : úterý 25. května 2010 18:21:12(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
xjohny napsal:
Mně by teda určitě koukal, anžto testační komisař pracuje rovnou na STK :-)

A obecně bych řekl, že se na to budou někteří komisaři koukat taky, takže bych to určitě nezobecňoval.


mozna ze jo , ale takova uprava neni v zazade proti pravidlum Ja nic
Offline xjohny  
#79 Odesláno : úterý 25. května 2010 18:27:01(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
To teda nevim... ty se nějak víc vyznáš v legislativě? Je to snad dobová úprava? Rozhodně to není nic ke zlepšení bezpečnosti jako např. kotouče dozadu. Lisťáky jsou úplně v pohodě, akorát holt nejsou tolik "sporty".
Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#80 Odesláno : úterý 25. května 2010 18:40:00(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
xjohny napsal:
To teda nevim... ty se nějak víc vyznáš v legislativě? Je to snad dobová úprava? Rozhodně to není nic ke zlepšení bezpečnosti jako např. kotouče dozadu. Lisťáky jsou úplně v pohodě, akorát holt nejsou tolik "sporty".


Pravidla jsou jasna, ale kolik znas aut co jsou stejna jako v roce vyroby ?? Ja nic Ja nic je jich malo a camar kor Ja nic ja az nasanim origo kola tak bych splnovat uz mohl Ja nic Kolikrat ani komisar nevi jak to ma origo vypadat ..... vis jake by musel mit znalosti ? a jelikoz to dela dobrovolne a zkoro zadarmo tak je rad ze ma obecne prehled.
Offline Cestovatel  
#81 Odesláno : úterý 25. května 2010 22:34:13(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Daawid napsal:
ty budíky jsou super, jak jsou podsvícený (barva)?

Barvu jsem vybral modrou. Můžeš si ale nakonfigurovat design podle své představy,obroučka, tvar číslel, barva ciferníku atd.
Offline Cestovatel  
#82 Odesláno : pondělí 31. května 2010 2:12:41(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Od posledního příspěvku se zatím nic nezměnilo co se týče klempíře. Ti co jsou řemeslníci maji moc práce. Já stím snad nepohnu. Přední a zadní náprava, polorám a plus pár dalších dílů které vypadaly jak hromada šrotu, byly opískovány a nastříkány
UserPostedImage.
V úterý vezu motor ke klubovému ladiči. Když jsem vznesl dotaz co vše na motoru bude dělat nenašel jsem na seznamu Pocket porting. Rozhodl jsem se sundat hlavy a udělat to sám. Podle testů které jsem již dříve anoncoval Pocket porting ve spojení se zvýšením komprese za použití tenčího těsnění pod hlavu dokáže dát motoru 26 HP. Když jsem to četl zdálo se mi to přehnané, ale potom co jsem viděl spalovací prostor a prostor pod sácím/výfukovým ventilem tak tomu věřím. Všude ostré hrany hrubé stěny a technologické zápichy brzdící proudění nebo dokonce obracející proud opačným směrem. Dokonce ani intake manifold nepasuje přesně na hlavy. Jestli někdo chcete zvyšovat výkon určitě začněte tady. Já už to mám hotové.

Upraveno moderátorem pondělí 31. května 2010 11:12:58(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline xjohny  
#83 Odesláno : pondělí 31. května 2010 11:17:17(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Pecka Hurraa
Hele, ohledně těch lisťáků - nezmění se po vypečení jejich mechanické vlastnosti? Nebude se ta barva lámat? Doufám, že jsi nenechal práškovat pružiny, co drží kapotu nad motorem, protože by pak přestaly fungovat :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline Cestovatel  
#84 Odesláno : pondělí 31. května 2010 15:00:20(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
xjohny napsal:
Pecka Hurraa
Hele, ohledně těch lisťáků - nezmění se po vypečení jejich mechanické vlastnosti? Nebude se ta barva lámat? Doufám, že jsi nenechal práškovat pružiny, co drží kapotu nad motorem, protože by pak přestaly fungovat :-)

Použitá barva není prášková. Nic se nevypalovalo jen sušilo.
Offline xjohny  
#85 Odesláno : pondělí 31. května 2010 15:24:02(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Aha... ale myslím, že práškem by to bylo vhodnější, i když pokud je to natíraná tlustá vrstva, tak by problém být neměl. Jen ty péra se mi stejně nezdaj, asi se ti budou loupat.
Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#86 Odesláno : pondělí 31. května 2010 17:12:39(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Dobry Ja nic ja mam hlavy snizene na soustruhu , a kanaly a ostatni je take lestene a tesneni normal, to co mas ty je nejak vyrazne uzsi ??
Offline Cestovatel  
#87 Odesláno : pondělí 31. května 2010 17:58:05(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
xjohny napsal:
Aha... ale myslím, že práškem by to bylo vhodnější, i když pokud je to natíraná tlustá vrstva, tak by problém být neměl. Jen ty péra se mi stejně nezdaj, asi se ti budou loupat.

V místě kde se bez olejové vrstvy třou o sebe dvě kovové plochy se oloupe všechno i žárový zinek
Offline Cestovatel  
#88 Odesláno : pondělí 31. května 2010 18:11:30(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
fik napsal:
Dobry Ja nic ja mam hlavy snizene na soustruhu , a kanaly a ostatni je take lestene a tesneni normal, to co mas ty je nejak vyrazne uzsi ??

Nerozumím co máš na mysli tím užší? O kolik jsi nechal hlavy snížit? Také o tom uvažuji. Ještě změřím objem spalovacího prostoru a uvidím co mi vyjde abych se dostal na kompresní pomět aspoň 9,5-10:1. Má s tímto poměrem někdo nějakou zkušenost?
Offline sejki  
#89 Odesláno : pondělí 31. května 2010 18:27:36(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Cestovatel napsal:
Nerozumím co máš na mysli tím užší? O kolik jsi nechal hlavy snížit? Také o tom uvažuji. Ještě změřím objem spalovacího prostoru a uvidím co mi vyjde abych se dostal na kompresní pomět aspoň 9,5-10:1. Má s tímto poměrem někdo nějakou zkušenost?


hlavy snizovat je blbost, kvuli sani... ps snizuje se na frezce, ne na soustruhu
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Jířa  
#90 Odesláno : pondělí 31. května 2010 19:02:20(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Já myslím že se tu moc špekuluje. Vymejšlí se vymejšlí a pak houno.
Nakonec já osobně jsem toho zářným příkladem. Špekulovalo se a nakonec to má Ondra v KV s tím, že se to musí udělat znova.
Podle toho co jsem vyčetl tady na foru, tak mám vzato že Libor chce z toho motoru dostat něco kolem 300 koní.
Vždyť je "tisíc" způsobů jak z 5.7 SBC dostat tolik koní daleko jednodušším a osvědčeným způsobem než tu Libor popisuje.
A ruku na srdce... 30 koní u SB pětsedmy... Co to je?
Vačka, sání, karburátor, pořádný výfuk vč. svodů na slušném spodku a máš 300 koní jen to hvízdne.

Nic proti Liborovi, to ne. Ale já už si takhle hubu rozbil. Tak nechť se to stane ponaučením pro ostatní.
Pokud bych si ten motor chtěl vymazlit "sám", tak bych nevymýšlel vymyšlené, našel bych si na netu podobnou úpravu co mám v plánu a udělal bych to podle ní.

Offline Cestovatel  
#91 Odesláno : pondělí 31. května 2010 22:27:20(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Já myslím že se tu moc špekuluje. Vymejšlí se vymejšlí a pak houno.
Nakonec já osobně jsem toho zářným příkladem. Špekulovalo se a nakonec to má Ondra v KV s tím, že se to musí udělat znova.
Podle toho co jsem vyčetl tady na foru, tak mám vzato že Libor chce z toho motoru dostat něco kolem 300 koní.
Vždyť je "tisíc" způsobů jak z 5.7 SBC dostat tolik koní daleko jednodušším a osvědčeným způsobem než tu Libor popisuje.
A ruku na srdce... 30 koní u SB pětsedmy... Co to je?
Vačka, sání, karburátor, pořádný výfuk vč. svodů na slušném spodku a máš 300 koní jen to hvízdne.

Nic proti Liborovi, to ne. Ale já už si takhle hubu rozbil. Tak nechť se to stane ponaučením pro ostatní.
Pokud bych si ten motor chtěl vymazlit "sám", tak bych nevymýšlel vymyšlené, našel bych si na netu podobnou úpravu co mám v plánu a udělal bych to podle ní.


Co jsi tady popsal je už zabalené a připravené na zítřejší transport do Chodova. Teď tady řeším kompresi protože ve standartu pro US benzín s nízkým oktanovým číslem je komprese 8.2 pro náš benzín komprese začíné na 10. Nejsem v tomto odborník, ale čím více se tomu reálná komprese přiblíží tím lépe pro proces hoření. Na 10 to asi nepůjde vzhledem ke konstrukci motorua spalovacích komor. Musí to být nějaký kompromis. Proto můj dotaz.
Offline fik  
#92 Odesláno : úterý 1. června 2010 0:33:20(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Cestovatel napsal:
Nerozumím co máš na mysli tím užší? O kolik jsi nechal hlavy snížit? Také o tom uvažuji. Ještě změřím objem spalovacího prostoru a uvidím co mi vyjde abych se dostal na kompresní pomět aspoň 9,5-10:1. Má s tímto poměrem někdo nějakou zkušenost?


Ja uz to koupil hotove , nevim o kolik je to , ale v radu mm, myslim ze puvodni majitel rikal 9,7 max 10,5, hodne bude zalezet jakej mas spodek motoru ,asi bych ty hlavy nechal jen srovnat , tim se dostanes treba na 9..... kamarad ma kolem 13,5 (BB 8,2l ) a na 95 natural mu to uz klokota Ja nic Ja nic musi jezdit na 100 a vice oktanu Juj Juj
Offline Cestovatel  
#93 Odesláno : úterý 1. června 2010 1:23:22(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Díky, prokonzultuju to ještě zítra s ladičem.
Offline sejki  
#94 Odesláno : úterý 1. června 2010 10:23:52(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
nejdriv si prectete jak to s tim benzinem je, v US jejich standart benzin je nas 98 a vejs....
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Cestovatel  
#95 Odesláno : čtvrtek 3. června 2010 23:01:30(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Pánové mám dotaz. V loni na podzim tady někdo nabízel díl zadního blatníku tj. tu část mezi dveřmi a kolem. Nemůžu to najít jestli ta nabídka je ještě aktuální. Víte někdo kdo to byl?
Offline Cámo  
#96 Odesláno : čtvrtek 3. června 2010 23:51:46(UTC)
Cámo

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 778
Bydliště: Střelice u Brna

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
Cestovatel napsal:
Pánové mám dotaz. V loni na podzim tady někdo nabízel díl zadního blatníku tj. tu část mezi dveřmi a kolem. Nemůžu to najít jestli ta nabídka je ještě aktuální. Víte někdo kdo to byl?

Myslím, že tomcat-Tomáš má nějaké díly...
HD's coming
Offline Cestovatel  
#97 Odesláno : sobota 5. června 2010 0:17:41(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Dnes jsem konečně očistil spodek Camara od toho asfaltu co tam předchozí majitel naplácal. Děsná práce. Musím říct že závidím vám všem kdo si užíváte svého miláčka v blahé nevědomosti co se pod nánosy barvy skrývá. Ještě se připomínám jestli si někdo nevspomene kdo nabízel díly zadního blatníku.
Jířa  
#98 Odesláno : sobota 5. června 2010 0:21:33(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Cestovatel napsal:
Dnes jsem konečně očistil spodek Camara od toho asfaltu co tam předchozí majitel naplácal. Děsná práce. Musím říct že závidím vám všem kdo si užíváte svého miláčka v blahé nevědomosti co se pod nánosy barvy skrývá. Ještě se připomínám jestli si někdo nevspomene kdo nabízel díly zadního blatníku.


Tohle už mám za sebou...
Offline tafna  
#99 Odesláno : sobota 5. června 2010 14:56:40(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
Cestovatel napsal:
Dnes jsem konečně očistil spodek Camara od toho asfaltu co tam předchozí majitel naplácal. Děsná práce. Musím říct že závidím vám všem kdo si užíváte svého miláčka v blahé nevědomosti co se pod nánosy barvy skrývá. Ještě se připomínám jestli si někdo nevspomene kdo nabízel díly zadního blatníku.
to jsem nabizel ja.
Offline Cestovatel  
#100 Odesláno : sobota 5. června 2010 22:27:28(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
tafna napsal:
to jsem nabizel ja.

A máš je ještě?
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (6)
12 stránek«<23456>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.