Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 05.03.2023(UTC) Zpráv: 2
|
Ahoj, poptavam nekoho kdo by mi pomohl a zaroven me i naucil zrepasovat a seridit karburator Rochester Quadrajet.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Ahoj. Předesílám, že tenhle karbec neznám. Ale znám mnoho laborací a pokusů o seřízení jiných karburátorů. V mým případě to byl Holley. Tryskoval jsem jako pominutej, pořád to kašlalo a žralo jako bejk. Prostředky a čas vynaložený na tenhle byznys už jsem dál nehodlal mrhat a koupil jsem nový. (Edelbrock) Říká se o něm, že je nejjednodušší na seřízení. Navíc na krabici bylo doslova napsáno: Nic s tím nedělejte, namontujte a jezdíte. Tak jsem udělal a doteď mám pod kapotou spokojenost. Nepootočil jsem na něm jediným šroubkem. Otázka je, jestli jsi ochoten vypláznout mezi deseti a dvanácti klacky a mít prostě klid a jistotu, že směs je dokonalá. Já už bych dnes jinou cestou nešel. Navíc se může stát, že na motoru bude ještě nějakej jinej problém (třeba zapalování, nebo jako v mým případě špatně nastavený časování rozvodů na vačce) a ty to v domění, že máš rozhašenej karbec, ještě víc dojebeš. Sice jsem ti nijak neporadil, ale určitě popřemýšlej o této variantě. Mně se prostě osvědčila. Jinak hodně zdaru s laboracemi ! Scott
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 05.03.2023(UTC) Zpráv: 2
|
Ahoj, diky za tip. Konkretne ma C3 z roku 1971 SB 270 hp. Tezko rici zda je ten tvuj karbec vhodny i na tu moji corvettu. Uprimne nemam vubec zadnou zkusenost z vymenou. Muj puvodni karbec je Rochester Quadrajet 4MV 7041212 Uplne nevim, zda je treba pod ten tvuj karbec napr. nejaka redukce? Kazdopadne diky za tip. M
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Pokud máš originální litinový sání, tak pro Edelbrock potřebuješ redukci spread-bore na square-bore.
Jestli je to ještě původní Quadrajet, tak bych ho asi rovnou vyměnil za něco nového... Třeba ten Edelbrock má i video návod na výměnu a zvládne to pak skoro každý :-)
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 22.09.2016(UTC) Zpráv: 149
Blahořečil: 7-krát Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
|
Aha. No prosím. Na Camaro fóru se nakonec potkají dva Corveťáci ! V mém případě se jedná taky o C3. (Firebird na obrázku je doma taky, ale to už je samozřejmě stříkačka.) No tak tedy o to je to jednodušší. Jestliže máš Corvettu v trochu originálním stavu, pak bys měl mít taky hliníkové sání. Těch sání je hromada druhů. Znám pár lidí s Cé trojkama a nikdy jsem nenašel dvě stejná :-) Jenom Edelbrock jich vyrábí mrak. Já mám třeba X-celerator s jednou dírou na všechny komory, což je původně vyvinuté na nějaké Hot-rody. Pak je taky ve hře ještě napojení samotného sání na hlavy motoru. Buď se pod karbec pustí předehřev od výfuku, nebo se to zaslepí. To podle toho, v jakém podnebí to auto převážně jezdí. Pro nás je lepší zaslepená verze. (Jedná se o díru uprostřed těsnění mezi sáním a hlavami) Buď tam díra je a karbec je ohříván, nebo je zaslepená a je to na letní provoz. Každopádně moje C3 (1974) je s Edelbrockem naprosto spokojená. Ale je potřeba ještě pohlídat pertinaxovou izolační podložku pod karbecem. Bez ní to nefunguje dobře. Já sám jsem koupil karbec s mechanickým sytičem (ten nejjednodušší) Stejně ho nepoužívám. Dvakrát šlápnu na pedál a startuju. Chytá dobře. Svíčky cihla. Není co řešit. Jestli budeš mít zájem, můžu dohledat přesný typ karbecu. Ono už je to pár let, co jsem ho kupoval....
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK