Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Aha, tak to teda zkusím šmirglem projet a pak asi zkusím leštit... Ed China se s tím ale drbal ku***sky dlouho, ten díl sem viděl... |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 22.08.2011(UTC) Zpráv: 308 Bydliště: Kolín - Ovčáry
Blahořečil: 13-krát Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
xjohny napsal:Jo, pískování hliníkových kol neni ideální postup. Nejlepší je holt ten nejpracnější - leštění. Pískování hliníkáčů je normální. Musí se to ale pískovat jemným abrazivem s citem a ne to vohulit jak mostní konstrukci. Tady v Kolíně je firma, která dělá pískování přes dvacet let, takže nějakou tu zkušenost asi už mají. Nechával jsem si různý kola u nich pískovat už několikrát a vždy skvělý výsledek. Bez rozdílu velikosti, nebo složitosti disku si vžycky naúčtovali 150kč za kolo |
Jak to nesmrdí benzínem, tak to nepatří na silnici... |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Tak konečně kola na autě. A ještě rozsvícený zadky z Jizbic a ranní foto. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Taky jsem probral auto ze zimního spánku. Teda ve skutečnosti jsem jen zkontroloval náplně, gumy a otočil klíčkem. Žádný drama, Fajrák prostě chce jezdit. Měl jsem pocit, že i u nás už jsou suchý a čistý silnice. No, úplně nebyly, protože stavaři na několika místech natahali na silnici blátíčko Takže bez práce připraveno na sezónu, jen bych ho měl znovu umýt. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Taky makám, už chci vyrazit počasí k tomu vybízí
|
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Tak já se taky přidám s přáním krásných Vánoc. Hlavně přeju pohodu a bezproblémové ježdění celý další rok. Já jsem na auto nemusel sáhnout poslední 2 roky, tak sem moc nepíšu. Řešil jsem jen nějaký vzhledový drobnosti. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
1 uživatel blahořečil Standa za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Tak už jsem si taky ověřil, že tyhle auta odmítají startovat, když je jim moc teplo. Popojíždění po městě holt není ideální. Po přejezdu HK ve špičce a krátkým zastavení jsem zjistil, že startér neotočí motorem. Několik pokusů, polití startéru vodou a 10 minut čekání nestačilo. Když jsem se vrátil k autu za půl hodiny, tak už v pohodě. Při normální jízdě a zastavení třeba pro benzín startuje okamžitě. Startér je skoro nový, problému mohla pomoci stará baterka a odpor na kontaktech. Aspoň mě to donutilo spoje u baterky rozebrat a očistit a taky dodělat pořádně dimenzovaný připojení odpojovače baterky. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
mně v neděli taky auto udělalo trošku ostudu - škola smyků, stání s natočeným motorem, teploměr nad půlkou rozsahu... startér točil úplně v pohodě, ale nechtělo to chytnout... tam to ale považuju za problém s karbcem a rychlým odpařením benzínu (nebo že by něco se sytičem?) |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Docela pravděpodobně odpařenej benzín z plovákový komory. U hodně ohřátýho motoru je možná i bublina odpařenýho benzínu v palivový pumpě. Sytič se určitě neaktivuje při takový teplotě (někde kolem 40°C už by měl být úplně zavřenej).
Možná tam máš jen trochu chudší směs a při teplotě ne moc větší než zavření sytiče se tomu nechce chytat. Tam by mělo pomoct zapumpování plynem před startem - vstříkne tam akcelerační pumpička. Byl to typickej problém Favoritů - pokud chcípnul napůl studenej, tak často nešlo dělat nic jinýho, než počkat na vychladnutí a aktivaci autom. sytiče. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 09.08.2013(UTC) Zpráv: 349 Bydliště: Novy Knin, Okres PB
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
|
Taky jeden z duvodu, proc kdyz jsem kupoval novej holley do berusky, tak jsem vybral s manualnim syticem.Sice zvedam kapotu, ale cim min techniky tim aspon u me lip.Jednou v pristim zivote treba i natahnu bowden do kokpitu :-) |
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Stando todle s tim startovánim mi přesně dělala cívka od starteru, koupil jsem novou a už to šlape jak hodinky :-)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: Standa Docela pravděpodobně odpařenej benzín z plovákový komory. U hodně ohřátýho motoru je možná i bublina odpařenýho benzínu v palivový pumpě. Sytič se určitě neaktivuje při takový teplotě (někde kolem 40°C už by měl být úplně zavřenej).
Možná tam máš jen trochu chudší směs a při teplotě ne moc větší než zavření sytiče se tomu nechce chytat. Tam by mělo pomoct zapumpování plynem před startem - vstříkne tam akcelerační pumpička. Byl to typickej problém Favoritů - pokud chcípnul napůl studenej, tak často nešlo dělat nic jinýho, než počkat na vychladnutí a aktivaci autom. sytiče. motor byl zahřátej, asi do půl stupnice, někde těsně před sepnutím ventilátoru... ale dělalo to třeba minutu po chcípnutí, je to divný no... |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: Hejkal Stando todle s tim startovánim mi přesně dělala cívka od starteru, koupil jsem novou a už to šlape jak hodinky :-) Jak jsem psal, je skoro novej. Ale asi se do něj kouknu jestli tam není nějakej přechoďák nebo jinej problém. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Já koupil skoro novej ministartér od PowerMaster a ani neotočil motorem. Uvnitř byl plnej písku a soli:D
Poučení: Nekupujte věci na motory od marine shopů. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Mě tohle dělal červenej.Jak se ohřál tak netočil startér.vychladlo to a ok.tak sem ho rozebral odmastil namazal a maká jako vix.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
U mě to dělal komutátor, resp přechoďáky mezi komutátorem a vinutím rotoru. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK