Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

8 stránek<12345>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline sejki  
#51 Odesláno : středa 31. března 2010 21:18:58(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Aby ses nepřechváli... Strejda má fabku HTP a při sešlápnutí brzdy ti to pěkně nafackuje chodidlo.
Co se týče mě, tak jsem chtěl vrtané drážkované od raybestos. Velmi slušná značka za rozumnou cenu.
Ale jelikož jsou v impextě kopyta, tak mi poslali kotouče ROTO-TECH který byly snad ještě o myslím že 1500 dražší. Už si to ale nepamatuju.

A když tak koukám na jejich stránky, tak zas tak špatný nebudou. Mají tu brzdy na 2010 Camaro SS.


Jenze ja mel RS a ta ma uplnejine kotouce a brzdice, s origo destickama nic moc a po vymene za ferodo ktery staly 5500kc to neuvadalo a bylo to v klidu... Jak rikam, kdyby si koupil mrdky vrtany s drazkama tak to bude stejny jak tvoje origo. Jinak jak rikam, ja s tema ferodackejma nemel problem s brzdenim a nepotreboval jsem drazky pro cisteni desticky... to vrtani je opravdu platne u drazsich kotoucu kde ta kvalita je uplne jina. To je jako kdyz stocis kotouce kde sila materialu ubyde a odvadeni tepla se zhorsuje...

Nekdy to proberem u pivka aby si me spravne pochopil. Tady se to spatne vysvetluje...
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Jířa  
#52 Odesláno : středa 31. března 2010 22:17:14(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Tak u RSa to asi bude o něčem jiném než u HTP. To jo...
Jinak feroda co jsme jezdili na NF 1400 byly dobrý jen do té doby než se to dostalo k vodě.
Pak to "spuchřelo" a začalo se to normálně drolit. To jsem v životě neviděl.
Offline sejki  
#53 Odesláno : středa 31. března 2010 22:47:19(UTC)
sejki

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 22.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,135
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Blahořečil: 5-krát
Blahořečen: 2-krát v 2 příspěvcích
Napsal: Jí Přejít na citovaný příspěvek
Tak u RSa to asi bude o něčem jiném než u HTP. To jo...
Jinak feroda co jsme jezdili na NF 1400 byly dobrý jen do té doby než se to dostalo k vodě.
Pak to "spuchřelo" a začalo se to normálně drolit. To jsem v životě neviděl.


divny, ja s tim nemel problem...
Chevrolet Camaro '79
Buick Century Estate Wagon '89
Jířa  
#54 Odesláno : středa 31. března 2010 22:52:51(UTC)
Guest
Kategorie: Anonymní

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 1,960

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
sejki napsal:
divny, ja s tim nemel problem...


Schválně se po nich ještě mrknu chvilku jsem je měl na warťasovi. Ale jinak byly dobrý. To jo...
Offline Sentinel  
#55 Odesláno : pondělí 11. července 2011 23:14:09(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Kluci mám problém s brzdama...pír z vás jsem to už psal ale furt se mi nedaří to dát dohromady.Původní brzdy nic moc...pedál se propadal a brzdilo to až dole...dobře ale prostě mělo to dlouhej tah než začlo brzdit...dělal jsem GO přední nápravy tak sem si řek že udělám nový brzdy komplet...zadní obložení je ok tak se to akorát odvzdušnilo.Předek nový kotouče a destičky+ hadice k nim.dal se i nový brzdový válec s posilovačel.Ne repas ale novej.
Konkrítně tenhle
Posilovač + válec

Byla k tomu i ta rozdělovací kostka pro tlak, ale tu sem tam s Jirkou nedával. Nalila se kapalina odvzdušnilo se to všechno no a místo tyčky k pedálu to má závitovou tyč,oko 1x velkou matku a 2x malou matku. tyč se má zkrátit na míru dá se do dohromady s matkama a okem a zaseknou se proti sobě brzdilo to parádně...blokovali se všechny 4 kola. Ted to mám nastavený na trochu mín v 1/4 to už z lehka brzdí a od 1/2 už dost ostře. Prostě skvělí. Jenže v ulici bylo dost zkoušení tak sem vyjel asi 10km od baráku...v půlce cesty se mi to zdálo nějaký línější a po chvíli sem cejtim smrad od kol a gum tak sem zastavil a kouř od všech kol.Dost s plynem se to líně rozjelo na D a skoro vůbec to nechtělo couvat.Blokly se brzdy...sundal sem tyčku a nastavil znova a jel sem a to samý.Tyčka je už nastavená správně. Dneska sem to nastavil na pevno tyčka se už nehne ale jezdim v ulici a zase dobý vyjedu z města a jedu rychlejš a po chvíli to samý...jiný a z místa se to samo bez plynu nehne...sundám tyčku z pedálu a jen zase nasadim a zase to chvíli jede. afurt dokola.Do toho ted slyšim škrtání destiček o kotouče.

Nevíte někdo čim to?nevim si už rady.Třmeny sem 2x díval dolu a zkoušel jestli písty nejdou ztěžka.Dovnitř je tlačim s malym odporem přez prkýnko ale myslim že to tak má bejt nic strašnýho.když auto zvednu kola se s brzdama točej klepnu na pedál a stojej...tak mi už docházej nápady kde hledat chybu.jinak tam budu muset asi dát ten strej válec s posilovačem :( což je škoda když mám všechno nově :(
Offline fik  
#56 Odesláno : úterý 12. července 2011 10:47:49(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
Hmm nemas nejak blbe zapojen podtlak ?? to se zacne kousat aniz bys brzdil ??
Offline Sentinel  
#57 Odesláno : úterý 12. července 2011 12:52:10(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
podtlak je tam správně...normálně za jízdy to začne tlačit na brzdy...když jezdim v ulici tak nic...po delší jízdě se to až děje...jedu většinou stejnou cestu rovinka pár zatáček z mírnýho kopce ve vesnici takže většinou to něchám jen převalovat a pak jedu do kopce a tam to začíná. Sejki mi ještě radit to opatrně project bez připojení podtlaku. Jinak jestli to nemá něco společnýho-volnoběh mám 1300 a při zařazení rychlosti 900 beru to z budiku
Offline fik  
#58 Odesláno : úterý 12. července 2011 22:28:54(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
na zacatku jizdy ti vubec nepridiraj??
Offline Sentinel  
#59 Odesláno : středa 13. července 2011 15:01:12(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Nefunguje mi sytič takže se mi to rozjede až tak ve 1/3 teploty a když jedu tak slyšim jen škrábat destičky...ale to se mi děje od tý doby co se mi to právě kvůli brzdná uvařilo...jinak když zvednu auto kolem otočim bez drhnutí a destičky slyšet nejsou....ložiska by měli bejt taky dobrý ...nasadil sem na kotouč kolo a lehce se začlo kvedla tak sem přidal na spinu u matky o jeden zoubek a dobrý...na další zoubek už kolem hnout nešlo...jediný co se neudělalo je ta rozdělovací kostka ale tak to je snad jen vydlabaný železo pro rozdělení tlaku ne?to snad tak jiný nebude vypadá stejně akorát je pootočený
Offline tomcat1  
#60 Odesláno : středa 13. července 2011 18:43:10(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
To "vydlabaný železo" ma okrem toho za ulohu obmedzvat tlak v zadnych brzdach, aby nedoslo k zablokovaniu zadnych brzd skor ako prednych, lebo take auto sa zle ovlada.
Offline Sentinel  
#61 Odesláno : středa 13. července 2011 21:12:29(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
No já myslel jako že to je jen takovej rozcestnik pro kapalinu. Ale já mám problém spíš s předníma ale samozřejmě se za chvíli přidaj i zadní to je pravda
Offline Cestovatel  
#62 Odesláno : středa 13. července 2011 22:25:42(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Radu co by to mohlo být nemám. Já bych začal měnit vyměněné díly za původni a po každé výměně vyzkoušet. Pokud žádná změna tak vrátit a vyměnit další díl atd. až to začne fungovat. Je to hodně práce, ale přijdeš na to kde je chyba. Hodně zdaru.
Offline Sentinel  
#63 Odesláno : středa 13. července 2011 22:36:49(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
No já si myslim že chyba bude v posilovači...ale díky za rady třeba to nebude tim
Offline xjohny  
#64 Odesláno : středa 19. října 2011 16:48:42(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Otázka pro Cestovatele - máš někde v hlavě nebo jinde uložené velikosti brzdových trubek a fitinek? Dával jsi na zadní nápravě širší trubky nebo jsi použil stejný průměr a jen vyměnil za kotouče?

Nevím jestli je to 1/4" nebo 3/16"...
Podle RockAuta mají prasátka závit 15/16", je to tak?
Camaro se rozskočilo...
Offline Cestovatel  
#65 Odesláno : pátek 21. října 2011 8:23:30(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Závity přeměřím a pošlu. Trubky jsem dával ze zásady kompletně nové, jinak původní na kotouče také pasují. Něco mám ze Sum http://www.summitracing.com/parts/RSD-FIN7801S a zbytek od NPD C-4685-34B, C-4685-53A.
Offline xjohny  
#66 Odesláno : pátek 21. října 2011 13:31:16(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tak už jsem to na nápravě sundal a odměřil:
- trubičky jsou 3/16" a šroubení 3/8".

Obojí se tu dá snadno sehnat, takže buď koupím pertlovací sadu a vyrobím si to sám nebo to nechám vyrobit někde jinde, pokud za to nebudou chtít majlant. Ja nic
Camaro se rozskočilo...
Offline xjohny  
#67 Odesláno : sobota 22. října 2011 14:25:36(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Mno, tak se mi stejně nepodařilo to pod autem rozšroubovat (trubička se utrhla) a objednal jsem teda celej novej nerez kit z U.S. Juj

www.inlinetube.com
Camaro se rozskočilo...
Offline Anty  
#68 Odesláno : pátek 18. listopadu 2011 11:44:52(UTC)
Anty

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 19.05.2010(UTC)
Zpráv: 415
Bydliště: Tachov

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Nemáte někdo náhodou pakny na fajráka 1978??
Nechce se mi je objednávat z emeričky ...

výměna výfukového potrubí ... snad našetřím
vyvaření a lak dveří ... snad jednou
Offline Cestovatel  
#69 Odesláno : pátek 18. listopadu 2011 12:40:05(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Pokud jsou stejné jako na Camaro79 tak ty mam včetně bubnů.
Offline xjohny  
#70 Odesláno : pátek 18. listopadu 2011 12:42:45(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Známej si je nechal někde lepit, za pár peněz a materiál hodně kvalitní...
Camaro se rozskočilo...
Offline Anty  
#71 Odesláno : pátek 18. listopadu 2011 12:52:59(UTC)
Anty

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 19.05.2010(UTC)
Zpráv: 415
Bydliště: Tachov

Blahořečil: 2-krát
Blahořečen: 7-krát v 7 příspěvcích
Cestovatel napsal:
Pokud jsou stejné jako na Camaro79 tak ty mam včetně bubnů.

V neděli to rozeberu a vyfotím, ale pravděpodobně by měly být stejné.
Kolik za ně chceš? Kdyžtak piš SZ ať to tu naz......

výměna výfukového potrubí ... snad našetřím
vyvaření a lak dveří ... snad jednou
Offline Hejkal  
#72 Odesláno : sobota 27. října 2012 18:46:15(UTC)
Hejkal

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 28.03.2012(UTC)
Zpráv: 222

Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Zdravim, chtěl bych trochu zlepšit brzdné vlastnosti mého birda protože vůbec nebrzdí :-D Všechno je stock stav, akorád jsem v létě koupil nové brzdové destičky a pakny z ames performance nějaký ceramický, psali že ve všem lepší. Myslím si jestli to nebrzdí kvůli tomu že ty destičky pořádně nespolupracujou s materiálem původních kotoučů. Auto se chová jak na praku, chci zabrzdit, brzdim, auto furt jede, jen spomaluje, když šlápnu víc skoro se nic neděje :-D auto spomaluje o nepatrně více :-)) Chtěl bych poradit z možnym řešením problému nebráním se lepší technologii pro to pravé flekování, plánuju oživit motor tak a´t se k tomu nevracim. Říkal jsem si koupit třeba lepší brzdiče co vy na to? Byl bych rád kdybych se vešel do 10 000 Kč :-D Pleas help :-))
Offline xjohny  
#73 Odesláno : sobota 27. října 2012 19:24:25(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Spíš začni nejdřív tim, že vyměníš brzdovku a odvzdušníš to. Můžeš taky zkusit zrepasovat posilovač (nový pérka a těsněníčka). Brzdový pedál se ti nepropadá?
Camaro se rozskočilo...
Offline OndraS  
#74 Odesláno : sobota 27. října 2012 19:49:21(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Problém bych viděl opravdu v materiálu destiček a paken. To, že je něco ve všem nejlepší, má vždyky "ale". ALE jistě že je, ALE musí k tomu být nějaký jiný kotouče.
Já měl/mám podobnej problém na helou kity camaru. Dokud tam bylo to, s čím jsem to koupil, tak to vlastně brzdilo nejlíp. Pak se to ojelo, takže jsem vzal zavděk staršíma destičkama, který zbyly z kolegovýho fajráka, kde jsme chtěli nový desky. Ty starý byly ještě pěkný, takže na chvíli putovaly na moje Camaro. Super, jenže když jsi odbrzdil, tak popískávaly. Uááááááá strašný. Teď tam mám nový desky myslím že semi-metallic, a sice nepískají, no ale taky to nějak kdovíjak nebrzdí, pokud je to studený. Když to párkrát probrzdím, najednou to brzdí suprově. No, momentálně se chystám na výměnu třmenů, od čehož si slibuju, že ty zarvaný odvzdušňováky vyměním za nový, takže to půjde odvzdušnit bez toho, aniž by se u toho člověk navzteka a stejně to udělal tak nějak na piču. Jestli to nepomůže, tak označím za viníka nic moc brzd špatnou volbu destiček vůči kotoučům.

Čili, za sebe bych na tvým místě zvolil následující taktiku. Brzdovka ven. Sundat, jak říká džony, hlavní brzdovej válec, mrknout se, v jakým stavu jsou jeho pístky resp. jejich gumičky (aktuální problém na Cutlassu, kde jsou ty gumičky už napůl vyžraný, takže neudrží tlak a tímpádem od jistýho momentu sešlápnutí pedálu se brzdej účinek už kdovíjak nezvětšuje). Pokud je to okej, zkompletovat, nalej novou brzdovku, odvzdušnit a to tak že pořádně. Nejprv válec, pak třmeny. Spousta lidí se vysere na odvzdušnění hlavního válce a pak jim to dělá neplechu. Sere mě, že třeba na mým Camaru nejsou na válci odvzušňováky, například na brašulovým camaru jsou = luxus. Takže na camaru prostě povolím holendr na trubce a jenom tomu trochu "odfrknu."
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
thanks 1 uživatel blahořečil OndraS za tento úžasný příspvěvek.
xjohny on 27.10.2012(UTC)
Offline Hejkal  
#75 Odesláno : sobota 27. října 2012 23:15:50(UTC)
Hejkal

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 28.03.2012(UTC)
Zpráv: 222

Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Brzdový pedál se mi nepropadá, koukám že předchozí majitel kupoval v roce 2010 novej Cardone master cylinder. tak taky počítám že tam to bude fungovat. ovzdušňoval jsem to 2x a kapalinu jsem přitom skoro celou vyměnil. dal jsem tam DOT3
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (11)
8 stránek<12345>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.