Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Zedus  
#1 Odesláno : čtvrtek 7. února 2013 11:29:39(UTC)
Zedus

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 506
Bydliště: Ostrava

Blahořečil: 11-krát
Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
Pří čekaní na karosářské díly jsem začal uvažovat jak změním brzdovou soustavu na mém Camaru, vysoký vykon si žáda lepší brzdy ... takže po nocích zkoumaní je zde můj setup:

konverze bubny / disk zadní:

1. zjistit zda camaro ma 12/10 bolt diferenciál (u mě to je 10bolt)
2. najít vhodného kanditana na konverzi (Camaro 98-02 LS1 rear brakes je jak 10 tak 12 boltová verze) viz
3. co budu potřebovat? Relativně nic ... vše pasuje i na naše starší verze .. nutná je jen výroba držáku parkovacího táhla
4. kde koupit? Pokud se budeme bavit o nové sadě jako na obrazku jsme na ceně cca 600,- dolarů což je řekně starovní cena nejlevnejších wilwoodu, pokud využijeme ebay jedna se o cenu cca 150,- dolaru + nové rotory a destičky cca 120 dolarů, u mě odpadá i nakup hadic jelikož mě ze sumitu poslali blbé na přední disky misto 67 na 69 takže tyhle můžu využit dozadu jelikož tam je "banjo" připojení.

když už tak už ...

booster pryč nastup hydra-boosteru

1. vybat si hydro booster např. z Astro Van viz
2. vybrat si spravnou vymezovací podložku viz u mě to je THI8002 za 90,- dolaru
3. jelikož hydro nevyuživá už podtlaku nýbrž koloběhu serva je nutné udělat "bajpas" mezi pumpou a servem "střibné hadice dole"
4. jelikož jsme udělali konverzi drum disk potřebujeme novou kostku jsou ruzné druhy od SSBC, JEGS atd. ja použiji wilwood kdy jsou oddělený okruhy přední a zadní viz nebo se může použit jednoduchy tady
5. labužníci mužou vyměnit i master cylinder ... je mnoho tvarů a značek ja zase zůstanu u wilwoodu vizpřip. necham původní pokud bude vevnitř ok

tohle je můj plan do přistích dní ... budu sem davat obrazky až mě budou chodit postupně dily ... custom yours cars ... Piisk a hlavně budu vděčny za nápady či jiné připomínky :)
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
Offline Standa  
#2 Odesláno : čtvrtek 7. února 2013 12:06:38(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Chápu dobže, že chceš použít hydraulickej posilovač jako u starejch amerik? Tzn. pokud Ti náhodou chcípne motor, tak jseš okamžitě!! bez posilovače a budeš mít velkej problém zastavit. To mi nepřijde rozumný. To je taky hlavní důvod používání vakuovýho posilovače.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Zedus  
#3 Odesláno : čtvrtek 7. února 2013 12:25:29(UTC)
Zedus

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 506
Bydliště: Ostrava

Blahořečil: 11-krát
Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
Standa napsal:
Chápu dobže, že chceš použít hydraulickej posilovač jako u starejch amerik? Tzn. pokud Ti náhodou chcípne motor, tak jseš okamžitě!! bez posilovače a budeš mít velkej problém zastavit. To mi nepřijde rozumný. To je taky hlavní důvod používání vakuovýho posilovače.


Pokud ti vypne motor v systemu je dostatečna sila na to aby jsi zastavil ... a hlavně vypne se ti jen posilovač ne brzdy ... takže jedeš na manual

citace: "What happens if you lose your power steering pump or the motor dies?" Once again, no worries. The hydroboost's accumulator stores enough high pressure to have three full-power stops if the engine dies. If the three stops aren't enough to stop the car, then the system resorts to manual brakes.

Upraveno uživatelem čtvrtek 7. února 2013 12:28:15(UTC)  | Důvod úpravy: -

STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
Offline xjohny  
#4 Odesláno : čtvrtek 7. února 2013 12:52:03(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tak to je zajímavý, taková vyšší dívčí. Nemam k tomu co říct, protože je to na mě až moc složitý Juj Ale budu rád pozorovat.
Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#5 Odesláno : čtvrtek 7. února 2013 12:59:00(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Asi to je vyšší dívčí, páč kapalina je nestlačitelná, tudíž tlak vyvíjí pouze čerpadlo a nějak nevím, že by byl nějaký zásobník natlakovaný kapalinou. Jestli ten popisek není k vaukovému posilovači, tam by to tak odpovídalo i na počet sešlápnutí
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Standa  
#6 Odesláno : čtvrtek 7. února 2013 13:01:37(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Aha, takže je tam akumulátor. Tak to potom jo. Starý ameriky ho neměly a bylo kvůli tomu dost bouraček.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Zedus  
#7 Odesláno : čtvrtek 7. února 2013 13:06:11(UTC)
Zedus

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 506
Bydliště: Ostrava

Blahořečil: 11-krát
Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
Jj je to ten barevny valeček to je "akumulator"

UserPostedImage
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
Offline MartinG  
#8 Odesláno : čtvrtek 7. února 2013 13:06:41(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
To není neřešitelné, může to být řešeno měchem v zásobníku ( expanzomatem ), stejně tak jsou řešeny vodárny třeba nebo v citroenu u hydraulickýho podvozku, takže tlak se dá na chvíli udržet ale nevím jestli je to takhle nějak řešený v tomhle případě
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline MartinG  
#9 Odesláno : čtvrtek 7. února 2013 13:07:42(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
No vidíš bude to tak, na to tam je ta akumulační nádrž
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline Zedus  
#10 Odesláno : čtvrtek 7. února 2013 13:08:37(UTC)
Zedus

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 506
Bydliště: Ostrava

Blahořečil: 11-krát
Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
Přidavam ješte obrázek zapojení .. ten akumulator je to oranžové

UserPostedImage

a vozy z koncernu GM které toto použivaji

2004/5 Chevy Tahoe
1984 Cadillac Unknown Model-Rear Wheel Drive
1979/87 Chevy C30 Dually
1970's Cadillac Eldorodo
1984 3/4 Ton GMC Truck
1980 Chevy Suburban
1980's 1 ton 4x4 pick-up

Upraveno uživatelem čtvrtek 7. února 2013 13:13:13(UTC)  | Důvod úpravy: -

STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
Offline xjohny  
#11 Odesláno : čtvrtek 7. února 2013 14:11:15(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Ubírá to nějak účinnosti serva? Neprojeví se to třeba ztuhnutím volantu?
Camaro se rozskočilo...
Offline Zedus  
#12 Odesláno : čtvrtek 7. února 2013 21:24:43(UTC)
Zedus

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 506
Bydliště: Ostrava

Blahořečil: 11-krát
Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
xjohny napsal:
Ubírá to nějak účinnosti serva? Neprojeví se to třeba ztuhnutím volantu?



A sliding spool valve in the Hydro-Boost controls fluid flow from the power steering pump under all operating conditions. During brake application the flow to the power steering gear remains constant and the spool valve diverts fluid under pressure to the boost cavity of the Hydro-Boost. Because of the spool valve action, the power brake unit and power steering unit do not interfere with one another whether at rest or in use. zdroj

Takže pokud to chapu spravně obě jednotky pracuji nezavisle na sobe :)
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
Offline conny  
#13 Odesláno : pondělí 2. prosince 2013 21:20:54(UTC)
conny

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 25.07.2010(UTC)
Zpráv: 136
Bydliště: zlin

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
tlakove brzdy mam na svem GMC Tioze..

Ta prisera ma 4.6 tuny prazdna, takze se ji ani nedivim.
ALE

Co tahle sestava umi, to je opravdu masakr. Dokaze to tuhle hromadu ubrzdit doslova nafleku!!

Tedy ucinnost tlakovych brzd namisto vakuovych je uuuuuuuplne nekde jinde.
Mam problem zastavit normalne, nez se zahrejou brzdy, tak to zna jen stav brzd> ANO/NE
Chevrolet Camaro Z28 87 V8 5.0
Chevrolet Camaro 3.8 00 V6
Pontiac Fiero 2M4 86 V6 3.1
GMC Tioga Fleetwood 79 V8 5.7
Chrysler Voyager 98 3.3


Offline xjohny  
#14 Odesláno : úterý 3. prosince 2013 15:03:43(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Mám to taky, na Tahounovi a fakt to brzdí perfektně. Akorát mi teď občas lehce "zavrní" pedál, budu to muset nějak prozkoumat. Na brždění to vliv nemá.. možná se pění kapalina?
Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.