Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

22 stránek«<1718192021>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline xjohny  
#451 Odesláno : pátek 27. listopadu 2009 12:32:30(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
:d/ :d/ :d/

UserPostedImage
Camaro se rozskočilo...
Jířa  
#452 Odesláno : pátek 27. listopadu 2009 21:17:42(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Už máš jenom jeden Piisk
Ještě jednou dík Jénik [-o&lt;
Jířa  
#453 Odesláno : neděle 29. listopadu 2009 13:14:23(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Chlapi jak u tohohle čerpadla z rockauta zlisjím jeho tlak?
Žádný popisek jsem u toho nenašel.

BOSCH Part # 69404
Offline xjohny  
#454 Odesláno : neděle 29. listopadu 2009 14:13:30(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
"Vygůglíš" to ;-)
Citace:
That is a universal pump and should put out 6-9 psi as you were told.
Camaro se rozskočilo...
Offline tomcat1  
#455 Odesláno : neděle 29. listopadu 2009 14:16:59(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
taketo veci sa kupuju na summite:
http://www.summitracing.com/parts/SUM-G3136-1/
http://www.summitracing.com/parts/CRT-P4594/
http://www.summitracing.com/parts/SUM-G3136-2/
Tu summitacku s regulatorom som uz montoval.
A preco chces elektricku? Je hlucnejsia a akoli bezpecnosti je dobre tam dat elektroniku ktora ju vypne, ked zdochne motor.
Stacila by ti performance mechanicka.
Ja som ju daval koli tomu ze som tam daval aj nitro. A potreboval som 2 rozne tlaky paliva pre nitro aj pre karburator.
Jířa  
#456 Odesláno : neděle 29. listopadu 2009 14:36:04(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:


Aha.. Zas tak daleko mé znalosti hledání nedosahují Hurraa
Jířa  
#457 Odesláno : neděle 29. listopadu 2009 14:41:01(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
tomcat1 napsal:
taketo veci sa kupuju na summite:
http://www.summitracing.com/parts/SUM-G3136-1/
http://www.summitracing.com/parts/CRT-P4594/
http://www.summitracing.com/parts/SUM-G3136-2/
Tu summitacku s regulatorom som uz montoval.
A preco chces elektricku? Je hlucnejsia a akoli bezpecnosti je dobre tam dat elektroniku ktora ju vypne, ked zdochne motor.
Stacila by ti performance mechanicka.
Ja som ju daval koli tomu ze som tam daval aj nitro. A potreboval som 2 rozne tlaky paliva pre nitro aj pre karburator.


Už jsme tu o tom mluvili.
Elektrická pumpa dává konstantní tlak paliva do plovákových komor nezávisle na otáčkách motoru.
Číhni jak mi to lítá... A to je pumpa která dává 8 psi - což si ten můj karburátor žádá. Ale nestíhá to.

Upraveno uživatelem neděle 29. listopadu 2009 14:43:15(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline tomcat1  
#458 Odesláno : neděle 29. listopadu 2009 18:31:48(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Konstantny tlak budes mat len ked pouzies vykonnu pumpu+regulator. Ide o to ci ho treba az tak konstantny, hlavne je aby to stihalo dodavat potrebny prietok... Ja tiez budem davat elektricku ale preto ze budem davat do auta LT1 motor. A ten nema dieru na pumpu. Ale neviem kedy to presne bude, lebo tu mam este 2 dalsie velke projekty, co musim uprednostnit. Ak vydu tak ako si to predstavujem, mozno nakoniec kupim bigblock...
Offline sejki  
#459 Odesláno : neděle 29. listopadu 2009 21:04:30(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Už jsme tu o tom mluvili.
Elektrická pumpa dává konstantní tlak paliva do plovákových komor nezávisle na otáčkách motoru.
Číhni jak mi to lítá... A to je pumpa která dává 8 psi - což si ten můj karburátor žádá. Ale nestíhá to.


Tak za prve, pro tvuj setup staci mechanicka pumpa :) za druhe kdyz uz chces mit elektrickou a tvuj karbec vyzaduje 8psi, tak potrebujes pumpu ktera tlaci vic a omezis to regulatorem a za treti jde hlavne o prutok , ty potrebujes vetsi prutok ne tlak.... predstav si pozarni strikacku 8micku s nejakym tlakem placnu 5 baru a 15ku strikacku se stejnym tlakem, tak ten bazen naplnis driv tou 15kou pac ma vetsi prutok...

ono kdyby si pral velkey tlak do karbce tak ti plovak nezavre a bude se to prehlcovat.

Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline tomcat1  
#460 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 1:26:57(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Presne to iste som mu tvrdil aj ja.. Bohate staci mechanicka, vsimni si ze aj nove motory co predavju, maju aj pri vykone 500-600 koni mechanicke pumpy a staci to...
http://www.summitracing.com/parts/SUM-250000-1/
http://www.summitracing.com/parts/SUM-250020-1/
Jířa  
#461 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 11:41:17(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
tomcat1 napsal:
Konstantny tlak budes mat len ked pouzies vykonnu pumpu+regulator. Ide o to ci ho treba az tak konstantny, hlavne je aby to stihalo dodavat potrebny prietok... Ja tiez budem davat elektricku ale preto ze budem davat do auta LT1 motor. A ten nema dieru na pumpu. Ale neviem kedy to presne bude, lebo tu mam este 2 dalsie velke projekty, co musim uprednostnit. Ak vydu tak ako si to predstavujem, mozno nakoniec kupim bigblock...


To je ono... Právě proto že to nestíhá tak tam chci dát jinou pumpu plus regulátor. A myslím si že když už se tam bude dávat, tak se tou elektrickou nic nepozazí. Jen to tomu prospěje.

Offline xjohny  
#462 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 11:44:02(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Nojo, ale taky to bude složitější - vem si, že tam musíš natahat elektriku, pořešit to, aby se pumpa vypnula když neběží motor (to asi bude chtít něco vytáhnout z rozdělovače a koupit k tomu nějakej spínací obvod) a ještě koupit nebo vyrobit záslepku na místo původní pumpy. Já osobně bych šel do nový mechanický Piisk

Podívej se, jaká je široká nabídka pro tlaky 6-12 psi.

Příklad: http://www.summitracing.com/parts/HLY-12-327-13/ (7.5 to 9 psi)
UserPostedImage

Doplním ještě citaci :-)
Baronet74 napsal:
Dodatek:
Doporučený tlak paliva pro karburátor Holley 750 je 8 psiHmmm
Palivová pumpa dává zbídou 7 při přidání plynu to klesá na 5 a méněHmmm
HOWGJupiii!


Upraveno uživatelem pondělí 30. listopadu 2009 11:55:14(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Jířa  
#463 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 12:39:23(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Elektrická benzinová pumpa je dnes běžná praxe. Tam bych nevymýšlel něco co už je vymyšlené.
Navíc je několik možností jak to jde udělat.
Napojit to na spínací skříňku když se klíček otočí do první polohy, což je jako u běžných aut.
A nebo to udělat zvlášť. Co jsem měl možnost vyzkoušet jednu okruhovou fiestu, tak ta měla tři jednopolohové páčkové vypínače a jeden dvoupolohový.
1- bateriák
2- čerpado
3- zapalování
4- startér
Ale to už by byl moc velkej extrém Juj
Offline xjohny  
#464 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 12:43:14(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Nojo, ale právě když to píchneš na zapalování, tak ti ta pumpa poběží pořád i když motor nepůjde, což by mohl být problém. Pak si (nedejbože) představ autonehodu, kdy ti motor umře, ale palivová pumpa bude čerpat a bude čerpat... :)

Upraveno uživatelem pondělí 30. listopadu 2009 12:47:09(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Jířa  
#465 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 12:53:47(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:
Nojo, ale právě když to píchneš na zapalování, tak ti ta pumpa poběží pořád i když motor nepůjde, což by mohl být problém. Pak si (nedejbože) představ autonehodu, kdy ti motor umře, ale palivová pumpa bude čerpat a bude čerpat... :)


Tak teď jsem ti nějak neporozuměl.
Přeci když chcípnu motor (otočím klíčkem), tak se ta pumpa vypne. Protože jej vypne právě klíček v zapalování ne?
Offline Jirka_z28  
#466 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 14:18:39(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Tak teď jsem ti nějak neporozuměl.
Přeci když chcípnu motor (otočím klíčkem), tak se ta pumpa vypne. Protože jej vypne právě klíček v zapalování ne?

Myšleno bylo určitě tak, že při nehodě se motor násilně zastaví, ale zapalování (a pumpa) bude zapnutý...
Offline xjohny  
#467 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 14:34:08(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Tak teď jsem ti nějak neporozuměl.
Přeci když chcípnu motor (otočím klíčkem), tak se ta pumpa vypne. Protože jej vypne právě klíček v zapalování ne?

Když to vyvedeš na spínací skříňku, tak se ti pumpa sepne, kdykoliv sepneš zapalování. Může se stát, že ti motor scípne, ale zapalování zůstane zapnutý - v takovym případě pojede pumpa pořád.
Camaro se rozskočilo...
Offline sejki  
#468 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 14:56:47(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
Když to vyvedeš na spínací skříňku, tak se ti pumpa sepne, kdykoliv sepneš zapalování. Může se stát, že ti motor scípne, ale zapalování zůstane zapnutý - v takovym případě pojede pumpa pořád.


Nevymejslejte picoviny, proste chce zbytecne utracet penize a neda si rict tak at plati.....

dragster taky nema elektricky cerpadlo ale mechanicky, pac zere 40 litru na 400 metru a nestihlo by to tam natlacit :-D
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Jířa  
#469 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 15:18:19(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:
Když to vyvedeš na spínací skříňku, tak se ti pumpa sepne, kdykoliv sepneš zapalování. Může se stát, že ti motor scípne, ale zapalování zůstane zapnutý - v takovym případě pojede pumpa pořád.


Pokud si dobře pamatuju ten zvuk z naší závodní pumy, tak tam si otočil klíčkem, ozvalo se takové slabé jednovteřinové bzzzzt a pumpa vypla.
Offline sejki  
#470 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 15:20:36(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Pokud si dobře pamatuju ten zvuk z naší závodní pumy, tak tam si otočil klíčkem, ozvalo se takové slabé jednovteřinové bzzzzt a pumpa vypla.


jo ale to dostava impuls a po natlaceni vypne. pri bouracce je zas mit dobry narazovej spinac kterej ti vypne pri narazu, jestli chces teda vehementne el cerpadlo tak pouzij toto

http://www.ask-motorspor...t_detail&sort_id=591

k tomu nepotrebujes regulator... je totiz pulsni
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Jířa  
#471 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 15:20:55(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
sejki napsal:
Nevymejslejte !$#@iny, proste chce zbytecne utracet penize a neda si rict tak at plati.....

dragster taky nema elektricky cerpadlo ale mechanicky, pac zere 40 litru na 400 metru a nestihlo by to tam natlacit :-D


Tak ta pumpa se musí koupit tak jako tak nová. Protože tahle očividně nestíhá.
Ale otázka je která bude vhodnější. Co jsem se bavil s Baronetem, tak ten se přiklání k té elektrické.

Upraveno moderátorem pondělí 30. listopadu 2009 15:28:13(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline sejki  
#472 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 15:27:25(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Tak ta pumpa se musí koupit tak jako tak nová. Protože tahle očividně nestíhá.
Ale otázka je která bude vhodnější. Co jsem se bavil s Baronetem, tak ten se přiklání k té elektrické.



jete jedna vec jak vis ze nestiha? auto nema vykon? nejak se dusi? skyta?
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Jířa  
#473 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 15:35:23(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
sejki napsal:
jete jedna vec jak vis ze nestiha? auto nema vykon? nejak se dusi? skyta?

Nevím jak teď. Protože jsem s ním po Baronetovo zásahu ještě pořádne nejel. Ale když jsem se mu na dálnici postavil na krk, tak to začalo cukat. V tu chvíli mě napadlo zvednout hladinu v povákových komorách. Zlepšilo se to, ale nezmizelo to úplně.
A když v zátěži to klesá k 5 psi, tak tohle je jediné logické vysvětlení.
Napadá tě něco jiného?
Offline sejki  
#474 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 15:37:13(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Nevím jak teď. Protože jsem s ním po Baronetovo zásahu ještě pořádne nejel. Ale když jsem se mu na dálnici postavil na krk, tak to začalo cukat. V tu chvíli mě napadlo zvednout hladinu v povákových komorách. Zlepšilo se to, ale nezmizelo to úplně.
A když v zátěži to klesá k 5 psi, tak tohle je jediné logické vysvětlení.
Napadá tě něco jiného?


jo, nejdriv dat do kupy ten rozdelovac.

ten tlak co ty mas na te rafice, to je tlak kterej se nedostane do karbce, v tu chvili kdy zatizis motor ten tlak klesat musi protoze mas mechaniky cerpadlo, ovsem do karbce se dal benzin tlaci, to by muselo spadnout az na nulu :) nebo nejak vyraznejc

Upraveno uživatelem pondělí 30. listopadu 2009 15:38:57(UTC)  | Důvod úpravy: -

Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline xjohny  
#475 Odesláno : pondělí 30. listopadu 2009 15:40:36(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Ale vždyť tady o tom dobrou půlhodinu hovoříme mlho! Napadá nás nová mechanická pumpa :D
Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (13)
22 stránek«<1718192021>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.