Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Tvarově stejná se zdá být i ta na sacím klínu. Každopádně by podle mě ten EGR neměl jít profouknout, ani by neměl ucházet. Chtělo by to změrit podtlak, jestli není někde nětěsnost, dost to dokáže dělat bordel, hlavně s volnoběhem. Jinak auto neháže žádné chyby, ani třeba náhodně? Mě odešla ECM jednotka a občas to nestartovalo, nebo drželo divnej volnoběh, občas nešel tachometr, nebo mi to blikalo pokaždé jiný kód... |
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 24.09.2013(UTC) Zpráv: 153 Bydliště: Znojmo
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Napsal: Spitfire Tvarově stejná se zdá být i ta na sacím klínu. Každopádně by podle mě ten EGR neměl jít profouknout, ani by neměl ucházet. Chtělo by to změrit podtlak, jestli není někde nětěsnost, dost to dokáže dělat bordel, hlavně s volnoběhem. Jinak auto neháže žádné chyby, ani třeba náhodně? Mě odešla ECM jednotka a občas to nestartovalo, nebo drželo divnej volnoběh, občas nešel tachometr, nebo mi to blikalo pokaždé jiný kód... ahoj, vlastně od začátku co auto mám, tak občas se rozsvítila oranožová kontrolka motor servis, ale nic se nedělo. Když jsem vypnul motor a hned nastartoval, uz se nerozsvítila. Dělalo to úplně minimálně. Třeba od nás na Konopáč 160km to udělalo 1x a nazpět ani jednou. Nebo jsme jeli před 1,5 rokem do rakouska do Welsu na sraz cca 230km a ani jednou to neudelalo. Když jsem to kupoval, tak mi to rikal, že mu to dělá už několik let ale nezjistil co to je. Motor a uto se chovalo normálně. Mám doma ještě jednu ridici jednotku z Camara tpi ale asi z roku 88 a ta má jen dva konektory. Já tam mám 3 konektory. Vytáhl jsem ze slotu ten modul DELCO ABUN 8517 dal do mojí jednotky. A po nastartování se motor choval uplně stejně. Tak zřejmě RJ to asi nebude. Ale nevím na 100% |
GM Pontiac Firebird Trans Am 5.0 TPI V8 225PS GM Opel Combo Tour 1.7 DTi 74 PS
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 24.09.2013(UTC) Zpráv: 153 Bydliště: Znojmo
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
kluci, taková asi blbost, je možné, že by ten problém s motorem mohl dělat ucpaný katalyzátor? |
GM Pontiac Firebird Trans Am 5.0 TPI V8 225PS GM Opel Combo Tour 1.7 DTi 74 PS
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Napsal: xjohny Čpí po nespáleným benzínu? Moc bohatý? Neodešel, nebo neprotýká ten TPI vstřikovač? To má jeden nebo dva nahoře žejo? Když jste měnili čerpadlo a filtr, tak předpokládám, že jste nejdřív změřili tlak paliva?
Neucpal se výfuk / katalyzátor?
Mimochodem, bez důkladné analýzy nenakupuj zbytečně věci, zrovna MAF a palivový čerpadlo nejsou levný věci a zbytečně lítaj peníze komínem. Je součást Y-pipe nebo je až za ní? Kdyby za ní, tak ho jednoduše vyndej a zkus. Bude to řvát, ale třeba to pojede :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Dejve, mě to už taky napadlo, teda ne kat, ale vejfuk všeobecně, ale zdálo se mě to jako ptákovina, tak jsem se to bál presentovat :) protože CO by se muselo ve výfuku stát, aby se ucpal. Musela by tam vlýzt krysa, nebo kočka, a zůstat tam a nebo si tam s sebou donýst mladou frontu dnes a ucpat to tím. Takže snad ten kat, kde jsou nějaký přepážky, který by se mohly vyklepat? Hele, divný je to tvoje sání. Slyšel a viděl jsem hodně amerik, ale žádná nenasávala vzduch takovým kraválem. Zní to jak stíhačka při startu.
Asi viz johnny, odpoj to celý už od svodů, nebo od toho paroží, ale dělej to venku, jinak ti spadnou ty regály v garáži :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jestli řve sání, tak to nejspíš přisává falešnej vzduch... ale esli tam má Dejv CAI, tak ten taky dělá větší kravál než origo airbox. EDIT: Koukám, že asi má. No zkusil bych odpojit vejfuk, ať se eliminuje tahle možnost. Upraveno uživatelem pondělí 10. dubna 2017 16:17:03(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Jo, má tam takovej ten kuželoidní tuningovej filtr. Na jednom fajráku 3.1 a na Tigře co má mladá, už mám vyzkoušený, že tady ty filtry jsou na houno. Přišel tuner a doloval víc koní ze sockovýho Fajráka a z překarosované nákupní tašky. Nijak zvlašť líp ani jedno z aut nejelo, akorat víc žralo. Ten fajrák jezdil tak za 15, což bylo u V6 fakt hustý. Tigra žrala dobře, ale měla divnej volnoběh a díru v plynu. Tyhle "míň brzdící" filtry vyžadují i jinou úpravu než jenom montáž místo původního. Možná aspoň prokopnout díru ve vyfuku. Vyprdnout se na ně, podle mě. Nicméně - to nebude problém dejvova auta. Jednak to už takhle koupil a jezdilo to; a druhak, bez filtru s filtrem, furt to saje jak raketoplán. Nejsem odborník, ale bylo to první, co mi po nastartování přišlo divný. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Jo a s tím ucpaním EGR jsi dopadl jak?
Je škoda, že se nedbalo na odchycení té závady, co rozsvítila SES. Mohla to bejt kokotina, jako třeba u mě se to rozsvítí asi na tři minuty když v létě projedu kaluž PP kolem a šplíchne studená voda na oxygen senzor; ale taky to mohl byt klíč k celé té současné závadě.
Aby to celý nespělo k ohoblované vačce na výfukovym ventilu jako měl brachův nebožtík Cutlass. Asi se zmrvil hydroštel nebo co, pak se postupně zadřel výfukovej ventil na myslím sedmým valci. Auto jelo pěkně na volnoběh, ale od 2.000 otáček vejš tarokovalo a nešlo vytočit. Ovšem byl tam Edelbrock a tomu to bylo fuck, takže to nezdechlo. Nebo podobná věc. Abysme tady nepřemyšleli nad air/fuel, a nakonec nebylo něco s ventilama. Jenom sejčkuju. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Na SES byla uložená myslimže bohatá směs na O2 a prej se to rozsvěcovalo někdy při jízdě do kopce. Při těhle experimentech se nám mám pocit nerozsvítila; rozsvítila se až tehdy, jak sme nějaký čidlo odpojili a zhasla zpět po připojení čidla. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: Bouri Na SES byla uložená myslimže bohatá směs na O2 a prej se to rozsvěcovalo někdy při jízdě do kopce... Ale to by klidně mohl mít přicpanej výfuk na svědomí... a tím spíš, že se to postupně projevuje víc a při menších otáčkách. On ten katalyzátor má dost pravděpodobně keramický jádro a to se může i částečně rozsypat a ucpat ho. Upraveno uživatelem úterý 11. dubna 2017 8:39:15(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Napsal: OndraS Aby to celý nespělo k ohoblované vačce na výfukovym ventilu jako měl brachův nebožtík Cutlass. Asi se zmrvil hydroštel nebo co, pak se postupně zadřel výfukovej ventil na myslím sedmým valci. Auto jelo pěkně na volnoběh, ale od 2.000 otáček vejš tarokovalo a nešlo vytočit. Ovšem byl tam Edelbrock a tomu to bylo fuck, takže to nezdechlo. Nebo podobná věc. Abysme tady nepřemyšleli nad air/fuel, a nakonec nebylo něco s ventilama. Jenom sejčkuju. Taky možnost, ale podle mě to úplně neodpovídá scénáři, že to z Konopáče jelo a pak kus dál to začalo blbnout. Ohlodaná vačka nepřijde z hodiny na hodinu si myslim. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 28.03.2012(UTC) Zpráv: 222
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Nevim jestli to je tvůj případ, mě 3.gen cukal když jsem měl benzín pod půlkou nádrže, vytvořil se v nádrži podtlak a nejelo, musel jsem vždy povolit víčko nádrže a to si pak nacuclo vzduch. Byl zasranej ten odvzdušňovák u kola. Chcípalo mi to ve vyšších otáčkách a nebo cukalo. Nevim jestli si nezkoušel jestli má vliv na ty tvoje stavy plnost nádrže. Jen taková vsuvka. Ale neměl jsem TPI. Dál mě napadl imobilizer vim že to v 3. gen taky hodně zlobilo.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 24.09.2013(UTC) Zpráv: 153 Bydliště: Znojmo
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Napsal: Hejkal Nevim jestli to je tvůj případ, mě 3.gen cukal když jsem měl benzín pod půlkou nádrže, vytvořil se v nádrži podtlak a nejelo, musel jsem vždy povolit víčko nádrže a to si pak nacuclo vzduch. Byl zasranej ten odvzdušňovák u kola. Chcípalo mi to ve vyšších otáčkách a nebo cukalo. Nevim jestli si nezkoušel jestli má vliv na ty tvoje stavy plnost nádrže. Jen taková vsuvka. Ale neměl jsem TPI. Dál mě napadl imobilizer vim že to v 3. gen taky hodně zlobilo. ahoj, dostal jsem se k tomu všemu čtení až ted :-) No kluci, takže: - výfuk celý zadek je dělaný nový loni v březnu, včetně tlumiče a koncovek, svodů ( ale až za katem. ) - Kat mi tak nějak divně zvonil už dřív - určitě vysypaný - vlastně to že jsem měl skoro pořád plnou nádrž pře Konopáčem je fakt a z Konopáče někde za Jihhlavou co se to stalo , už bylo hodně pod půlkou, skoro na čvrtce. - Ano povolením víčka od nádrže to vždy dost vyfouklo ven a to pokaždý ! I Zdeněk se nad tím pozastavoval a říkal, že to není normální ! No a předevčírem jsem byl v Brně a stavoval se v Želešicích u p. Kaliny USA CARS servis. Popsal a ukázal jsem mu závadu a on okamžitě ze sebe vysypal " to je mechanická závada, to máš přídřenej ventil, nebo velkou vůli na hdyroštelu, sundej víko a podívej se na levou stranu na 2,3 válec a uvidíš ) Takže jsem čuměl a ptal se ho, jestli takovej bordel s motorem může dělat jeden ventil, On říkal ANO. Takovej motorů jsme zde dělali... Tak odpojím ten Katalyzátor a kouknem pod to ventilové víko.. |
GM Pontiac Firebird Trans Am 5.0 TPI V8 225PS GM Opel Combo Tour 1.7 DTi 74 PS
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jestli máš ten kat "vykostěnej", tak by to mohlo být vidět aniž bys ho vyndaval. Já to měl taky tak na Blazerovi a ten výfuk tak divně zvonil. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Ten vejfuk je píčovina sundej ventil dekly a nastartuj to a uvidíš jak makají ventily.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 24.09.2013(UTC) Zpráv: 153 Bydliště: Znojmo
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Ahoj kluci,
tak konečně něco nového k mému autu.. V pondělí jsme ho odvezli do Bratislavy k chlapíkovi co opravuje USA auta. Ted jsem mu volal, říkal mi že už ví závadu. Špatně otevírají vstřikovače. To proč šel motor pořád hůř a hůř a ještě nasával tolik vzduchu, bylo tím, jak to vlastně skoro rok stálo a já to startoval na místě a odpojoval jsem různé čidla atd ( tak odpojením například čidla teploty vody si myslí ŘJ, že je -40C na čidle a během chvilky se totálně zaserou svíčky ) a to byl důvod proč ten motor už nechtěl skoro vůbec běžet a dusil se i na volnoběh. On dal jiné svíčky a už to běží na volnoběh pěkně na 8 válců ( tak naštěstí nic s motorem, ventilama, válcema atd není ), ale po přidání plynu to tarokuje, jelikož nedává správné množství paliva vstřikovačema. Diagnostika mu ukazuje jen 3 milisekundy a to je prý špatně. Takže ted hledá co to způsobuje, má podezření na chybu v ŘJ a jede pro jinou na odzkoušení.. On má diagnostiku, která mu ukáže všechny senzory atd.. Tu u nás nikdo nemá, nebo alespoň jsem nikoho nenašel. Tak snad to dá dohromady. Uvidíme během následujících 2 dnů...
|
GM Pontiac Firebird Trans Am 5.0 TPI V8 225PS GM Opel Combo Tour 1.7 DTi 74 PS
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 24.09.2013(UTC) Zpráv: 153 Bydliště: Znojmo
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
... tak Pontiak je opravený. Závada byla na vstřikách, 2x zkratované 5x fungovali na 50% a 1x OK :-) Ty zkratované vstříky odvařily nějakou součástku v ŘJ a tím to auto dělalo takový bordel. Přepálil mi promku novým softwarem, vyměnil součástku v RJ, objednal nové vstřiky z USA ( za týden dojdou - ted tam jsou z jeho 5,7l Pontiaka na zkoušku).. To bychom sami dohromady nikdy nedali. I když bychom vyměnili vstřiky, stejně by to nejelo jak má a opravit a přehrát RJ asi u nás nikdo neumí...
cena opravy 1700,- Euro = 45 000,- czk ( jen diagnostiku si počítal 600,- euro ) když vezmu co jsme tam ještě vyměnili všechno se Zdendem Bulínem za nové věci za 15 000,- tak celá sranda i s odtahem na Slovensko vyjde na 62 000,-
tak snad to bude bez problémů, když je tam skoro vše nové :-) |
GM Pontiac Firebird Trans Am 5.0 TPI V8 225PS GM Opel Combo Tour 1.7 DTi 74 PS
|
1 uživatel blahořečil dejf za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Supr dejve, že to bylo odhaleno. A taky že to nebylo něco mechanickýho. To bysme tady na fóru fakt nedali. Ale aspoň jsem s tebou našel tu přetavenou trubičku.
Nicméně, ty vstřiky stojí za bližší rozbor. Zkratovanej jeden, no dobrý. Dva? Velká náhoda, vzhledem k tomu že to není součástka co by se měnila denně. Ale sedm špatnejch? Měřili jste to na nějaké vstřikozkoušečce, nebo jenom ohmickou hodnotu toho vstřiku, či jak? Nějaký poućení pro nás ostatní s MPičkama? |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 24.09.2013(UTC) Zpráv: 153 Bydliště: Znojmo
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Napsal: OndraS Supr dejve, že to bylo odhaleno. A taky že to nebylo něco mechanickýho. To bysme tady na fóru fakt nedali. Ale aspoň jsem s tebou našel tu přetavenou trubičku.
Nicméně, ty vstřiky stojí za bližší rozbor. Zkratovanej jeden, no dobrý. Dva? Velká náhoda, vzhledem k tomu že to není součástka co by se měnila denně. Ale sedm špatnejch? Měřili jste to na nějaké vstřikozkoušečce, nebo jenom ohmickou hodnotu toho vstřiku, či jak? Nějaký poućení pro nás ostatní s MPičkama? Ondro, všechno zjistím až tam pojedu za týden, až dojdou vstřiky a vymění je a auto povezu zpět domů. Dva vstřiky byly zkratované , jeden OK a zbytek nebyl KO, ale už v horším stavu. Tak jsme naznali, že se vymění všechny at jsou nové. Nechci řešit za rok jiný vstřik. Ted tam je nasypáno mraky peněz za nové díly a tak to musí nějaký čas být TOP :-) |
GM Pontiac Firebird Trans Am 5.0 TPI V8 225PS GM Opel Combo Tour 1.7 DTi 74 PS
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Ok, jednoznačně samosebou všech osm novejch, to schvaluju. Ty starý schov a chtělonby je demonstrativně rozkuchat. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 24.09.2013(UTC) Zpráv: 153 Bydliště: Znojmo
Blahořečen: 6-krát v 4 příspěvcích
|
Napsal: OndraS Ok, jednoznačně samosebou všech osm novejch, to schvaluju. Ty starý schov a chtělonby je demonstrativně rozkuchat. Tak dnes jsem jel Busem do Bratislavy a zpět Pontiakem. Opraveno. Ondro, všechny staré vstřiky mám, můžeš je pak zkoumat :-) Suma sumárum, 2 závady. jedna jak jsem psal na vstřikách a druhá = poškozená řídící jednotka. dnes 180km z Bratislavy do Znojma šlapal jak má :-) |
GM Pontiac Firebird Trans Am 5.0 TPI V8 225PS GM Opel Combo Tour 1.7 DTi 74 PS
|
2 uživatelů blahořečilo dejf za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
twl..
přesně po těchhle podobnejch zkušenostech s V6 fajrákem, Transportem 3,1 i 3,8 a Fierem jsem se rozhodl, že jak to má logo GM, tak to musí mít karbec. GMC jede jak z výroby, protože má karbec. Camaro věřím, že po převodovce, pojede jak má. Protože má karbec..
Kolik prachů jsem dal za MAF, MAP, snímače kliky, knock sensory, lambády, teplotní čidla, EGR ventily a jiné kokotinky.. To se nikdy nezaplatí v o něco vyšší (diskutabilní) spotřebě provozu na karbec. Na to jsem měl přijít dávno, ale "šel jsem s dobou" a pokaždé: jo, tohle je ta poslední závada.. A za měsíc? Service Engine Soon
to je první žárovka, co jsem s radostí vyhodil z auta.
toliko mé zkušenosti :) |
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Napsal: conny twl..
přesně po těchhle podobnejch zkušenostech s V6 fajrákem, Transportem 3,1 i 3,8 a Fierem jsem se rozhodl, že jak to má logo GM, tak to musí mít karbec. GMC jede jak z výroby, protože má karbec. Camaro věřím, že po převodovce, pojede jak má. Protože má karbec..
Kolik prachů jsem dal za MAF, MAP, snímače kliky, knock sensory, lambády, teplotní čidla, EGR ventily a jiné kokotinky.. To se nikdy nezaplatí v o něco vyšší (diskutabilní) spotřebě provozu na karbec. Na to jsem měl přijít dávno, ale "šel jsem s dobou" a pokaždé: jo, tohle je ta poslední závada.. A za měsíc? Service Engine Soon
to je první žárovka, co jsem s radostí vyhodil z auta.
toliko mé zkušenosti :) no vidis a ja som na tom presne opacne... mal som kompletne zgeneralkovane camaro 79 a po tom co som kupil cadillac fleetwood 1994 lt1 som sa rozhodol ze karburatory su minulost a svoj zgeneralkovany motor a prevodovku som predal a na ebay som kupil motor LT1 spolu s prevodovkou 4L60E a komplet elektronikou z Transamu 1997. (ma to uz OBD2) Cele som to do mojho Camara implantoval, zapojil nejakych 50 dratov, vyrobil novu poistkovu skrinu pre mototorovu elektroniku a otocil klucikom. naskocilo to na prvy krat a ziadne Service Engine Soon sa nekonalo a jazdim s tym uz 2 roky Vykon je uplne niekde inde ako to bolo predym s 5 litrom s ostru vackou a holley karburatorom. spotreba vyrazne nizsia ale hlavne ako to jazdi!!! Uz som predal aj motor z mojho caprice 1987 a zohnal rovnaky setup ako mam v camare, este to tam ale musim namontovat. Z obidvoch riadiacich jednotiek som dal v usa u specialistu vymazat emisne systemy, takze na motore je asi 5 snimacov, tak pohoda... Stalo to tazkych 75 dolarov! Chely by som este niekedy kupit ameriku z rokov 1955-60 ale musi byt na bielych znackach lebo veteranistom by sa blbo vysvetlovalo preco to ma LT1 pod kaotou :d
|
1 uživatel blahořečil tomcat1 za tento úžasný příspvěvek.
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK