Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

6 stránek123>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Jířa  
#1 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 9:33:05(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Tak jsem zase na začátku shánění hlav Zatr! .
Jelikož majitel oných hlav si za ně žekl z mého pohledu naprosto nesmyslnou částku, tak se chci poohlédnout někde jinde po něčem jiném.
Máte někdo nějaké návrhy? Halvně bych asi potřeboval poradit s výběrem velikosti sacích a výfukových kanálů.
Bohužel jsem na nasty nedohledal velikost na stock hlavách, ze kterých by jsme mohli vycházet.
Značce summit se raději vyhnu...

Upraveno moderátorem úterý 5. ledna 2010 10:22:46(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Honza T  
#2 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 11:12:44(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
A co nejeke novejsi Vortec hlavy. Meli by mit zvetsene vyssi saci kanaly s prutokem z puvodnich 160 cc na 170 cc. Mohly by se sehnat za nejake rozumne penize nez aftermarket hlavy od edelbrocku apod.
Offline tomcat1  
#3 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 11:20:30(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Tak jsem zase na začátku shánění hlav Zatr! .
Jelikož majitel oných hlav si za ně žekl z mého pohledu naprosto nesmyslnou částku, tak se chci poohlédnout někde jinde po něčem jiném.
Máte někdo nějaké návrhy? Halvně bych asi potřeboval poradit s výběrem velikosti sacích a výfukových kanálů.
Bohužel jsem na nasty nedohledal velikost na stock hlavách, ze kterých by jsme mohli vycházet.
Značce summit se raději vyhnu...

Nechces radsej tu moju LT1?
Offline Honza T  
#4 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 11:31:46(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Honza T napsal:
A co nejeke novejsi Vortec hlavy. Meli by mit zvetsene vyssi saci kanaly s prutokem z puvodnich 160 cc na 170 cc. Mohly by se sehnat za nejake rozumne penize nez aftermarket hlavy od edelbrocku apod.



Jeste jsem ti vygooglil velikosti sacich kanalu, jsetli je to ono...

"standard chevy head port size 1.92 height 1.16 width · ... 8151 gm vortec cylinder head port size 2.05 height 1.02 width"
Offline tomcat1  
#5 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 12:39:05(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
http://www.summitracing.com/parts/TFS-30310001/
http://www.summitracing.com/parts/EDL-60899/
Ked to budes vyberat, pozri si je zdvih ventilov dostacujuci. (podla pouzitej vacky) A pozeraj na velkost spalovacich priestorov, aby si mal spravny kompresny pomer. Nemal by presiahnut 10:1 inac vznika riziko detonacneho spalovania.
Inac pamatas ako som ti radil asi pred pol rokom aby si tie hlavy zahodil a kupil nove? Sam som si tym presiel a viem o com hovorim...
Jířa  
#6 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 14:16:06(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
tomcat1 napsal:
http://www.summitracing.com/parts/TFS-30310001/
http://www.summitracing.com/parts/EDL-60899/
Ked to budes vyberat, pozri si je zdvih ventilov dostacujuci. (podla pouzitej vacky) A pozeraj na velkost spalovacich priestorov, aby si mal spravny kompresny pomer. Nemal by presiahnut 10:1 inac vznika riziko detonacneho spalovania.
Inac pamatas ako som ti radil asi pred pol rokom aby si tie hlavy zahodil a kupil nove? Sam som si tym presiel a viem o com hovorim...


Zahodil hlavy a koupil nové... To je sice hezká myšlenka ale prachy si doma bohužel netisknu. A doposud jsem jiné hlavy nekoulpil.
Vačka tam přijde tahle...
http://www.summitracing....CA-12-250-3/?image=large
Takže je otázkou jestli by se snesla kupřikladu s těma Edelbrock hlavama. Ty jsou mi zatím nejsympatičtější.
A nebo jak píše Honza, vybrat nějaké vortech hlavy.
Offline tomcat1  
#7 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 14:53:56(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Ani ja si prachy netlacim, tak som tie hlavy repasoval a uz som to olutoval... Vyslo to skoro tolko ako nove a je to onicom. Iba kopa starosti okolo toho.
Tie edelbrocky su v pohode co sa tyka zdvihu
Prepocitaj tu kompresiu...
Druhy krat by som rovno kupil cely motor. Najlepsie BB. Dolar je relativne lacny teraz, je to asi najlepsia varianta... za 1000 dolarov sa da kupit dobry motor vytiahnuty z auta. Za 3500 po GO.

Upraveno uživatelem úterý 5. ledna 2010 14:58:30(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline tomcat1  
#8 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 15:15:27(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Jířa  
#9 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 15:19:06(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
tomcat1 napsal:
Ani ja si prachy netlacim, tak som tie hlavy repasoval a uz som to olutoval... Vyslo to skoro tolko ako nove a je to onicom. Iba kopa starosti okolo toho.
Tie edelbrocky su v pohode co sa tyka zdvihu
Prepocitaj tu kompresiu...
Druhy krat by som rovno kupil cely motor. Najlepsie BB. Dolar je relativne lacny teraz, je to asi najlepsia varianta... za 1000 dolarov sa da kupit dobry motor vytiahnuty z auta. Za 3500 po GO.


Tak ono to sežralo docela dost peněz že už to prostě chci dotáhnout do konce.
Jde jen o to sehnat ty hlavy. To je teď jediná věc kterou to chce. Jinak vše ostatní co ještě potřebuju, to už je pár tisícovek.
Offline tafna  
#10 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 17:39:07(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
co treba toto! je to v nemecku.
Offline Adam66  
#11 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 17:52:58(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
tomcat1 napsal:
Ani ja si prachy netlacim, tak som tie hlavy repasoval a uz som to olutoval... Vyslo to skoro tolko ako nove a je to onicom. Iba kopa starosti okolo toho.
Tie edelbrocky su v pohode co sa tyka zdvihu
Prepocitaj tu kompresiu...
Druhy krat by som rovno kupil cely motor. Najlepsie BB. Dolar je relativne lacny teraz, je to asi najlepsia varianta... za 1000 dolarov sa da kupit dobry motor vytiahnuty z auta. Za 3500 po GO.

Aj ja som kupil hotovy komplet motor 396-ku za 2000$ v Bostone ale dovoz, clo, dph ta zabije. A to je od pristavu cca 200 km. za dopravu NY - Boston som zaplatil viac ako za cestu NY-slovensko.Len cesta ,clo a dph bolo dalsich 2000.
Offline tafna  
#12 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 18:09:19(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Tak ono to sežralo docela dost peněz že už to prostě chci dotáhnout do konce.
Jde jen o to sehnat ty hlavy. To je teď jediná věc kterou to chce. Jinak vše ostatní co ještě potřebuju, to už je pár tisícovek.
co je vubec tem hlavam co tam mas ted??
Offline tomcat1  
#13 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 18:53:12(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Adam66 napsal:
Aj ja som kupil hotovy komplet motor 396-ku za 2000$ v Bostone ale dovoz, clo, dph ta zabije. A to je od pristavu cca 200 km. za dopravu NY - Boston som zaplatil viac ako za cestu NY-slovensko.Len cesta ,clo a dph bolo dalsich 2000.

Existuju aj lacnejsie alternativy. Su firmy, ktorym chodia casto kontajnery, za nejaky tan poplatok by sa to zviezlo...
Offline Adam66  
#14 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 20:14:52(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
tomcat1 napsal:
Existuju aj lacnejsie alternativy. Su firmy, ktorym chodia casto kontajnery, za nejaky tan poplatok by sa to zviezlo...

Na slovensku asi tazko, tu ta kazdy otrta jak sa len da.Na mojom motore sa nezucastnil ziadny slovak. Nastastie!
Jířa  
#15 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 20:38:36(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Offline Honza T  
#16 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 21:27:19(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
No vypada to zajimave. Ta vacice ma uz teda poradej zdvih. Navic tenhle typ XE284H-10 je pro motory s prohozenym palenim 4 a 7 pistu. To chces ?
Co tam mas za pisty ? Osobne bych si zmeril kolik mas mezeru mezi pistem v horni uvrati a ventily v soucasnym nastaveni Docela bych se bal s touhle vackou co to udela. Co vahadla pouzijes soucasny se standartnim pomerem 1:5 ? Pocitej s tim ze bude rozumne vymenit i zdvihaci tycky za lepsi a hlavne se spravnou delkou.
jinak vykon podle programku Comp Cams je pekny me to vychazi pres 450 koniku :)
Offline tomcat1  
#17 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 21:34:05(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích

Nekupuj liatinove hlavy... radsej priplat par dolarov na hlinikove a na postovnom usetris...
A to nehovorim o tom ze su lepsie..
Ty si s tou vackou uz jazdil, predpokladam. Inac je az prilis ostra podla mna.
Ved tam mas napisane aky maximalny zdvih to ma.
vacka- 0.510 in.
ventily -0.560 in.
Takze je to v pohode, ale neodporucam...

Upraveno moderátorem úterý 5. ledna 2010 21:42:09(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline Honza T  
#18 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 21:40:49(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Precti si parametry a doporuceni ty vacky. Na muj vkus je to uz docela brutalni....viz vystup z programku od compcams s timto typem
http://img27.imageshack.us/img27/7458/vacka.jpg
Jířa  
#19 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 21:46:13(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
tomcat1 napsal:
Nekupuj liatinove hlavy... radsej priplat par dolarov na hlinikove a na postovnom usetris...
A to nehovorim o tom ze su lepsie..
Ty si s tou vackou uz jazdil, predpokladam. Inac je az prilis ostra podla mna.
Ved tam mas napisane aky maximalny zdvih to ma.
vacka- 0.510 in.
ventily -0.560 in.
Takze je to v pohode, ale neodporucam...


O poštovné ani tak nejde. Pojede to kontejnerem.
Vačku mi vybral Sejki. Máš návrh na jinou?
Jířa  
#20 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 21:54:26(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Honza T napsal:
Precti si parametry a doporuceni ty vacky. Na muj vkus je to uz docela brutalni....viz vystup z programku od compcams s timto typem
http://img27.imageshack.us/img27/7458/vacka.jpg



Jak jsem psal. Vybíral jí Sejki.
Je tu jiný návrh? Chtěl jsem vačku tak do 400 koní.
Offline Honza T  
#21 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 21:54:55(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Ja bych zvolil neco so zdvihu do 0,48 maximlalne. Na normalni jezdeni to bohate postacuje. Preci s ti autem nebudes zavodit a tocit motor neustale nad 3 tisice. Poctej s tim ze aby to nebylo omezovany tak je nutna vymena menice v prevodovce (nebo rovnou cele prevodovky - za manual co planujes :) Taky to bude limitovat prevodovy pomer v diferaku. Ja bych sel napr do 268h, XE268H, 275DH. vykon o par koni klesne ale nebudes muset resit problem aby sedly halvy, menic bude stacit standartni. Na normalni jezdeni je to podle me akorat.
Offline Honza T  
#22 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 21:58:08(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Jeste doporucuju stahnout si ten programek od Comp Cams a nakonigurovat si svuj motor. Vacky jsou tam nadherne popsany. Muzes vybirat i dle ucelu co od motoru ocekavas a pocita to i teoreticky vykon.
Offline tomcat1  
#23 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 21:58:18(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
O poštovné ani tak nejde. Pojede to kontejnerem.
Vačku mi vybral Sejki. Máš návrh na jinou?

vyber si nejaku kde rozsah pouzitelnych otacok zacina na 1800, inak to bude odspodu mrtve. Aky mas menic? To cislo u menica by mao byt vyssie ako spodny rozsah vacky.
Ale tie liatinove hlavy fakt nekupuj. U hlinikovej je asi 10x mensia sanca ze praskne, je ovela lahsia a lepsie odvaza teplo.
A mas kovane piesty, ojnice, kluku? Lebo ak nie tak pri 450 hp sa to vsetko rozpadne. Tych 350 je takakurat dost...

Upraveno uživatelem úterý 5. ledna 2010 22:04:41(UTC)  | Důvod úpravy: -

Jířa  
#24 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 21:58:32(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Honza T napsal:
Ja bych zvolil neco so zdvihu do 0,48 maximlalne. Na normalni jezdeni to bohate postacuje. Preci s ti autem nebudes zavodit a tocit motor neustale nad 3 tisice. Poctej s tim ze aby to nebylo omezovany tak je nutna vymena menice v prevodovce (nebo rovnou cele prevodovky - za manual co planujes :) Taky to bude limitovat prevodovy pomer v diferaku. Ja bych sel napr do 268h, XE268H, 275DH. vykon o par koni klesne ale nebudes muset resit problem aby sedly halvy, menic bude stacit standartni. Na normalni jezdeni je to podle me akorat.


Jaký bys dal tedy za max. hodnoty do motoru na street ježdění?
Offline Adam66  
#25 Odesláno : úterý 5. ledna 2010 21:58:33(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
O poštovné ani tak nejde. Pojede to kontejnerem.
Vačku mi vybral Sejki. Máš návrh na jinou?

Na Morave mate manika co robi GO motorov, upravy edelbrock,vola sa Jozef Rimes. Urcite ho pozna niekto. Stretli sme sa na zraze v Brne. Mam aj cislo nan ale v garazi.Stalo by to zato zavolat mu on by ti poradil urcite.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (8)
6 stránek123>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.