Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

6 stránek«<456
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Bouri  
#126 Odesláno : středa 23. dubna 2014 18:25:25(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Aha, tak to teda zkusím šmirglem projet a pak asi zkusím leštit...
Ed China se s tím ale drbal ku***sky dlouho, ten díl sem viděl...
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Speee  
#127 Odesláno : středa 23. dubna 2014 20:50:17(UTC)
Speee

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 22.08.2011(UTC)
Zpráv: 308
Bydliště: Kolín - Ovčáry

Blahořečil: 13-krát
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
xjohny napsal:
Jo, pískování hliníkových kol neni ideální postup. Nejlepší je holt ten nejpracnější - leštění.


Pískování hliníkáčů je normální. Musí se to ale pískovat jemným abrazivem s citem a ne to vohulit jak mostní konstrukci. Tady v Kolíně je firma, která dělá pískování přes dvacet let, takže nějakou tu zkušenost asi už mají. Nechával jsem si různý kola u nich pískovat už několikrát a vždy skvělý výsledek. Bez rozdílu velikosti, nebo složitosti disku si vžycky naúčtovali 150kč za kolo Jupiii!
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici...
Offline Standa  
#128 Odesláno : úterý 29. dubna 2014 21:47:00(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Tak konečně kola na autě.
UserPostedImage

A ještě rozsvícený zadky z Jizbic a ranní foto.
UserPostedImage
UserPostedImage
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Standa  
#129 Odesláno : středa 18. března 2015 7:32:41(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Taky jsem probral auto ze zimního spánku. Teda ve skutečnosti jsem jen zkontroloval náplně, gumy a otočil klíčkem. Žádný drama, Fajrák prostě chce jezdit. Měl jsem pocit, že i u nás už jsou suchý a čistý silnice. No, úplně nebyly, protože stavaři na několika místech natahali na silnici blátíčko Zatr!

Takže bez práce připraveno na sezónu, jen bych ho měl znovu umýt.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline MartinG  
#130 Odesláno : středa 18. března 2015 8:13:06(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Taky makám, už chci vyrazit počasí k tomu vybízí
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Standa  
#131 Odesláno : čtvrtek 24. prosince 2015 11:57:23(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Tak já se taky přidám s přáním krásných Vánoc. Hlavně přeju pohodu a bezproblémové ježdění celý další rok. Já jsem na auto nemusel sáhnout poslední 2 roky, tak sem moc nepíšu. Řešil jsem jen nějaký vzhledový drobnosti.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
thanks 1 uživatel blahořečil Standa za tento úžasný příspvěvek.
Trans79 on 04.01.2016(UTC)
Offline Standa  
#132 Odesláno : úterý 21. června 2016 7:58:39(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Tak už jsem si taky ověřil, že tyhle auta odmítají startovat, když je jim moc teplo. Popojíždění po městě holt není ideální. Po přejezdu HK ve špičce a krátkým zastavení jsem zjistil, že startér neotočí motorem. Několik pokusů, polití startéru vodou a 10 minut čekání nestačilo. Když jsem se vrátil k autu za půl hodiny, tak už v pohodě. Při normální jízdě a zastavení třeba pro benzín startuje okamžitě. Startér je skoro nový, problému mohla pomoci stará baterka a odpor na kontaktech. Aspoň mě to donutilo spoje u baterky rozebrat a očistit a taky dodělat pořádně dimenzovaný připojení odpojovače baterky.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Jirka_z28  
#133 Odesláno : úterý 21. června 2016 9:38:33(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
mně v neděli taky auto udělalo trošku ostudu - škola smyků, stání s natočeným motorem, teploměr nad půlkou rozsahu... startér točil úplně v pohodě, ale nechtělo to chytnout... tam to ale považuju za problém s karbcem a rychlým odpařením benzínu (nebo že by něco se sytičem?)
Offline Standa  
#134 Odesláno : úterý 21. června 2016 10:18:04(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Docela pravděpodobně odpařenej benzín z plovákový komory. U hodně ohřátýho motoru je možná i bublina odpařenýho benzínu v palivový pumpě. Sytič se určitě neaktivuje při takový teplotě (někde kolem 40°C už by měl být úplně zavřenej).

Možná tam máš jen trochu chudší směs a při teplotě ne moc větší než zavření sytiče se tomu nechce chytat. Tam by mělo pomoct zapumpování plynem před startem - vstříkne tam akcelerační pumpička. Byl to typickej problém Favoritů - pokud chcípnul napůl studenej, tak často nešlo dělat nic jinýho, než počkat na vychladnutí a aktivaci autom. sytiče.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Bandit2  
#135 Odesláno : úterý 21. června 2016 21:21:04(UTC)
Bandit2

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 09.08.2013(UTC)
Zpráv: 349
Bydliště: Novy Knin, Okres PB

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Taky jeden z duvodu, proc kdyz jsem kupoval novej holley do berusky, tak jsem vybral s manualnim syticem.Sice zvedam kapotu, ale cim min techniky tim aspon u me lip.Jednou v pristim zivote treba i natahnu bowden do kokpitu :-)
Lord - Camaro 1998, V6 3.8
Beruška - Trans Am 1980, V8 5.7 Olds
www.fc-fbody.com
Offline Hejkal  
#136 Odesláno : středa 22. června 2016 11:07:51(UTC)
Hejkal

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 28.03.2012(UTC)
Zpráv: 222

Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Stando todle s tim startovánim mi přesně dělala cívka od starteru, koupil jsem novou a už to šlape jak hodinky :-)
Offline Jirka_z28  
#137 Odesláno : středa 22. června 2016 11:19:25(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Napsal: Standa Přejít na citovaný příspěvek
Docela pravděpodobně odpařenej benzín z plovákový komory. U hodně ohřátýho motoru je možná i bublina odpařenýho benzínu v palivový pumpě. Sytič se určitě neaktivuje při takový teplotě (někde kolem 40°C už by měl být úplně zavřenej).

Možná tam máš jen trochu chudší směs a při teplotě ne moc větší než zavření sytiče se tomu nechce chytat. Tam by mělo pomoct zapumpování plynem před startem - vstříkne tam akcelerační pumpička. Byl to typickej problém Favoritů - pokud chcípnul napůl studenej, tak často nešlo dělat nic jinýho, než počkat na vychladnutí a aktivaci autom. sytiče.


motor byl zahřátej, asi do půl stupnice, někde těsně před sepnutím ventilátoru... ale dělalo to třeba minutu po chcípnutí, je to divný no...
Offline Standa  
#138 Odesláno : středa 22. června 2016 13:29:05(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Napsal: Hejkal Přejít na citovaný příspěvek
Stando todle s tim startovánim mi přesně dělala cívka od starteru, koupil jsem novou a už to šlape jak hodinky :-)


Jak jsem psal, je skoro novej. Ale asi se do něj kouknu jestli tam není nějakej přechoďák nebo jinej problém.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline xjohny  
#139 Odesláno : středa 22. června 2016 16:35:01(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Já koupil skoro novej ministartér od PowerMaster a ani neotočil motorem. Uvnitř byl plnej písku a soli:D

Poučení: Nekupujte věci na motory od marine shopů.
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#140 Odesláno : středa 22. června 2016 20:33:02(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Mě tohle dělal červenej.Jak se ohřál tak netočil startér.vychladlo to a ok.tak sem ho rozebral odmastil namazal a maká jako vix.
Offline OndraS  
#141 Odesláno : středa 22. června 2016 22:59:44(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
U mě to dělal komutátor, resp přechoďáky mezi komutátorem a vinutím rotoru.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (4)
6 stránek«<456
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.