Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Napsal: Tlacitko Tak zase nic, ted mi hlasi kod 24 nejaky sensor rychlosti VSS. Nekde jsem cetl ze to ma byt na prevodovce. Zluty a ruzovy kabel. Ten tam je ale neni kam ho pichnout. Je tam jeste jeden ten je napichlej na prevodovku na nejake cidlo. Normalne mi asi z toho jebne Jestli máš do tachometru bovden, tak to vůbec nepotřebuješ... Občas se mi tahle chyba objeví, ale nestojí mi to za řešení. |
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 18.04.2020(UTC) Zpráv: 28 Bydliště: kladno
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Bovden tam mám, tak já už fakt nevím. Otáčky pořád na 1500, jediná chyba už jenom ten VSS co hlásí ECM
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Ujel jsi nějaké kilometry od odpojení baterky? Řídící jednotka si potřebuje několik kilometrů "sednout", aby začala normálně fungovat.
Chyba 24 VSS (Vehicle Speed Sensor) je asi jen chyba elektroniky v budících (Firebirdy od roku 84 to mají ve žluté krabičce poblíž řídící jednotky a do budíků jdou jen dráty, žádný bowden) nebo se chyba mohla objevit při nějakém otřesu (mně se ta chyba objevila, když sem převodovkou lehnul na víko kanálu). Teoreticky by to nemělo mít vliv na vysoké otáčky motoru. VSS slouží pro ECM a tempomat (u Firebirdů i pro rychloměr). Pokud máš tempomat a funguje ti bez problémů, tak je to jen přetrvávající chyba a může se to smazat (odpojit baterku). Tipuju, že rychloměr ti normálně ukazuje rychlost.
OndraS: Ta elektronika pro VSS se dá od budíků vymontovat lehce nebo je to trvalá součást budíků? |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 18.04.2020(UTC) Zpráv: 28 Bydliště: kladno
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
na tu žlutou krabičku jsem koukal ale nenašel, hlavně mám u převodovky ten kabel který někde psali barevně sedí na ten senzor který tam nemám. někde jsem právě četl že i tohle může mít vliv na otáčky. jestli nemá seru nato ale jestli nemá tak kde může být ten problém. přemýšlím rozebrat TBI jestli neco nenajdu
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 18.04.2020(UTC) Zpráv: 28 Bydliště: kladno
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Zjištění...::: už víme že když naučím IAC polohu volnoběhu, respektive ECM, tak vše funguje na první start. Na podruhé už ne.
Dnes jsem provedl učení znovu. Na první start jak obvykle vše klape. Tentokrát jsem ale nevypnul klíček, nýbrž chcípnul motor vytažením kabelu z rozdělovače. Tím pádem klíček zůstal zapnutyý, nastartoval a i na druhý start pořád dobrý. Bude to asi mít něco s tou pamětí. Nějakým způsobem když vypnu klíček se ECM resetuje jako když odpojíte baterku asi. Při vypnutém klíčku jde do ní štáva z jednoho pinu. Nevíte někdo jak to tam má být, který pin je ten kde si drží paměť. ono totiž někdo to předělal na tlačítko start ne přez spínací skřínku a asi tam něco posral
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
No, to je docela podstatná informace, že spínačka je nějak překuchaná. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
No a když se u plně funkčního auta s TBI odpojí baterka, tak je pak potřeba ten motor něčemu učit? U TPI nic takového nepozoruju. |
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 18.04.2020(UTC) Zpráv: 28 Bydliště: kladno
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
No, jestli nebude problém opačnej - ne že se něco odpojí, ale naopak, že se něco neodpojí, co se odpojit má :)
Já už se v tom dost ztracím. Ta chyba 24 souvisí, resp. objevuje se nějak závisle s tou chybou MATu? Nebo se objevila nahodile? |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 18.04.2020(UTC) Zpráv: 28 Bydliště: kladno
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
MAT je vyreseny, dal jsem tam cidlo a dobry. Ta chyba 24 muze byt i tim ze je rychlost vozu 0 a otacky 2-3tis po delsi dobu ECM vyhodi chybu 24. Jedna z moznosti co jsem koukal. Koukal jsem na nakres zapojeni do ECM. Jsou tam dva konektory. Oba maji 12 volt kabel a kostru mimo jine ktere jdou ke cidlum samozrejme. Ale jenom jeden 12ti voltovej dava proud i bez klicku. Ma oznaceni BATERY. Ten druhy TAKY BATERY nedava nic pri vypnutem klicku. Otazka jestli to tak ma byt. Zitra to zkusim nejak premerit a spis asi budu hledat ala pokus omyl jestli neco najdu. Vymenil jsem vsechno nevim kde by mohl byt jeste problem. Podle meho si proste ECM nepamaruje nastaveni uz od zacatku. A to bud teda ze po vypnuti klicku hodi restart nebo je spatna
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK