Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

3 stránek<123>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline dejf  
#26 Odesláno : úterý 21. února 2017 15:06:25(UTC)
dejf

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 24.09.2013(UTC)
Zpráv: 153
Bydliště: Znojmo

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Tohle by se tam mohlo dát připojit:
https://www.mojedilna.cz...soustavy-benzin-d320.htm

Tady by měl být ten ventil u TPI:
UserPostedImage



jojo už jsem také pár článků na přesně toto téma vyhledal.

http://garage.grumpysper...t-start-up-problem.7309/

http://chevythunder.com/...bleshooting%20pg%20D.htm

tak tedy na to kouknu noo :-)

GM Pontiac Firebird Trans Am 5.0 TPI V8 225PS
GM Opel Combo Tour 1.7 DTi 74 PS



Offline OndraS  
#27 Odesláno : úterý 21. února 2017 18:32:08(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Hele, viz Standa, ten fuel nemá žádný tlakový čidlo. Kdy má běžet čerpadlo, není dalý tlakem, ale jednotkou. Jak otočíš klíčkem, asi dvě vteřiny běží čerpadlo díky signálu z ECM (přes relátko). Jak auto chytne, běží to přes tlakáč mazání. To je proto, aby auto zdechlo, když přestane mazat.

To čidlo na vodu, na který ukazuješ prstem, je podle mě jenom termistor, kterej řekne jednotce, že má spustit saharu. Kdyby nesepla, tak je tam havarijní čidlo, který sepne natvrdo bez účasti jednotky.

To čidlo, co je na teplotu luftu, je vřazený v sacím potrubí, hned za air filtrem.

Zahodit EGR není tak jednoduchý, třeba u fajráka 1992 s V6 tkou jsem to chtěl zaslepit, ale ta pizda to pozná a rozsvítí SES. U mýho Camara to zahodit šlo, neni tam digital EGR system.


Myslím že jsme se do toho nějak zamotali. Chtělo by to si ujasnit funkci součástek, například ten IAC ventil není nic jinýho, než krám, kterej funguje jako sytič. Studený rovná se zavřenej ventil, teplý rovná se otevřenej ventil.

Já navrhuju proměřit kabeláž hlavně v relaci ECM <> motor, a důkladně překontrolovat všechny podtlaky. Aby to nakonec nebyla nějaká hovadina typu naprasklé plastové trubičky atd

Dejve, ty jsi přímo ze Znojma nebo vodkaď? Jezdím sem tam za tchánem tam tím směrem.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline dejf  
#28 Odesláno : úterý 21. února 2017 20:00:41(UTC)
dejf

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 24.09.2013(UTC)
Zpráv: 153
Bydliště: Znojmo

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích


Já navrhuju proměřit kabeláž hlavně v relaci ECM <> motor, a důkladně překontrolovat všechny podtlaky. Aby to nakonec nebyla nějaká hovadina typu naprasklé plastové trubičky atd

Dejve, ty jsi přímo ze Znojma nebo vodkaď? Jezdím sem tam za tchánem tam tím směrem.



Ondro, jo přímo ze Znojma..

ted mi psal další z Bratislavy co dělá motory TPI a opět nezávisle na vás a toho druhého slováka napsal - prakticky to samé. Tlak paliva v soustavě.. a další možné věci..

" je tam vela neznamych, to ze sa tam menilo tolko veci je podla mna zbytocnost. Ked nema diagnostiku tak staci pomerat ci to ide na bohato alebo na chudobno a podla toho potom bud merat tlak paliva a skontrolovat cidla teploty vody a snimac teploty nasavaneho vzduchu lebo tie maju na bohatost zmesi najvacsi vplyv. Moze taktiez podsavat, takze treba pomerat podtlak v sani. Na dialku sa to tazko posudzuje, ale urcite sa to da opravit. "

ve Ct dojde jeden známej co má pár amerik a asi 30 veteránů škodovek a žigulíku a Tatry 613, 603 atd s mechanikem a změříme tlak na liště za regulátorem a dál se uvidí...

zatím moc díky kluci..

Ondro a klidně až pojedeš kolem Znojma, tak se stav :-)
GM Pontiac Firebird Trans Am 5.0 TPI V8 225PS
GM Opel Combo Tour 1.7 DTi 74 PS



Offline Spitfire  
#29 Odesláno : středa 22. února 2017 23:20:24(UTC)
Spitfire

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 14.08.2012(UTC)
Zpráv: 95
Bydliště: Slany

Napsal: OndraS Přejít na citovaný příspěvek

Zahodit EGR není tak jednoduchý, třeba u fajráka 1992 s V6 tkou jsem to chtěl zaslepit, ale ta pizda to pozná a rozsvítí SES. U mýho Camara to zahodit šlo, neni tam digital EGR system.


Jde to i u digitálních EGR ventilů, jen se musí přeprogramovat ECM chip
UserPostedImage
Offline OndraS  
#30 Odesláno : čtvrtek 23. února 2017 16:22:21(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Jo, no ale takovýma schopnostma neoplývám, a hlavně i kdyby, nechci do toho hrabat, když to funguje. Takže jsem tam dal zase těsnění s dírou místo té záslepky, a je to :)

Dejve, dneska mě napadla taková blbost. Samosebou nechci to celé obracet jako že něco jste udělali blbě, ale jelikož se hrabu denně v trolejbusech a už jsem viděl hromadu chyb i mojich i kolegů kteří prostě něco při nejlepší vůli zvorají (kdo nic nedělá nic nepokazí)... tak mě to prostě jenom napadlo:

Ty prvotní příznaky, tzn to co co ti ta kára začla dělat po Konopáči, nemůžu si pomoct, mě to furt sedí na ten ICM - zapalovací modul v rozdělovači. Není možný, opravdu se jenom ptám jestli jsi si jist, že třeba osazením nového rozdělovače se vyřešil problém "Konopáč", tedy že to jede, najednou to chcípe, pak to zase jede, pak ne atd., a že po instalaci novýho rozdělovače ho třeba nemáš blbě nasazenej - o zub vedle, nebo přehozený káble, a že teď už neřešíme třeba nějakou úplně jinou chybu?

Jinými slovy, předpokládám že jste do desetkrát kontrolovali, ale přesto - je rozdělovač dobře nastavenej, a je správně firing order?
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline dejf  
#31 Odesláno : sobota 25. února 2017 21:47:41(UTC)
dejf

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 24.09.2013(UTC)
Zpráv: 153
Bydliště: Znojmo

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
ahoj kluci,

tak dnes mě navštívil OndraS a diskutovali jsme u auta. Pak jsme sundali sání a vytáhli regulátor tlaku, ten se tváří jako OK, nikde nebyl špinavý, membrány OK. Žádný bordel v kanálkách, byl pěkně čistý.

Laborovali jsme dál a pak jsem odpojil hadičku z klapek sání vzduchu, Ondra do ní foukl a vzduch utíkal dírkou někde v půlce hadičky. Pak jsem do ní foukl také a vlastně celý vzduch zmizel dírkou ven. Pak jsem jí chtěl nadzvednout a ona se rozpadla, praskla na dvě půlky.

zde foto: http://dejf11.rajce.idnes.cz/Firebird/

tak jí vyměním a složím dohromady sání a vyzkouším. Zatím žádné 100% závěry nedělám, ale asi by tam dírka být neměla :-)


tak uvidím co to bude dělat.

GM Pontiac Firebird Trans Am 5.0 TPI V8 225PS
GM Opel Combo Tour 1.7 DTi 74 PS



Offline xjohny  
#32 Odesláno : neděle 26. února 2017 0:25:34(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Co to je za hadičku, co ovládá? Není to jen EVAP?

Upraveno uživatelem neděle 26. února 2017 0:29:42(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline dejf  
#33 Odesláno : pondělí 27. února 2017 8:08:49(UTC)
dejf

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 24.09.2013(UTC)
Zpráv: 153
Bydliště: Znojmo

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
Napsal: xjohny Přejít na citovaný příspěvek
Co to je za hadičku, co ovládá? Není to jen EVAP?


oj, tak to netuším .. Ani nevím jak tam EVAP je a kde.

je to zezadu pripojené na těch klapkách sáni vduchu, na tom modulu co je napsano Tuned Port Injection a jde to pod sáním kolem EGR ventilu a pak kolem regulátoru tlaku paliva dozadu a tam je to napojené dál k něčemu..
Ale ja to funguje, co to řídí, to netuším - zatím :-)
Každopádně že byla děravá nebylo dobře, tak ji opravím a složím to dohromady.. a uvidíme.
Regulátror asi je OK. Nic jsme na něm nenasli.. Nebo jestli muze být špatný aniž by to bylo vizuelně vidět, to nevím..
GM Pontiac Firebird Trans Am 5.0 TPI V8 225PS
GM Opel Combo Tour 1.7 DTi 74 PS



Offline Standa  
#34 Odesláno : pondělí 27. února 2017 13:09:12(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Pokud z popisu dobře chápu, kde je hadička, tak může mít na svědomí ten volnoběh. Ale nemyslím si, že bude tolik ovlivňovat chování pod zátěží... Přeměření tlaku z regulátoru tě nejspíš stejně nemine.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Bouri  
#35 Odesláno : pondělí 27. února 2017 17:25:38(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Pokud ten kousek dokáže výrazným způsobem ovlivnit chod motoru, tak to možná nebude třeba přeměřovat. Na V6 je to taky jako "gumový špunt se 2 hadičkami na sání a ten když sem za chodu odpojil, tak mi to hodně ovlivnilo chod motoru; ale jak se to chová v otáčkách a v zátěži jsem nezkoušel.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline dejf  
#36 Odesláno : pondělí 27. února 2017 20:59:53(UTC)
dejf

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 24.09.2013(UTC)
Zpráv: 153
Bydliště: Znojmo

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
Napsal: Standa Přejít na citovaný příspěvek
Pokud z popisu dobře chápu, kde je hadička, tak může mít na svědomí ten volnoběh. Ale nemyslím si, že bude tolik ovlivňovat chování pod zátěží... Přeměření tlaku z regulátoru tě nejspíš stejně nemine.


tak jsem dnes hadičku opravil a foukl jsem do ní. A opět utíkal vzduch. Někde to syčelo. Pak jsem odpojil koncovku EGR ventilu a ucpal prstem a foukl znova do té opravené hadičky a bylo to těsné. Takže to je hadička co vede z klapek sání někam do spojky a odtud do EGR ventilu. Takže ted vlastně nevím, zda byla děravá. Každopádně se rozpadla a byla poškozená. Hmm. tak uvidíme co to udělá po složení..
Pak musím změřit ten tlak. Jenže nikdo v okolí nemá redukci na 1/8" ventilek s barometrem na měření a ještě k tomu americkej závit.. Doprrr
GM Pontiac Firebird Trans Am 5.0 TPI V8 225PS
GM Opel Combo Tour 1.7 DTi 74 PS



Offline OndraS  
#37 Odesláno : pátek 10. března 2017 17:44:57(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Tako co, prokopal jsi se už někam?
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline dejf  
#38 Odesláno : pondělí 13. března 2017 9:42:20(UTC)
dejf

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 24.09.2013(UTC)
Zpráv: 153
Bydliště: Znojmo

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
Napsal: OndraS Přejít na citovaný příspěvek
Tako co, prokopal jsi se už někam?



ahoj, složil jsem to a pořád to samé.
Na volnoběh to saje vzduch jak Boeing :-), jak pridám, tak se to udusi a zdechne. Hadička opravená, ale tou to nebylo. Ta hadička vedla " nekam " do spojky a odtud to EGR ventilu. Když jsem do ni foukl, tak někam vzuch mizel, EGR ventilem. A nevim zda to je dobře. Byl jsem u Zdenka Bulína a tam jsem zkouseli foukat do jiného EGR ventilu a vzduch neprosel.
Jinak bohužel nikdo ve Znojmě na tom neumí změřit tlak paliva za regulátorem na té liště tím ventilkem. Nikdo nemá nastroje a ani neví jak se to dělá :-(

Jinak otázka: musím vymontovat ten ventilek a pak se nasadí barometr, nebo existuje čepička co se našroubuje s barometrem na ventilek a už se muže měřit?

No a pak už jednám ze slovákama, bud asi dojedou ke me a nebo to hodíme na podvál a odvezu to, kde jsem to před 3 rokama koupil :-)
Doprrr
GM Pontiac Firebird Trans Am 5.0 TPI V8 225PS
GM Opel Combo Tour 1.7 DTi 74 PS



Offline xjohny  
#39 Odesláno : pondělí 13. března 2017 9:59:43(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
To je normální ventilek, sundáš čepičku a našroubuješ násadu od měřáku.

Jestli chceš, tak ti ten svůj půjčím, ale nerozbít! :-)

Jak se to měří najdeš na jutubku, je to jednoduchý, musíš měřit několik scénářů:
- natlakování při zapalování a jak to drží po vypnutym zapalování
- tlakování za běhu motoru
- chování při zvedání otáček

Tady to zrovna testuje na Vette '96, takže hodně podobný motor.
Camaro se rozskočilo...
Offline dejf  
#40 Odesláno : sobota 25. března 2017 8:24:08(UTC)
dejf

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 24.09.2013(UTC)
Zpráv: 153
Bydliště: Znojmo

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
Honzi, tak včera jsem to změřil.
A má to tak jak to má být 40 PSI při zapnutí klíčku a kolem 39-41 PSI když běží motor, při přidání to vlastně ani nešlo změřit, protože hned se motor udusil a zdechl.

zde foto: http://dejf11.rajce.idnes.cz/Trans_Am/

ted už mě nic nenapadá ( je možnost že by takovej bordel s motorem dělal EGR ventil ? )

jinak díky za půjčení měřáku, který máš asi jedinej v ČR Hurraa :-)
GM Pontiac Firebird Trans Am 5.0 TPI V8 225PS
GM Opel Combo Tour 1.7 DTi 74 PS



Offline xjohny  
#41 Odesláno : sobota 25. března 2017 17:20:27(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Podle mě EGR ne, každopádně můžeš jeho vstup do sání zacpat jako test.

Podle popisu to prostě vypadá jako málo nebo moc paliva. Nebo málo vzduchu. Jak dlouho to drželo tlak paliva po vypnutí zapalování? Neklesalo to rychle? Taky me napadá, jestli jsou v pořádku injektory..
Camaro se rozskočilo...
Offline xjohny  
#42 Odesláno : sobota 25. března 2017 17:32:56(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Teď studuji na jednom foru a někomu opravdu pomohlo vyměnit EGR, ale to proto, protože tam měl jiný typ. Každopádně vyrob z plechu zaslepku a strč to mezi egr a sání. Uvidíš jestli se něco změní.
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#43 Odesláno : sobota 25. března 2017 19:12:29(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Já sem tyhle problémy vyřešil přestavbou na karburátor.I když je pravda že dodnes mi to nejezdí.
Offline tomcat1  
#44 Odesláno : sobota 25. března 2017 19:27:17(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Ci nepreteka vstrekovac sa da vyskusat ze sa nadvihne cela vstrekovacia lista a niekolkokrat sa zapne klucik. Nesmie padnut ani kvapka.
Offline xjohny  
#45 Odesláno : sobota 25. března 2017 19:47:46(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Napsal: holanuvstatek Přejít na citovaný příspěvek
Já sem tyhle problémy vyřešil přestavbou na karburátor.I když je pravda že dodnes mi to nejezdí.

Tak tohle by se dalo zarámovat :-D
Camaro se rozskočilo...
thanks 1 uživatel blahořečil xjohny za tento úžasný příspvěvek.
Bouri on 25.03.2017(UTC)
Offline holanuvstatek  
#46 Odesláno : neděle 26. března 2017 9:03:47(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Pevně věřím že to brzy dotáhnu do stavu že to jezdit bude.
Offline dejf  
#47 Odesláno : neděle 26. března 2017 20:00:52(UTC)
dejf

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 24.09.2013(UTC)
Zpráv: 153
Bydliště: Znojmo

Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
Napsal: holanuvstatek Přejít na citovaný příspěvek
Já sem tyhle problémy vyřešil přestavbou na karburátor.I když je pravda že dodnes mi to nejezdí.



jj, také mi to bylo doporučeno. Ale nechci to auto překopat. Je to originální a původní stav a je v parádním stavu ( akorát nejede Zatr! ) a má tam být TPI, tak tam prostě bude :-)
Už domlouvám mechanika v Bratislavě, prej machr na TPI. Jak mi dá termím, naložíme Pontiaka a odvezeme ho do Bratislavy.
Fakt uz nevim co bych mel hledat. Jestli to muze delat nejaké teplotní čidlo? Nevím...

Honzi, kam přesně myslíš tu záslepku? Je divné že když jsem foukl do hadičky co vede do EGR ventilu, tak pořád vzduch ucházel, porád jsem foukal. Mám ještě jeden EGR ventil z TBI motoru a tam když fouknu, tak se nafoukne ta membrána a dál vzduch nejde... Připadá mi, jako u mého EGR by byla v té membráně dírka. Jako chtěl jsem ho sundat a kouknout, akorát soudruzi z USA na každej díl v motoru dali jinej spojovací šroub a nebo matku, kde potřebuju pokaždé jinej nestandartní klíč :-) :) . Tam je 10,5ka matka a tu nemám. Je potřeba mít dílnu vybavenou naprosto vším :-)
GM Pontiac Firebird Trans Am 5.0 TPI V8 225PS
GM Opel Combo Tour 1.7 DTi 74 PS



Offline Standa  
#48 Odesláno : pondělí 27. března 2017 6:55:57(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Na mým autě je metrický téměř vše. Jediný, kde jsem našel palcový míry byl jeden spoj na EGR... Ale není problém koupit palcovou nebo univerzální Golu. Horší by asi bylo shánět šroubky, ale v nejhorším jde přeříznout závit.
Jinak taky bych zachoval to vstřikování. S karbcem hrozí i vyhazov od emisí, obzvlášť pokud už máš za sebou technickou po novu s focením.

Upraveno uživatelem pondělí 27. března 2017 7:00:22(UTC)  | Důvod úpravy: -

Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline xjohny  
#49 Odesláno : pondělí 27. března 2017 9:25:56(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Já nevím jako tam přesně vypadá, ale tohle je block-off plate na EGR:
http://www.hawksmotorspo...gr-block-off-delete-kit/

A obecně bys měl strčit záslepku buď před vstup výfuku do EGR (takže asi jak jde výfuk do sání) nebo na výstupu z EGR. Pokud to vypadá nějak takhle:
UserPostedImage

Tak to asi půjde jednodušeji vecpat pod EGR, který otevírá ventil a pouští saze do sání.
Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#50 Odesláno : pondělí 27. března 2017 17:48:12(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Jak moc jsou rozměry tý záslepky shodný s V6 173cui (podle obrázku v Honzově odkazu je ta vpravo tvarově stejná)? Mám tu jednu sadu nerezových záslepek i s hliníkovým a mosazným těsněním, které se dají místo EGR z obou stran (výfuk i sání) a EGR se hodí dopryč. Já je už nevyužiju. Zatr!
Pokud nebude chtít David, tak je nabízím k darování. Tehdy je tu nabízel vajcner.

Edit: Zamluveno.

Upraveno uživatelem pondělí 3. dubna 2017 21:52:05(UTC)  | Důvod úpravy: Zamluveno

Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (5)
3 stránek<123>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.