chevroletcamaro.cz - fórum
»
Jiné
»
Bazar
»
Camara a Firebirdy na prodej
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Pokud by ta mechanika byla v pořádku, tak je to dobrej základ. Ale jak to potom dostat na papíry... |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.03.2010(UTC) Zpráv: 260 Bydliště: Karlovy Vary
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 6-krát v 5 příspěvcích
|
Hmm, pěknej základ do Finsterwalde :-)
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Á, dobrej základ na hot rod. Jen pořádnou V8, rozhrábnout to a ten asfalt by padal až do amfiteátru Colossea |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Nesouhlasím. Ta řadová osma je úžasná a patří do toho auta. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Asi tak... je to jak cpát V4 do starej Octavie... Pokud by motor fungoval, tak nechat. A pokud ne, vešla by se tam V16 :-D |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
OndraS napsal:http://otomoto.cz/Chevrolet-Camaro-cabrio-r-v-1982-motor2-8-v6-karburtor-198210000.html#
Link z forum.usmotors.cz
krasavec a V6tky já můžu :) Přibyly nějaké fotky a jak psal Jirkaz28 - hnus a děs velebnosti, už chápu těch 30tis... http://www.otomoto.cz/Ch...karburtor-198255000.html |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Cabrio v týmu nikdo nemá, že? Aspoň o tom já nic nevim... Mě to taky přijde jako hnus, ale aspoň má ten motor. Pořád pamatuju na camaro '77, který nemělo právě ani motor s převodovkou, natož pak i světla. Bylo za 35tis. Jinak tohle hranatý cámo se mi ve V6 líbí, vlastně přední nárazník pro upřesnění. Ale cabrio bych nebral, na rozteklejch gumovejch medvídkách jezdit nehodlám (předpokládám, že tuhost kastle nebude optimální), málokdy mě baví výletní tempo. Ovšem uznávám, že to je zajímavej a neokoukanej exemplář, protože tuhle verzi camara jsem ještě neviděl ani na googlu, natož na vlastní oči. Upraveno uživatelem pondělí 7. ledna 2013 22:03:06(UTC)
| Důvod úpravy: - |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Tak tohle je ovšem něco jinýho! Z motoru jsem si málem ucint a pak...? Škoda mluvit. Tomu říkám dobře odvedená práce. Bylo v hodně špatným stavu? |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
je to nějak poskládaný tuším, bylo na prodej, bez papírů... jinak 3rd gen cabrií je u nás víc, tipuju mezi 5 a 10 |
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Je to Leoše Papouška, najdeš ho na pontiac.cz tam má celou fotogalerii renovace. Pracuje hodně poctivě.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Poctivě udělaný se s poskládaným nevylučuje :) Co si tak pamatuju, tak to mělo oplastování jako konec 3rd gen, volant starší nebo úplně z něčeho jinýho, sedačky z 4th gen... jasně, nic, co by vadilo. |
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Už jsem v nějakých camarech viděl taky sedačky z jinejch generací, třeba kvůli pohodlí to měněj. Teď si ale nevzpomenu na generaci, která je má nejlepší pro pořádnej posed, ale mohla by to bejt právě ta čtvrtá. Na tom nevidim nic špatnýho :-) |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Je to každýho věc, ale novější sedačky tam moc neseděj vzhledově a tím hůř, když se to pak někdo pokouší dostat na vete jako ročník 82 Mimochodem trojkový sedačky mi rozhodně nepřijdou málo pohodlný. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Taky bych sesle neměnil. I kdyby to mělo v originále kostelní lavici, tak bych se to snažil přežít. Měnil bych pouze pro závodní účely, to už pro mě má smysl. |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Nevim jestli to udělal na tomdle camaru ale vim že dával interier z 4.gen do 3.gen pontiaca. Pro mě to byl zajímavej nápad, rozhodně lepší než třeba digitální palubka. Samozřejmě bych int 3.gen neměnil protože pro mě je úchvatnej! Vždy jsem srovnával 3.gen camaro a 3. gen pontiaca a v interieru hranatý camaro neuspělo... nechci nikomu hanit auta ale jenom můj názor...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Jasně, souhlasim. A to i přesto, že u mě Chevy jasně vede a dávám mu před Pontiacem přednost (i když taky je mam samozřejmě rád). Asi za to můžou nějaký osobní preference. Nicméně interiér ponťase je ve skutečnosti o hodně lepší než ošklivej interiér camara, kterej se mi nelíbí. Ale na 3gen ještě neni nic tak zvláštního. Co mě dostává víc, je rozdílnost kabin 2gen obou bratrů. Tam se dějou divy! V architektuře se sice nic převratnýho neděje, protože oba modely je maj taky krychloidní, ale ty detaily? Třeba okolí budíků ve fajráku je naprosto úžasný s tim kovovým dekorem. Co má camaro? Hnědej hnus. A to mě dost štve. A protože chci 2gen camaro a chci aby v sobě mělo trochu rockerskýho ducha (a ne tu páprdovskou uťáplost), kterýho má fajrák na rozdávání a taky proto, že mam rád kov, tak jsem rozhodnutej k tomu odvážnýmu kroku a svýmu budoucímu camaru vtisknout svůj rukopis, kterej bych si představoval už z výroby a na co tvůrci asi neměli koule, aby se odpoutali od všednosti. |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 25.08.2011(UTC) Zpráv: 10
|
Bouri, ten inzerát je tam (opět) znova vložen, aktuální adresa je tedy http://www.otomoto.cz/Ch...amaro&source=carlist - nevím, v čem se to liší tentokrát, ale to neustálé znovuvkládání toho inzerátu se mi líbí ještě méně než to auto... Ještě jsem to neviděl a asi ani neuvidím, otázka legalizace je stále poměrně... Nejasná (ale ano, částečně tím, že se nerad pouštím to "pololegální legalizace nelegalizovaného". Tak asi nic.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
3-gen cabrio je pomerne raritne, nevyrabalo ich totiz priamo GM ale boli upravovane autorizovanou spolocnostou AFM.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 25.08.2011(UTC) Zpráv: 10
|
Ale pokud vím, tak až někdy od roku 1987, ne? Proto narážím na tu pololegalitu - pokud je to r.v. 1982, tak pak to nemůže být originál cabrio (byť by se to v případě V značek možná, ale opakuji možná, dokázalo uhrát na dobovou úpravu). Navíc jsem byl upozorněn na ten poněkud divný přechod mezi dveřima a zadním blatníkem...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
muj nazor je ze za tri petky to je slusnej zaklad na pekny auto.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
mauricio napsal:Ale pokud vím, tak až někdy od roku 1987, ne? Proto narážím na tu pololegalitu - pokud je to r.v. 1982, tak pak to nemůže být originál cabrio (byť by se to v případě V značek možná, ale opakuji možná, dokázalo uhrát na dobovou úpravu). Navíc jsem byl upozorněn na ten poněkud divný přechod mezi dveřima a zadním blatníkem... Žádná 3rd gen není originální cabrio. Všechno jsou původně targy. Rozdíl je v tom, že od 87 to bylo fabrikou posvědcený (a asi to aspoň dřív řezalo víc firem). Nicméně pololegálního na tom nic není, je to auto vyrobený v roce 82 a bylo to takhle schválený do provozu. Přijde mi to něco jako Metalex tady, taky předělávali škodovky a nenapadne tě, že by to nemělo bejt legálně po 30 letech na vete. |
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
proto rikam za tri petky bych se nebal do takovyho auta riznout flexou a udelat si ho k obrazu svymu vcetne v8
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 25.08.2011(UTC) Zpráv: 10
|
Jirka_z28 Jo takto :-) Díky za upřesnění...
|
|
|
|
chevroletcamaro.cz - fórum
»
Jiné
»
Bazar
»
Camara a Firebirdy na prodej
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK