Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Rád bych zlepšil tlaky ve válcích, které jsou momentálně 90 – 100 psi, resp. 6,2 – 7 bar. Nový motor měl mít 116 psi, resp. 8 bar. Manuál říká, že 7 barů je ještě OK, níž už ne. Co myslíte? Vyměnit pístní kroužky? Dají se s motorem v autě vymontovat písty? Dali by se při té příležitosti vyměnit ložiska na ojnicích? Případně, co dalšího by se dalo vyměnit…. Něco jako na tomhle videu, s tím, že by se vlezlo pod auto a písty by se tahali vrchem po sundání hlav… Nebo vymejšlim kraviny a dá se dál jezdit bez problémů s těmihle tlaky?
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Nevymejšlej kraviny.Kroužkama tomu moc nepomůžeš.Dobrá pomůcka než se rozhodneš měnit lágry je změřit si tlak oleje u ohřátýho motoru pokud to maže málo tak pak to má nějakej význam.Já bych každopádně i na překroužkování motor vyndal z auta.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
A hlavy jsou v pořádku? Jinak taky hlasuju pro vyndani, půjde všechno lépe a je to čistší práce. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Hlavy jsou původní a zdají se v pořádku. Měřil jsem tlaky a dělal test podtlaku v sání pomocí tohodle vakuometru: Na volnoběh drží podtlak pěkně konstatní 18,5. Při protočení motoru do vysokých otáček by měl podtlak klesnout skoro na nulu a pak vyskočit na nějaký 25-26. U mě to kleslo na 8 a vyskočilo na 23,5. Což by mělo značit opotřebované pístní kroužky. Právě uvažuju o repasi hlav a při tý příležitosti, že bych udělal i ty pístní kroužky, ale asi je to kravina. Asi by se musely i vyhonovat válce, což na autě nevim, jak by se dělalo..
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 03.11.2013(UTC) Zpráv: 817 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 23-krát v 21 příspěvcích
|
taky jsem premejslel to udelat ale pak zjistis ze to chce i vacku loziska rozvody tesneni lagry atd atd a skoncis u repase celeho motoru a vykon je o trosku lepsi nez predtim a novej motor bude stat o 20 vic a je odskousenej a mas jistotu ze tam kone jsou takze za me se na to vyprdni jezdi a az se to podela tak pak neco resit takhle muze jezdit jeste 20 let bez problemu stejne moc nenajedem
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Nemáš odkaz na ten vakuometr?moc se mi líbí.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Napsal: Robert taky jsem premejslel to udelat ale pak zjistis ze to chce i vacku loziska rozvody tesneni lagry atd atd a skoncis u repase celeho motoru a vykon je o trosku lepsi nez predtim a novej motor bude stat o 20 vic a je odskousenej a mas jistotu ze tam kone jsou takze za me se na to vyprdni jezdi a az se to podela tak pak neco resit takhle muze jezdit jeste 20 let bez problemu stejne moc nenajedem Souhlasim se tebou. U mě je problém, že nemám vybavení na vytažení motoru + malá garáž. Takže jezdit, dokud není problém a opravit co jde s motorem v autě. Třeba rozvody jsou už hotový (řetěz + ozubený kola). Hlavy, hydroštely by šly taky udělat na autě myslim. Mám pocit, že hydroštel občas zaklepe. Hlavně, když zvýšim otáčky z volnoběhu, tak něco občas zaklepe na jedné straně motoru. Přijde mi, jako když ventil klepe o sedlo. Začalo to dělat po výměně oleje (Shell Helix HX3), tak možná, že ten olej není úplně ideální pro tenhle motor - je to API SL. Už mám připravený Trysk speed 15W-40 - API SF/CC. Upraveno uživatelem sobota 17. října 2015 14:39:54(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 09.08.2013(UTC) Zpráv: 349 Bydliště: Novy Knin, Okres PB
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
|
Napsal: TransAm79 Rád bych zlepšil tlaky ve válcích, které jsou momentálně 90 – 100 psi, resp. 6,2 – 7 bar. Nový motor měl mít 116 psi, resp. 8 bar. Manuál říká, že 7 barů je ještě OK, níž už ne. Co myslíte? Vyměnit pístní kroužky? Dají se s motorem v autě vymontovat písty? Dali by se při té příležitosti vyměnit ložiska na ojnicích? Případně, co dalšího by se dalo vyměnit…. Něco jako na tomhle videu, s tím, že by se vlezlo pod auto a písty by se tahali vrchem po sundání hlav… Nebo vymejšlim kraviny a dá se dál jezdit bez problémů s těmihle tlaky? Jen ze zvedavosti, co tam mas za motor? |
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Napsal: holanuvstatek Objednáno díky za info. neni zač
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Napsal: Bandit2 Jen ze zvedavosti, co tam mas za motor? Olds 403 (6,6L)
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK