Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

8 stránek«<23456>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Marvel  
#76 Odesláno : neděle 28. října 2012 0:58:48(UTC)
Marvel

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 12.03.2009(UTC)
Zpráv: 295
Bydliště: Brno

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 10-krát v 8 příspěvcích
zkontroluj podtlakovou hadici co vede do posilovače jestli neuniká. posilovač se dá otestovat tím že se pedál "našlape" při vypnutým motoru a měl by postupně tvrdnout a nakonec zůstat v horní poloze a měl by tam držet, pak při nastartování bys měl cítit jak se pedál propadne.
Offline Standa  
#77 Odesláno : neděle 28. října 2012 16:52:50(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Nekupoval jste někdo v ČR válečky do bubnových brzd na 3.gen?
Např: http://www.profidily.cz/...lpr-pr-19-05-249196.html
Nikde není napsaný rozměr připojení a tak si nejsem jistej, jestli mi to půjde na 87´ Fajráka.
A ještě na jednom bubnu mám navařený dva železný pásky (z čela po obvodu skoro naproti sobě), netuší někdo na co tam jsou? Na druhým není nic.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline xjohny  
#78 Odesláno : neděle 28. října 2012 19:10:08(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Není to vyvážení bubnu po odlití? Třeba se jim tenhle hodně nepovedl :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline Adam66  
#79 Odesláno : neděle 28. října 2012 20:15:40(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
xjohny napsal:
Není to vyvážení bubnu po odlití? Třeba se jim tenhle hodně nepovedl :-)

Johny mas pravdu. https://picasaweb.google...maro#5788809525616119858
Offline Standa  
#80 Odesláno : neděle 28. října 2012 20:31:52(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
To mě napadlo jako první a asi to tam je od výroby, ale zaráží mě, že jsou skoro naproti sobě asi o 150 stupňů a větší než na fotce od Adama. Asi někdo udělal chybu a než aby to sundal, tak přidal naproti. Vyblejsknu a hodím to sem.
Edit:UserPostedImage
A ještě dotaz: nefunguje mi omezovač tlaku na zadek, mám koupit válečky s nejmenším průměrem (19,05), nebo rovnou investovat do novýho omezovače? Teď je zadek hodně přebržděnej a ježdění s hodně naloženým zadkem nepředpokládám.

Upraveno uživatelem neděle 28. října 2012 22:27:44(UTC)  | Důvod úpravy: -

Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Bouri  
#81 Odesláno : neděle 28. října 2012 23:14:45(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Standa napsal:
Nekupoval jste někdo v ČR válečky do bubnových brzd na 3.gen?
Např: http://www.profidily.cz/...lpr-pr-19-05-249196.html
Nikde není napsaný rozměr připojení a tak si nejsem jistej, jestli mi to půjde na 87´ Fajráka...

Zkus na US Motors napsat Fandakovi, má u Brna v Želešicích servis a ten mi nedávno sháněl prasátka (nebo někdo z jeho pracovníků) a dával do pucu zadní brzdy, mohl by vědět víc.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Standa  
#82 Odesláno : pondělí 29. října 2012 6:17:45(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Dík, můžu to zkusit. Předpokládám, že je metrický a bude pasovat a chtěl jsem si to ověřit.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline OndraS  
#83 Odesláno : pondělí 29. října 2012 16:50:47(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Standa - já tam ty pásky mám taky, dokonce na obou bubnech, jsou tam opravdu kvůli vyvážení jinak docela humpolácky odlitýho bubnu. Já mám mimochodem ten dojem hraničící s jistotou, že to, co by se v evropě zahodilo jako zmetek, v americe k tomu přijde nalitej portorikánec a z elipsy udělá kolo s devatenácti hranama.
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Hejkal  
#84 Odesláno : pondělí 29. října 2012 18:01:17(UTC)
Hejkal

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 28.03.2012(UTC)
Zpráv: 222

Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
xDD
Offline Hejkal  
#85 Odesláno : úterý 30. října 2012 20:47:28(UTC)
Hejkal

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 28.03.2012(UTC)
Zpráv: 222

Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Tak dneska mi to nedalo a zajel jsem na technickou si odzkoušet brzdy. Týpek mi řekne že to brzdí úžasně, tak já nevim xD
Offline Standa  
#86 Odesláno : středa 31. října 2012 6:24:40(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Tak on tam viděl symetrii brždění a nějakou sílu u pomalu se točících studených brzd. To o brždění za provozu nemusí úplně vypovídat. A nebo to máš třeba pocitový kvůli větší síle na pedál.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline xjohny  
#87 Odesláno : středa 31. října 2012 8:49:27(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Měl sis to porovnat s ostatníma, když byly srazy, teď už je asi pozdě :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#88 Odesláno : středa 31. října 2012 14:08:53(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Standa napsal:
Tak on tam viděl symetrii brždění a nějakou sílu u pomalu se točících studených brzd. To o brždění za provozu nemusí úplně vypovídat. A nebo to máš třeba pocitový kvůli větší síle na pedál.

Máš recht, většinou je to jen o pocitu... Vedle fajráka mám Opel Corsu, brzdy stejně tuhý jako fajrák. Otec má Suzuki SX4, matka Suzuki Swift a oboje mají přeposilovaný brzdy, že když do těhle aut sednu a přibrzdím, tak líbám čelní okno... Otec zas říká, že ty moje auta nebrzdí a přitom brzdy mám na obou autech OK...
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Hejkal  
#89 Odesláno : středa 31. října 2012 16:45:50(UTC)
Hejkal

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 28.03.2012(UTC)
Zpráv: 222

Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
xjohny: brzdy řešim již od konopáče. Srovnávám to s ostatníma. A prostě říkám že fíkovi to brzdí tak jak bych si představoval. Probrali jsme to spolu a je to určitě o slitině destiček. Asi mám ty destičky moc tvrdé. Takže buď na to dupat jako slon a nebo objednat nějaký obič typ destičky na předek. Skontroluju ještě posilovač jestli tam nebude nějaká načatá gumička. Koukal jsem na jiné destičky, k dispozici jsou ještě ty semi-metalic. Ale když ondras psal že to taky neni ono, nevim jestli bych si pomohl. Staré destičky jsem vyhodil, takže si je nechat nalepit taky nemůžu, stejnou slitinou jako má fík :-)

Když bych to vzal z jiného soudku, řekněme chci udělat výkonější brzdy, byl by někdo ochotnej poradit co všechno to obnáší ke koupi?
Offline holanuvstatek  
#90 Odesláno : středa 31. října 2012 18:07:09(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Frajeri nebrzdej.nejdulezitejsi je prece vykon.
Offline xjohny  
#91 Odesláno : středa 31. října 2012 18:22:21(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tak jako upgrade by se mi líbily hliníkové dvoupístkové brzdiče, např:
http://www.summitracing....IL-120-10937-RD/?rtype=1

Určitě bys měl zvážit nerezový brzdový hadičky místo gumových, je to levná záležitost. Mám dojem že mi po nich ztvrdnul pedál, i známej mi říkal, že to brzdí dobře.
Camaro se rozskočilo...
Offline Hejkal  
#92 Odesláno : středa 31. října 2012 21:34:08(UTC)
Hejkal

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 28.03.2012(UTC)
Zpráv: 222

Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Super, todle jsem potřeboval vedět! :-) ještě dotaz, když bych dal do zadu kotoučový brzdy musim udělat ještě nějakej zásah?
Holanůvstatek: Já vim výkon tam musí bejt taky ale až po brzdách :-D mimochodem jak si dopadnul s kompresorem?

Upraveno uživatelem středa 31. října 2012 21:45:46(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline xjohny  
#93 Odesláno : čtvrtek 1. listopadu 2012 10:33:05(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
No úplnej bolt-on to nebude, ale existuje spousta konverzních sad s návodem. Myslim že konverzi prováděl i Cestovatel, třeba by ti s tim poradil. Budeš podle mě mj. potřebovat taky jinej rozdělovač brzdné síly.
Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#94 Odesláno : čtvrtek 1. listopadu 2012 13:00:10(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
xjohny napsal:
No úplnej bolt-on to nebude, ale existuje spousta konverzních sad s návodem. Myslim že konverzi prováděl i Cestovatel, třeba by ti s tim poradil. Budeš podle mě mj. potřebovat taky jinej rozdělovač brzdné síly.


Ja bych se do toho nepoustel , kamarad to cele postavil na Wilwood spousta penez a uzitek minimalni , pokud chce nekdo opravdu brzdit , coz nevim proc Ja nic tak je potreba do predu velke kotouce , brzdice , rozbok a jinej posilovac , pak se nevejdou 15" kola a je to draha legrace

nejake stare desky tam snad mam , mel bych najit i nove oblozeni super recer , ktere je uplne na prd ,asi je tvrde a nezakousne se do kotouce ...
Offline holanuvstatek  
#95 Odesláno : čtvrtek 1. listopadu 2012 14:35:02(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
no kompresor uz finisuje ale vcera sem zjistl ze motor je v aute pod uhlem 5ti stupnu takze komp nakrivo vuci remenici takze vsechno predelat.
Offline Zedus  
#96 Odesláno : čtvrtek 1. listopadu 2012 14:41:14(UTC)
Zedus

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 506
Bydliště: Ostrava

Blahořečil: 11-krát
Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
Když už se tu píše o těch brzdách nevíte o někom kdo by mě "vyvložkoval" třemeny? Dej buh
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
Offline xjohny  
#97 Odesláno : čtvrtek 1. listopadu 2012 15:55:21(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Co to znamená? Jako zrepasovat vnitřek, kde pojíždí pístek?
Camaro se rozskočilo...
Offline Honza T  
#98 Odesláno : čtvrtek 1. listopadu 2012 19:54:38(UTC)
Honza T

Kategorie: Competition Allies

Registrován: 01.05.2009(UTC)
Zpráv: 333
Bydliště: Police n. Met / Pardubice

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Uz jsem ti to tu psal. Me to delala firma Bekas v Ostrave (mas to kousek), ale neni to rozhodne levny. 3500,- za 4 pistkovy trmen. Jinak, jedna se o vevareni vlozek a vyhonovani.
Me to zatim drzi. Je mozne ze kdyz budes hledat sezenes nekoho kdo repasuje levneji.

Zedus napsal:
Když už se tu píše o těch brzdách nevíte o někom kdo by mě "vyvložkoval" třemeny? Dej buh
Offline Zedus  
#99 Odesláno : čtvrtek 1. listopadu 2012 21:28:47(UTC)
Zedus

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 506
Bydliště: Ostrava

Blahořečil: 11-krát
Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
Honza T napsal:
Uz jsem ti to tu psal. Me to delala firma Bekas v Ostrave (mas to kousek), ale neni to rozhodne levny. 3500,- za 4 pistkovy trmen. Jinak, jedna se o vevareni vlozek a vyhonovani.
Me to zatim drzi. Je mozne ze kdyz budes hledat sezenes nekoho kdo repasuje levneji.



Jj prave proto hledam nekoho jineho chteji 7 tis za oba třmeny a kde mam pistky a krouzky za tu cenu bych mel uz wilwoody :(
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
Offline xjohny  
#100 Odesláno : čtvrtek 1. listopadu 2012 22:11:33(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Že sis nekoupil nové (repasované) třmeny? Na inlinetube je mají taky...
Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
8 stránek«<23456>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.