Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

8 stránek<1234>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Jirka_z28  
#26 Odesláno : čtvrtek 11. února 2010 18:49:34(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Znáte někdo tuhle firmu?
royaltyrotors
Mají ceny o kus lepší než Raibestos a snad doživotní záruku, ale kdo ví...
Offline xjohny  
#27 Odesláno : čtvrtek 11. února 2010 18:58:22(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Neznám, ale možná ti pomůže hledat na google: royalty rotors discussion, což tu a tam vyhodí nějaké diskuzní fórum a tam uvidíš zkušenosti.

Příklad:
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=133868&page=4
Camaro se rozskočilo...
Offline tafna  
#28 Odesláno : pátek 26. března 2010 13:25:26(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
Baronet74 napsal:
No zátěžový regulátor "podle mě" omezuje brzdný učinek na zadní nápravě pomocí snížení tlaku brzdové kapaliny tlaku. To není to samé.Hmmm

P.S rád se nechám vyvézt z omylu.......praktickou ukázkou.

no ja zase myslel ze zatezak je ventyl ovladajici zadni napravou ktery zabranuje prutoku kapaliny k zadnim valeckum. cim vic je naprava zatizena tim vic ventyl pusti kapaliny. ale tohle jiste vis !! proto jsem myslel ze by se ten Line lock mohl pouzit stejne jako ten zatezak!!!!!
Offline sejki  
#29 Odesláno : pátek 26. března 2010 13:38:49(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
tafna napsal:
no ja zase myslel ze zatezak je ventyl ovladajici zadni napravou ktery zabranuje prutoku kapaliny k zadnim valeckum. cim vic je naprava zatizena tim vic ventyl pusti kapaliny. ale tohle jiste vis !! proto jsem myslel ze by se ten Line lock mohl pouzit stejne jako ten zatezak!!!!!


mno myslite to oba dva stejne, pokud zatizis napravu tak se zvysi tlak do zadnich brzd pro lepsi brzdny ucinek,
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline Baronet74  
#30 Odesláno : pátek 26. března 2010 13:45:06(UTC)
Baronet74

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 02.05.2009(UTC)
Zpráv: 348

tafna napsal:
no ja zase myslel ze zatezak je ventyl ovladajici zadni napravou ktery zabranuje prutoku kapaliny k zadnim valeckum. cim vic je naprava zatizena tim vic ventyl pusti kapaliny. ale tohle jiste vis !! proto jsem myslel ze by se ten Line lock mohl pouzit stejne jako ten zatezak!!!!!


Tlak není průtok proto si nerozumíme,tlak v kapalině je stejný v celém objemu.Omezením průtoku ničeho nedosáhneš(u hydraliky pouze změnu hybnosti), regulace je tlaková vždycky.

Upraveno uživatelem pátek 26. března 2010 13:47:38(UTC)  | Důvod úpravy: -

kočka už mňouká teď opravíme nějaky camara
UserPostedImage
UserPostedImage
nebo majitele
UserPostedImage
Offline tafna  
#31 Odesláno : pátek 26. března 2010 17:18:48(UTC)
tafna

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.03.2009(UTC)
Zpráv: 1,480
Bydliště: Černilov, Hradec Králové

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 5-krát v 4 příspěvcích
Baronet74 napsal:
Tlak není průtok proto si nerozumíme,tlak v kapalině je stejný v celém objemu.Omezením průtoku ničeho nedosáhneš(u hydraliky pouze změnu hybnosti), regulace je tlaková vždycky.
aha uzu vim!!! ale to se tyka toho regulatoru. ten ventyl to uzevre uplne a pres nej se tlak nedostane tudiz naprava nezabrzdi. ne?
Offline fik  
#32 Odesláno : středa 31. března 2010 12:16:03(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Tak panove kdo chce paradni brzdy bez velkych uprav na predky a hlavne i zadky

tak tady http://www.wilwood.com/index.aspx

kamarad je bude montovat cca do mesice tak dam pak vedet !!!!
Offline xjohny  
#33 Odesláno : středa 31. března 2010 13:17:17(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Upřesním:

http://www.wilwood.com/B...del=Camaro&year=1979

Hodně zajímavé Hmmm

Tak co Jířo, vyhodíš ty svoje lacinný vrtaný kotouče? :D
Camaro se rozskočilo...
Offline sejki  
#34 Odesláno : středa 31. března 2010 13:26:38(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
fik napsal:
Tak panove kdo chce paradni brzdy bez velkych uprav na predky a hlavne i zadky

tak tady http://www.wilwood.com/index.aspx

kamarad je bude montovat cca do mesice tak dam pak vedet !!!!


no dobry, ale jakej prumer kotouce?
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline tomcat1  
#35 Odesláno : středa 31. března 2010 13:27:20(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
podla toho ake chces puzit disky...
Offline xjohny  
#36 Odesláno : středa 31. března 2010 13:28:42(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Na patnáctky kola by měl fungovat ten 4-pístkovej, 10.75" rotor. Snad.
Camaro se rozskočilo...
Offline sejki  
#37 Odesláno : středa 31. března 2010 13:44:31(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
Na patnáctky kola by měl fungovat ten 4-pístkovej, 10.75" rotor. Snad.


ja vim, ale 10.75 je dost malo...
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline xjohny  
#38 Odesláno : středa 31. března 2010 14:03:05(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tak není to moc, ale zase 4 pístky oproti původnímu jednomu taky hodně pomůžou.
Camaro se rozskočilo...
Offline sejki  
#39 Odesláno : středa 31. března 2010 18:56:14(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
Tak není to moc, ale zase 4 pístky oproti původnímu jednomu taky hodně pomůžou.


ja na coronetu sem chtel ty 12.19 nebo kolik to je, ale musel bych dat 16ky coz nedelaj, takze musim poskladat brzdy na 11.75
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline sejki  
#40 Odesláno : středa 31. března 2010 19:01:56(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
derovany kotouce jsou na picu pac tim uberes hodne materialu a teplo pak svatne odvadi, od toho tam jsou ty odvetravaci kanalky na stredu...kotouce s drazkama jsou taky na picu protoze to zase hodne zere desticky a navic se akorat zanaseji, ja mam nejlepsi zkusenost s origo kotoucema na cemkoliv hlavne musej bejt chlazeny a cesky desticky ferodo z kostelce nad orlici typu DS Performance, tyto desticky pri brzdeni nevadnou takze brzdi i kdyz je extreme zahrejes a jsou vhodne do normalniho provozu....
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Jířa  
#41 Odesláno : středa 31. března 2010 19:03:39(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
xjohny napsal:


Tak co Jířo, vyhodíš ty svoje lacinný vrtaný kotouče? :D


Nevyhodím. Zatím jsem max. spokojen. A zas tak laciný nebyly Styd se .
Offline fik  
#42 Odesláno : středa 31. března 2010 19:14:05(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
cesky desticky ferodo z kostelce nad orlici typu DS Performance, tyto desticky pri brzdeni nevadnou takze brzdi i kdyz je extreme zahrejes a jsou vhodne do normalniho provozu....


nevim jake mam desicky, ale 1 az 2 x probrzdim a je konec, prehrato , zvadnuto a dalsi brzdeni cca za 5km Juj Juj


Jířa  
#43 Odesláno : středa 31. března 2010 19:20:38(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
sejki napsal:


Ale prdlajs.... Nešiř fámy...
Vrtané, drážkované kotouče mají svou funkci.
Drážky odvádějí nečistoty z třecích plochy.
Jest pravdou, že tyto kotouče víc zatěžují destičku, která o něco rychleji ubývá. Ale platí že čím je brzdový materiál "čerstvější", tím lépe brzdí. Hlavně se to týče zmiňovaných materiálů FERODO.
Co se týče vrtání, tak to odvádí horké plyny od třecích ploch a pak brzdy tak rychle nevadnou.
Co se týče brzdného účinku, tak bych neřekl že vrtané drážkované kotouče hůř brzdí.
Jest pravdou že plné kotouče mají větší třecí plochu, takže by teoreticky měly brzdit lépe. Ale ten rozdíl prostě nepoznáš.
Díky neustálému "čištění" a lepšímu odvodu tepla od vrtání drážkované kotouče budou při delším zatížení brzdit lépe nežli kotouče plné. Které se lépe ohřejí a hůře chladnou a tím pádem rychleji začnou uvadat.
To jest má zkušenost z aktivního závodění.
Nehledě na to že přímo na camaru mi ty brzdy rozhodně tolik navadnou jako s továrníma kotoučema.
Vyzkoušeno pří téhle příležitosti...

http://vimeo.com/1830732

Upraveno moderátorem středa 31. března 2010 19:36:44(UTC)  | Důvod úpravy: -

Jířa  
#44 Odesláno : středa 31. března 2010 19:26:58(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
fik napsal:
cesky desticky ferodo z kostelce nad orlici typu DS Performance, tyto desticky pri brzdeni nevadnou takze brzdi i kdyz je extreme zahrejes a jsou vhodne do normalniho provozu....


nevim jake mam desicky, ale 1 az 2 x probrzdim a je konec, prehrato , zvadnuto a dalsi brzdeni cca za 5km Juj Juj




Tak s tímhle už problémy nemám. Nové kotouče, raybestos desky a DOT4+ kapalina. A brzdí to jako šlak i při delším zatížení.
Offline sejki  
#45 Odesláno : středa 31. března 2010 19:30:14(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích


nic kazdyho vec, jeste mi tady tvrd ze se kotouce zkrivi teplem a pak hazou a ja se tu rozplacu smichy :-D

praveze to co pises ty jsou ty famy.... ale vcelku mi to je fuk, nebudu se tady s nikym hadat :)

Upraveno moderátorem středa 31. března 2010 19:33:27(UTC)  | Důvod úpravy: -

Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Offline xjohny  
#46 Odesláno : středa 31. března 2010 19:36:10(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Kuafix, ztratil se sejkiho příspěvek při přesunu. To je tim, jak prasíte fórum a já to pak musim přesunovat jinam :)
Camaro se rozskočilo...
Offline sejki  
#47 Odesláno : středa 31. března 2010 19:40:07(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
xjohny napsal:
Kuafix, ztratil se sejkiho příspěvek při přesunu. To je tim, jak prasíte fórum a já to pak musim přesunovat jinam :)


to prasis ty, kdybys to nechal tam kde to bylo tak pak v tom nemame gulas :-D
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Jířa  
#48 Odesláno : středa 31. března 2010 20:07:19(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
sejki napsal:
nic kazdyho vec, jeste mi tady tvrd ze se kotouce zkrivi teplem a pak hazou a ja se tu rozplacu smichy :-D

praveze to co pises ty jsou ty famy.... ale vcelku mi to je fuk, nebudu se tady s nikym hadat :)


Kdybych to neměl přímo vyzkoušený, tak to sem nepíšu.
Camaro lítalo v mostě před výměnou kotoučů i po. A ten rozdíl tam byl jednoznačnej.
Se seriovejma kotoučema jsem po několika kolech letěl na cílové rovince do kačírku, protože to zvadlo tak moc, že když jsem to přišlápl ještě víc, tak se zablokoval zadek a čáááu..... Letěl jsem jako namydlenej blesk.
Po výměně bylo po problému.
Podotýkám že destičky byly stejné značky a kapalina stejná DOT 4+ od SHELLu

Sundej z jakýho koliv pravýho závoďáku či sporťáku kolo... Určitě jezdí na hladkejch kotoučích. Protože vrtaný - drážkovaný jsou úplně k ničemu.

A vůbec... Dej si tam třeba spálenou pizzu mě je to taky fuk. Jen sem nepiš mejlky.

Upraveno uživatelem středa 31. března 2010 20:10:16(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline sejki  
#49 Odesláno : středa 31. března 2010 20:16:19(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Kdybych to neměl přímo vyzkoušený, tak to sem nepíšu.
Camaro lítalo v mostě před výměnou kotoučů i po. A ten rozdíl tam byl jednoznačnej.
Se seriovejma kotoučema jsem po několika kolech letěl na cílové rovince do kačírku, protože to zvadlo tak moc, že když jsem to přišlápl ještě víc, tak se zablokoval zadek a čáááu..... Letěl jsem jako namydlenej blesk.
Po výměně bylo po problému.
Podotýkám že destičky byly stejné značky a kapalina stejná DOT 4+ od SHELLu

Sundej z jakýho koliv pravýho závoďáku či sporťáku kolo... Určitě jezdí na hladkejch kotoučích. Protože vrtaný - drážkovaný jsou úplně k ničemu.

A vůbec... Dej si tam třeba spálenou pizzu mě je to taky fuk. Jen sem nepiš mejlky.


Jenze je rozdil mezi vrtanym a drazkovanym za litr nebo mezi vrtanym a drazkovanym za desitku... zadny mejlky sem nepisu. Je fakt ze fabie ma lepsi kotouce v zakladu nez camaro.... proto me brzdy neuvadly....
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Jířa  
#50 Odesláno : středa 31. března 2010 20:42:57(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
sejki napsal:
Jenze je rozdil mezi vrtanym a drazkovanym za litr nebo mezi vrtanym a drazkovanym za desitku... zadny mejlky sem nepisu. Je fakt ze fabie ma lepsi kotouce v zakladu nez camaro.... proto me brzdy neuvadly....


Aby ses nepřechváli... Strejda má fabku HTP a při sešlápnutí brzdy ti to pěkně nafackuje chodidlo.
Co se týče mě, tak jsem chtěl vrtané drážkované od raybestos. Velmi slušná značka za rozumnou cenu.
Ale jelikož jsou v impextě kopyta, tak mi poslali kotouče ROTO-TECH který byly snad ještě o myslím že 1500 dražší. Už si to ale nepamatuju.

A když tak koukám na jejich stránky, tak zas tak špatný nebudou. Mají tu brzdy na 2010 Camaro SS.
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (12)
8 stránek<1234>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.