Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

28 stránek«<2425262728>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline MartinG  
#626 Odesláno : úterý 13. května 2014 9:50:10(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Bouri napsal:
Jestli mu to plive olej přes měrku, tak prd změří, když má měrku od oleje po celý délce nebo se pletu? Zatr!

K tomu není třeba komentáře
UserPostedImage
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline MartinG  
#627 Odesláno : úterý 13. května 2014 9:55:08(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
ja myslim ze mas ucpany hadice do chladice ale stejne to je divny najdi si nekde rez prevodkou z toho by se mohlo vylaborovat co by se asi delo
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline fik  
#628 Odesláno : úterý 13. května 2014 9:57:12(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Bouri napsal:
Jestli mu to plive olej přes měrku, tak prd změří, když má měrku od oleje po celý délce nebo se pletu? Zatr!


pise ze ne hned , ale az po zahrati , bud ho ma malo a peni mu , ta by pak ale neradilo, protoze to odpoji redukcak, pokud ho mam moc tak to take tece nejdrive redukcakem , nebo mu nejde chlazeni tak mozna to tect muze, ale jen pena ne ze s toho lije olej Ja nic
Offline MartinG  
#629 Odesláno : úterý 13. května 2014 9:58:09(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Hele není na převodce nějakej odvzdušňovací otvor? jako na motoru ? že bys to měl ucpaný
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline xjohny  
#630 Odesláno : úterý 13. května 2014 11:01:19(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Má, taky jsem mu to radil se na něj podívat. Akorát nevim jestli se na něj dá dostat, aniž by musela špajzka dolu.

Doufáme a držíme ti palce, že je to jen nějaká blbost :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline Sentinel  
#631 Odesláno : úterý 13. května 2014 15:22:22(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
no nevim nevim tady je video

Upraveno uživatelem úterý 13. května 2014 15:41:18(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline fik  
#632 Odesláno : úterý 13. května 2014 15:30:11(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Sentinel napsal:
no nevim nevim tady je video



to mas s chlazeni ??
Offline Sentinel  
#633 Odesláno : úterý 13. května 2014 15:31:12(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
to je vývod z převodovky teda oba zleva z převodovky a zprava do chladiče.pění to jednou teče pak zase ne a tlakuje se
Offline fik  
#634 Odesláno : úterý 13. května 2014 15:45:50(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Sentinel napsal:
to je vývod z převodovky teda oba zleva z převodovky a zprava do chladiče.pění to jednou teče pak zase ne a tlakuje se


kontroloval jsi hladinu oleje ??
Offline Sentinel  
#635 Odesláno : úterý 13. května 2014 15:57:04(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
jojo za studena i za tepla
Offline xjohny  
#636 Odesláno : úterý 13. května 2014 16:04:27(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
To vypadá jako by ho bylo málo Hmmm měl by to být normální proud, nepěnit, bez vzduchu.
Camaro se rozskočilo...
Offline xjohny  
#637 Odesláno : úterý 13. května 2014 16:12:06(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Špatnej converter, nebo stání v kopci:
http://www.nastyz28.com/.../showthread.php?t=118670

Zacpanej ventil po několikaměsíčním stání:
http://www.nastyz28.com/.../showthread.php?t=185177
Camaro se rozskočilo...
Offline Fido  
#638 Odesláno : úterý 13. května 2014 16:43:40(UTC)
Fido

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 02.06.2010(UTC)
Zpráv: 207
Bydliště: Kladno

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Nechci malovat čerta na zeď,ale může to být také ucpaný labyrint nebo něco jiného silikonem s těsnění, který si tam dal pod těsnění.A už to aspoň řadí?
Offline Sentinel  
#639 Odesláno : úterý 13. května 2014 17:22:53(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
řadí to už normálně ale nejde olej.asi to něčim podobně bude ale mám pocit že jsem silikon na převodovku nedával

Upraveno uživatelem úterý 13. května 2014 17:29:59(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Sentinel  
#640 Odesláno : neděle 18. května 2014 15:48:57(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Tak sem sundal vanu nějakej bordel na dně je, ale jako třeba modrá barva(asi z měniče?) nic hroznýho filtr čistej, ale vypusil jsem jen asi necelý 2 litry. Byly tam 2 magnety a téměř žádné piliny.Na tesnění jsem dal červenej silikon ve van nic nebylo jen jsem ho tim lehce potřel tak se do oleje snad žádnej nemohl ani dostat.Kolik se mění L oleje??
UserPostedImage
UserPostedImage

Upraveno uživatelem pondělí 19. května 2014 10:40:15(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline NeoN  
#641 Odesláno : neděle 18. května 2014 19:59:45(UTC)
NeoN

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 16.04.2014(UTC)
Zpráv: 425
Bydliště: Kladno

Blahořečil: 32-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
How to Troubleshoot a Chevy TH350 Transmission
By John Stevens, eHow Contributor


• Share

• Print this article
Chevrolet first produced the TH350 transmission for the 1969 model year. The fully automatic transmission was equipped with three forward gears and one reverse gear. Although the design of the TH350 is fairly primitive compared to today's computer-controlled transmissions, major disassembly should be left to a professional. There are, however, a number of fairly straightforward problems that can be corrected without the assistance of a professional. Have a question? Get an answer from a mechanic now!
Things You'll Need
• Container
• Wrench
• General Motors Dexron transmission fluid
• Clean rag
• Pliers
• Control valve body gasket
• Gasket sealant
• Transmission filter
Hide
Instructions
1.
o 1
Start the engine and allow it to warm.
o 2
Withdraw the transmission's dipstick and inspect the fluid on the dipstick for water contamination. Water will appear as bubbles. Drain the transmission fluid into a container by removing the drain bolt at the bottom of the transmission with a wrench. Also remove the drain bolt at the bottom of the torque converter. The torque converter is between the transmission and the engine and must be accessed from underneath the vehicle. Pour 12 quarts of General Motors Dexron transmission fluid into the dipstick tube.
o 3
Withdraw the transmission's dipstick. Wipe the fluid off of the dipstick with a clean rag, then reinsert the dipstick into the transmission. Withdraw the dipstick again and read the fluid level. The level must be between "Full" and "Add," as indicated on the dipstick. If the fluid level is below "Add," pour General Motors Dexron transmission fluid into the dipstick tube.
o 4
Inspect the transmission's vacuum line for cracks. If the hose is cracked, a vacuum leak will result and cause the transmission to shift erratically.
o 5
Adjust the shift linkage. The shift linkage connects the shift lever to a bracket on the driver's side of the transmission. The design of the shift linkage varies greatly depending on the vehicle, but the basic principal is the same. The linkage is secured to the transmission bracket with a bolt or clip. Remove the fastener with a wrench or with pliers to release the linkage from the transmission's bracket, then move the shift lever to the park position. Rotate the transmission's bracket to its extreme clockwise direction, then reattach the linage to the bracket.
o 6
Replace the control valve body gasket, as it may be leaking. A leaking valve body gasket is an often-overlooked cause of erratic shifting. Unfortunately, the gasket cannot be inspected for leaks without removing it and, once removed, the gasket must be replaced. Allow the engine to cool, then drain the transmission and remove the transmission's oil pan with a wrench to expose the filter. Remove the filter's retaining bolts and lower the filter out of the transmission to expose the valve body. The filter bolts to the bottom of the valve body. Remove the valve body's bolts with a wrench and lower the valve body out of the transmission. Replace the gasket located on top of the valve body with a new gasket. Do not apply gasket sealant to the valve body gasket. Tighten the valve body into the transmission. Tighten the filter onto the valve body. Apply gasket sealant to a new pan gasket and bolt the gasket to the transmission. Fill the transmission with fluid.
o 7
Replace the transmission's filter if the transmission still shifts erratically. Allow the engine to cool, then drain the transmission and remove the transmission's oil pan with a wrench to expose the filter. Remove the filter's retaining bolts and lower the filter out of the transmission. Position the new filter against the transmission and tighten the filter's bolts. Apply gasket sealant to a new pan gasket and bolt the gasket to the transmission. Fill the transmission with General Motors Dexron transmission fluid.


Read more: http://www.ehow.com/how_...ssion.html#ixzz31rLj5MtS


ANO
Jak odstraňovat Chevy TH350 Transmission



• Podíl

• Vytisknout tento článek
Chevrolet nejprve produkoval automatickou převodovku TH350 pro modelový rok 1969. Plně automatická převodovka byla vybavena třemi rychlostními stupni vpřed a jedním zpětným. Ačkoli design TH350 je poměrně primitivní ve srovnání s dnešními počítačem řízených převodovek, by měla být hlavní demontáž ponechána na profesionální dílně. Existuje, nicméně, množství poměrně jednoduchých problémů, které mohou být opraveny bez pomoci odborníka. Máte dotaz? Získejte odpovědi od mechanika nyní!
Věci, které budete potřebovat

Instrukce
1.
o 1
Nastartujte motor a nechte jej zahřát.

o 2
Vytáhněte měrku oleje z převodovky a zkontrolujte kapalinu na měrce . Stav, znečištění a možnou přítomnost vody. Voda se zobrazí jako bubliny.Vypusťte převodový olej do nádoby po odstranění vypouštěcího šroubu ve spodní části převodovky.Nutno odšroubovat příslušným klíčem. Také vyjměte vypouštěcí šroub v dolní části měniče momentu. Měnič točivého momentu je mezi převodovkou a motorem, a musí být přístupný z pod vozidla. Nalijte cca 11,5 litru General Motors Dexron převodového oleje do trubice měrky na převodovce.(1 quart US = 0,946 litrů)
o 3)
Vytáhněte měrku oleje převodovky. Otřete kapalinu z měrky čistým hadrem, a pak vložte měrku do trubice zpět. Vytáhněte měrku ven a zkontrolujte hladinu kapaliny.Hladina musí být mezi "Full" a "Přidat", na měrce. Pokud je hladina kapaliny je pod "Přidat" nalijte General Motors Dexron převodový olej do trubice měrky.
o 4
Zkontrolujte u převodovky podtlakové potrubí nesmí mít trhliny. Je-li hadice je prasklá, bude mít za následek únik vakua což může způsobit nevyzpytatelné řazení.
o 5
Nastavení voliče převodovky. Posun vazba spojuje řadicí páku do držáku na straně řidiče přenosu. Konstrukce posuvného spojení se výrazně liší v závislosti na typu vozidla, ale základní princip je stejný. Vazba je připevněn k přenosu držáku se šroubem nebo svorkou. Odstraňte uzávěr s klíčem nebo kleštěmi k uvolnění vazby od převodovkového držáku, pak přesuňte řadicí páku do parkovací polohy. Otočte pfievodovky držák k jeho extrémní směru hodinových ručiček, a pak znovu připojte vytištěné řádky textu do držáku.
o 6
Vyměňte ovládání ventilu těsnění tělesa, jak to může být netěsný. Unikající těleso ventilu těsnění je často přehlížena příčinou nevypočitatelné řazení. Bohužel, těsnění nemůže být kontrolovány na netěsnosti bez jeho odstranění, a jednou odstraněn, musí být těsnění vyměnit. Nechte motor vychladnout, pak vypusťte přenos a odstranit pfievodovky olejovou vanu s klíčem odhalit filtr. Odstraňte upevňovací šrouby filtr a snížit filtr z přenosu vystavit tělo ventilu. Filtrační šrouby na spodní části tělesa ventilu.Odstraňte šrouby ventilu těla s klíčem a nižší tělo ventilu z převodovky. Výměna těsnění umístěné na horní části tělesa ventilu s novým těsněním. Neaplikujte těsnění tmel k tělu ventilu těsnění. Utáhněte těleso ventilu do vysílání. Utáhněte filtr na těle ventilu.Naneste těsnicí tmel na novou pánev těsnění a šroub těsnění na převodovce. Naplňte převodovku kapalinou.
o 7
Vyměňte filtr pfievodovky-li přenos stále posouvá chaoticky. Nechte motor vychladnout, pak vypusťte přenos a odstranit pfievodovky olejovou vanu s klíčem odhalit filtr. Odstraňte upevňovací šrouby filtr a snížit filtr z převodovky. Umístěte nový filtr proti přenosu a utáhněte šrouby na filtru. Naneste těsnicí tmel na novou pánev těsnění a šroub těsnění na převodovce. Naplňte převodovku s General Motors Dexron převodového oleje.
Offline TransAm79  
#642 Odesláno : neděle 18. května 2014 21:23:30(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
NeoN napsal:
Pour 12 quarts of General Motors Dexron transmission fluid into the dipstick tube.......

Nalijte cca 11,5 litru General Motors Dexron převodového oleje do trubice měrky na převodovce.(1 quart US = 0,946 litrů)


11,5 litru bude olej na komplet převodovku. Ve vaně bude tak 2,5 až 3,5 litru.
Offline NeoN  
#643 Odesláno : pondělí 19. května 2014 0:04:10(UTC)
NeoN

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 16.04.2014(UTC)
Zpráv: 425
Bydliště: Kladno

Blahořečil: 32-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Mě to taky přišlo hodně.
Offline Sentinel  
#644 Odesláno : pondělí 19. května 2014 7:56:44(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
tak to jsem z ní plus mínus vypustil no.ještě zkusim ten odvzdušnovací šroub a kdž to bude dělat dál bude muset dolu

Tak filtr a ten čudlík taky nic zdá se v pořádku zkusim převodovkou prolejt několikrát olej třeba se to pročistí a někde to pustí
UserPostedImage
UserPostedImage

Upraveno uživatelem úterý 20. května 2014 15:51:31(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline NeoN  
#645 Odesláno : pondělí 19. května 2014 11:18:26(UTC)
NeoN

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 16.04.2014(UTC)
Zpráv: 425
Bydliště: Kladno

Blahořečil: 32-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Sentinel napsal:
tak to jsem z ní plus mínus vypustil no.ještě zkusim ten odvzdušnovací šroub a kdž to bude dělat dál bude muset dolu

Tak filtr nic zdá se v pořádku zkusim převodovkou prolejt několikrát olej třeba se to pročistí a někde to pustí
UserPostedImage
UserPostedImage

Já to ještě rozebraný neměl tak vím prd, v tom návodu píšou něco o vyšroubování šroubu u měniče. Mě přijde, že je to prostě zavzdušněné. Nevím jak to máš s odvzdušněním, ale zkusil bych, jak máš na tom podběhu to spojení těch hadic natlačit olej do toho přídavného chladiče spodní hadicí dokud to vrchem nepůjde ven a až naleješ převodovku, tak doplnit ještě hadice co vedou od převodovky ke chladiči. Možná je totiž problém, že jdou vrchem přes podběh a ne rovně do chladiče jako origo a ten výškový rozdíl by snad mohl udělat, že se to jen tak neodvzdušní. Asi bych je shodil dolů na rám, třeba by to pomohlo. Ale jak říkám vím prd, je to pokus chyba. Juj
Offline Sentinel  
#646 Odesláno : pondělí 19. května 2014 11:23:57(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Zkusim to třeba to bude fungovat...radši 100 věcí zkusit než ji tahat ven

Upraveno uživatelem úterý 20. května 2014 15:34:22(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline xjohny  
#647 Odesláno : pondělí 19. května 2014 12:13:50(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Hlavně ji nezkoušej plnit pod tlakem nebo profukovat. Podle mě 2 litry je málo, při výměně to bývá spíš tak na 3.75 litru. Udává se totiž při výměně filtru se vymění obvykle 4 qts oleje.
Camaro se rozskočilo...
Offline Sentinel  
#648 Odesláno : pondělí 19. května 2014 14:59:46(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
dovnitř foukat nebudu :) to sem jen tak plácnul profoukával jsem odpojenej chladič ale ten je průchozí
Offline Sentinel  
#649 Odesláno : úterý 20. května 2014 15:55:12(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
převodovku zatim nechávám bejt ale taky se na ní vrhnu během tejdne zatim sem si hrál s elektrikou budíčkama a začíhám i tu kapotu a na ni využiju Roberta věci co mi dal :D
UserPostedImage
UserPostedImage
UserPostedImage
UserPostedImage

thanks 1 uživatel blahořečil Sentinel za tento úžasný příspvěvek.
NeoN on 20.05.2014(UTC)
Offline NeoN  
#650 Odesláno : úterý 20. května 2014 15:59:01(UTC)
NeoN

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 16.04.2014(UTC)
Zpráv: 425
Bydliště: Kladno

Blahořečil: 32-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Pěkná práce. Hurraa
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (10)
28 stránek«<2425262728>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.