Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

121 stránek«<7273747576>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline fik  
#1826 Odesláno : čtvrtek 3. ledna 2013 12:22:31(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Offline Standa  
#1827 Odesláno : čtvrtek 3. ledna 2013 13:19:28(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Pokud by ta mechanika byla v pořádku, tak je to dobrej základ. Ale jak to potom dostat na papíry...
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Blackwind  
#1828 Odesláno : čtvrtek 3. ledna 2013 14:28:51(UTC)
Blackwind

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 22.03.2010(UTC)
Zpráv: 260
Bydliště: Karlovy Vary

Blahořečil: 13-krát
Blahořečen: 6-krát v 5 příspěvcích
Hmm, pěknej základ do Finsterwalde :-)
Offline REACTOR_427  
#1829 Odesláno : pátek 4. ledna 2013 16:47:02(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Á, dobrej základ na hot rod. Jen pořádnou V8, rozhrábnout to a ten asfalt by padal až do amfiteátru Colossea Tralalaa
I Am SpeedSeeker
Offline Standa  
#1830 Odesláno : neděle 6. ledna 2013 14:33:29(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Nesouhlasím. Ta řadová osma je úžasná a patří do toho auta.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Jirka_z28  
#1831 Odesláno : neděle 6. ledna 2013 14:54:58(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Asi tak... je to jak cpát V4 do starej Octavie...
Pokud by motor fungoval, tak nechat. A pokud ne, vešla by se tam V16 :-D
Offline Bouri  
#1832 Odesláno : neděle 6. ledna 2013 17:35:16(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
OndraS napsal:
http://otomoto.cz/Chevrolet-Camaro-cabrio-r-v-1982-motor2-8-v6-karburtor-198210000.html#

Link z forum.usmotors.cz

krasavec a V6tky já můžu :)

Přibyly nějaké fotky a jak psal Jirkaz28 - hnus a děs velebnosti, už chápu těch 30tis... Doprrr
http://www.otomoto.cz/Ch...karburtor-198255000.html
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline REACTOR_427  
#1833 Odesláno : pondělí 7. ledna 2013 22:00:54(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Cabrio v týmu nikdo nemá, že? Aspoň o tom já nic nevim... Mě to taky přijde jako hnus, ale aspoň má ten motor. Pořád pamatuju na camaro '77, který nemělo právě ani motor s převodovkou, natož pak i světla. Bylo za 35tis.
Jinak tohle hranatý cámo se mi ve V6 líbí, vlastně přední nárazník pro upřesnění. Ale cabrio bych nebral, na rozteklejch gumovejch medvídkách jezdit nehodlám (předpokládám, že tuhost kastle nebude optimální), málokdy mě baví výletní tempo. Ovšem uznávám, že to je zajímavej a neokoukanej exemplář, protože tuhle verzi camara jsem ještě neviděl ani na googlu, natož na vlastní oči.

Upraveno uživatelem pondělí 7. ledna 2013 22:03:06(UTC)  | Důvod úpravy: -

I Am SpeedSeeker
Offline Hejkal  
#1834 Odesláno : pondělí 7. ledna 2013 22:43:06(UTC)
Hejkal

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 28.03.2012(UTC)
Zpráv: 222

Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Mě se poštěstilo vidět tady v čechách Tendle ročník camara taky jako kabrio. Chlápek si ho dal do kupy.
http://cs.pontiac-club.c...l/3964_1265_dsc01415.jpg
http://cs.pontiac-club.c...l/4711_1265_dsc00732.jpg
Offline REACTOR_427  
#1835 Odesláno : pondělí 7. ledna 2013 22:49:00(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Tak tohle je ovšem něco jinýho! Z motoru jsem si málem ucint a pak...? Škoda mluvit. Tomu říkám dobře odvedená práce. Bylo v hodně špatným stavu?
I Am SpeedSeeker
Offline Jirka_z28  
#1836 Odesláno : úterý 8. ledna 2013 8:13:42(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
je to nějak poskládaný tuším, bylo na prodej, bez papírů...
jinak 3rd gen cabrií je u nás víc, tipuju mezi 5 a 10
Offline Hejkal  
#1837 Odesláno : úterý 8. ledna 2013 21:05:56(UTC)
Hejkal

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 28.03.2012(UTC)
Zpráv: 222

Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Je to Leoše Papouška, najdeš ho na pontiac.cz tam má celou fotogalerii renovace. Pracuje hodně poctivě.
Offline Jirka_z28  
#1838 Odesláno : úterý 8. ledna 2013 21:25:44(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Poctivě udělaný se s poskládaným nevylučuje :) Co si tak pamatuju, tak to mělo oplastování jako konec 3rd gen, volant starší nebo úplně z něčeho jinýho, sedačky z 4th gen... jasně, nic, co by vadilo.
Offline REACTOR_427  
#1839 Odesláno : úterý 8. ledna 2013 21:36:29(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Už jsem v nějakých camarech viděl taky sedačky z jinejch generací, třeba kvůli pohodlí to měněj. Teď si ale nevzpomenu na generaci, která je má nejlepší pro pořádnej posed, ale mohla by to bejt právě ta čtvrtá. Na tom nevidim nic špatnýho :-)
I Am SpeedSeeker
Offline Standa  
#1840 Odesláno : středa 9. ledna 2013 6:45:19(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Je to každýho věc, ale novější sedačky tam moc neseděj vzhledově a tím hůř, když se to pak někdo pokouší dostat na vete jako ročník 82 Zatr! Mimochodem trojkový sedačky mi rozhodně nepřijdou málo pohodlný.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline REACTOR_427  
#1841 Odesláno : středa 9. ledna 2013 18:26:55(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Taky bych sesle neměnil. I kdyby to mělo v originále kostelní lavici, tak bych se to snažil přežít. Měnil bych pouze pro závodní účely, to už pro mě má smysl.
I Am SpeedSeeker
Offline Hejkal  
#1842 Odesláno : středa 9. ledna 2013 18:48:59(UTC)
Hejkal

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 28.03.2012(UTC)
Zpráv: 222

Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Nevim jestli to udělal na tomdle camaru ale vim že dával interier z 4.gen do 3.gen pontiaca. Pro mě to byl zajímavej nápad, rozhodně lepší než třeba digitální palubka. Samozřejmě bych int 3.gen neměnil protože pro mě je úchvatnej! Vždy jsem srovnával 3.gen camaro a 3. gen pontiaca a v interieru hranatý camaro neuspělo... nechci nikomu hanit auta ale jenom můj názor...
Offline REACTOR_427  
#1843 Odesláno : středa 9. ledna 2013 21:42:38(UTC)
REACTOR_427

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 31.03.2011(UTC)
Zpráv: 365
Bydliště: Bonneville

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Jasně, souhlasim. A to i přesto, že u mě Chevy jasně vede a dávám mu před Pontiacem přednost (i když taky je mam samozřejmě rád). Asi za to můžou nějaký osobní preference. Nicméně interiér ponťase je ve skutečnosti o hodně lepší než ošklivej interiér camara, kterej se mi nelíbí. Ale na 3gen ještě neni nic tak zvláštního. Co mě dostává víc, je rozdílnost kabin 2gen obou bratrů. Tam se dějou divy! V architektuře se sice nic převratnýho neděje, protože oba modely je maj taky krychloidní, ale ty detaily? Třeba okolí budíků ve fajráku je naprosto úžasný s tim kovovým dekorem. Co má camaro? Hnědej hnus. A to mě dost štve. A protože chci 2gen camaro a chci aby v sobě mělo trochu rockerskýho ducha (a ne tu páprdovskou uťáplost), kterýho má fajrák na rozdávání a taky proto, že mam rád kov, tak jsem rozhodnutej k tomu odvážnýmu kroku a svýmu budoucímu camaru vtisknout svůj rukopis, kterej bych si představoval už z výroby a na co tvůrci asi neměli koule, aby se odpoutali od všednosti.
I Am SpeedSeeker
Offline mauricio  
#1844 Odesláno : pátek 11. ledna 2013 23:13:39(UTC)
mauricio
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 25.08.2011(UTC)
Zpráv: 10

Bouri, ten inzerát je tam (opět) znova vložen, aktuální adresa je tedy http://www.otomoto.cz/Ch...amaro&source=carlist - nevím, v čem se to liší tentokrát, ale to neustálé znovuvkládání toho inzerátu se mi líbí ještě méně než to auto... Ještě jsem to neviděl a asi ani neuvidím, otázka legalizace je stále poměrně... Nejasná (ale ano, částečně tím, že se nerad pouštím to "pololegální legalizace nelegalizovaného". Tak asi nic.
Offline tomcat1  
#1845 Odesláno : pátek 11. ledna 2013 23:35:04(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
3-gen cabrio je pomerne raritne, nevyrabalo ich totiz priamo GM ale boli upravovane autorizovanou spolocnostou AFM.
Offline mauricio  
#1846 Odesláno : pátek 11. ledna 2013 23:49:58(UTC)
mauricio
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 25.08.2011(UTC)
Zpráv: 10

Ale pokud vím, tak až někdy od roku 1987, ne? Proto narážím na tu pololegalitu - pokud je to r.v. 1982, tak pak to nemůže být originál cabrio (byť by se to v případě V značek možná, ale opakuji možná, dokázalo uhrát na dobovou úpravu). Navíc jsem byl upozorněn na ten poněkud divný přechod mezi dveřima a zadním blatníkem...
Offline holanuvstatek  
#1847 Odesláno : sobota 12. ledna 2013 8:07:10(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
muj nazor je ze za tri petky to je slusnej zaklad na pekny auto.
Offline Jirka_z28  
#1848 Odesláno : sobota 12. ledna 2013 11:48:50(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
mauricio napsal:
Ale pokud vím, tak až někdy od roku 1987, ne? Proto narážím na tu pololegalitu - pokud je to r.v. 1982, tak pak to nemůže být originál cabrio (byť by se to v případě V značek možná, ale opakuji možná, dokázalo uhrát na dobovou úpravu). Navíc jsem byl upozorněn na ten poněkud divný přechod mezi dveřima a zadním blatníkem...


Žádná 3rd gen není originální cabrio. Všechno jsou původně targy. Rozdíl je v tom, že od 87 to bylo fabrikou posvědcený (a asi to aspoň dřív řezalo víc firem). Nicméně pololegálního na tom nic není, je to auto vyrobený v roce 82 a bylo to takhle schválený do provozu. Přijde mi to něco jako Metalex tady, taky předělávali škodovky a nenapadne tě, že by to nemělo bejt legálně po 30 letech na vete.
Offline holanuvstatek  
#1849 Odesláno : sobota 12. ledna 2013 16:07:06(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
proto rikam za tri petky bych se nebal do takovyho auta riznout flexou a udelat si ho k obrazu svymu vcetne v8
Offline mauricio  
#1850 Odesláno : neděle 13. ledna 2013 0:26:02(UTC)
mauricio
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 25.08.2011(UTC)
Zpráv: 10

Jirka_z28
Jo takto :-) Díky za upřesnění...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (2)
121 stránek«<7273747576>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.