Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
No mě připadá, že zrovna v tom čase je ta scéna zrychlená, ale vím co myslíš, pokud to vypadá stejně jak v onom čase :) Tady je vidět i další funkce toho udělátka, že snižuje namáhání členů kardanu při prudkým rozjezdu : no traction bar traction bar installed Pokud spolu tyto dvě funkce souvisí, jakože to "prohnutí" kardanu vůči diferenciálu způsobí rozkmitání kola, to nevím.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Marvel napsal:No mě připadá, že zrovna v tom čase je ta scéna zrychlená, ale vím co myslíš, pokud to vypadá stejně jak v onom čase :) Tady je vidět i další funkce toho udělátka, že snižuje namáhání členů kardanu při prudkým rozjezdu : no traction bar traction bar installed Pokud spolu tyto dvě funkce souvisí, jakože to "prohnutí" kardanu vůči diferenciálu způsobí rozkmitání kola, to nevím. samozrejme ze souvisi, to jak se takhle naprava protoci dozadu vuci sve ose tak se pak deje nekolikrat za sebou a naprava se rozkmita... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
sejki napsal:samozrejme ze souvisi, to jak se takhle naprava protoci dozadu vuci sve ose tak se pak deje nekolikrat za sebou a naprava se rozkmita... OK, tak konečně všechno do sebe zapadlo :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Napsal: Jí Koukni na tuhle scénu (3:55) Jak poskakuje to kolo... Ty traction bars tom uzabraňují... Jira, to je moj film zo 68" Bullitov pripad". Super ukazka!!!!!!
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 20.04.2009(UTC) Zpráv: 299 Bydliště: Kladruby nad Labem
|
Marvel napsal:Jo, tak tomuhle věřím :) díky za vysvětlení, i sejkovi. Příště si radši chvílu počkám, něž tu začnu jásat nad blábolem... :)
Já se tedy omlouvám za nemístný žert.... Samozřejmě, že jsou to traction bars....ale prostě mi to nedalo, když jsem viděl jak je to pěkně vyfocený....... Tak ještě jednou sry..
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
Zlumik napsal:Já se tedy omlouvám za nemístný žert.... Samozřejmě, že jsou to traction bars....ale prostě mi to nedalo, když jsem viděl jak je to pěkně vyfocený....... Tak ještě jednou sry.. Pohodičká tady se to moc často nevidí takový fóry, tak sem prostě uvěřil
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
Zdravím, potřeboval bych zodpovědět dvě nejasnosti ohledně Honzovýho expressu a pak poradit s jednou mojí záležitostí :)
Takže k tomu Honzovýmu: Když kupoval svoje Camaro, tak měl v kapotě díru a v ní byl ten srdíčkovej filtr, kterej o nějakej ten centimetr přesahoval nad kapotu. Pak mu kapotu zavařili a přestříkli. No a v tom případě by při zavírání kolidoval ten filtr s kapotou ne? Nebo se něco pod filtrem zařízlo?
No a ta druhej dotaz je k výměně brzdových kotoučů, kde se mu po výměně pravej kotouč zahříval i bez brždění a táhl řízení na pravou stranu. Jak byl tento problém odstraněn?
No a nyní k mé záležitosti: Tatíkovi se před nějakým časem podařilo s naším autem mírně drbnout do betonové zídky, výsledkem je mírně poškrábaná (cca 4 škrábance) karoserie až na kov na malé ploše přibližně 4*3 cm. Před týdnem jsem si všiml že se tam objevuje mírný oranžový nádech čili začínající koroze. Měl jsem v plánu rez odstranit tekutým odrezovačem, pak ty škrábance, který jsou až na kov natřít (a teď doufám že nikoho nepobouřím) modelářskou barvou ve stejné barvě (azurová metalíza). S tou modelářskou barvou jsem to už jednou zkusil a výsledek byl dobrý. No a nakonec postižené místo přestříknout bezbarvým lakem.
Jediný čeho se bojím je použít ten odrezovač, protože sem se nikde nedočetl, co to udělá se stávajícím lakem okolo. No a brousit to místo šmirglem se mě moc nechce, jelikož netuším jak bych to pak dával dokupy.
Takže shrnul bych to jako opravu jen malé části karoserie mírně napadené povrchovou korozí. Děkuji za Vaše nápady a připomínky. Případně sem dám foto kdyby bylo potřeba :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
1) Kapota - na karburátoru byl kroužkový nástavec, který ten filtr přizvedával aby čuměl ven, tak se prostě vyhodil :-) 2) Brzdy - problém byl způsoben tím, že jsem špatně zatlačil brzdové pístky zpátky do brzdiče, levé destičky se potom moc mačkaly na kotouč a proto se to tam víc hřálo a brzdilo nerovnoměrně. Při opravě se brzdič komplet rozebral, vyčistil, vyměnily gumičky a prachovky a už je to ok.
3) Barva - odrezovačem bych to teda radši nebral. Bude to jen povrchová liška, tak by mohlo stačit to jen zdrsnit jemným šmirglem. Když nezbrousíš zbytečně velkou plochu okolo, tak se není čeho bát. Těžko soudit jak ta modelářská barva bude držet, ale rači bych to vzal něčím jiným. To už lépe poradí místní znalci. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
K te oprave barve - oderozovac bych tak nepouzival. Je to mastny a spatne na tom drzi barva. poskozene misto obrousil na plech smirkem zrnitosti tak 120 a odstranil rez . Otazkou je zda rez nebude pokracovat i dal pod barvu. Pokud je to misto promacknuty pak a chces to mit hezky tak se musi kitovat. Dal bych zdrsnil cele misto vcetne navazneho laku jemenjsim smirkem zrnitiost tak 600-800. Dale bych cele zamaskoval pairovou paskou a novinama a Tu papirovou pasku tak 5 cm a prehnout v 1/4 a prilepit a uvnitr mirne nadzvednout. bude jemenjsi prechod mezi lakem a plnicem. dal striknout zakladovkou a pak plnicem. Pro tyto ucely asi staci ve spreji. Nasledne vse zbrousit. smirkem ale pod vodou zrnitost tak 800-1000. Opet mirne az do zdraveho laku, krasne se to navaze. Opet zamaskovat az do zdraveho laku. Nasledne sehant sprej stejne barvy nebo si ho nechat namichat. Dle kodu barvy aiuta to namicha i do spreje kazda prodejna autolaku. Prvni vrstvu jen zaprasit. Druhou vice nalit, ale zas ne moc aby to stekelo. Pak se vetsinou prelakovava bezbravym lakem cely dil, tak ze se vse obrousi smirkem tak 1500 opet pod vodou a striknou se dve vrstvy laku. Tohle bude asi pro tebe komplikovane, takze bych opet jen zabrousil opravene misto smirkem 1500 a nastrikal dve vrstvy laku. Zalezi jak se ti to povede, Bud se to necha nebo se to prelesti a nebo se cele misto vcetne laku zbrousi smirkem 1500 a pak 2000 pod vodou a nasledne prelesti lestici pastou. (pozor hlavne neprobrousit skrz lak) Je to trochu komplikovanejsi, ale vysledek by se mels trochou citu zvladnout i v amaterskych podminkach s minimalnimi naklady rekneme tak 300-400 Kc
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
Moc děkuji oboum Honzům za vysvětlení a rady :) Jen se chcu zeptat na tu leštící pastu, tu mám koupit ve verzi na nový nebo na starý lak?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Když nanášíš novej lak, tak pastu na novej lak, řekl bych, můj skromný názor :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
xjohny napsal:Když nanášíš novej lak, tak pastu na novej lak, řekl bych, můj skromný názor :-) Jo ale když budu lakem stříkat jen postižené místo, tak pak teda jen postižený místo leštit pastou? o to mi de
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
Zdravím. Měl bych dotaz k listovýmu odpružení. Asi to nedokážu nějak odborně specifikovat, tak to řeknu podle svýho. Tady na tomhle autě (camaro na prodej v tom servisu robertone, který se rozebírá v rubrice bazar) http://img829.imageshack.us/i/08092010373.jpg/ jsou listový péra uchycený za tu potvoru, která trčí směrem dolů a tudíž sou lisťáky celkem nevzhledně viditelný. Ale třeba na Honzovým autě, sou krásně schovaný za karoserií http://chevroletcamaro.c...ha-preparace-na-stk.aspx(1. obrázek). Kdo mi poví proč to má jeden takhle a druhej jinak? Popřípadě co se tím šteluje atd... :) Jo a druhej dotaz: na některých camarech 70-73, sem místo pravýho (pravděpodobně couvacího světla) viděl jakejsi přepínač nebo co a mě vrtá hlavou, k čemu to může bejt. Bohužel zrovna sem nemoh žádný auto s tímhle udělátkem na netu najít, zkusím ještě pohledat. Díky.
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Marvel napsal:Zdravím. Měl bych dotaz k listovýmu odpružení. Asi to nedokážu nějak odborně specifikovat, tak to řeknu podle svýho. Tady na tomhle autě (camaro na prodej v tom servisu robertone, který se rozebírá v rubrice bazar) http://img829.imageshack.us/i/08092010373.jpg/ jsou listový péra uchycený za tu potvoru, která trčí směrem dolů a tudíž sou lisťáky celkem nevzhledně viditelný. Ale třeba na Honzovým autě, sou krásně schovaný za karoserií http://chevroletcamaro.c...ha-preparace-na-stk.aspx(1. obrázek). Kdo mi poví proč to má jeden takhle a druhej jinak? Popřípadě co se tím šteluje atd... :) Jo a druhej dotaz: na některých camarech 70-73, sem místo pravýho (pravděpodobně couvacího světla) viděl jakejsi přepínač nebo co a mě vrtá hlavou, k čemu to může bejt. Bohužel zrovna sem nemoh žádný auto s tímhle udělátkem na netu najít, zkusím ještě pohledat. Díky. Tím třmenem se dá kompenzovat výška zadku. Resp. místo abys vyhamroval pera, a tím pádem tu prdel takhle zvedl, tak jen prodloužíš ten třmen a o ten kousek to taky zvedneš. Myslím že tak nějak to měl i Láďa (Cámo) na svém camaru. A na druhej dotaz ti nejsem schopen odpovědět, páč nevím co myslíš.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
jasně, díky. Jo a ten třmen vždy směřuje dolů? Jakože se nedá nasměrovat třeba směrem odpředu, tím by se víc prohla pružina a tím se zvedne zadek? Pokud by to tam šlo teda pak nasadit, nevim.
No a k tomu záhadnýmu přepínači či co to je: vím že to měl jeden borec na nastyz28, ale vubec ho nemuzu najit, tak az na to narazim, tak se ozvu :)
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Marvel napsal:jasně, díky. Jo a ten třmen vždy směřuje dolů? Jakože se nedá nasměrovat třeba směrem odpředu, tím by se víc prohla pružina a tím se zvedne zadek? Pokud by to tam šlo teda pak nasadit, nevim.
No a k tomu záhadnýmu přepínači či co to je: vím že to měl jeden borec na nastyz28, ale vubec ho nemuzu najit, tak az na to narazim, tak se ozvu :) Ten třmen slouží jen k ukotvení té listové pružnice. Hlavně musí být pohyblivej. Tím jak se to pero prohýbá, tak mění svou délku. A ten třmen tu délku kompenzuje. Tam ho nemůžeš nějak směřovat. Bude vždy tam, kde bude oko té pružnice.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
jo jo, už to vidím :) dík
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
to myslis ten plech s podlozkama? no drzi to hydrostely ve sve poloze :) |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
jo to myslím, takže jestli to chápu správně, tak se to tam dává jenom při skládání motoru aby se něco nepohlo?
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
rekl bych , ze borec provadel konverzi z flat tappet vacky na roller. Zdvihatka jsou vyssi a proto je tam ty drzaky a pavouk.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 12.03.2009(UTC) Zpráv: 295 Bydliště: Brno
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
|
jo, asi to tak vypada podle toho co sem se ted docetl. a ja myslel ze ten pavouk s tema podlozkama sou nejakej vylepsovak natrvalo :)
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK