Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Baronet74 napsal:
ne to není ono je to cca 3-3500 otáček ,záleží na zatížení motoru Naprázdno to vůbec nedělá. Něco tam nesedí mechanicky.
Já bych řekl že zatím s tím jde jezdit a u Ondry pak motor ven a udělat pořádně.
Pokud klapnou i ty hlavy, tak určitě. Myslíš že by tomu nepomohlo ani MSD? Tipoval bych to na předstih. Dát ho níž. Ale to máte asi už vyzkoušený.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
Napsal: Jí
Pokud klapnou i ty hlavy, tak určitě. Myslíš že by tomu nepomohlo ani MSD?
Asi ano ale dokud nevím zda je to mechanicky v pořádku tak všechno bez záruky. Stig říkal že to vidí tak 30% rozdělovač 70% motor musíš počkat až změřím tlaky pak budem moudřejší třeba je to opravdu jen ten rozdělovač Jinak karburátor byl seřízenej tak že jedna strana dost přeplňovala. Upraveno uživatelem neděle 1. listopadu 2009 18:35:11(UTC)
| Důvod úpravy: - |
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Baronet74 napsal:Asi ano ale dokud nevím zda je to mechanicky v pořádku tak všechno bez záruky. Jinak karburátor byl seřízenej tak že jedna strana dost přeplňovala. Čím to? Vysoké hladiny?
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
Napsal: Jí Pokud klapnou i ty hlavy, tak určitě. Myslíš že by tomu nepomohlo ani MSD? Tipoval bych to na předstih. Dát ho níž. Ale to máte asi už vyzkoušený. jo předstih je skoušený od 0 do 12 stupňů teď je tam nízký aby se co nejvíc potlačílo to střílení a ano já si myslím že ten rozdělovač je mimo a prostě to nestíhá |
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
Napsal: Jí
Nejde...
vydrž píše to zpracovávám Upraveno moderátorem neděle 1. listopadu 2009 18:44:05(UTC)
| Důvod úpravy: - |
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
|
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Stig a Jeremi Říčan Normálně jsem na to Camaro hrdej!!! Bezva práce
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
Napsal: Jí Stig a Jeremi Říčan Normálně jsem na to Camaro hrdej!!! Bezva práce Ne já jsem james proto do tý tvý mašiny nelezu je na mě Too fast |
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Napadá mě - vzpomeň si Jiří na nákup "značkových" svodů Flowmonster (zřejmě parazitování na Flowmaster)... |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Jo... Jasný... Trochu se mi to rozleželo v hlavě a opravdu půjdu do MSD. Protože jak píše Jénik, koncem by to fakt pak vyšlo dráž. Ty flowmonster byla vyloženě neznalost. A shodou náhod jsem když jsem si na to včera vzpoměl, tak jsem se definitivně rozhodl pro MSD. Jo a bude to chtít přesnější shifter. To jsme se s Baronetem taky shodli.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
to je ale špičkový elektronicky stavitelný rozdělovač ,nemyslím si že bude za podobnou cenu jako TYP 6L |
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Myslím že kontrolovat Baroneta je stejně zbytečné jako stěrače na jaderné ponorce ;-)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Napsal: Jí
Myslím že kontrolovat Baroneta je stejně zbytečné jako stěrače na jaderné ponorce ;-)
Jen ho nech at se boji
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Dotaz na Baroneta. To co se tady odehrava kolem Jirova motoru me take ceka, proto to pozorne sleduju. Vis jaky je rozdil mezi Distributorem MSD 6L a MSD 6AL? Krome toho "A" coz poznam i ja.
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
Tlaky jsou: kg-cm2/PSI první válec 158/11 druhý válec 155/10,8 třetí válec 160/11,2 čtvrtý válec 148/10,4 pátý válec 153/10,7 šestý válec 145/10,2 sedmý válec 155/10,8 osmý válec 150/10,5 |
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
nic moc to jsou hodnoty naprosto standartního motoru,aspoň nemusíš používat 100 oktanový palivo
|
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
Cestovatel napsal:Dotaz na Baroneta. To co se tady odehrava kolem Jirova motoru me take ceka, proto to pozorne sleduju. Vis jaky je rozdil mezi Distributorem MSD 6L a MSD 6AL? Krome toho "A" coz poznam i ja. Stačí Zjednodušeně 6A je základní model 6AL je model s volitelným rozsahem otáček 6BTM je pro turbo a kompresorové motory 6AL-2 je programovatelná jednotka Za to označení nahoře se omlouvám bo jsem jim blbě rozuměl a nečet jsem to Upraveno uživatelem úterý 3. listopadu 2009 21:59:43(UTC)
| Důvod úpravy: - |
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Tak jsen na SBC vašel kity dva.... A ten co jsme původně chtěli dokonce zlevnili... 12
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jenom upozorňuji, že ten levnější kit obsahuje distributor Procomp 8000 Pro Billet Series a nikoliv MSD. Ten první je all-in-wonder :) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Baronet74 napsal:nic moc to jsou hodnoty naprosto standartního motoru,aspoň nemusíš používat 100 oktanový palivo
On tom jen prospěje.
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:Jenom upozorňuji, že ten levnější kit obsahuje distributor Procomp 8000 Pro Billet Series a nikoliv MSD. Ten první je all-in-wonder :) Vyčteš tam někde co je to za tip? 6A.... ?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Čéče nevyčtu, je to tam psáno dost obecně. Ale minimálně dle obrázku a popisu je v tom kitu tenhle distributor, který je vlastně nejlevnější od MSD a měl by baronet poradit, zda je to vyhovující, nebo jen to samé (akorát značkové), jako tam máš teď. Resumé: Sice to asi není top, co bys tam mohl od MSD dát (je to složeno spíše z těch levných věcí), ale rozhodně by to mělo být lepší, než to co máš teďko ;-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK