Má to TPS? Tj. ten poťák na škrtící klapce? Já si tak matně vybavuju, že když jsem ještě kdysi dávno nevěděl, na jakou hodnotu jej naštelovat (pak jsem se to dočetl v Haynesu), tak jsem se s tím trápil strašně dlouho a jezdil po parkovišti a furt s tím hejbal nahoru a dolů. Jednou malej volnoběh, jednou velkej, pak zase dobrej, ale jenom bez kvaltu, a nebo dobrej při kvaltu, ale blbej po odřazení. Jestli to cukalo, už si nevybavím. A když se to dostalo do limitních hodnot, tak svítilo service engine a přitom to nenapsalo chybu, jestli si to pamatuju dobře. Mám dojem že jsem tehdá došel k tomu, že chybu TPS to umí napsat jenom když je to TPS úplně v kelu, resp například nepřipojený, ale neumí to vyblikat chybu v případě, že je TPS "pouze" nastavený na špatnou hodnotu. Ale to už možná kecám, asi by k tomu víc věděl Bouri :)
Ale to všechno se dělo v dobách kdy jsem pé er dé věděl co je k čemu, takže nic bližšího ti k tomu nepovim. Nechci navádět na špatnou stopu. Nicméně omrknout to pro klid duše můžeš. To TPS jsou tři dráty, jeden je costra, druhej napájení 5V a na třetím bys měl naměřit (proti té kostře) asi tak 0,56 V právě ve stavu, kdy je klapka zavřená na volnoběh.
No, ale jak to tak znám, tak tím to taky nebude :D :D abych byl za blbce :D