Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 22.03.2009(UTC) Zpráv: 704 Bydliště: Haratice p...l světa...
Blahořečil: 1-krát
|
Chlapi já jdu taky do Holleye!!! V tom černým Birdovi z GV byl-a nedalo se s tím ani plynule zacouvat na zpátečku do garáže(řadil jen dozadu )!!! Furt to hrabalo-výkon tam byl,takže vím co to dokáže!
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Lacnejsie Holley maju otvaranie druhych komor podtlakom a Edelbrocky mechanicky.To je hlavny rozdiel medzi nimi. Pre lahke auta(to su aj tie nase) sa odporuca mechanicke otvaranie druhych komor. Ak mate ostru vacku, dojde totiz k znizeniu podtlaku v sacom potrubi a moze sa stat ze nedojde k uplnemmu otvoreniu druhych komor.Je k tomu sada asi 7 ks struniek roznej tvrdosti, aby sa dal nastavit spravny moment otvorenia. Ale aby sa to naozaj spravne nastavilo, bolo by to treba zakazdym testovat na motorovej brzde. Moj Holley mal z vyroby osadenu najtvrdsiu strunu, druhe komory sa vobec neotvarali a spotreba bola do 12 l.... Ja by som dal na 400-ku toto: http://store.summitracin...007+115&autoview=skuJe to novo vyvinuty model a mal by mat mix dobrych valastnosti Holley aj Edelbrocku..
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
tomcat1 napsal:Lacnejsie Holley maju otvaranie druhych komor podtlakom a Edelbrocky mechanicky.To je hlavny rozdiel medzi nimi. Pre lahke auta(to su aj tie nase) sa odporuca mechanicke otvaranie druhych komor. Ak mate ostru vacku, dojde totiz k znizeniu podtlaku v sacom potrubi a moze sa stat ze nedojde k uplnemmu otvoreniu druhych komor.Je k tomu sada asi 7 ks struniek roznej tvrdosti, aby sa dal nastavit spravny moment otvorenia. Ale aby sa to naozaj spravne nastavilo, bolo by to treba zakazdym testovat na motorovej brzde. Moj Holley mal z vyroby osadenu najtvrdsiu strunu, druhe komory sa vobec neotvarali a spotreba bola do 12 l.... Ja by som dal na 400-ku toto: http://store.summitracin...007+115&autoview=skuJe to novo vyvinuty model a mal by mat mix dobrych valastnosti Holley aj Edelbrocku.. ano mohu to také potvrdit...nejlepší je opravdu otevírání komor mechanicky, kvůli snížení podtlaku... apropo ten Summit karburátor vypadá velmi zajímavě! |
HD's coming |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.04.2009(UTC) Zpráv: 762 Bydliště: Praha/Pribram
Blahořečil: 155-krát Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ale jak se rozvášnili :)))
Hele, vyber něco středního, koukni od kolika do kolika se dělaj a vzal bych lepší střed. Myslim, že na takovym motoru to bude více jak dostačující ;) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.04.2009(UTC) Zpráv: 762 Bydliště: Praha/Pribram
Blahořečil: 155-krát Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
|
Mně je třeba sympatická tahle, rozmezí otáček 2-6tis., použití street..http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=LUN%2D07702&autoview=sku, co myslíte??
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 20.04.2009(UTC) Zpráv: 299 Bydliště: Kladruby nad Labem
|
Zkus se podívat tady http://edelbrock.com/aut...afts/cams_chevy_sb.shtmlNajdeš tam parametry jednotlivejch vaček a pak můžeš hledat to samý třeba od Summitu. Dá se tam stáhnout i celej katalog v PDF a tam jsou tuším takový aplikační tabulky podle typu auta a motoru atd.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Nejsem sice zadnej odbornik pres vacky a motory a uz vubec namm zkusenost z GM motorem , delal jsem jen tu moji Ford 302ku . Kazdopadne zkusim shrount co si myslim ja: U te co jsi vybral se mi zda uz s pomerne velkym zdvihem 0.507 palce. Nevim kolik ma zdvih "stock" vacka tak nemuzu porovnat. Zalezi taky, co vsechno chces na tom motoru menit. Jakmile se da vacka s nejkym brutlanim zdvihem, uz to chce specialni tvrzne zdvihaci tycky, silnejsi pruziny atd.... . Taky se doporucuje mit k vacce odpovidajici menic kroutaku v automatu. Ja bych zvolil nejaku "mild" vacku s nizzsim rozsahem doporucenych otacek tal od 1500 a vice a radeji se drzet pri pri zemi. Jinak na starnkach CompCams si muzes stahout programek do kteryho nahazes parametry motoru a ono ti to vyplivne doporucene vacky i predpokladany vysledny vykon motoru. Pak si podle parametru muzes vybrat vacku i od jineho vyrobce. Nevim na kolik se tomu da verit, ale jako orientacni vypocet pri vyberu to myslim staci. http://compcams.com/camquest/default.aspZaroven se podivej do sekce tech tips je tam spousta uzitecnych informaci, ktere stoji za precteni. Pak taky pozor na dulezitost zpusobu zabehu u Flattappet vacek.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Jste jsem prolez najaky fora, kde se resej prave Pontiac 400. Novejsi motory maji nizzsi kompresi a jako doporucovane vacky bez najakych velkych zasahu do ostatnich casti motoru doporucuji Crane 272 Energizer, Comp Cams 270 Magnum nebo SUM-K2801. Tu co jsi vybral ma fakt celkem dost velke zdvih i celkej zdvih a uz celkem brutlani casovani otvirani. Je treba se taky trochu drzet pri zemi s tema vykonama Dulezita je taky spolehlivost....
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Má pravdu :) Volil bych do začátku taky něco, co začíná na idle nebo 1500rpm maximálně. Spíš mild než moc ostrou. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.04.2009(UTC) Zpráv: 762 Bydliště: Praha/Pribram
Blahořečil: 155-krát Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
|
Ale to je přesně to, co jsem potřeboval vědět, já přeci nechci ten motor hned oddělat. Ještě než se mrknu do těch orientačních tabulek, za které mimichodem moc děkuji, kde byste tak viděli horní hranici otáček?? Díky a dobrou
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.04.2009(UTC) Zpráv: 762 Bydliště: Praha/Pribram
Blahořečil: 155-krát Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Horní hranici asi kolem těch 5.000. Moje vačka je docela mild, ale má rozsah Idle-5500.
Osobně bych radši volil jinou značku než Summit, i když to pro něj určitě někdo jinej vyrábí. To máš jako třeba s Tesco kečupem :) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Ahoj, tahle Summit Racing ma tak maximalni mezni hodnoty co bych tam dal. Co vsechno na tom motoru jeste planujes menit ? Pokud budou seriovy pisty, ojnice, zdvihaci tycky a ventilovy pruziny , svodz. Tak je myslim takovej limit doby otverneni vacky do 270 stupnu. Pak je to moc ostry a je treba pocitat s vetsim namahanim ostatnich komponent a tim padem je lepsi je vymenit za nove ci pevnejsi, vcetne sani vetsho prumeru vyfuku apod. Zdvih jde ruku v ruce s tou dobou otevreni ventilu. Proste vetsi zdvih znamena zakonite i nutnost ostejsiho nabehu vacky. Obecne , vetsi zdvih = motor lip dejcha a ma vetsi vykon. Vetsi doba otevreni = lepsi prubeh vykonu pres sirsi spektrum otacek. Zdvih samotny je taky dulezity pri tom, aby se ti nepotkaly ventily s pistem pro rotacnim cyklu. Obecne vsechny US motory 72 a vys maji snizeny kompresni pomer , tak kolem 8:1 Starsi modely meli i pres 10:1 Je to udelany jinym vetsim tvarem komprsniho prostoru hlav a taky tvarem pistu. Z toho pohledu vetsi zdvih vacky nemusi u novejsich motoru tolik vadit protoze ta hlava je proste vys a ventil ma tak dostatek prostoru. U vysoko kompresnich motoru se snizenou hlavou nebo flat top pisty bez reliefu uz se na to musi dat bacha a se zdivhem to neprehanet. Jsou na to tabulky a tolerance kolik ma byt mezera mezi pistem a ventilem v prubehu komprese. Ja jsem si to taky pro jistotu na mym motoru zmeril nez jsem ho pustil. Psal jsi, ze tvoje seriova vacka ma parametry 274/298, lift 0,364/0,364 ? Kde jsi tyto udaje vzal ? Hlavne ten pomerne velke doby otevreni a dost maleho zdvihu je mi divny. Ten zdvih je na ventilu nebo na vacce ? Ja nasel nejakou tabulku na Pontiac motory nize ani jedna se neshoduje s tvymi. Je tam porovnani parametru i ostatnich vyrobců. http://www.classicalpont...om/restoration/cams.htmlJinak, az si vacku vyberes, kup to rovnou v setu s novejma zdvihatkama , uz to o moc draz neprijde
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.04.2009(UTC) Zpráv: 762 Bydliště: Praha/Pribram
Blahořečil: 155-krát Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
|
http://www.wallaceracing.com/camcode1.htm Int. Exh. Application Stamp Dur. CL 1.50:1 1.65:1 O.L. Dur. CL 1.50:1 1.65:1 Part # 1978-79 274 - .364" .400" - 298 - .407" .447" 549112 Odtud jsem čerpal info o vačce a ještě z highperformancepontiac.com
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.04.2009(UTC) Zpráv: 762 Bydliště: Praha/Pribram
Blahořečil: 155-krát Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
|
Sorry, že je to tak neuspořádané, v náhledu se mi to zobrazí, jak chci, ale ve finále pak takovejhle bordel!! No na výše zmíněné stránce to pak je v řádku 1978-79 6,6L
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
koukam, koukam... Tak asi jo zdvih na ventilu pri vahadlu s pomerem 1,5:1 je 0.364 u saciho i vyfukoveho. Pocitam ze mas tenhle standartni prevodni pomer vahadla a ne 1,65:1 co ? Ted jsem se dival na moje paramtry a ja sel ze zdvihu 0.368 na 0.456 (bral jsem CompCams High energy 268H a kdyz jsme to meril tak jsem mel jeste dost rezervu. Samozrejme mas jinej motor, ale mohlo by to byt podobny. Asi bych se teda nebal vzit treba SUM-2800 nebo SUM-2801, LUN-10703, LUN-00072 nebo podobny parametry. Vacka samo az tolik vykonu navic neda - vic vykonu prihodej headery, hlavy s vetsima ventilama a lestenejma kanalama , zvyseni komprese. Zkus si to projit v Com Cams kalulacce da se s tim paradne vyhrat.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.04.2009(UTC) Zpráv: 762 Bydliště: Praha/Pribram
Blahořečil: 155-krát Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
|
Ahoj, všechny Vás zdravím Jakoby těch problémů nebylo málo, tedˇ bohužel přibyl jeden dost zásadní-kvůli různým neshodám si musím najít někoho jiného, kdo by mi mohl provést výbrus motoru a zbrousit též kliku, nemohli byste mi někoho takového doporučit, prosím?? Asi to není žádná prdel a já bohužel nikoho známého nemám, kdo by alespoň někoho znal. Ocením jakoukoliv pomoc, informaci..Dík moc
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Cau, ja jsem si nechaval brousit blok u nas v Nachode www.radex.unas.cz Udelali komplet vybrus bloku, hlav a zabrouseni novych ventilu . Navic me delali zavity na sroubovaci stefty misto lisovanejch pro vahadla. Celkem za 12 tis (bez papiru). Chvili jim to teda trvalo - asi 4 mesice. Slibovali, ze ten blok ocisti , coz teda moc nedopadlo - nasel jsem ucpany olejovy kanaly potom co jsem si to vyzvedl. Zbytek prace snad OK. Kamarad ma V8 390ku na opravu v Zabrehu na Morave ve firme PAS www.pas-zabreh.cz. Prej jsou celkem spolehlivy. A hlavne ten pan co dela motory, tak ma sam Ameriku. Ja jsem s nim mluvil a vypadal jako nadsenec a ze tomu rozumi. Osobni zkusenost nemam. Dale vim ze motory dela AHRA v Hradci Kralove www.ahra.cz a v Praze www.ml-tuning.cz, ty se zamerujou hlavne na kardany, ale kdyz jsme jim volal a zjistoval co a jak tak snad pry delaji i motory.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.04.2009(UTC) Zpráv: 762 Bydliště: Praha/Pribram
Blahořečil: 155-krát Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
|
Tak můžu mít po dlouhé době z něčeho radost, vačka už je doma a dnes jsem objednal sadu pístů, na které už se nemůžu dočkat!! Pak už jen přebrousit kliku, výbrus bloku a můžem to Lego Technics poskládat a rozběhnout :d/
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Trans79 napsal:Tak můžu mít po dlouhé době z něčeho radost, vačka už je doma a dnes jsem objednal sadu pístů, na které už se nemůžu dočkat!! Pak už jen přebrousit kliku, výbrus bloku a můžem to Lego Technics poskládat a rozběhnout :d/ A zabrousit hlavy a ventilová sedla! :) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
No paráda, Tak se pochlub co jsi ji nakonec vybral za díly. Ať můžeme závidět
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.04.2009(UTC) Zpráv: 762 Bydliště: Praha/Pribram
Blahořečil: 155-krát Blahořečen: 9-krát v 9 příspěvcích
|
Honza T napsal:No paráda, Tak se pochlub co jsi ji nakonec vybral za díly. Ať můžeme závidět Jak to pujde, dam to sem. Ale necekejte nic high performance, spis mild....Jak rikam, zatim to chci rozbehnout,nezajima me, jakej to bude mit vykon-musi proste jen jet. Vymazlenej bude az ten druhej motor, ktery je zatim zakonzervovan-je to 455 cui a ta uz za to stoji
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No hele, už mild performance na 6.6L motoru musí být hodně znát :-) Já myslim, že bude bohatě stačit. Těšíme se! |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 778 Bydliště: Střelice u Brna
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 3-krát v 3 příspěvcích
|
Z 400 enginu se staví jedině stroker:-) |
HD's coming |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK