Kategorie: Kandidát smečky Metály: Registrován: 02.10.2010(UTC) Zpráv: 215
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Zdar chlapi, potřebuju poradit. Chci dát dohromady přívod studenýho a předehřátýho vzduchu do snorkelu. Ale ještě se mě nepodařilo najít všechny díly. hlavně jsem nikde nenašel ten kryt co je přišroubovanej na motoru. Nevíte někdo co všechno je potřeba a nebo kde to vykoumat? Nahrál bych sem fotky co mám v PC, ale to jaksi nejde. Díky
|
1 uživatel blahořečil Firebird CZ za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.04.2009(UTC) Zpráv: 762 Bydliště: Praha/Pribram
Blahořečil: 155-krát Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Metály: Registrován: 02.10.2010(UTC) Zpráv: 215
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
V Chiltonu i Haynesu se o tom zmiňují, ale jen u birdů do roku myslím 74 pak už nic. Možná to ale je podobný. Podařilo se mě stáhnout pár fotek TA 78a79 kde to je slušně vidět, ale ten jeden kousek nemůžu nikde najít. Jaký máš mail, pošlu ti je a třeba na něco přijdem.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.04.2009(UTC) Zpráv: 762 Bydliště: Praha/Pribram
Blahořečil: 155-krát Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
|
Firebird CZ napsal:V Chiltonu i Haynesu se o tom zmiňují, ale jen u birdů do roku myslím 74 pak už nic. Možná to ale je podobný. Podařilo se mě stáhnout pár fotek TA 78a79 kde to je slušně vidět, ale ten jeden kousek nemůžu nikde najít. Jaký máš mail, pošlu ti je a třeba na něco přijdem. To budu moc rád : ) cabriofan@centrum.cz
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Metály: Registrován: 02.10.2010(UTC) Zpráv: 215
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Metály: Registrován: 02.10.2010(UTC) Zpráv: 215
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Dveře jsou krásný, úplně bez koroze. Upraveno uživatelem sobota 12. února 2011 0:25:10(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Metály: Registrován: 02.10.2010(UTC) Zpráv: 215
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
detail toho mýho zmatku, časem to snad bude propojený tak jak to má být. Upraveno uživatelem sobota 12. února 2011 0:24:36(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.04.2009(UTC) Zpráv: 762 Bydliště: Praha/Pribram
Blahořečil: 155-krát Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
|
Zmatek se časem vyřeší, hlavně že pěkně vrčí a jezdí! Má skvělý zvuk : )
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Hale, jaktože ti kouří jen levý výfuk? :) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Metály: Registrován: 02.10.2010(UTC) Zpráv: 215
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
xjohny napsal:Hale, jaktože ti kouří jen levý výfuk? :) Divný což? Výfuky sice pomalu končí svou životnost, ale je to taky tím nasvícením. Slunce svítilo zprava zrovna na tu část a ostatní je ve stínu tak to taky trochu zkresluje. Taky to může být tím, že na volnoběh špatně drží otáčky. Zatím.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 22.03.2009(UTC) Zpráv: 704 Bydliště: Haratice p...l světa...
Blahořečil: 1-krát
|
No Ahoooj! Pěkně,pěkně... Hele ten "husí krk" co vede k filtru tam taky nemám. Ten má ústit někde do podběhu,podle toho kam je situován ten výčnělek na který to má být nasazeno.Ale jezdí to skvěle i bez toho-neboj. Předehřátý vzduch je myslím veden malou hadicí přímo z víka ventilů-prostě klasický "odfrk" z motoru. Já ten přívod vyřešil tak,že jsem otevřel ten "Shaker hood" co trčí ven z kapoty,poněvadž tam je pouze jako nefunkční ozdoba. Bude to myslím fungovat dobře jako náporový sběrač. Mám to někde nafocené v mém foru. Bohužel jsem to neměl možnost ještě vyzkoušet,poněvadž jsem svěřil auto lakýrníkům,kteří lámou světový rekord v nejpomalejším stříkání a strojení auta na světě. No snad už to letošní jaro bude zlomové a vytáhnu to na silnici. Tak V8 zdar!
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Metály: Registrován: 02.10.2010(UTC) Zpráv: 215
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
wolfow napsal:No Ahoooj! Pěkně,pěkně... Hele ten "husí krk" co vede k filtru tam taky nemám. Ten má ústit někde do podběhu,podle toho kam je situován ten výčnělek na který to má být nasazeno.Ale jezdí to skvěle i bez toho-neboj. Předehřátý vzduch je myslím veden malou hadicí přímo z víka ventilů-prostě klasický "odfrk" z motoru. Já ten přívod vyřešil tak,že jsem otevřel ten "Shaker hood" co trčí ven z kapoty,poněvadž tam je pouze jako nefunkční ozdoba. Bude to myslím fungovat dobře jako náporový sběrač. Mám to někde nafocené v mém foru. Bohužel jsem to neměl možnost ještě vyzkoušet,poněvadž jsem svěřil auto lakýrníkům,kteří lámou světový rekord v nejpomalejším stříkání a strojení auta na světě. No snad už to letošní jaro bude zlomové a vytáhnu to na silnici. Tak V8 zdar! Já se nebojím, s jízdníma vlastnostma jsem nadmíru spokojen Jsem hroznej detailista a mám za cíl dát to auto do stavu v jakým jezdilo v roce 78. (kromě toho opotřebení) Mě chybí husí krk s těma propojkama, ten vývod na podběhu tam mám. jen to propojit. Ta trubička z víka ventilů je na pravý straně. Včera jsem zjistil, že se mě odpojila. Asi tam bude chybět nějaká svorka. Na levý je vedená silná trubice, snad přímo od svodů, ze spodu do snorkelu, co trčí od filtru. To mě taky celý chybí. Scoop je jen na okrasu to je fakt. Naposledy byl funkční v roce 73. Ale objevil jsem set, který ho udělá funkční. Mohlo by to vypadat zajímavě Přeju ať se zadaří a do jara je bird na silnici.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 22.03.2009(UTC) Zpráv: 704 Bydliště: Haratice p...l světa...
Blahořečil: 1-krát
|
Jo,jo... Ten set jsem taky viděl-je to řešené klapkou ovládanou bud mechanicky,nebo elektroventilem.Uvidíme jak se osvědčí "otevřená verze",kdyžtak se k tomu budu muset uchýlit. Tak ať to jezdí!!!! Zdar!
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Firebird CZ napsal:Já se nebojím, s jízdníma vlastnostma jsem nadmíru spokojen Jsem hroznej detailista a mám za cíl dát to auto do stavu v jakým jezdilo v roce 78. (kromě toho opotřebení) Mě chybí husí krk s těma propojkama, ten vývod na podběhu tam mám. jen to propojit. Ta trubička z víka ventilů je na pravý straně. Včera jsem zjistil, že se mě odpojila. Asi tam bude chybět nějaká svorka. Na levý je vedená silná trubice, snad přímo od svodů, ze spodu do snorkelu, co trčí od filtru. To mě taky celý chybí. Scoop je jen na okrasu to je fakt. Naposledy byl funkční v roce 73. Ale objevil jsem set, který ho udělá funkční. Mohlo by to vypadat zajímavě Přeju ať se zadaří a do jara je bird na silnici. Vsimol som si ze spinac startera tam mas z fordu...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Metály: Registrován: 02.10.2010(UTC) Zpráv: 215
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
tomcat1 napsal:Vsimol som si ze spinac startera tam mas z fordu... Máš pravdu. O tom vím a je to další věc kterou chci ještě teď dát do původního stavu. Jen musím zjistit jak to má správně být.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Metály: Registrován: 02.10.2010(UTC) Zpráv: 215
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Asi jediný dvě místa, kde jsou plechy totál, jsou vzadu u targy. Jinak z toho co jsem zatím viděl je kára v dobrý kondici. Upraveno uživatelem sobota 12. února 2011 0:23:28(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Metály: Registrován: 02.10.2010(UTC) Zpráv: 215
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Ahoj, nevíte někdo jak nejlíp vymontovat a dát zase zpět skla v bočních dveřích? Potřebuju totiž vyměnit vnější těsnění v šachtě. Sice mám nějaký manuálek od GM (viz obr) ale s tou mojí anglinou je to těžký. díky za každou radu.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Jestli si to dobře pamatuju, tak musíš stáhnout okno tak aby jsi se dostal ke šroubům a matkám 4 a 5 3ks. Okno musí asi 100 mm koukat ze dveří. Povolíš matky a sklo vytáhneš na horu. To toť vše. Motáž samozřejmě obráceně.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.03.2010(UTC) Zpráv: 260 Bydliště: Karlovy Vary
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 6-krát v 5 příspěvcích
|
Je to jak píše Cestovatel. Jen se ještě musí sundat dva horní štělovací dorazy aby šlo okno vytáhnout ven. Když se dává zpátky tak se tím pak nastaví horní koncová poloha.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Metály: Registrován: 02.10.2010(UTC) Zpráv: 215
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Díky moc za radu. Pak napíšu jak se mi to povedlo
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Metály: Registrován: 11.11.2010(UTC) Zpráv: 54 Bydliště: Most
|
je to 14 co jsem to dělal,,až povoliš co ti tu pišou ,tak na koncich kolejnicich,jsou ještě dva šrouby a ty jistěj aby to nevyjelo nahoru a šroubky jsou na 11 kliček :-)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Ahoj, nevíte někdo jak nejlíp vymontovat a dát zase zpět skla v bočních dveřích? Potřebuju totiž vyměnit vnější těsnění v šachtě. Sice mám nějaký manuálek od GM (viz obr) ale s tou mojí anglinou je to těžký. díky za každou radu.
myslis venkovni prachovku a chrom listou?? sehlal jsi stejnou ?? nebo je to uz ta kratsi ??
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Metály: Registrován: 02.10.2010(UTC) Zpráv: 215
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
myslis venkovni prachovku a chrom listou?? sehlal jsi stejnou ?? nebo je to uz ta kratsi ??
Přesně tu myslím, porovnával jsem ji s tou starou, která tam zatím je a jsou stejně dlouhé. Tak to snad je ta správná.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Taková technická: Chlapi, to si opravdu oba schválně umazáváte ty [ quote] z citovaných příspěvků? :D Co vás k tomu vede? Nějak tomu nerozumím :) Nehledě na to, že není třeba citovat poslední příspěvek, lepší je použít tlačítko Odpovědět. Upraveno uživatelem pondělí 14. února 2011 10:18:52(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Metály: Registrován: 02.10.2010(UTC) Zpráv: 215
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Ani nevím, nejspíš ze zvyku Když si s někým píšu mailem tak to taky odmazávám, aby to nebylo tak dlouhý. Příště už budu odpovídat, jako teď
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK