Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
To je dobře. Můžeš zkusit vyměnit ten měnič, "stačí" odpojit převodovku od motoru :-D |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 24.04.2014(UTC) Zpráv: 428 Bydliště: Pelhřimov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 13 příspěvcích
|
No tááák, já už myslel, že to bude horší Večer na to vlítnu, ráno jedu:-D No potíž je v tom, že k tomuhle zrovna nemám ideální prostor, sem rád, že se mě do garáže vejde auto No ještě k tématu, už dávno jsem chtěl přidat chladič, kterou velikost bys doporučil: http://www.opravaprevodovky.cz/chladice-prevodovek
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Stačí i ten nejmenší, osobně bych vzal zlatej střed. Záleží jak ho připojíš: 1) Ideální metoda do běžnýho provozu je dát to do série za velký chladič - převodovka se ohřívá společně s motorem. Nevýhoda - hlavní chladič může uvnitř prasknout a jde ti olej do vody nebo obráceně. 2) Samostatně - nevýhoda - déle se ohřívá. Vhodnější pro "hevyduty", což my vyloženě nejsme. Kdybys třeba jezdil rychle po dálnici, tahal vleky nebo prostě cokoliv dlouhodobě náročnýho, je to lepší volba. Výhoda - odpadnou starosti s hlavním chladičem.
Já to měl připojený metodou (2) a je to asi obecně praktičtější volba. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 24.04.2014(UTC) Zpráv: 428 Bydliště: Pelhřimov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 13 příspěvcích
|
A až jednou budeš kháru kompletovat jak to zamýšlíš připojit? Mě se osobně zamlouvá víc metoda číslo 2. Abych tomu naložil hned po startu to nedělám, radši mu dám čas na ohřátí. Jinak mě má drahá polovička přivedla na zajímavou myšlenku. Dneska sme jezdili a zase ty vibrace a že si všimla, že se klepe výfuk. Lezu pod auto vyfotit ti ten měnič a ejhle. Mezi motorem a výfukem žádný vlnovec, potrubí natvrdo spojené s výfukem a mezi sajdpajpama a kaslí žádný silentbloky. Tákže vzhledem k tomu, že převodovka řadí hladce a bez problémů(a měnič zamyká mezi cca 1600-2100ot.), zkusím jít nejdřív cestou silentbloků na výfuku. Pak uvidim, jestli se to zlepší, nebo to bude dělat dál.... Jinak měnič sem ti vyfotil, večer pošlu, aspoň mi řekneš, jesli je tam série:)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Metodu dva. Ještě jsem se o víkendu dozvěděl zprostředkovaně od člověka co opravuje automaty, že valná většina umírá kvůli vnitřní korozi zapříčiněné chladící kapalinou pronikajici chladičem. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 24.04.2014(UTC) Zpráv: 428 Bydliště: Pelhřimov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 13 příspěvcích
|
Tak tady máme měnič. Ještě mi poraď, jakým způsobem si měl napojen chladič na převodovku. Mě vedou z převodovky kovový trubičky a jsou spojený takovejma kovovejma spojkama(jsou vidět úplně dole na obr.). Uvažuju rozpojit, nasadit gum. hadici s opletem a zasponkovat - nejjednodušší řešení. Teď mi jde o to, že ty trubičky určitě nebudou mít žádnej prolis, kterej by zabraňoval sesunutí gum. hadičky. Je tam nějakej tlak na tomhle vedení, nebo to za použití dvou spon udrží? Plivový vedení je taky tak dělaný, tak by to mohlo fachčit si myslim
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Těžko říct, ale vzhledem k tý loupající barvě určitě nebude origo. Standardní měniče mivají 30-33cm průměr. Zbytek se nepozná. Jedině že bys otáčel a zkusil najít nějaký označení.
Na ten chladič jsou nejjednodušší gumový hadice se sponou. Ale musel bys najít protikus, který se našroubuje do těch fitinek a na druhý straně bude výstup na hadici. Ovšem dělal bych to až někde u chladiče, ne tady dole.
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Mám dotaz. U Silverada po výměně oleje v převodovce a ujetí cca 20 km včetně pojiždění v před a vzad najednou přestala fungovat zpátečka. Při jejím zařazení se zdá že malinko klesnou otáčky a zvuk motoru se malinko změní, ale jen nepatrně, pohyb ale žádný. Tušíte někdo o co jde a co s tím?
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Čaute, nemáte někdo tucha, jestli jde udělat performance mode i na jiném Camaru než na 94/95 na automatu? Viz. odkaz: http://shbox.com/1/tpbutton_diag.jpgkde je uvedené, jak toho docílit. Tohle prý měly Fajráky toho roku.. Nicméně převodovka je snad stejná jak pro 94, tak pro třeba 99, ne? Jasně, že by to musela dovolit ECU. Já jen jestli tam třeba ta příprava nezůstala.. dík |
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Doporučil bych tam dát buď Corvette-servo pro 700R4 / 4L60E, případně shift-kit od TransGo. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 31.03.2011(UTC) Zpráv: 365 Bydliště: Bonneville
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Čau, už jste někdo měnil automat za manuál u f-body? |
I Am SpeedSeeker |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK