Hele, viz Standa, ten fuel nemá žádný tlakový čidlo. Kdy má běžet čerpadlo, není dalý tlakem, ale jednotkou. Jak otočíš klíčkem, asi dvě vteřiny běží čerpadlo díky signálu z ECM (přes relátko). Jak auto chytne, běží to přes tlakáč mazání. To je proto, aby auto zdechlo, když přestane mazat.
To čidlo na vodu, na který ukazuješ prstem, je podle mě jenom termistor, kterej řekne jednotce, že má spustit saharu. Kdyby nesepla, tak je tam havarijní čidlo, který sepne natvrdo bez účasti jednotky.
To čidlo, co je na teplotu luftu, je vřazený v sacím potrubí, hned za air filtrem.
Zahodit EGR není tak jednoduchý, třeba u fajráka 1992 s V6 tkou jsem to chtěl zaslepit, ale ta pizda to pozná a rozsvítí SES. U mýho Camara to zahodit šlo, neni tam digital EGR system.
Myslím že jsme se do toho nějak zamotali. Chtělo by to si ujasnit funkci součástek, například ten IAC ventil není nic jinýho, než krám, kterej funguje jako sytič. Studený rovná se zavřenej ventil, teplý rovná se otevřenej ventil.
Já navrhuju proměřit kabeláž hlavně v relaci ECM <> motor, a důkladně překontrolovat všechny podtlaky. Aby to nakonec nebyla nějaká hovadina typu naprasklé plastové trubičky atd
Dejve, ty jsi přímo ze Znojma nebo vodkaď? Jezdím sem tam za tchánem tam tím směrem.