Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Zjistil jsem, že mi alternátor dodává moc vysoké napětí, asi 14.8V, možná občas o maličko víc. Tuším že normálka je tak něco přes 13V. Co myslíte, je to problém? Jak těžký je dostat se k regulátoru napětí, musí se rozebrat celej altík? Upraveno uživatelem středa 29. června 2011 20:12:30(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
podle budiku to mám taky těsně pod čárkou u červenýho...ale nic mi neodchází nebo tak...tobě něco praská?ono momentový napětí někdy může bejt i víc
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak mně jde spíš o baterku, nemá ráda moc přebíjení. Je to gelovka Exide. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
tak nejdřív změř napětí normálním voltmetrem, pokud jsi to už neudělal... regulátor je to, kam jde konektor do altíku a do něj 2 dráty, lehce přístupnej, lehce vyměnitelnej. V US pár dolarů, u nás jsem za výměnu a novou součástku platil asi 1500 (odešel, vařil baterku, tak jsem potřeboval rychlou nápravu....) |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak já to samozřejmě měnil přesným digitálním voltmetrem a ne budíkem v palubce :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Asi bych to koupil od lokálního importéra, protože by se to z RockAuta nevyplatilo. Na výběr jich tam mají víc, otázka v čem se liší... ORIGINAL ENGINE MANAGEMENT Part # VR5 €3.80 STANDARD MOTOR PRODUCTS Part # VR111T T-Series €7.32 AIRTEX / WELLS Part # 1V1032 w/80 Amp. Alt. Exc. 80 Amp. €8.67 STANDARD MOTOR PRODUCTS Part # VR111 €11.14 GUARANTEED PARTS Part # VR290V New Alternator Regulator 32,37,42,55,63,80 AMP [Wholesaler Closeout - Private Label Pkg. - 30 Day Warranty] (Only 1 Remaining) €29.49 |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Kua, kolik je normální dobíjecí napětí u těhle starejch krámů?? Vyměnil jsem ten napěťový regulátor a dobíjí to echt tou samou hodnotou, to bych se z toho :-D Momentálně mi to dává 14.6V. Může mi někdo jiný nahodit svoje hodnoty? Děkuji |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
snad si vzpomenu a večer to sem hodím... ale myslím, že je to ještě přípustná hodnota |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Takže jsem regulátor měnil zbytečně asi No nic, novej určitě neuškodí, pokud bude aspoň tak spolehlivej jako ten starej. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
omlouvám se, nějak jsem pak ve spěchu zapomněl. K autu se dostanu v pátek, ale pak asi nebudu online, tak bych Ti to mohl poslat SMSkou.... Ale už tady 1 údaj máš. Mně to ukazuje kousek nad 13 na palubním budíku, ale když mi regulátor odešel, šlo to někam až do červenýho a naměřil jsem 16-18 V. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
maximalne 14.5V vic ani houno, dokonce se uvadi ze regulator by nemel davat vic nez 14.4V, protoze pak to prebiji akumulator a vyparuje se rychle elektrolit.... minimalne 13.8V |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Nojo, ale co s tím? Když 2 různý regulátory mi dávají stejný napětí? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
TOhle mi hodila na studenym motoru ale všimnul sem si že po kratší jízdě asi 3-5km mi to jde níž takže na tu 14.4 bych se moch určitě dostat.Jinak měl sem na volnoběhu asi 1100-1300 otáček
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
xjohny napsal:Nojo, ale co s tím? Když 2 různý regulátory mi dávají stejný napětí? meris to i pri zapnutejch svetlech? |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
no regulátor je to od toho, aby omezil max. napětí i při malým odběru, ne? |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Trošku jsem hledal na nasty a např. zde tvrdí, že 14.8V není problém. http://www.nastyz28.com/.../showthread.php?t=176145Pokud ten regulátor pracuje podle teploty, tak by teoreticky ve vedru měl dobíjet méně. Takže to leda ještě vyzkoušet až bude teplejš a budu někde chvilku prohřívat motor. Jinak to asi nechám no. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 22.11.2009(UTC) Zpráv: 1,135 Bydliště: Ústí nad Orlicí
Blahořečil: 5-krát Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
|
tak nevim jak v americe, ale 14.8V je uz hodne a baterka odejde driv...jak sem rikal zmer to púri vypnutejch svetlech a pri zapnutejch, to me zajima... |
Chevrolet Camaro '79 Buick Century Estate Wagon '89
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Chlapi, tyka se to sice meho auta, ale dam dotaz sem. Testoval jsem dobijeni na Mustangu. Tohle auto ma napetovy regulator mimo alternator. V podstate do krabicky regulatoru jde 12 V napajeni, ze ktereho pokracuje k jako buzeni rotoru alternatoru. Vystup indukovaneho napeti ze statoru alterantoru jde pak primo do na + terminal. Ted k problemu. 1. Buzeni 12 V z regulatoru je trvale pod proudem, ikdyz neni zaple zapalovani, coz se mi nezda uplne normalni. 2. Kdyz odpojim vystup z alternatoru dava pri volnobeznych otackach kolem 50 V kdyz pridam samozrejme vic. 3. Regulacni napeti z vystupy regulatoru do altiku se vubec nemeni je porad 12 V nezavisle na otackach. 4. Samotne napeti baterky je ted asi 11,5 V pri pri zapojeni tech 50V altiku na terminal je napeti v obvodu 13,8 V. Je stale a nezavisle na otackach.
Tak ted mi poradte jestli je to normalni nebo je neco spatne. Ja jsem sice vystudovanej elektroinzenyr, ale auto elektrice zas tak nehovim.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Asi by to chtělo nakreslit nějaký schéma, protože se v tom slovně špatně orientuje. Ale pokud při kompletním zapojení máš na baterce těch 13.8V, tak mi to přijde v pořádku OT: Kdy a kde jsi promoval? Já 2005 v Betlémský kapli :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Competition Allies Registrován: 01.05.2009(UTC) Zpráv: 333 Bydliště: Police n. Met / Pardubice
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
|
Melo by to byt zapojeno presne dle schematu. Alternator je puvodni. Napetovy regulator je novy - zality v plastu tezko rict co je vevnitr. je mozne ze porovnavani napeti jiz bude rizeno elektronicky. Schema jsem dal sem v PDF - stranka 3 v leve spodni casti 1972_full.pdfA studoval jsem CVUT od roku 1995. Promoval jsem v lednu 2002. Ve setejnem rocniku jsme nebyli, ale sance potkat se na fakulte byla....
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 08.03.2019(UTC) Zpráv: 25 Bydliště: Brno
|
Zdarec, vyřešili ste nějak to dobijeni? Mam přesně opačný problém (3. gen). Altik nedobijel, poslal sem ho na repas - vymena uhliku apod, otestován i při zátěži a dává klasických 14,3V. Po montáži do auta opět nedobiji. V konektoru do altiku je staly plus, pin vedle je plus po zapnutí zapalování, třetí pin nevím, asi připojení do voltmetru na palubce, ukostreni pres minusovej pol baterky na kastlu, plus z altiku primo na plus pol baterky. Není někde schovaný nějaký relatko, ktery by odešlo, nebo nevite, proc by altik po zapojení v autě nedobijel? Dik za radu;)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Čus Marťas. Čumim do schematu Podle popisu konektoru , tzn 4piny, to vypadá na CS-130. Piny by se měly jmenovat S F L P. S je ten tlustší červenej. Trvale spojenej s baterií. F je hnědej ( někdy fialovej s bílým pruhem) a je napojenej na FAN fuse. Pod napětím je po otočení klíčku. L je taky hnědej, vede na žárovku GEN v přístrojovce, ta je napájená plusem v přístrojovce. Pokud kontrolku GEN (resp symbol baterky) nemáš, což předpokladám, je tam místo žárovky rezistor, a teď pokud mě paměť neklame, rezistor ve formě odporovýho drátu tzv. Resistance wire. Voltmetr do toho nehraje roli, je napajenej přímo v přístrojovým panelu. P není využitý. Tak, a teď třeba moje V6 Camaro. Pin S je přímo proklemovanej na altíku s tvrdým výstupem na baterii, a pak je tam využitej jenom pin L, kterej je přes odpor napojenej na klíček. Předpokladam že u tebe bude krpa v tom pinu L. Nějaký schemata dostaneš, nejlíp gůglením hesla" CS-130 alternator wiring diagram" například toto: http://ls1tech.com/forum...tor-wiring-cs144-alt.jpg |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 08.03.2019(UTC) Zpráv: 25 Bydliště: Brno
|
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 08.03.2019(UTC) Zpráv: 25 Bydliště: Brno
|
Tak uz dobiji 13,7V. Odborne sem odpojil privod do pinu L a hned zacal altik dobijet. Dokonce i zhasla kontrolka sytice Choke na palubce, ale nevim, jestli ma zhasnuti neco spolecnyho s dobijenim. Ted je vlastne pin L nezapojenej, ale pri nastartovanym motoru na nem namerim 12V. Neni to asi uplne idealni oprava, ale mam radost z vysledku
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK