Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

6 stránek«<23456>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline OndraS  
#76 Odesláno : sobota 14. února 2015 16:59:36(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Ještě bych dolplnil, že ke spínání ventilátoru, teda pokud to dobře chápu, ještě slouží ten spínač na pravé hlavě vzadu (vede k němu tuším tmavě zelenej drát). měl by spínat někde kolem 116°C a předpokládám, že slouží jako havarijní, kdyby ECm ventilátor neuměla sepnout?
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline vajcner  
#77 Odesláno : sobota 14. února 2015 17:07:14(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
namontoval sem ty zaslepky, snad to nebude podfukovat.
vim ze amici maj jine zavity, porovnaval sem ten sroub ze svodu s klasickou m8 a pripadala mi stejna ale nasroubovat do toho svodu nesla, ten puvodni srob byl dost ozranej rezy. Jak to teda je, maj tam jinej zavit jak m8 nebo to bylo jen zarezli?? na sani ten m8 sel uplne vpohode nasroubovat rukou.
Offline OndraS  
#78 Odesláno : sobota 14. února 2015 17:36:27(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Jsou tam normální metrický M8, jak na sacím těle, tak na svodu. Prohrň to závitníkem.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Standa  
#79 Odesláno : sobota 14. února 2015 18:28:16(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Tak jsem koukal na autě a ten řemen bez ničeho zbytečného je 2070. 2100 mám doma taky a na ten musí být pumpa posilovače jako u klimatizace, jenže tam není vůle kolem vodní pumpy. Jinak AIR pump je čistě pro ohřev katalyzátoru a případně kvůli oxidacnimu katalyzátoru. Ty ji nemáš, tak to nemusíš řešit.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline vajcner  
#80 Odesláno : sobota 14. února 2015 18:35:44(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Ok. V tejdnu zhodim ten klimakompresor, a poresim ten remen. Kdyby nekdo vedel co vsechno se da odstranit kolem toho kompresoru dejte vedet. Diky

Upraveno uživatelem sobota 14. února 2015 18:37:16(UTC)  | Důvod úpravy: vajcner

Offline OndraS  
#81 Odesláno : neděle 15. února 2015 14:30:19(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Správná připomínka, to mě nenapadlo. Pokud není klimačka, tak je jiná konzole na servo?
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline OndraS  
#82 Odesláno : neděle 15. února 2015 14:50:52(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Odpovím si sám - ono je to ještě úplně jinak. Pokud totiž kára má air pumpu, tak je klíňák jinak vedenej. Ze serva nejde na vodní pumpu, ale na klikovku, pak na vodní pumpu a pak na air pumpu; pak na altík. U verze bez air pumpy jde ze serva na vodní pumpu, pak na klikovku a odtud na kladku, která je místo air pumpy (tu já mám vyhozenou), a pak na altík. Právě jsem se díval na obě káry. Dokonce jsem objevil starší fotku Camařího motoru, ještě když jsem tam měl kladku místo air pumpy, vedení klíňáku je pěkně vidět:


UserPostedImage

Oproti tomu fajrák s air pumpou

UserPostedImage

Další zjištění, konzole na servo se neliší tvarem, ale pouze způsobem namontování. Tam, kde je přichycená k vodní pumpě, má totiž tato konzole dvě díry a podle toho jestli má kára klimatizaci nebo ne, je využitá první či druhá díra. Ty díry jsou asi dva cm od sebe a podle toho která z nich je využitá, je konzola serva výš (auto bez klimačky) nebo níž (s klimačkou)
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline petr55  
#83 Odesláno : neděle 15. února 2015 14:59:11(UTC)
petr55
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 15.02.2015(UTC)
Zpráv: 2
Bydliště: Prostejov

mam se jit podivat na auto? no ja mysliel ze je to stejne s nebo bez, myslim ta pozice serva.
Offline OndraS  
#84 Odesláno : neděle 15. února 2015 15:01:37(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Čili abych to zestručnil: Až zahodíš klimatizaci, tak přešroubuješ konzoli na servo na tu druhou díru. Pomocnou řemenici, která je na místě air pumpy, nech na autě; musel bys upravit tu rozporku co vede mezi altíkem a napínákem. Dýlku klíňáku budeš muset změřit provázkem, a plus teda pamatovat že něco propruží napínák.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline vajcner  
#85 Odesláno : neděle 15. února 2015 15:03:39(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
zvladnu to?:)
Offline OndraS  
#86 Odesláno : neděle 15. února 2015 15:05:27(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Petr, není; teď jsem se díval přímo do Fajráka (klimačka) a porovnával s Camarem (bez klimačky) a je to jak říkám.

Klíňák by totiž po vyhození klimačky drhnul zeshora o vodní pumpu. Proto je Servo v jiné pozici, pak vzniká mez klíňákem a vodní pumpou mezera, byť minimální (viz foto nahoře, je to krásně vidět díky těm tehdy červeným řemenicím
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline vajcner  
#87 Odesláno : neděle 15. února 2015 15:05:49(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Snad se na to v tejdnu dostanu, kazdopadne kdyz to oddelam je to nevratny proces a auto se bude moct pak zprovoznit, nenastane situace ze by se to muselo davat zpatky?:)
Offline Standa  
#88 Odesláno : neděle 15. února 2015 15:19:59(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Nic na tom není. Jen poznámka, ta délka 2070 je bez pomocné kladky. S kladkou 2100. OndraS: to je divný moje auto mělo s AIR stejnou dráhu řemene jako tvý asi tím, že nemám klimu. Nebo je to dáno ročníkem. Posilovač ano jsou 2 polohy.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline OndraS  
#89 Odesláno : neděle 15. února 2015 15:30:02(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
No, ono je to funkčně možná asi jedno, jestli ten klíňák jde přes klikovku tak, nebo tak. Takhle podle selskýho rozumu mi vychází výhodnější varianta jak to mám já, protože jak vidno u toho obrázku fajráka, přes servo jde klíňák pouze na kousku řemenice, kdežto u mě na delším a má tudíž menší sklon k prokluzování.

Podle mě to bude daný spíš tím že fajrák je 3,1, zatímco my tady čumíme ponejvíc do 2.8. Každpoádně na plastovým deklu chladiče je taková pěkná nálepka "belt drive routing" a ta nelže, je i na Camaru i na Fajráku a skutečně i podle nich je to tak jak jsem psal.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline OndraS  
#90 Odesláno : neděle 15. února 2015 15:35:08(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Nicméně díky téhle diskusi jsem konečně přišel na to proč na té konzoli serva ty dvě díry takhle jsou :) A navíc mě nikdy nenepadlo to s tím vedením klíňáku, jsem si až teď všiml že u fajráka 3.1 je to tažený jinak :D
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline OndraS  
#91 Odesláno : neděle 15. února 2015 15:38:19(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Ono je toho na těch autech víc co jsem doteď nepochopil. Třeba proč je baterka u Fajráka tak vlevo a u Camara vpravo :)
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline vajcner  
#92 Odesláno : neděle 15. února 2015 15:50:12(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
takze i chladic klimatizace a tu nadobku s tema trubkama co je na levo od motoru muzu oddelat?
Offline Standa  
#93 Odesláno : neděle 15. února 2015 16:01:00(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Pokud to chceš natrvalo vyhazovat, tak dej pryč všechno. Nemělo by to ničemu vadit.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline OndraS  
#94 Odesláno : neděle 15. února 2015 16:44:43(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Stando, a nemáš ten klíňák nakonec vedenej prostě jenom blbě u tvé káry? (byť to ničemu nevadí)
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline vajcner  
#95 Odesláno : neděle 15. února 2015 16:55:17(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
vcera sem si cetl to o tom tvem aute, bavilo me tJa nic
Offline OndraS  
#96 Odesláno : neděle 15. února 2015 16:55:24(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Našel jsem obrázek V6tky se zaslepenou klimačkou (spíš asi jenom vyndanej kompresor), kde je konzole na servo v původním neposunutým stavu - je vidět, jak blízko jde klíňák nad vodní pumpou, skoro se jí dotýká.

http://i250.photobucket....251/mars061/P1020048.jpg
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline vajcner  
#97 Odesláno : neděle 15. února 2015 16:58:08(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
chtel sem se zeptat, renovoval si nejak stropni tapec? me ta latka za jizdy spadla na hlavu a ted je to jen tapec bez niceho, jen sem jej natrel nejakym epoxidem protoze to uz dost zvetravalo a zacalo se to dost drolit, ted to je pevne ale bez potahu.
Offline vajcner  
#98 Odesláno : neděle 15. února 2015 17:00:45(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
jo, je to tesne u sebe, ja to posunu, mam moznosti si nejake drzaky kdyztak udelat ale to nejspis nebude potreba:)
Offline OndraS  
#99 Odesláno : neděle 15. února 2015 17:02:39(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Ještě k tomu Standofajráku, tak mě napadá, co vlastně na autě v roce 1987 dělá air pumpa, když na mým autě v roce 1988 není? :)

Střešní tapec, já žádnej neměl, takže jsem to různě dotvářel ze sololitové desky potažené látkou. Pokud máš celou tu origoš stropnici, není nic jednoduššího než ji sundat a nalepit na ni látku a zase to namontovat zpět. Dělal jsem to u Oldsmobilu, zvolil jsem na to takovou dvouvrstvou látku a lepil na stole :)

A vůbec, nechceš založit rubirku v našich autech a něco nám o tom Camaru víc říct + foto? :)

Upraveno uživatelem neděle 15. února 2015 17:05:51(UTC)  | Důvod úpravy: -

camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline vajcner  
#100 Odesláno : neděle 15. února 2015 18:14:52(UTC)
vajcner

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 08.02.2015(UTC)
Zpráv: 145
Bydliště: Olomouc

Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Mozna bych mohl o nem neco napsat. Foto? Nebudete se mi smat? Vase auta jsou jak nove a moje jako po 10letech ve stodole:(
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (4)
6 stránek«<23456>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.