Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

5 stránek<1234>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Standa  
#26 Odesláno : pátek 13. června 2014 20:15:27(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Ano, ECM je pod palubkou u spolujezdce. Ventilátor se mi zapíná při zapnutým zapalování a propojeným konektoru. Jinak se zapne jen při vysoké teplotě motoru. Zkus to uzemnění ECM... Jinak jediný, kdo k ECM tady ví víc je Bouri (ale je od Brna).
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Bouri  
#27 Odesláno : pátek 13. června 2014 22:23:48(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Možná někde kleklo zemnění - když se elektronice ustřihne zem, tak je nevyzpytatelná (ale většinou nic nedělá). Zkontroloval bych zemnění někde kolem motoru a u ECM (radši zkontrolovat všechny pojistky), ideálně multimetrem a měřit napětí (napětím se dá poznat větší úbytek napětí při zátěži = uhnívá drát/kostra; nebo zvolit režim propískávání, lepší multimetry poznaj uhnívající dráty).
Rychloměr je plně elektronickej a signál jde z náhonu přes "buffer" a pak do ECM a rychloměru. Pokud nic neukazuje, vzal bych do ruky pořádný nářadí (muultimetr, osciloskop...) a proměřil trasu. Z náhonu jde signál podobnej sinusovce a za bufferem klasickej obdélník (měl by mít asi 4x méně signálů).

Co se týče svítící SES kontrolky a sahary, tak se aktivují přizemněním = záleží na technologii přizemňování (pomocí výkonových tranzistorů nebo MOS-FET tranzistorů), ale může to bejt zmatená elektronika kvůli špatnému napájení (chybí buď zem nebo spíše +12V) nebo je tam něco hodně špatně (třeba tam mohl vzniknout výboj a poškodil některý části, ale to by zas nefungovalo spínání vstřikovačů Zatr!).
Máš to nějaký zmatený, bejt tebou, tak bych vzal multimetr, zjistil zapojení vývodů ECM a prošel si napájecí body, zda sou opravdu v pořádku. Takhle bych prošel i ten "buffer" pro rychloměr (taková žlutá krabička ležící poblíž ECM), náhon rychloměru a další body. Nebylo by od věci zkontrolovat relátko sahary, zda není trvale seplý.

Každopádně to nebude věc na pár minut...
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Spitfire  
#28 Odesláno : pátek 26. prosince 2014 21:54:45(UTC)
Spitfire

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 14.08.2012(UTC)
Zpráv: 95
Bydliště: Slany

Pustil sem se do interiéru a jsem asi mladej a blbej, protože mi neni jasnejch docela dost věcí, tak budu vděčnej za objasnění.

1. To vážně engineeri z GM udělali přední sedačky v 3rd gen. trvale sklopitelný a zaseknou se až když je auto v určitém sklonu? Už při koupi jsem myslel že je mechanismus sklápění rozbitej a ta zadní páčka prostě nezabírá do nějakýho ozubu, nebo něco na ten způsob a pujde to spravit. Sedačky sem rozebral, začal gůglit jak to opravit a vypadá to že asi nijak Zatr!

2. Řešil někdo prosezené a rozdrbané sedačky? S molitanem asi problém nebude, nejakej podobnej tvar se u čaloníka najde, ale co potah? Chtěl bych tam mít stejnej černej semiš jako je originál, no nikde sem nenašel že by se prodával třeba v metraži. Případně nejaký zkušenosti s firmou z ČR, která by je opravila?

3. Čím lepit popraskané plasty aby to drželo, neleptalo je to, a bylo to pokud možno co nejmíň nápadný? Mam popraskaný oba dveřní kaslíky, při rozebírání zařvali snad všechny plastové čudlíky které byly někde zacvaknutý (doufám že z důvodu stáří a né levejch rukou :D ) Sou popraskaný i dírky na vruty u středového panelu
UserPostedImage UserPostedImage
Napadá mě že by mohl fungovat nějakej epoxid, nebo modelářský lepidlo na plasty. Nechce se mi to testovat, už tak je ten interiér dost zkurvenej
Tuning to je řehole, někdo asi montoval do středového panelu tlačítko na nitro, když viděl Rychle a zběsile a takhle to dopadlo. Taky to budu muset nějak zapatlat. Novej panel se sehnat nedá a když už ho seženu tak je z jinýho ročníku a nepasuje Doprrr
UserPostedImage UserPostedImage

4. Čím přilepit prověšené čalounění stropnice? Ideálně abych nemusel ještě rozebírat i celej strop. Nevim jestli si to moc idealizuju, není nějakej sprej kterej jí přilepí "z venkovní" strany? Hmmm

Možná budou někomu ty otázky připadat idiotský, ale zatím sem renovoval akorát Zetora a tam nemusim řešit nějakej semiš, nebo popraskaný plasty... :D

PS: Ta závada v elektrice byla jednoduchá, vypálený ECM. Buď sem to udělal já tim, že sem nastartoval s vyskratovaným konektorem OBD při diagnostikování, nebo prostě exnul protože se mu chtělo Piisk
UserPostedImage
Offline holanuvstatek  
#29 Odesláno : pátek 26. prosince 2014 22:20:42(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Na ty popraskaný plasty je dobrý natáhnout vhodnou tenkostěnou trubičku no a strop ten musíš vyndat a přilepit.
Offline Jirka_z28  
#30 Odesláno : pátek 26. prosince 2014 22:48:43(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
1. co ti na tom vadí? naopak mi to přijde jako výborná věc, neotravuje to a v případě potřeby se to blokne...
2. já koupil už hotový čalounění a spokojenost (měnil jsem si to sám, dalo to práci, ale šlo to). Běžnej čalouník to přesně stejně neušije. A ta firma mi byla ochotná zaslat i samotnou látku (vzorky zdarma poslali i do ČR). Jestli potřebuješ, kontakt dohledám.
4. dělal jsem 2x, jednou s výměnou látky, jednou jen oprava. Používal jsem nějaký disperzní lepidlo, koupil jsem v čalounictví. Mně stačilo lepit jen hrany a vypnout to. Pokud bys lepil i plochy, dávej bacha na prosáknutí.
Offline Bouri  
#31 Odesláno : pátek 26. prosince 2014 22:49:27(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Ty potahy by měly jít vyslíknout (zespodu mají zip) a když to doneseš k nějakýmu čalouníkovi, tak by moh vědět, kde sehnat potahy a jak to celý okopírovat.

Na lepení stropnice můžu jen říct "nelepit běžnými lepidly" (Herkules, kancelářský lepidla apod.). Já to lepil Herkulesem a ten kus hadru mám znovu odlepenej.
A při sundávání si dej pozor - je to textil s molitanem na lepenkovým podkladu a okolo navijáků pásů se to rádo láme, tak ať to neulomíš úplně.

Nastartování s vyzkratovaným OBD konektorem neudělá nic, je to jen jinej provozní režim (vyblikáváním ukazuje dávkování paliva vstřikovačů?) a nemělo by to poškodit ECM.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Standa  
#32 Odesláno : pátek 26. prosince 2014 23:12:57(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Ten kryt na tunel bude pasovat ze všech Fajraku s automatem od '85, ale z Camara ne.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline xjohny  
#33 Odesláno : sobota 27. prosince 2014 12:34:49(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Na stropnici čalounickou klovatinu (teplo- a mrazu- odolnou) nebo nějaký chemoprén.

Čudlíky - nejdou koupit podobný nový třeba podle katalogu Kellyho?
Camaro se rozskočilo...
Offline Spitfire  
#34 Odesláno : sobota 27. prosince 2014 20:34:05(UTC)
Spitfire

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 14.08.2012(UTC)
Zpráv: 95
Bydliště: Slany

Napsal: holanuvstatek Přejít na citovaný příspěvek
Na ty popraskaný plasty je dobrý natáhnout vhodnou tenkostěnou trubičku no a strop ten musíš vyndat a přilepit.

Jak natáhnout trubičku? Myslíš jako výstuhu kolem praskliny?

Napsal: Jirka_z28 Přejít na citovaný příspěvek
1. co ti na tom vadí? naopak mi to přijde jako výborná věc, neotravuje to a v případě potřeby se to blokne...
2. já koupil už hotový čalounění a spokojenost (měnil jsem si to sám, dalo to práci, ale šlo to). Běžnej čalouník to přesně stejně neušije. A ta firma mi byla ochotná zaslat i samotnou látku (vzorky zdarma poslali i do ČR). Jestli potřebuješ, kontakt dohledám.
4. dělal jsem 2x, jednou s výměnou látky, jednou jen oprava. Používal jsem nějaký disperzní lepidlo, koupil jsem v čalounictví. Mně stačilo lepit jen hrany a vypnout to. Pokud bys lepil i plochy, dávej bacha na prosáknutí.

Přijde mi to divný. Sem zvyklej na pevný sedačky, ale jestli je to tak vážně originál, nechám to tak. Jensem to chtěl potvrdit v češtině, páč moje angličtina je bídná :)
Jestli teda dohledáš firmu která by mi poslala látku, byl bych ti vděčnej. Já na netu látky nenašel. Dík

Napsal: Bouri Přejít na citovaný příspěvek
Ty potahy by měly jít vyslíknout (zespodu mají zip) a když to doneseš k nějakýmu čalouníkovi, tak by moh vědět, kde sehnat potahy a jak to celý okopírovat.

Na lepení stropnice můžu jen říct "nelepit běžnými lepidly" (Herkules, kancelářský lepidla apod.). Já to lepil Herkulesem a ten kus hadru mám znovu odlepenej.
A při sundávání si dej pozor - je to textil s molitanem na lepenkovým podkladu a okolo navijáků pásů se to rádo láme, tak ať to neulomíš úplně.

Nastartování s vyzkratovaným OBD konektorem neudělá nic, je to jen jinej provozní režim (vyblikáváním ukazuje dávkování paliva vstřikovačů?) a nemělo by to poškodit ECM.

Mohl by fungovat asi i chemopren, pokud by věčně nesmrděl. Spíš ale seženu rovnou nějakou čalounickou klovatinu jak radí Xjohnny

Napsal: Standa Přejít na citovaný příspěvek
Ten kryt na tunel bude pasovat ze všech Fajraku s automatem od '85, ale z Camara ne.

Mám z fajráku, ročník ale nevím vymámil jsem ho z Aleše Fišera a taky asi netušil že jsou různý. Zatím to asi přelepím černou plastovou destičkou, na kterou mi brácha ve škole vyřízne CNC, nebo laserem slepici, ať to tak nebije do očí.
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Na stropnici čalounickou klovatinu (teplo- a mrazu- odolnou) nebo nějaký chemoprén.

Čudlíky - nejdou koupit podobný nový třeba podle katalogu Kellyho?


Myslel sem "čudlíky" co jsou vidět hned třeba na první fotce. Plastový nálitky do kterejch jdou zašroubovat vruty. Jsou popraskaný a moc toho už nevydrží. Nebo na druhý fotce, vyndal jsem popelník rovnou i s packou která ho přidržuje zacvaknutý v tom středovém panelu. To samé třeba průduchy topení na nohy, jedna packa u každého je nalomená. Jestli ty plasty stárnou a pak se takhle lámou...
Prostě potřebuju přilepit malej kousek plastu tak, aby držel jako novej :D
UserPostedImage
Offline xjohny  
#35 Odesláno : sobota 27. prosince 2014 21:00:24(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
No však takový plastový čudlíky pro vruty se snad daj taky koupit. Takže starý odstranit a vlepit tam nový. Pokud to teda jde no.
Camaro se rozskočilo...
Offline OndraS  
#36 Odesláno : sobota 27. prosince 2014 22:51:15(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Ty sedačky jsou takhle správně. Sklopit jdou bez použití té páčky, aby to neotravovalo. Až teprve třeba když je auto zaparkovaný hodně z kopce, tak je nutno tu páčku použít, protože jinak by se mohly opěrátka samovolně překlopit dopředu. Zaseknout by se to mělo i v případě crashe.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Spitfire  
#37 Odesláno : neděle 28. prosince 2014 4:40:58(UTC)
Spitfire

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 14.08.2012(UTC)
Zpráv: 95
Bydliště: Slany

Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
No však takový plastový čudlíky pro vruty se snad daj taky koupit. Takže starý odstranit a vlepit tam nový. Pokud to teda jde no.


Jo, něco podobného mám v plánu. Ale já právě nevím, čím to přilepit, aby to pořádně drželo.
UserPostedImage
Offline xjohny  
#38 Odesláno : neděle 28. prosince 2014 8:38:07(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Chemopren :)
Camaro se rozskočilo...
Offline MartinG  
#39 Odesláno : neděle 28. prosince 2014 9:30:12(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Chemopren ve spreji delal sem to predloni
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline holanuvstatek  
#40 Odesláno : neděle 28. prosince 2014 12:47:49(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Myslel sem jak máš prasklý ty plasty co do toho přijdou vruty.natáhnout na to trubičku aby se to když tam narveš vrut nerozlezlo.
Offline Spitfire  
#41 Odesláno : pondělí 29. prosince 2014 16:39:41(UTC)
Spitfire

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 14.08.2012(UTC)
Zpráv: 95
Bydliště: Slany

Napsal: holanuvstatek Přejít na citovaný příspěvek
Myslel sem jak máš prasklý ty plasty co do toho přijdou vruty.natáhnout na to trubičku aby se to když tam narveš vrut nerozlezlo.


Jo teď už to chápu. Díky

Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Chemopren :)


Ciwe čekal sem nějakou dvousložkovou alchimii, která pak nejde odstranit ani autogenem jak drží a on je to obyčejnej chemoprén :D
Ale zas jestli funguje tak vám budu věřit. Dík

UserPostedImage
Offline NeoN  
#42 Odesláno : úterý 30. prosince 2014 1:00:42(UTC)
NeoN

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 16.04.2014(UTC)
Zpráv: 425
Bydliště: Kladno

Blahořečil: 32-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Napsal: holanuvstatek Přejít na citovaný příspěvek
Myslel sem jak máš prasklý ty plasty co do toho přijdou vruty.natáhnout na to trubičku aby se to když tam narveš vrut nerozlezlo.


Já to zatáhl elektrikářskou stahovačkou (smrštěnka) dal jsem dvě vrstvy zahřál a super.
Offline Jirka_z28  
#43 Odesláno : úterý 30. prosince 2014 22:52:27(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
http://carandtruckupholstery.com

Samotná látka, info z roku 2009: "velour fabric is $24 per yard and is 60” wide".
Pokud chceš vzorky, napiš jim přesný styly a barvy, pošli adresu mailem a zdarma pošlou v obálce.
Offline holanuvstatek  
#44 Odesláno : středa 31. prosince 2014 19:16:32(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Chemoprén se dá koupit i ve spreji.
Offline MartinG  
#45 Odesláno : středa 31. prosince 2014 20:28:39(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Dyt to tu pisu :)) maj ho i v Lidlu kolikrat za par supu
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Spitfire  
#46 Odesláno : neděle 8. března 2015 18:47:12(UTC)
Spitfire

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 14.08.2012(UTC)
Zpráv: 95
Bydliště: Slany

Tak zase popojedem se vvídavými dotazy :)
Je nějakej rozumnej důvod proč ve fabrice dělali do podlahy díry a zacpávali to záslepkama? Je to jednoduchej plech, docela i slabej, žádný dutiny tam nikde nejsou a přesto jsou tam udělaný díry. Samozřejmě že je to tam nejvíc bolavý. Nejspíš dám záslepky do pryč a zaplácnu to natrvalo plechem, aby to časem zase nevykvetlo, ale než něco skurvím, raději se zeptám Piisk

přední
Zadní
UserPostedImage
Offline Robert  
#47 Odesláno : neděle 8. března 2015 18:51:21(UTC)
Robert

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 03.11.2013(UTC)
Zpráv: 817
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
protoze do aut vecine tece tak aby to slo vypustit Juj
Offline Standa  
#48 Odesláno : neděle 8. března 2015 19:27:34(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Tipnul bych si, že jsou ty díry technologický kvůli namáčení kastlí ve výrobě.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Spitfire  
#49 Odesláno : neděle 8. března 2015 19:31:44(UTC)
Spitfire

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 14.08.2012(UTC)
Zpráv: 95
Bydliště: Slany

To zní docela logicky. Namáčet kastli nikde nebudu a jezdit s tim o povodních taky ne, takže je zalepím a bude klid
UserPostedImage
Offline MartinG  
#50 Odesláno : neděle 8. března 2015 19:57:28(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Napsal: Standa Přejít na citovaný příspěvek
Tipnul bych si, že jsou ty díry technologický kvůli namáčení kastlí ve výrobě.


ano máš pravdu, když to projíždí pasivačníma vanama tak to musí vytýct
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
5 stránek<1234>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.