Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Ahojte, experimentoval někdo s vodní mlhou, případně mixem alkohol/voda? Edelbrock Varajection nebo AEM methanol injection kit případně samodoma bastl?
Právě jeden dávám dohromady a instaluji, tak bych uvítal zkušenosti ostatních.
Důvodem není ekonomika nebo spotřeba, ale snížení samozápalů a posun kritického předstihu dále - potenciální navýšení výkonu.
Co jsem četl a studoval, tak za velkou louží s tím nikdo nebyl nespokojený..
dík |
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Myslim že známý má implementovaný vstřik vody na jeho 383 Ale nevim jestli to má z důvodu omezení detonací nebo spíš chlazení spalovací komory... můžu se zeptat |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Ty tam za chvíli budeš mít víc vyfikundací než TDI
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
jj, nekde jsem cetl o nejakem EGR a katalyzatoru nebo necem takovem.. :) |
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Já osobní zkušenosti nemám, ale byl bych s tím opatrnej. Věřím, že by to šlo rozumně naladit třeba na dragster, ale na univerzálnější použití a naladění přechodů to bude problematický a může to mít i dost vliv na životnost motoru.
Zavedení výrobci jdou jinou cestou - E85 kvůli pomalejšímu hoření. Proto taky mají některý sportovní auta vyšší výkon na E85 než na klasickej benzín. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
JJ, oni taky to michaji amici 50/50 nebo 30/70 s alkoholem. I samotna voda ma efekt, s alkoholem jeste vetsi. Byl jsem na VUT v Brne, kde s tim prof. Svida experimentoval a rikal ze neni absolutne zadny duvod mit strach, protoze pokud je to dobre nastavene, tak ke vstriku mlhy dojde v preplnovanem rezimu a tam jsou takove prutoky vzduchu, ze neni vubec co resit. Problem by mohl nastat ve volnobehu nebo nízkem zatizeni, ale to je privstrik nefunkcni/vypnuty.
No a pak samozrejme jsou ti, co prenastavi karburator na E85. Super, ze to lip jede, neklepe to, jen to o cca 30% vic zere a taky tech benzinek u nas moc neni.. A prepinani paliva E85/natural u karbce moc dobre nefunguje :) Treba i muj Voyager umi automaticky detekovat E85 a jede..
Co se tyka prechodovych stavu, tak jde o to mit indikaci dochazejici kapaliny a dolit. Pokud je motor nastaveny "za hranu" provozu bez aditiva, at uz voda nebo mix, je to nutnost. Protoze pokud by pak dosla voda, tak s autem se nebude dat jet jinak nez lehka noha bez zniceni motoru. Anebo pustit bypass natvrdo a jet v atmosfere. Coz ovsem neni uplne ono, pokud josu trysky stavene na preplnovani ze..
V rizenem vstrikovani u modernich aut to resi prepnutim mapy, kdyz dojde aditivum. Ono by si to motor asi poresil sam a to sice knock sensorem a predstih by sam snizoval. Ale to je celkem za 5 minut 12, lepsi je prepnout mapu automaticky.
U karbce je smula, tam to tak jednoduse nejde. Me se pri plneni sam snizuje predstih o 10 stupnu diky HEI z 301 TransAmu turbo. Ale dalsi stupne elektronikou nevykouzlim.
Je reseni, ale opet je to draha legrace a to sice MSD modul s potenciometrem, kde by slo stahnout predstih kdyz dojde primes.. Ale to uz je fakt moc..
|
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Ten Varajection byl na Zimmeru co renovujeme. Hned jak jsem zjistil, co to vlastně je, zahodil jsem to do koše.
Principielně to blbost není, ostatně i na Camaru během jízdy v mlžným počasí pozoruju lehce větší ochotu k podání nějakyho výkonu. Potíž vidím v tom, že je to hromada kravin, který v motoru akorát zavazí, s marginálním vlivem na výkon. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 25.07.2010(UTC) Zpráv: 136 Bydliště: zlin
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
jj, verim.. ale byl ten motor preplnovany? jestli ne, nemelo to tam co delat. to je asi fakt..
|
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0 Chevrolet Camaro 3.8 00 V6 Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1 GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7 Chrysler Voyager 98 3.3
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Však já jsem taky narážel na to řešení s karbcem. Stříkačka s dobře programovatelnou jednotkou by umožnila vyladit nastavení pro různý varianty, ale s karbcem a v podstatě daným předstihem toho moc neuděláš. A hlídat si poměr namíchanýho benzínu s E85 je taky naprd. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Přívstřik vody měli i letecký motory.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
V Zimmeru je Fordí 255cui, bez turba, karbec. Jestli to do toho auta někdo nacpal už ve fabrice Zimmer to nevim, ale možný to je; ta Edelbročí jednotka vstřiku vody vypadala hodně původně. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: holanuvstatek Přívstřik vody měli i letecký motory. Jo, měly. Většinou jako doplněk k přeplňování. Ale tam to sloužilo k udržení maximálního výkonu v jasně daných podmínkách a konstantních otáčkách motoru. Často to měly bombardéry pro start a pro únik z cílový oblasti s omezením na maximálně 2 minuty chodu. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK