Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Sentinel napsal:druhej nemám a nevim kdo ho má zrovna na půjčení ještě zkusim ten sytič vyřadit jak se to bude chovat...to by mě pěkně naštvalo novej karbec tam mám
jake maji svicky barvu? nejsou cerne jak bota ? karbec rozdelat vycistit tlak vzduchem .. pokud by ti nevystavoval sytic , tak po zahrati motoru by ti kourilo dosti smradu s vejfuku.. jinak mam ted momentalne tri karburatory , neni problem ti jeden zapujcit .. ale nove take nejsou a jeden nemam jeste vyzkousenej ...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Hele, putovní karburátory, takhle to brzo dopadne, že každej bude mít svůj karburátor posunutej o x lidí jinde Pak jeden řekne "potřebuju vrátit karburátor", a já řeknu "počkej až mi vrátí tamten" a ten řekne "počkej až mi vrátí tamten", nakonec se to tu zacyklí :DD Upraveno uživatelem pátek 20. července 2012 12:42:03(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
xjohny napsal:Hele, putovní karburátory, takhle to brzo dopadne, že každej bude mít svůj karburátor posunutej o x lidí jinde Pak jeden řekne "potřebuju vrátit karburátor", a já řeknu "počkej až mi vrátí tamten" a ten řekne "počkej až mi vrátí tamten", nakonec se to tu zacyklí :DD Neboj zapujcim kdyz tak sveho Hollyho
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Chci se zeptat dělali jste někdo už ventilový vůle? Podle videa od Box wrenchu jestli jsem to dobře pochopil tak se utahuje dokud neni cejtit jakejkoliv odpor při točení tyčkou když jsou hydra dole. Jestli jste to někdo dělal tak mi prosím jen bud potvrte to co jsem udělal nebo poradte jak to udělat líp Nemám ještě na klice balancer ale na klice je zámek pro nalisování balanceru. Snad je to na foto vidět...je vzhuru nohama Po srovnání na nulu kdy má pálit první válec jsou oba ventily u 1 válce zavřený tak jsem podle videa nastavil vůli tz. točil jsem tyčkou a když jsem ucejtil odpor přestal jsem udělal jsem šroubem otočku o 180stupnu.u 8 válce byl sací trochu nahoře tak jsem kousek pootočil klikou šel dolu a udělal jsem celej 8 válec to samý u 4 atd atd.Ta otočka o 180 stupnu jde ale uplně zlehka vubec necejtim že bych něco utahoval. Chápu že jen asi dostanu pružinku v hydře to slabýho napnutí ale u 3 ventilů to šlo trochu hůř. Tak se chci zeptat jestli jsem postupoval správně.Viděl jsem totiž i postupy s měrkama a nebo celou otočkou ne jen půl.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Viděl jsem fotky, jak tam máš vrtačku, takže jsi motor už předmazával? Pokud jsou hydroštely prázdný, tak dávají tuším menší odpor. Máš pocit, že by se ta matka po utažení dokázala sama uvolnit? Jinak já otáčel o 180°. Nejdřív se ujistit, že jsou zavřený oba ventily, pak utahovat, dokud tyčka nezatuhne. Pak lehce povolit a najít tu hranu, kde ještě nezatuhává a od tý hrany otočit těch 180°. Upraveno uživatelem pondělí 11. března 2013 15:03:59(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Když to udělám tak jak sem popisoval mám všude takovouhle vůli.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
A ještě nechápu proč to teda každej dělá jinak :( Tady dělá 360 tedy celou otočku tady zase jen 180 půl otočky no a tady dokonce na spár.měrky tak co si mám vybrat když to udělám na půl otočky a zkusim tam měrku tak tam dám 1.00 když udělám třištvrtě otočky dostanu tam 0.60 a když udělám celou otočku tak jen 0.20. V papírech mám napsáno u vačky že u hyder mám udělat půl otočky a u koníků zase 0.20-0.60 Zlatá střední cesta o třištvrtě otočky? Upraveno uživatelem čtvrtek 14. března 2013 8:55:20(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No hlavně ty tři videa jsou s různýma koníkama, tak si asi vyber to, kde má koníky stejný a vačku hydraulickou |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
http://www.diamondbacken...pers/setting-valve-lash/Adjusting hydraulic lifters can be done basically the same and in many cases both rockers can be adjusted at the same time –just make sure to stop about 20 degrees or so after the intake for that cylinder closes so as not to end up with the exhaust starting to open. Hydraulics require preload not lash so the method is slightly different. Once the rocker(s) in question are ready to adjust, back them off until they are loose enough to rattle. Take the pushrod you are adjusting between your thumb and forefinger and spin lightly (don’t hold it too tight or apply up or down pressure)while slowly tightening the adjuster. As SOON as you feel a slight drag, you are at zero lash – you must hold the pushrod lightly to feel this. Once you have zero, you must turn the adjuster enough to preload the lifter properly. The old “turn it ½ turn” method may or may not be correct. You don’t want them too loose as you run the risk of pounding the retainer ring out of the lifter body or at the least having noisy lifters. Too tight and your valves may not fully close and will surely float at an early rpm- you may have witnessed this before if you ever were around a performance car that ran like heck , but layer over severely / backfired at a relatively low rpm. Most performance lifters have a specified preload which you can get from the manufacturer if you don’t know. Many are less than ½ turn. Your adjusters are generally fine thread fasteners, and move a certain part of an inch per revolution. Below is a list of standard sizes and how far they move per turn- Find the figure for your adjuster size and divide it by your specified preload. Example: Your lifter preload is spec’d at .008 -.012 and you have 3/8 adjusters . Divide .0419 by.008=5.24. Divide .0419 by.012= 3.49 Put a 1 over that or 1/5.24 - 1/3.49 or about 1/5th to 1/3rd turn is your specified preload. Kód:
Adjuster Size Travel /Turn
5/16 -24 .0419
3/8 -24 .0419
7/16 -20 .05
It is ok to use the specified figure for cold fire up, but expect to readjust hot to get it perfect. Also keep in mind that new equipment will wear in and you will probably need to readjust a couple times in the first few hours of use before they “take a set”. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jinak ale když koukám na ty tři videa, tak na to prostřední rovnou zapomeň protože nemá roller-rockers. Udělal bych to podle toho, co ti píšou u vačky - pokud tam píšou na měrku, tak to utáhni na měrku a zajisti tím malým imbusem. Pokud píšou o kolik otáček, tak to udělel o tolik otáček a zajisti imbusem :-) Upraveno uživatelem čtvrtek 14. března 2013 10:41:46(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK