Pří čekaní na karosářské díly jsem začal uvažovat jak změním brzdovou soustavu na mém Camaru, vysoký vykon si žáda lepší brzdy ... takže po nocích zkoumaní je zde můj setup:
konverze bubny / disk zadní:
1. zjistit zda camaro ma 12/10 bolt diferenciál (u mě to je 10bolt)
2. najít vhodného kanditana na konverzi (Camaro 98-02 LS1 rear brakes je jak 10 tak 12 boltová verze)
viz3. co budu potřebovat? Relativně nic ... vše pasuje i na naše starší verze .. nutná je jen výroba držáku parkovacího táhla
4. kde koupit? Pokud se budeme bavit o nové sadě jako na obrazku jsme na ceně cca 600,- dolarů což je řekně starovní cena nejlevnejších wilwoodu, pokud využijeme ebay jedna se o cenu cca 150,- dolaru + nové rotory a destičky cca 120 dolarů, u mě odpadá i nakup hadic jelikož mě ze sumitu poslali blbé na přední disky misto 67 na 69 takže tyhle můžu využit dozadu jelikož tam je "banjo" připojení.
když už tak už ...
booster pryč nastup hydra-boosteru
1. vybat si hydro booster např. z Astro Van
viz2. vybrat si spravnou vymezovací podložku
viz u mě to je THI8002 za 90,- dolaru
3. jelikož hydro nevyuživá už podtlaku nýbrž koloběhu serva je nutné udělat "bajpas" mezi pumpou a servem
"střibné hadice dole"4. jelikož jsme udělali konverzi drum disk potřebujeme novou kostku jsou ruzné druhy od SSBC, JEGS atd. ja použiji wilwood kdy jsou oddělený okruhy přední a zadní
viz nebo se může použit jednoduchy
tady5. labužníci mužou vyměnit i master cylinder ... je mnoho tvarů a značek ja zase zůstanu u wilwoodu
vizpřip. necham původní pokud bude vevnitř ok
tohle je můj plan do přistích dní ... budu sem davat obrazky až mě budou chodit postupně dily ... custom yours cars ...
a hlavně budu vděčny za nápady či jiné připomínky :)