Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Znáte někdo tuhle firmu? royaltyrotorsMají ceny o kus lepší než Raibestos a snad doživotní záruku, ale kdo ví... |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
Baronet74 napsal:No zátěžový regulátor "podle mě" omezuje brzdný učinek na zadní nápravě pomocí snížení tlaku brzdové kapaliny tlaku. To není to samé. P.S rád se nechám vyvézt z omylu.......praktickou ukázkou. no ja zase myslel ze zatezak je ventyl ovladajici zadni napravou ktery zabranuje prutoku kapaliny k zadnim valeckum. cim vic je naprava zatizena tim vic ventyl pusti kapaliny. ale tohle jiste vis !! proto jsem myslel ze by se ten Line lock mohl pouzit stejne jako ten zatezak!!!!!
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
tafna napsal:no ja zase myslel ze zatezak je ventyl ovladajici zadni napravou ktery zabranuje prutoku kapaliny k zadnim valeckum. cim vic je naprava zatizena tim vic ventyl pusti kapaliny. ale tohle jiste vis !! proto jsem myslel ze by se ten Line lock mohl pouzit stejne jako ten zatezak!!!!!
mno myslite to oba dva stejne, pokud zatizis napravu tak se zvysi tlak do zadnich brzd pro lepsi brzdny ucinek, |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 02.05.2009(UTC) Zpráv: 348
|
tafna napsal:no ja zase myslel ze zatezak je ventyl ovladajici zadni napravou ktery zabranuje prutoku kapaliny k zadnim valeckum. cim vic je naprava zatizena tim vic ventyl pusti kapaliny. ale tohle jiste vis !! proto jsem myslel ze by se ten Line lock mohl pouzit stejne jako ten zatezak!!!!!
Tlak není průtok proto si nerozumíme,tlak v kapalině je stejný v celém objemu.Omezením průtoku ničeho nedosáhneš(u hydraliky pouze změnu hybnosti), regulace je tlaková vždycky. Upraveno uživatelem pátek 26. března 2010 13:47:38(UTC)
| Důvod úpravy: - |
kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara nebo majitele |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.03.2009(UTC) Zpráv: 1,480 Bydliště: Černilov, Hradec Králové
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
|
Baronet74 napsal:Tlak není průtok proto si nerozumíme,tlak v kapalině je stejný v celém objemu.Omezením průtoku ničeho nedosáhneš(u hydraliky pouze změnu hybnosti), regulace je tlaková vždycky. aha uzu vim!!! ale to se tyka toho regulatoru. ten ventyl to uzevre uplne a pres nej se tlak nedostane tudiz naprava nezabrzdi. ne?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
Tak panove kdo chce paradni brzdy bez velkych uprav na predky a hlavne i zadky tak tady http://www.wilwood.com/index.aspxkamarad je bude montovat cca do mesice tak dam pak vedet !!!!
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
fik napsal:Tak panove kdo chce paradni brzdy bez velkych uprav na predky a hlavne i zadky tak tady http://www.wilwood.com/index.aspxkamarad je bude montovat cca do mesice tak dam pak vedet !!!! no dobry, ale jakej prumer kotouce? |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
podla toho ake chces puzit disky...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Na patnáctky kola by měl fungovat ten 4-pístkovej, 10.75" rotor. Snad. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:Na patnáctky kola by měl fungovat ten 4-pístkovej, 10.75" rotor. Snad. ja vim, ale 10.75 je dost malo... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak není to moc, ale zase 4 pístky oproti původnímu jednomu taky hodně pomůžou. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:Tak není to moc, ale zase 4 pístky oproti původnímu jednomu taky hodně pomůžou. ja na coronetu sem chtel ty 12.19 nebo kolik to je, ale musel bych dat 16ky coz nedelaj, takze musim poskladat brzdy na 11.75 |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
derovany kotouce jsou na picu pac tim uberes hodne materialu a teplo pak svatne odvadi, od toho tam jsou ty odvetravaci kanalky na stredu...kotouce s drazkama jsou taky na picu protoze to zase hodne zere desticky a navic se akorat zanaseji, ja mam nejlepsi zkusenost s origo kotoucema na cemkoliv hlavne musej bejt chlazeny a cesky desticky ferodo z kostelce nad orlici typu DS Performance, tyto desticky pri brzdeni nevadnou takze brzdi i kdyz je extreme zahrejes a jsou vhodne do normalniho provozu.... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
xjohny napsal:
Tak co Jířo, vyhodíš ty svoje lacinný vrtaný kotouče? :D
Nevyhodím. Zatím jsem max. spokojen. A zas tak laciný nebyly .
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
cesky desticky ferodo z kostelce nad orlici typu DS Performance, tyto desticky pri brzdeni nevadnou takze brzdi i kdyz je extreme zahrejes a jsou vhodne do normalniho provozu.... nevim jake mam desicky, ale 1 az 2 x probrzdim a je konec, prehrato , zvadnuto a dalsi brzdeni cca za 5km
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Ale prdlajs.... Nešiř fámy... Vrtané, drážkované kotouče mají svou funkci. Drážky odvádějí nečistoty z třecích plochy. Jest pravdou, že tyto kotouče víc zatěžují destičku, která o něco rychleji ubývá. Ale platí že čím je brzdový materiál "čerstvější", tím lépe brzdí. Hlavně se to týče zmiňovaných materiálů FERODO. Co se týče vrtání, tak to odvádí horké plyny od třecích ploch a pak brzdy tak rychle nevadnou. Co se týče brzdného účinku, tak bych neřekl že vrtané drážkované kotouče hůř brzdí. Jest pravdou že plné kotouče mají větší třecí plochu, takže by teoreticky měly brzdit lépe. Ale ten rozdíl prostě nepoznáš. Díky neustálému "čištění" a lepšímu odvodu tepla od vrtání drážkované kotouče budou při delším zatížení brzdit lépe nežli kotouče plné. Které se lépe ohřejí a hůře chladnou a tím pádem rychleji začnou uvadat. To jest má zkušenost z aktivního závodění. Nehledě na to že přímo na camaru mi ty brzdy rozhodně tolik navadnou jako s továrníma kotoučema. Vyzkoušeno pří téhle příležitosti... http://vimeo.com/1830732Upraveno moderátorem středa 31. března 2010 19:36:44(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
fik napsal:cesky desticky ferodo z kostelce nad orlici typu DS Performance, tyto desticky pri brzdeni nevadnou takze brzdi i kdyz je extreme zahrejes a jsou vhodne do normalniho provozu.... nevim jake mam desicky, ale 1 az 2 x probrzdim a je konec, prehrato , zvadnuto a dalsi brzdeni cca za 5km Tak s tímhle už problémy nemám. Nové kotouče, raybestos desky a DOT4+ kapalina. A brzdí to jako šlak i při delším zatížení.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
nic kazdyho vec, jeste mi tady tvrd ze se kotouce zkrivi teplem a pak hazou a ja se tu rozplacu smichy :-D praveze to co pises ty jsou ty famy.... ale vcelku mi to je fuk, nebudu se tady s nikym hadat :) Upraveno moderátorem středa 31. března 2010 19:33:27(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Kuafix, ztratil se sejkiho příspěvek při přesunu. To je tim, jak prasíte fórum a já to pak musim přesunovat jinam :) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:Kuafix, ztratil se sejkiho příspěvek při přesunu. To je tim, jak prasíte fórum a já to pak musim přesunovat jinam :) to prasis ty, kdybys to nechal tam kde to bylo tak pak v tom nemame gulas :-D |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
sejki napsal:nic kazdyho vec, jeste mi tady tvrd ze se kotouce zkrivi teplem a pak hazou a ja se tu rozplacu smichy :-D
praveze to co pises ty jsou ty famy.... ale vcelku mi to je fuk, nebudu se tady s nikym hadat :) Kdybych to neměl přímo vyzkoušený, tak to sem nepíšu. Camaro lítalo v mostě před výměnou kotoučů i po. A ten rozdíl tam byl jednoznačnej. Se seriovejma kotoučema jsem po několika kolech letěl na cílové rovince do kačírku, protože to zvadlo tak moc, že když jsem to přišlápl ještě víc, tak se zablokoval zadek a čáááu..... Letěl jsem jako namydlenej blesk. Po výměně bylo po problému. Podotýkám že destičky byly stejné značky a kapalina stejná DOT 4+ od SHELLu Sundej z jakýho koliv pravýho závoďáku či sporťáku kolo... Určitě jezdí na hladkejch kotoučích. Protože vrtaný - drážkovaný jsou úplně k ničemu. A vůbec... Dej si tam třeba spálenou pizzu mě je to taky fuk. Jen sem nepiš mejlky. Upraveno uživatelem středa 31. března 2010 20:10:16(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
Napsal: Jí Kdybych to neměl přímo vyzkoušený, tak to sem nepíšu. Camaro lítalo v mostě před výměnou kotoučů i po. A ten rozdíl tam byl jednoznačnej. Se seriovejma kotoučema jsem po několika kolech letěl na cílové rovince do kačírku, protože to zvadlo tak moc, že když jsem to přišlápl ještě víc, tak se zablokoval zadek a čáááu..... Letěl jsem jako namydlenej blesk. Po výměně bylo po problému. Podotýkám že destičky byly stejné značky a kapalina stejná DOT 4+ od SHELLu
Sundej z jakýho koliv pravýho závoďáku či sporťáku kolo... Určitě jezdí na hladkejch kotoučích. Protože vrtaný - drážkovaný jsou úplně k ničemu.
A vůbec... Dej si tam třeba spálenou pizzu mě je to taky fuk. Jen sem nepiš mejlky. Jenze je rozdil mezi vrtanym a drazkovanym za litr nebo mezi vrtanym a drazkovanym za desitku... zadny mejlky sem nepisu. Je fakt ze fabie ma lepsi kotouce v zakladu nez camaro.... proto me brzdy neuvadly.... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Anonymní
Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 1,960
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
sejki napsal:Jenze je rozdil mezi vrtanym a drazkovanym za litr nebo mezi vrtanym a drazkovanym za desitku... zadny mejlky sem nepisu. Je fakt ze fabie ma lepsi kotouce v zakladu nez camaro.... proto me brzdy neuvadly.... Aby ses nepřechváli... Strejda má fabku HTP a při sešlápnutí brzdy ti to pěkně nafackuje chodidlo. Co se týče mě, tak jsem chtěl vrtané drážkované od raybestos. Velmi slušná značka za rozumnou cenu. Ale jelikož jsou v impextě kopyta, tak mi poslali kotouče ROTO-TECH který byly snad ještě o myslím že 1500 dražší. Už si to ale nepamatuju. A když tak koukám na jejich stránky, tak zas tak špatný nebudou. Mají tu brzdy na 2010 Camaro SS.
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK