Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 24.04.2014(UTC) Zpráv: 428 Bydliště: Pelhřimov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 13 příspěvcích
|
Pojďme trochu oživit diskuzi na fóru, o salámech a užofkách se už moc nepřem, tak zkusíme něco jinýh ) Blíží se sezóna a stále neznám verdikt, jestli lít náhražku olova do benzinu. Tak spusťte...... Na internetu jsem našel pouze veteránské diskuze, ale týklo se to dvoutaktních motorů, takže informace k ničemu
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
To už tu taky bylo :) Nic tím nezkazíš, ale obecně to není nutný. Naše hlavy už jsou dělaný na bleifrei od výroby. Nebo tankuj kvalitnější benzín s aditivama, nebo třeba N98 a vyvaruješ se tím biosložky a degradaci. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 03.09.2016(UTC) Zpráv: 185 Bydliště: Třebon
Blahořečil: 2-krát Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Když se kouknes na palubní desku tak pod stavem paliva je napis Bezolovnaté palivo :D Všiml jsem si toho až minule když jsem jel z Jizbice :D A jak pise honza nase camara jsou uz staveny na ten bezolovnač nekdy od 70 let pry.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Myslím že 98 pro kompresní poměr našich motoru není to nejlepší.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Nemělo by to dělat zásadní problém, kdyžtak se dá pohnout rozdělovačem. Já jezdil sprinty na Veru (N100) bez potíží. Spíš jsem chtěl obecně říci, že větší zlo je obsah biosložek než chybějící olovo. Vyšší oktanové číslo není až takový problém jako nižší oktanové číslo pro motory s větším kompresním poměrem. Tam pak vzniká detonační spalování. Upraveno uživatelem čtvrtek 4. května 2017 21:32:36(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Vyšší oktanové číslo našim motorům nevadí nedokáže ho jenom využít s tak malým kompresním poměrem.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak tak, jediná výhoda pak je to, že ten benzín se nekazí. Mám vyzkoušeno na LPG - s N95 jsem si všiml že po pár měsících v nádrži to hůř a hůř startuje. Teď tankuju výhradně Vervu (díky nízké ceně) a startuje to x-měsíců v řadě pořád stejně... Už aby toho Bureše zašili |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 18.06.2010(UTC) Zpráv: 78
Blahořečil: 3-krát
|
Já také dávám do všech veteránů vervu 100. Nevím čemu by mělo vyšší oktanové číslo vadit... A podil bioslozek by měl být nejnižší. Co se týče olova, tak rv 1973 a mladší už bezolovnaty benzín určitě. Nevím ale jak small block rv 1970-1971, ale bigblocky z roku 1970 olovo ještě pokud vim chtějí.... Upraveno uživatelem čtvrtek 4. května 2017 23:16:14(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Tom |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Vysoký oktanový číslo dělá problém motorům z 20. let, protože u nich je komprese tak nízká, že benzín dohořívá až při vyfukování a tím ničí ventily a sedla.
Tyhle motory nejsou takovej extrém a neuškodí jim to. Každopádně zvednout předstih je vhodný. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
LPG zatím nemám a v Camaru se mi benzím nemá šanci zkazit . Pro úplnost při použití benzínu s vyžší oktanovým číslem by chtělo asi také změnit směšovací poměr.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Ačkoli jsem to nikde v manuálu nevyčetl, s důvěrou ve vaše poznatky se tedy chystám do 350 z roku 74 tankovat bez olova. (aditiva jej nahrazujícího) Ale taky uvažuju o palivu bez lihu. Vzhledem ke spotřebě je to už stejně jedno :-)
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK