Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

3 stránek<123>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline holanuvstatek  
#26 Odesláno : středa 15. července 2015 19:01:07(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Tak nic mluvil sem s Košárkem a mělo to bejt v rámci akce Dragstry v Hoškovicích a nějak z toho sešlo.škoda mám to u huby.
Offline Sentinel  
#27 Odesláno : středa 15. července 2015 21:10:24(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Aj sakra sory Slinttt
Offline chroustradek  
#28 Odesláno : středa 15. července 2015 23:56:09(UTC)
chroustradek
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 13.07.2015(UTC)
Zpráv: 10
Bydliště: Ratenice

Skvěle, tak to se určitě zajdu podívat.

A k problému: Pravděpodobně to dělá PCV systém. Po odpojení pcv od karbece a utěsnění se chod ustálil. Ne sice uplně, ale je to určitě o 80% lepší.

Věc druhá je samotný PCV. Moje 327 totiž měla původně tzv 'oil fill tube' s víčkem vzduch propuštěcím a na druhé straně vedle rozdělovače PCV vyústění, které vedlo na vakuum karburátoru. Vzduch se tedy nasával víčkem, prošel motorem a vyústil PCV ventilem díky podtlaku.

Já ale mám edelbrock hlavu bez 'oil fill tube'. Namísto toho na jednom víku ventilů víčko, na druhé straně vyústění do karburátoru. Ale mám tam i ten původní PCV ventil vedle rozdělovače. Otázkou je, co s ním. Měl jsem tento ventil napojen Tčkem na víko ventilu a tedy i na podtlak. Jedině tak jsem dosáhnul toho, že z víčka na víku ventilů nešel kouř. Ale to zas byl chod motoru nestabilní.

Dnes jsem tedy zapojil hadičku bez Tčka, tedy pouze víko ventilů > vakum a motor se ustálil. Problém je, že z víčka na víku ventilu jde kouř. Taktéž z toho PCV ventilu u rozdělovače.

Zítra ještě vyzkouším znovu zapojit Tčko a pokusim se zkoumat, zda neufukuje někde kolem PCV systému.

Ale jsem z toho trošku zmatenej...

Co si vy myslíte? Je vůbec správně PCV ventil u rozdělovače zapojovat taky do vakua?

Díky,
Radek
Offline TransAm79  
#29 Odesláno : čtvrtek 16. července 2015 9:34:43(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován od:: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Na straně kde z víka ventilů vzduch fouká, má být zapojený PCV ventil a ten je napojený hadičkou do karburátoru. Druhá strana, ta co vzduch nasává, buď zaslepená nebo napojený filtr. Víc bych neřešil.
Jestli máš PCV ventil ještě původní, tak určitě vyměnit. Stojí pár kaček. Bude za ty léta zanešený. Rozhodně hadičku z víka ventilů nezapojuj napřímo do karburátoru bez PCV ventilu.

Až bude tohle zapojené správně se 100% funkčním PCV ventilem, pak bych řešil nastavení bohatosti směsi karburátoru.
Samosebou, že před tím musí být správně nastavený předstih a vůle ventilů. Co rozvody? Už se měnily?
Offline chroustradek  
#30 Odesláno : čtvrtek 16. července 2015 12:31:18(UTC)
chroustradek
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 13.07.2015(UTC)
Zpráv: 10
Bydliště: Ratenice

Na jedné straně motoru je na víku pcv ventil do karburátoru, na druhé straně je víčko se vzduchovým filtrem. To je ok a princip je jasný : filtrem čerstvý vzduch a druhou stranou nasávat "špinavý" vzduch do karburatoru.
Jenže co s PCV ventilem vedle rozdělovače http://www.camaros.net/f...d=20917&d=1299175216 ?

Měl jsem ho vyndaný a čistil jsem ho od usazenin.

Předstih, ventily ani rozvody ještě dělány nebyly - auto mám čerstvě :)

Díky,
Radek

Upraveno uživatelem čtvrtek 16. července 2015 13:00:04(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline TransAm79  
#31 Odesláno : čtvrtek 16. července 2015 15:35:06(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován od:: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Takže to má 2 PCV ventily? To mě zmátlo. Počítal jsem, že jen jeden. Podle fotek by ten PCV ventil u rozdělovače měl být napojený do sání někam po karburátor...

UserPostedImage
UserPostedImage

Každopádně, správně nastavený předstih je základ. Tím bych začal.
Offline chroustradek  
#32 Odesláno : čtvrtek 16. července 2015 16:18:40(UTC)
chroustradek
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 13.07.2015(UTC)
Zpráv: 10
Bydliště: Ratenice

Přesně, mám tam dva PCV ventily.

Na první fotce, kterou zasíláš, jsou vidět orginální víka ventilů - ty neměly a) PCV ventil, b) ani víčko se vzduchovým filtrem. Vzduch tam vstupoval přes tu tzv. oil fill tube a vystupoval právě tímto PCV u rozdělovače (viz. např. schéma) http://www.aa1car.com/library/pcv.gif.

Taky si myslím, že bych měl i tento PCV ventil zapojit do karburátoru na podtlak. Proto jsem si pořídil Tčko a napojil PCV u rozdělovače + PCV u víka ventilu => karburator. Jedině tak se mi z víčka se vzduchovým filtem na víku ventilů a z toho PCV ventilu u rozdělovače nekouří. Navíc když to víčko sundám, cítím jak táhne vzduch.

Bouhžel pokud mám PCV systém takto zapojen, tak je motor nestabilní. Teď je otázka, zda mám jenom někde kolem toho Tčka, popř. kdekoliv v tomto okruhu, nějakou netěsnost, nebo zda se takové zapojení motoru opravdu nelíbí...

Netěsnost budu zkoumat ještě znovu dnes, díky za radu s PB, vyzkouším.


Radek
Offline TransAm79  
#33 Odesláno : čtvrtek 16. července 2015 16:37:05(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován od:: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Tak to vyzkoušej. Zapoj jen jeden PCV ventil, druhý na víku zaslep a uvidíš.
Jak to máš na druhém víku ventilů? To je zaslepené? Já bych to udělal, jak to bylo původně, tzn. víka zaslepit a zprůchodnit nasávání vepředu a pcv ventil u rozdělovače.

Ještě poznámka k tomu PCV ventilu ve víku - mě se občas stane, že když se motor hodně vytáčí, tak ten proud vzduchu je schopný PCV ventil "vystřelit" ven z otvoru.
Offline chroustradek  
#34 Odesláno : pátek 17. července 2015 12:38:41(UTC)
chroustradek
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 13.07.2015(UTC)
Zpráv: 10
Bydliště: Ratenice

Ja jednom víku ventilů mám víčko se vzduchovým filtrem, na druhém víku je právě PCV ventil.

PCV ventil na víku ventilů jsem odpojil a do karburátoru zapojil pouze PCV ventil vedle rozdělovače. Funguje to OK. Ale trošku mě zaráží, že se vzduch vůbec v tom druhém víku ventilů nepohybuje. Necítím tlak ani podtlak. Co může být jinak oproti ostatním, kteří mají standardně PCV na jednom víku ventilů a vzduchový filter + víčko na druhém víku ventilů?

Jinak si dobře zmínil, že bude třeba nastavit předstih a vůle ventilů. Nenašel by se někdo, kdo by mi s tím pomohl? Ani na jeden úkon nemám a) Indukční světelnou pistoli, b) Takové ty měřítka vůle...

Nenašel by se někdo s potřebným nářadím a zkušenostmi, kdo by mi pomohl?


Díky
Radek
Offline Sentinel  
#35 Odesláno : pátek 17. července 2015 13:26:08(UTC)
Sentinel

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 25.02.2010(UTC)
Zpráv: 1,118
Bydliště: Smečno

Blahořečil: 26-krát
Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
Klidně stroboskop vezmu s sebou do Kolína dojedeš tam? NA ty vůle měřítka nemám
Offline TransAm79  
#36 Odesláno : pátek 17. července 2015 14:38:40(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován od:: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Ten vzduch u víka, kde má nasávat není takřka cítit. Zkus tam dát list papíru, jestli bude poznat, že to nasává.
Stroboskop mám, ale z Budějovic to mám z ruky. Měřítka na vůle myslim nepotřebuješ, protože ten motor bude mít pravděpodobně hydraulická zdvihátka. Tam je víc způsobů, jak je seřídit. Já to dělal na nastartovaným motoru, kdy se vahadla pomalu utahují na určitý moment. To je asi nejpřesnější.



Chtělo by to manuál, abys věděl přesné hodnoty, jak ten motor seřídit. A i na další věci se ti bude hodit.

http://www.rockauto.com/...&jnid=545&jpid=0

Offline xjohny  
#37 Odesláno : pátek 17. července 2015 15:11:08(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Lidi ten zadní ventil prostě odstraní a dají tam nějakou zátku. Například stejnou jako jsou mrazové zátky na bloku. Správně bys ovšem měl odstranit i takovou plechovku co k tomu vede pod sáním, ale možná to není úplně potřeba, nevím.
To samé platí pro plnící hrdlo na olej zepředu motoru. To se ucpe taky a používá se pak PCV systém skrze ventilová víka.
http://www.hotrodders.co...tube-removal-213361.html
Camaro se rozskočilo...
Offline MartinG  
#38 Odesláno : neděle 19. července 2015 13:19:54(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Napsal: chroustradek Přejít na citovaný příspěvek
Díky přátelé,

už mám objednané těsnění pod karburátor. Nicméně zkoušel jsem fouknout benzín právě k těsnění karburátoru a beze změny, zkontrolovat podtlakové hadičky mě nenapadlo. Provedu :).

Každopádně tedy ještě konkrétněji popíšu problém:

Po nastartování studeného motoru musím držet otáčky plynem dost nahoře
Při vytůrování motoru otáčky padnou a motor se málem, nebo úplně, udusí.
Občas naopak při vytůrování motoru otáčky padnou jen nepatrně a hodně dlouho jim trvá, než spadnou na neutrál (takže spadnou třeba o 30%, pak zas vyskoší na 50%, pak zas na 30% a pak až na klidový stav) - takže i snižování otáček mu dělá problém.
Když o tom tak mluvíte, možná je někde slyšet slabé syčení, jako když uchází/nasává vzduch.

Stále ale platí můj zájem o nějakého odborníka. Určitě chci karburátor vyladit a na to nemám žádné zkušenosti :).


Díky moc a těším se až se někde potkáme - ale asi až příští sezonu :)
(Modrá chevy Impala 69 custom cupe)
Impala


Tony ti to vyladí
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline holanuvstatek  
#39 Odesláno : neděle 19. července 2015 19:19:05(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Jinak ta impala je boží.
Offline chroustradek  
#40 Odesláno : neděle 19. července 2015 20:48:15(UTC)
chroustradek
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 13.07.2015(UTC)
Zpráv: 10
Bydliště: Ratenice

Mám předběžně dohodnutej odtah za vámi do Kolín toho 25. Budu se těšit:)
Kdyby náhodou odtah nevyšel nebo to seřízení dohodnu jinak, určitě i tak se tam na vás přijdu podívat.

Napíšu Tonymu zprávu, díky za tip.

Díky za pochvalu, ještě mě čeká nějaká práce v interiéru, asi celolak (každej metr čtvereční nějaká odřenia :-/), galvanizace a hurá oficiálně na srazy.

Příští rok se snad objevím na prvním jarním bublání.

Offline TransAm79  
#41 Odesláno : pondělí 20. července 2015 8:16:26(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován od:: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Napsal: chroustradek Přejít na citovaný příspěvek
Mám předběžně dohodnutej odtah za vámi do Kolín toho 25.


Na ten odtah pozor. Tyhle auta se můžou tahat na laně jen s nastartovaným motorem. S vypnutým motorem jedině, když odpojíš kardan. Mohl bys zničit převodovku.

Offline MartinG  
#42 Odesláno : pondělí 20. července 2015 9:25:37(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
Kousek to přetáhnout jde :)
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline xjohny  
#43 Odesláno : pondělí 20. července 2015 9:31:41(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jo, ale to tak 5km a pomalu, víc bych se fakt bál. To už spíš s nastartovanym motorem, i když neběží dobře Dej buh
Camaro se rozskočilo...
Offline MartinG  
#44 Odesláno : pondělí 20. července 2015 9:55:26(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
dyť říkám pomalu a kousek , někde se tohle téma řešilo ale už si nepamatuju kde :(
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline chroustradek  
#45 Odesláno : pondělí 20. července 2015 10:19:37(UTC)
chroustradek
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 13.07.2015(UTC)
Zpráv: 10
Bydliště: Ratenice

Kluci v poho, píšu odtah, myslím převoz na přepravníku.
Ale díky za info, abych se to nesnažil někdy někam tahat :D. Já bych tvdil, že když tam dám neutrál, nebude to vadit. Takže znovu díky :).
Offline MartinG  
#46 Odesláno : pondělí 20. července 2015 10:47:06(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
i N vadí
Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline holanuvstatek  
#47 Odesláno : pondělí 20. července 2015 20:52:01(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
čemu vadí když to táhneš na neutrál?
Offline TransAm79  
#48 Odesláno : pondělí 20. července 2015 21:10:05(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován od:: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Technicky přesně ti to nevysvětlim, ale něco v tom smyslu, že se nechladí olej a spálí se lamely.
Offline Bandit2  
#49 Odesláno : pondělí 20. července 2015 21:38:50(UTC)
Bandit2

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 09.08.2013(UTC)
Zpráv: 349
Bydliště: Novy Knin, Okres PB

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Jojo, se tyka vsech automatickejch prevodovek ....
Lord - Camaro 1998, V6 3.8
Beruška - Trans Am 1980, V8 5.7 Olds
www.fc-fbody.com
Offline xjohny  
#50 Odesláno : úterý 21. července 2015 8:26:29(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Napadá mě, že se pomalejš točí čerpadlo než jak rychle jede převodovka. Takže je to lepší než nic ale ne ideální.
Camaro se rozskočilo...
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
3 stránek<123>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.