Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

24 stránek«<1516171819>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Bandit2  
#401 Odesláno : čtvrtek 31. října 2013 19:50:34(UTC)
Bandit2

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 09.08.2013(UTC)
Zpráv: 349
Bydliště: Novy Knin, Okres PB

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Domažličky by dávaly smysl. Je mi to povedomý - v 99tym jsem tam koupil Berušku.
Lord - Camaro 1998, V6 3.8
Beruška - Trans Am 1980, V8 5.7 Olds
www.fc-fbody.com
Offline Bouri  
#402 Odesláno : sobota 22. března 2014 20:35:42(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Ve čtvrtek sem si nechal vyměnit olejové náplně v motoru, převodovce (převodovka moc hřála) a diferenciálu (preventivně). Nějak mi to ovlivnilo chod motoru (mezi 1k a 1,5k RPM mi motor při zátahu kuckal a od 3k RPM výš vynechával) a naštěstí už vyřešeno. Ja nic
- Upraven předstih z cca 30° na 22° volnoběh. Startování sice nic moc, ale chod se výrazně zlepšil.
- Vyměněny hadičky podlaků (byly na spojích zteřelé; po 3 letech). Odpojení podtlaků hned u motoru udělá fakt hodně; ale ověřil sem si, že mi podtlaky fungují dobře a neovlivňují mi chod motoru. Ja nic
- Připevnil sem k hadici posilovače brzd pár stahovacích pásek, preventivně.
- Zprovoznil sem denní svícení (na STK sem preventivně odpojil).
- Při zkušební jízdě sem zjistil, že už fakt budu potřebovat nový uhlíky do motoru stahování okýnek, zůstalo mi viset dole. Doprrr

Motor mi opět jede jako švýcarský hodinky, táhne pěkně už od 1k RPM a při 3k výše nevynechává (s dobrou cestou si to můžu hrnout přes obec aj na 5ku @ 1k RPM, ale to už je moc velký trápení toho motoru, i když je tlak oleje nad 30 PSI). Jupiii!
Zprovozněný je i denní svícení a snad se nebude samovolně vypínat (chyba elektroniky).
Motor stahování okýnka u řidiče bude chtít nový uhlíky, preventivně sem odpojil kabely. Piisk


V následujících teplých víkendech se budu zabývat dalšími opravami, zejména lakem. Jako první pude na řadu čumák. Ja nic
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Standa  
#403 Odesláno : sobota 22. března 2014 21:53:48(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Jak se ti chová s tím předstihem v otáčkách? A nebude ti do toho předstihu stejně hrabat jednotka? Já jen, že u mýho po zimě (odpojená baterka) byl od poslechu předstih menší. a taky nebyl problém jet na 1000RPM. Ale kolem 4000RPM motor přestával táhnout a dělal větší rámus. Teď po 300km je předstih evidentně zpátky (zátah odspodu horší, ale jde ochotně do otáček). To vybízí k nějakýmu dalšímu ladění. Ale startování naprosto bezproblémový na ťuknutí vždycky.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Jirka_z28  
#404 Odesláno : neděle 23. března 2014 0:07:38(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Bouri napsal:

- Při zkušební jízdě sem zjistil, že už fakt budu potřebovat nový uhlíky do motoru stahování okýnek, zůstalo mi viset dole. Doprrr


Až to budeš rozebírat, prosím zdokumentuj to, sepiš postřehy/zádrhely/cokoliv, co může pomoct. Případně i co za uhlíky tam jde dát/přizpůsobit.
Okna mi jezděj pomalu a nějaká repase časem bude asi potřeba.
Dík
Offline Bouri  
#405 Odesláno : neděle 23. března 2014 0:35:22(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Standa napsal:
Jak se ti chová s tím předstihem v otáčkách? A nebude ti do toho předstihu stejně hrabat jednotka? Já jen, že u mýho po zimě (odpojená baterka) byl od poslechu předstih menší. a taky nebyl problém jet na 1000RPM. Ale kolem 4000RPM motor přestával táhnout a dělal větší rámus. Teď po 300km je předstih evidentně zpátky (zátah odspodu horší, ale jde ochotně do otáček). To vybízí k nějakýmu dalšímu ladění. Ale startování naprosto bezproblémový na ťuknutí vždycky.

Když přidám otáčky, tak se předstih zvětší. A co sem čmuchal po návodech, tak ECM neví, jakej je předstih, to umí až objemnější motory (maj otřesové čidlo). ECM má sice učící režim (data se po odpojení baterky na dobu 30s a více smažou), ale co všechno se učí, netuším. Možná si ECM načetla jiný data než předtím. A možná je ten předstih trochu poznat na zátěži motoru - v PROM paměti je uložena velká 3D tabulka závislosti "zátěž - předstih - RPM", tak možná ti to jednou jelo na zátěž X a jindy na zátěž Y.
UserPostedImage


Jirka_z28 napsal:
Až to budeš rozebírat, prosím zdokumentuj to, sepiš postřehy/zádrhely/cokoliv, co může pomoct. Případně i co za uhlíky tam jde dát/přizpůsobit.
Okna mi jezděj pomalu a nějaká repase časem bude asi potřeba.
Dík

Jednou už sem je měl rozebraný...
Dokud nemáš ten mechanismus přinýtovanej, ale jen přišroubovanej, tak máš napůl vyhráno (odvrtávat nejty, co se protáčí, je fakt opruz). Vyndání mechanismu je taky na nějakej te čas (sklo ale zůstane ve dveřích).
Vyndání statoru motoru je jednoduchý, to se odehnou jen 3 plíšky a uhlíky taky easy, myslimže sou jen přes pérko (posledně sem ty pérka roztahoval, ať maj větší přítlak).
Druhá půlka vítězství je dostat tam tu elektroniku s uhlíky zpátky.
Složení je opačnej postup.

Okna ti jezdí pomalu obě nebo jen někerý? Mně jezdí pravý okýnko plnou rychlostí a levý o dost pomaleji -> možná máme blbě seřízenej ten mechanizmus stahování a někde ty cesty jdou "proti sobě", proto to jede tak pomalu. Třeba u mě to jede pomalu jen do 3/4 a poslední 1/4 okna nahoře už jede plnou rychlostí.

Co se týče uhlíků, tak mám pocit, že tam byly potřeba nějaký velký, ale ještě se mi je nepodařilo sehnat. Jak budu mít čas, tak to zkusím znovu rozebrat a zjistit velikost. Nerad bych měl před domem auto s pootevřeným okýnkem. Juj

Tady sem našel pár fotek, kerý sem tehdy udělal pro okýnko řidiče (levý)...
UserPostedImage
UserPostedImage
UserPostedImage

Upraveno uživatelem neděle 23. března 2014 0:48:49(UTC)  | Důvod úpravy: -

Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Standa  
#406 Odesláno : neděle 23. března 2014 8:27:23(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Ne, evidentně si to předstih postupně zvětšilo. Pozoroval jsem to i minulý rok. To mapování jde změnit?
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Jirka_z28  
#407 Odesláno : neděle 23. března 2014 9:28:37(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Díky.
Okýnka mi jezděj obě dost pomalu (jedno nepatrně rychleji, než druhý). Nevím, jaká je správná rychlost, při rychlým točení klikou by to muselo jít snad 2x rychleji. Tipuju to teď tak na 5s.
Mám náhradní motory z jinýho auta GM tej doby, asi je to stejný, tak je možná zkusím "zrepasovat" preventivně a pak zrovna vyměnit.
Kdybys uhlíky sehnal a nebylo to nic extra drahýho, prosím kup jich víc, aspoň na 2 motory by se mi hodily, odkoupil bych je pak někde na srazu.
Offline Bouri  
#408 Odesláno : neděle 23. března 2014 11:36:06(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Standa napsal:
Ne, evidentně si to předstih postupně zvětšilo. Pozoroval jsem to i minulý rok. To mapování jde změnit?

Jde to změnit jedině přeprogramováním tý paměti (dříve sem si na koleni udělal programátor, zkusil změnit pár hodnot a naprogramovalo se to správně Tralalaa -> ano, umím čipovat Piisk) a to člověk musí vědět, co tam nastavit, jinak to nepojede nic moc.
Výše uvedenej obrázek je na auta s manuálem (data z automatu sem neviděl).

Jirka_z28 napsal:
Díky.
Okýnka mi jezděj obě dost pomalu (jedno nepatrně rychleji, než druhý). Nevím, jaká je správná rychlost, při rychlým točení klikou by to muselo jít snad 2x rychleji. Tipuju to teď tak na 5s.
Mám náhradní motory z jinýho auta GM tej doby, asi je to stejný, tak je možná zkusím "zrepasovat" preventivně a pak zrovna vyměnit.
Kdybys uhlíky sehnal a nebylo to nic extra drahýho, prosím kup jich víc, aspoň na 2 motory by se mi hodily, odkoupil bych je pak někde na srazu.

Obě pomalu? To se pak na sraze (nebo i na dálku přes natočený video) podívám, jestli to je OK nebo ne. Možná je ten mechanizmus někde špatně nastavenej (prozačátek většinou stačí sundat tapecy a povolit ty 2 (nebo 3?) horní samotový opěrky skla a zkusit jezdit se sklem, to by měla bejt plná rychlost (pokud to není hodně blbě nastavený i jinde).
Já ani nevím, odkud to mám, dveře řidiče (možná i spolujezdce) mám z ročníku 82 a vevnitř dveří bylo ještě vysypaný sklo po nějaký nehodě, tak možná mám stahování originál, možná taky dodělávaný (někde sem měl uchycení nýtama, někde šroubem s maticí). Ale nikde nemám žádnou díru navíc, tak možná tam mám to, co tam patří. Hmmm
Nejdřív musím zjistit, jaký uhlíky tam vůbec padnou, páč jestli mě paměť neklame, tak tam sou větší uhlíky než třeba do průmyslovýho vysavače (a ten má hodně velký uhlíky). Ale když se mi podaří zjistit dobrej zdroj (ne takovej, jakým je nějakej Pepa ze servisu, co našel na dílně pár uhlíků a každej jinak velkej Juj), tak jich zkusím vzít víc.

Ještě poznámka k tý demontáži v předchozím příspěvku: Ráno v posteli sem se nad tím zamyslel a s trochou šikovnosti vlastně ani není potřeba vymontovat ten mechanizmus, jen se pootevře okýnko, vyhnou ty 3 plíšky a pak při ručním pohybu okýnkem nahoru nebo dolů by moh s trochou snahy vypadnout aj rotor se statorem v hromadě.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Standa  
#409 Odesláno : neděle 23. března 2014 13:52:56(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Mimochodem, tys nastavoval předstih se zapojenou jednotkou? Já jen, že podle štítku na autě mám základní předstih 10° při bypasu jednotky. Budu muset změřit hodnoty, ať vím, jestli nejsou mimo. Edit: představu o chtěných hodnotách mám - jen ubrat předstih na malých otáčkách při zátěži od 30% výš. Ale aktuálně to asi řešit nebudu.

Upraveno uživatelem neděle 23. března 2014 13:56:15(UTC)  | Důvod úpravy: -

Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Bouri  
#410 Odesláno : neděle 23. března 2014 14:58:29(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Jo, měřil sem při zapojené ECM, při odpojené ECM se mi to zatím nechtělo dělat. Bypass se dělá jen odpojením toho 4pinového konektoru na rozdělovači, že?

Dejme tomu, že se to dá udělat, UV mazačku mám (horské slunko Piisk), programátor bych musel poskládat, nainstalovat TunerPro, upravit data, nainstalovat data do procesoru a pak jen spustit přepis. Ideálně kdybych nemusel instalovat data do procesoru, ale jen posílat po sériové lince, ale to znamená upravení zdrojáku a vytvoření nějaké aplikace na PCčku...
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Standa  
#411 Odesláno : neděle 23. března 2014 15:15:57(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Ne, ten neoddělávej. Je k tomu speciální jednopinový konektor na hlavním svazku k motoru (u mě blízko ventilátoru topení, béžový kabel s černým proužkem).
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Bouri  
#412 Odesláno : neděle 23. března 2014 15:34:14(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Ten 1pinovej konektor, nevede náhodou jen do otáčkoměru (u mě vedl ten WHT z cívky)?

S tím odpojením 4pinovýho konektoru se orientuju podle tohoto schématu:
UserPostedImage
Tam ten konektor odpojíš a podle funkčních bloků to bere signál ze snímací cívky a neupravenej ho posílá rovnou do zapalovací cívky.
Pokud je ten 1pinovej konektor ve schématu označen jako TAN/BLK, tak by to pak dávalo smysl - odpojíš vnitřní přepínač v rozdělovači a nebere pak ohled na signály z ECM.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Standa  
#413 Odesláno : neděle 23. března 2014 15:38:12(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Jo, je to ten TAN/BLK. A jeho odpojení je psaný v manuálu i na štítku v autě.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Bouri  
#414 Odesláno : neděle 23. března 2014 15:43:53(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Pak to někdy zkusím, až se mi to zas nebude zdát... Ja nic
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Jirka_z28  
#415 Odesláno : neděle 23. března 2014 21:12:34(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Bouri: to stahování okýnek proberem na sraze, teď do toho stejně šťourat nebudu. Jinak s tím nastavením okem jsem si už hrál, měnil jsem sametky. Je to stejně pomalý, jako to bylo dřív :)
Offline Bouri  
#416 Odesláno : neděle 23. března 2014 21:20:40(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
OK. Plánuju se objevit 12.4. ve Žďáru (pořádá Lazarus) a pak koncem dubna v Jizbicích (pravděpodobně jen na sobotu).
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline OndraS  
#417 Odesláno : pondělí 24. března 2014 19:12:51(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Jirka - jestli ti vokýnka jezdí pomalu, tak to není nijak na škodu, protože třeba na vlčákovým fajráku jezděj pomalu taky. Podle mě je to takovej druh. Bohužel to nemohu posoudit podle sebe, mám motorky Denso vytlučený z vraku Mitsubishi Galant :)

Bouri - hergot když vidím ty tvoje diagramy a počítačový blázniviny, tak se zase ujišťuju, že svýmu autu asi ještě málo rozumím :) Já předstih nastavoval tak, že jsem rozdělovač nastavil do pozice, ve které to auto prostě jede nejlíp ve všech spektrech otáček :) Ten bypass jsem asi nevědomky zrušil při renovaci auta, považovaje ho za zbytečnej konektor :)
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline OndraS  
#418 Odesláno : pondělí 24. března 2014 19:36:18(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
Už jsem se v tom zorientoval. Mám hezčí schéma, barevný, i s konektorem C146. Tak ten jsem tutovka zrušil tzn dráty proletoval, dost možná natáhl i znova, už nevim. A dál mi o (geniálně umístěném, v tom největším teple) EST modulu už ani nemluvte, měnil jsem ho dvakrát na tom svým verku a jednou na fajráku, a vyndat ho umím už i poslepu a se zasukovanýma rukama. A nakonec na Camaru skončil mimo rozdělovač, na speciálním chladiči a ještě s větrákama :)

UserPostedImage

Upraveno uživatelem pondělí 24. března 2014 19:39:23(UTC)  | Důvod úpravy: -

camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline MartinG  
#419 Odesláno : pondělí 24. března 2014 20:00:41(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
tohle schema tachometru je velký jak celý schema elektriky dvojkovýho camara :)
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline OndraS  
#420 Odesláno : pondělí 24. března 2014 20:07:49(UTC)
OndraS

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 11.11.2009(UTC)
Zpráv: 700
Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR

Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
No, to jenom tak vypadá. Já teď dávám dohromady elektriku na bráchovým Monte Carlu 1972 a můžu ti říct, že tyhle barevný velký schémata jsou proti tomu prehistorickýmu hnusu poklad. U toho Monte není poznat kde kterej kábl kam vede a kde se kříží nebo jestli se vlastně kříží a nespojuje s tím kříženým. Všechno je to černobílý, titěrný, nepřehledný, a musím se orinetovat dost intuitivně a podle názvů barev, nikoliv podle barev samotných. Dost to zdržuje, uvažuju že si to celý překreslím do komplu a zbarevním.

Ještě tu mám doma schémata trolejbusu 21Tr, kdyby se ti tohle trojkový schéma zdálo málo složitý :D :D
camaro SPORT COUPE V6 1988
camaro Z28 1991
Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88
Offline Bouri  
#421 Odesláno : pondělí 24. března 2014 20:20:03(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
OndraS napsal:
Jirka - jestli ti vokýnka jezdí pomalu, tak to není nijak na škodu, protože třeba na vlčákovým fajráku jezděj pomalu taky. Podle mě je to takovej druh. Bohužel to nemohu posoudit podle sebe, mám motorky Denso vytlučený z vraku Mitsubishi Galant :)

Ale je zajímavý, že když sem měl ten mechanizmus venku (nebo úplně povolený sametky ve dveřích), tak to jelo plnou rychlostí, i když sem se trochu do toho mechanizmu opřel. Hmmm

OndraS napsal:
Ještě tu mám doma schémata trolejbusu 21Tr, kdyby se ti tohle trojkový schéma zdálo málo složitý :D :D

Jen do toho, ať se taky pobavím... Ja nic
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Bouri  
#422 Odesláno : sobota 29. března 2014 20:31:49(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Stahování okýnka řidiče sem vyřešil - nebylo to uhlíkama, ale vadným kontaktem bimetalu (teplotní pojistka). Aj po očištění jemným šmirglem neměl dostatečně dobrý kontakt (měl na sobě hodně velký úbytek) a pokud se rozpojil, tak po vrácení neměl dokonce žádný kontakt (i když sem ho přitlačil silou, abych měl 100% jistotu kontaktu). Doprrr

UserPostedImageUserPostedImage
Přemostil sem bimetal tlustým měděným drátem (dá se kdykoli odpájet) a ejhle, dokonce se mi okýnko stahuje/vytahuje rychleji, než u spolujezdce. Ja nic

A abych nezapomněl, uhlík má čtvercový tvar o rozměru asi 7,5x7,5 mm (2 rohy jsou mírně zkosené, ale to řeší pilník). Délku si netroufnu odhadnout, možná 10mm a má válcové zakončení (délka zakončení asi 3-4mm) pro připojení na pružinu (ne, nemá měděnou licnu vedoucí z uhlíku na kontakt).
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline xjohny  
#423 Odesláno : sobota 29. března 2014 20:59:09(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Ten bimetalov je tam jako teplotní pojistka či co?
Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#424 Odesláno : sobota 29. března 2014 21:02:06(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Jo, jako teplotní pojistka, ještě sem to tam napsal do závorky. Psssst
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline xjohny  
#425 Odesláno : neděle 30. března 2014 8:20:05(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
:) No teď vypadám jako blb. Spíš jsem se chtěl zeptat, k čemu to slouží, jestli to je myšleno jako ochrana před přivřením údů a tak :)
Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
24 stránek«<1516171819>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.