Problém bych viděl opravdu v materiálu destiček a paken. To, že je něco ve všem nejlepší, má vždyky "ale". ALE jistě že je, ALE musí k tomu být nějaký jiný kotouče.
Já měl/mám podobnej problém na helou kity camaru. Dokud tam bylo to, s čím jsem to koupil, tak to vlastně brzdilo nejlíp. Pak se to ojelo, takže jsem vzal zavděk staršíma destičkama, který zbyly z kolegovýho fajráka, kde jsme chtěli nový desky. Ty starý byly ještě pěkný, takže na chvíli putovaly na moje Camaro. Super, jenže když jsi odbrzdil, tak popískávaly. Uááááááá strašný. Teď tam mám nový desky myslím že semi-metallic, a sice nepískají, no ale taky to nějak kdovíjak nebrzdí, pokud je to studený. Když to párkrát probrzdím, najednou to brzdí suprově. No, momentálně se chystám na výměnu třmenů, od čehož si slibuju, že ty zarvaný odvzdušňováky vyměním za nový, takže to půjde odvzdušnit bez toho, aniž by se u toho člověk navzteka a stejně to udělal tak nějak na piču. Jestli to nepomůže, tak označím za viníka nic moc brzd špatnou volbu destiček vůči kotoučům.
Čili, za sebe bych na tvým místě zvolil následující taktiku. Brzdovka ven. Sundat, jak říká džony, hlavní brzdovej válec, mrknout se, v jakým stavu jsou jeho pístky resp. jejich gumičky (aktuální problém na Cutlassu, kde jsou ty gumičky už napůl vyžraný, takže neudrží tlak a tímpádem od jistýho momentu sešlápnutí pedálu se brzdej účinek už kdovíjak nezvětšuje). Pokud je to okej, zkompletovat, nalej novou brzdovku, odvzdušnit a to tak že pořádně. Nejprv válec, pak třmeny. Spousta lidí se vysere na odvzdušnění hlavního válce a pak jim to dělá neplechu. Sere mě, že třeba na mým Camaru nejsou na válci odvzušňováky, například na brašulovým camaru jsou = luxus. Takže na camaru prostě povolím holendr na trubce a jenom tomu trochu "odfrknu."