Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
sejki napsal:tam jde spis o to jak ty pisty maji vybrani pro ventily.... Na tohle jsem taky myslel. Jak psal Jenda, tak je tam tabulka s možností použití na 6.6 motor. A co se týče pístů, tak na ty jsem se taky raději mrknul a vybrání mají.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Na tohle jsem taky myslel. Jak psal Jenda, tak je tam tabulka s možností použití na 6.6 motor. A co se týče pístů, tak na ty jsem se taky raději mrknul a vybrání mají. ok, ale stejne az koupis nejaky hlavy das vacku tak to vsechno sloz jen tak ze srouby utahni jen treba 20Nm, ale nejdriv teda dej modelinu na pisty, pak to rozeber a zjistis jaka je vule mezi ventilem a pistem... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Jak jsem psal Sejki. Skládat to budou kluci. Každý díl co chci koupit diskutuju s Baronetem. Tak snad to bude O.K.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Touto cestou jsem to zkoušel taky. Ale vačka je většinou moc ostrá a hlavy mají moc vysoký průtok. 190cc Co jsem koumal na US článcích o úpravách motorů SBC, tak většinou používají 180cc a komory 64cc A výkony se pohybují lehce přez 400 koní. Takže podle toho jsem ty hlavy vybíral. A až se to seskládá, tak uvidíme co z toho vyleze. Zajede se to a půjdem na válce.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 20.04.2009(UTC) Zpráv: 299 Bydliště: Kladruby nad Labem
|
sejki napsal:presne tak, poskladat motor je jedna vec, ale dat do nej ty spravny streva je alchymie.... proto je dobry hodne cist nejaky fora, nebo se podivat na ebay na par motoru ktery jsou odbrzdeny a vetsinou se u nich aji pise co v nich je, tomu bych taky veril a taky dobre si koupit knihu o chevy motorech a jejich upravach kde vetsinou je nekolik variant slozenejch motoru a muze to poskladat podle nich.... kniha je na cesta ... ta co tam je 10 zkompletovanej small blocku :d/
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Ja som vybral len 2 tam ich je 50-60?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
To by šlo :-D Já mám asi taky tu citovou vazbu zachovat motor se kterým to auto poprvé nastartovalo. Tak proto to řeším takhle složitě. Hlavně to snědlo docela dost peněz, tak proto už to prostě musím dotáhnout do konce.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
Zlumik napsal:kniha je na cesta ... ta co tam je 10 zkompletovanej small blocku :d/ hehe me uz jde par dni! mohl jsi vzit jinou a mohli jsme si je čenžnout ! :))
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 20.04.2009(UTC) Zpráv: 299 Bydliště: Kladruby nad Labem
|
tafna napsal:hehe me uz jde par dni! mohl jsi vzit jinou a mohli jsme si je čenžnout ! :))
Co na to rict, ze ....
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
Zlumik napsal: Co na to rict, ze .... ja to sem psal! no neva aspon mi ji neosmatas! :)))))))))) priste :))
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
ja budu mit 500cui = 500hp = 550Nm,stavenej tak aby behal s klidem v provozu |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
sejki napsal:ja budu mit 500cui = 500hp = 550Nm,stavenej tak aby behal s klidem v provozu Klasika, alebo Viper?
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
My bychom taky rádi více objemu, ale zase to stojí plno $$$, musím pěkně jedno po druhém... |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:My bychom taky rádi více objemu, ale zase to stojí plno $$$, musím pěkně jedno po druhém... vsak ja taky nemam tech penez dost. treba to budu stavet 5 let kdo vi :) ted delam to dulezite coz je kastle abych zastavil korozi... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jiří, 383 je ideální velikost. 396 už není žádný veliký skok a navíc je ten motor těžší. Lecky je lepší vyladěný SBC než kdejaký BBC.
tafna: Až to budeš mít naštudované, tak poraď hlavy na 305ku, těch 300 koní se tam pořád někde schovává :D BTW: Existuje i stroker kit na 305->334. Je to navíc celkem častá úprava u trucků (kde jsou modernější 305 hodně rozšířené). |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
xjohny napsal:Jiří, 383 je ideální velikost. 396 už není žádný veliký skok a navíc je ten motor těžší. Lecky je lepší vyladěný SBC než kdejaký BBC.
tafna: Až to budeš mít naštudované, tak poraď hlavy na 305ku, těch 300 koní se tam pořád někde schovává :D BTW: Existuje i stroker kit na 305->334. Je to navíc celkem častá úprava u trucků (kde jsou modernější 305 hodně rozšířené). az nastuduju tak se samozrejme podelim! nebo ti knihu zapujcim jestli budes chtit!!
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Kluci nevíte kde bych mohl vyčíst průtok hlav SBC Camaro 5.7 r.v. 94
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Kluci nevíte kde bych mohl vyčíst průtok hlav SBC Camaro 5.7 r.v. 94 co myslis tim prutok? Intake Port Volume 200cc, Exhaust Port Volume 70cc priblizne a jinak jestli myslis intake port flow tak to je dany zdvihem ventilu... takze zalezi na vacce jaky bude mit zdvih |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
sejki napsal:co myslis tim prutok?
Intake Port Volume 200cc, Exhaust Port Volume 70cc priblizne a jinak jestli myslis intake port flow tak to je dany zdvihem ventilu... takze zalezi na vacce jaky bude mit zdvih Myslím tím hodnotu jakou udává výrobce. Třeba u těch hlav co chci koupit, tak výrobce udává hodnotu 180cc Ale jelikož už to asi bude motor LT1, tak pochybuju že to jsou oni. Šla by ta cc hodnota nějak zjistit z průměru sacího ventilu? Asi ne co? Chci totiž zjistit jaký průtok mají ty hlavy co mám teď na motoru. Mám doma ventily co tam byly původně.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Myslím tím hodnotu jakou udává výrobce. Třeba u těch hlav co chci koupit, tak výrobce udává hodnotu 180cc Ale jelikož už to asi bude motor LT1, tak pochybuju že to jsou oni. Šla by ta cc hodnota nějak zjistit z průměru sacího ventilu? Asi ne co? Chci totiž zjistit jaký průtok mají ty hlavy co mám teď na motoru. Mám doma ventily co tam byly původně.
ufff, asi to furt nechapu, chces koupit hlavy z LT 1? nebo co? z prumeru ventilu to nezjistis.... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK