Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline conny  
#1 Odesláno : úterý 23. ledna 2018 7:39:57(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Ahojte,
experimentoval někdo s vodní mlhou, případně mixem alkohol/voda?
Edelbrock Varajection nebo AEM methanol injection kit případně samodoma bastl?

Právě jeden dávám dohromady a instaluji, tak bych uvítal zkušenosti ostatních.

Důvodem není ekonomika nebo spotřeba, ale snížení samozápalů a posun kritického předstihu dále - potenciální navýšení výkonu.

Co jsem četl a studoval, tak za velkou louží s tím nikdo nebyl nespokojený..

dík
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline xjohny  
#2 Odesláno : úterý 23. ledna 2018 11:10:14(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Myslim že známý má implementovaný vstřik vody na jeho 383 Psssst Ale nevim jestli to má z důvodu omezení detonací nebo spíš chlazení spalovací komory... můžu se zeptat
Camaro se rozskočilo...
Offline holanuvstatek  
#3 Odesláno : úterý 23. ledna 2018 19:22:06(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Ty tam za chvíli budeš mít víc vyfikundací než TDI
Offline conny  
#4 Odesláno : úterý 23. ledna 2018 21:18:30(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
jj, nekde jsem cetl o nejakem EGR a katalyzatoru nebo necem takovem.. :)
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Standa  
#5 Odesláno : středa 24. ledna 2018 9:50:50(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Já osobní zkušenosti nemám, ale byl bych s tím opatrnej. Věřím, že by to šlo rozumně naladit třeba na dragster, ale na univerzálnější použití a naladění přechodů to bude problematický a může to mít i dost vliv na životnost motoru.

Zavedení výrobci jdou jinou cestou - E85 kvůli pomalejšímu hoření. Proto taky mají některý sportovní auta vyšší výkon na E85 než na klasickej benzín.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline conny  
#6 Odesláno : středa 24. ledna 2018 10:14:47(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
JJ, oni taky to michaji amici 50/50 nebo 30/70 s alkoholem. I samotna voda ma efekt, s alkoholem jeste vetsi.
Byl jsem na VUT v Brne, kde s tim prof. Svida experimentoval a rikal ze neni absolutne zadny duvod mit strach, protoze pokud je to dobre nastavene, tak ke vstriku mlhy dojde v preplnovanem rezimu a tam jsou takove prutoky vzduchu, ze neni vubec co resit. Problem by mohl nastat ve volnobehu nebo nízkem zatizeni, ale to je privstrik nefunkcni/vypnuty.

No a pak samozrejme jsou ti, co prenastavi karburator na E85. Super, ze to lip jede, neklepe to, jen to o cca 30% vic zere a taky tech benzinek u nas moc neni.. A prepinani paliva E85/natural u karbce moc dobre nefunguje :) Treba i muj Voyager umi automaticky detekovat E85 a jede..

Co se tyka prechodovych stavu, tak jde o to mit indikaci dochazejici kapaliny a dolit. Pokud je motor nastaveny "za hranu" provozu bez aditiva, at uz voda nebo mix, je to nutnost. Protoze pokud by pak dosla voda, tak s autem se nebude dat jet jinak nez lehka noha bez zniceni motoru. Anebo pustit bypass natvrdo a jet v atmosfere. Coz ovsem neni uplne ono, pokud josu trysky stavene na preplnovani ze..

V rizenem vstrikovani u modernich aut to resi prepnutim mapy, kdyz dojde aditivum. Ono by si to motor asi poresil sam a to sice knock sensorem a predstih by sam snizoval. Ale to je celkem za 5 minut 12, lepsi je prepnout mapu automaticky.

U karbce je smula, tam to tak jednoduse nejde. Me se pri plneni sam snizuje predstih o 10 stupnu diky HEI z 301 TransAmu turbo. Ale dalsi stupne elektronikou nevykouzlim.

Je reseni, ale opet je to draha legrace a to sice MSD modul s potenciometrem, kde by slo stahnout predstih kdyz dojde primes.. Ale to uz je fakt moc..


Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline OndraS  
#7 Odesláno : středa 24. ledna 2018 20:42:47(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Ten Varajection byl na Zimmeru co renovujeme. Hned jak jsem zjistil, co to vlastně je, zahodil jsem to do koše.

Principielně to blbost není, ostatně i na Camaru během jízdy v mlžným počasí pozoruju lehce větší ochotu k podání nějakyho výkonu. Potíž vidím v tom, že je to hromada kravin, který v motoru akorát zavazí, s marginálním vlivem na výkon.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline conny  
#8 Odesláno : středa 24. ledna 2018 20:45:04(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
jj, verim.. ale byl ten motor preplnovany? jestli ne, nemelo to tam co delat. to je asi fakt..
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline Standa  
#9 Odesláno : čtvrtek 25. ledna 2018 14:41:53(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Však já jsem taky narážel na to řešení s karbcem. Stříkačka s dobře programovatelnou jednotkou by umožnila vyladit nastavení pro různý varianty, ale s karbcem a v podstatě daným předstihem toho moc neuděláš. A hlídat si poměr namíchanýho benzínu s E85 je taky naprd.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline holanuvstatek  
#10 Odesláno : čtvrtek 25. ledna 2018 15:01:53(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Přívstřik vody měli i letecký motory.
Offline OndraS  
#11 Odesláno : čtvrtek 25. ledna 2018 17:21:50(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
V Zimmeru je Fordí 255cui, bez turba, karbec. Jestli to do toho auta někdo nacpal už ve fabrice Zimmer to nevim, ale možný to je; ta Edelbročí jednotka vstřiku vody vypadala hodně původně.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Standa  
#12 Odesláno : pátek 26. ledna 2018 14:09:00(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Napsal: holanuvstatek Přejít na citovaný příspěvek
Přívstřik vody měli i letecký motory.

Jo, měly. Většinou jako doplněk k přeplňování. Ale tam to sloužilo k udržení maximálního výkonu v jasně daných podmínkách a konstantních otáčkách motoru. Často to měly bombardéry pro start a pro únik z cílový oblasti s omezením na maximálně 2 minuty chodu.

Firebird ´87 V6 T-top manuál
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (4)
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.