Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Tak nic mluvil sem s Košárkem a mělo to bejt v rámci akce Dragstry v Hoškovicích a nějak z toho sešlo.škoda mám to u huby.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Aj sakra sory
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 13.07.2015(UTC) Zpráv: 10 Bydliště: Ratenice
|
Skvěle, tak to se určitě zajdu podívat.
A k problému: Pravděpodobně to dělá PCV systém. Po odpojení pcv od karbece a utěsnění se chod ustálil. Ne sice uplně, ale je to určitě o 80% lepší.
Věc druhá je samotný PCV. Moje 327 totiž měla původně tzv 'oil fill tube' s víčkem vzduch propuštěcím a na druhé straně vedle rozdělovače PCV vyústění, které vedlo na vakuum karburátoru. Vzduch se tedy nasával víčkem, prošel motorem a vyústil PCV ventilem díky podtlaku.
Já ale mám edelbrock hlavu bez 'oil fill tube'. Namísto toho na jednom víku ventilů víčko, na druhé straně vyústění do karburátoru. Ale mám tam i ten původní PCV ventil vedle rozdělovače. Otázkou je, co s ním. Měl jsem tento ventil napojen Tčkem na víko ventilu a tedy i na podtlak. Jedině tak jsem dosáhnul toho, že z víčka na víku ventilů nešel kouř. Ale to zas byl chod motoru nestabilní.
Dnes jsem tedy zapojil hadičku bez Tčka, tedy pouze víko ventilů > vakum a motor se ustálil. Problém je, že z víčka na víku ventilu jde kouř. Taktéž z toho PCV ventilu u rozdělovače.
Zítra ještě vyzkouším znovu zapojit Tčko a pokusim se zkoumat, zda neufukuje někde kolem PCV systému.
Ale jsem z toho trošku zmatenej...
Co si vy myslíte? Je vůbec správně PCV ventil u rozdělovače zapojovat taky do vakua?
Díky, Radek
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Na straně kde z víka ventilů vzduch fouká, má být zapojený PCV ventil a ten je napojený hadičkou do karburátoru. Druhá strana, ta co vzduch nasává, buď zaslepená nebo napojený filtr. Víc bych neřešil. Jestli máš PCV ventil ještě původní, tak určitě vyměnit. Stojí pár kaček. Bude za ty léta zanešený. Rozhodně hadičku z víka ventilů nezapojuj napřímo do karburátoru bez PCV ventilu.
Až bude tohle zapojené správně se 100% funkčním PCV ventilem, pak bych řešil nastavení bohatosti směsi karburátoru. Samosebou, že před tím musí být správně nastavený předstih a vůle ventilů. Co rozvody? Už se měnily?
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 13.07.2015(UTC) Zpráv: 10 Bydliště: Ratenice
|
Na jedné straně motoru je na víku pcv ventil do karburátoru, na druhé straně je víčko se vzduchovým filtrem. To je ok a princip je jasný : filtrem čerstvý vzduch a druhou stranou nasávat "špinavý" vzduch do karburatoru. Jenže co s PCV ventilem vedle rozdělovače http://www.camaros.net/f...d=20917&d=1299175216 ? Měl jsem ho vyndaný a čistil jsem ho od usazenin. Předstih, ventily ani rozvody ještě dělány nebyly - auto mám čerstvě :) Díky, Radek Upraveno uživatelem čtvrtek 16. července 2015 13:00:04(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Takže to má 2 PCV ventily? To mě zmátlo. Počítal jsem, že jen jeden. Podle fotek by ten PCV ventil u rozdělovače měl být napojený do sání někam po karburátor... Každopádně, správně nastavený předstih je základ. Tím bych začal.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 13.07.2015(UTC) Zpráv: 10 Bydliště: Ratenice
|
Přesně, mám tam dva PCV ventily. Na první fotce, kterou zasíláš, jsou vidět orginální víka ventilů - ty neměly a) PCV ventil, b) ani víčko se vzduchovým filtrem. Vzduch tam vstupoval přes tu tzv. oil fill tube a vystupoval právě tímto PCV u rozdělovače (viz. např. schéma) http://www.aa1car.com/library/pcv.gif.Taky si myslím, že bych měl i tento PCV ventil zapojit do karburátoru na podtlak. Proto jsem si pořídil Tčko a napojil PCV u rozdělovače + PCV u víka ventilu => karburator. Jedině tak se mi z víčka se vzduchovým filtem na víku ventilů a z toho PCV ventilu u rozdělovače nekouří. Navíc když to víčko sundám, cítím jak táhne vzduch. Bouhžel pokud mám PCV systém takto zapojen, tak je motor nestabilní. Teď je otázka, zda mám jenom někde kolem toho Tčka, popř. kdekoliv v tomto okruhu, nějakou netěsnost, nebo zda se takové zapojení motoru opravdu nelíbí... Netěsnost budu zkoumat ještě znovu dnes, díky za radu s PB, vyzkouším. Radek
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Tak to vyzkoušej. Zapoj jen jeden PCV ventil, druhý na víku zaslep a uvidíš. Jak to máš na druhém víku ventilů? To je zaslepené? Já bych to udělal, jak to bylo původně, tzn. víka zaslepit a zprůchodnit nasávání vepředu a pcv ventil u rozdělovače.
Ještě poznámka k tomu PCV ventilu ve víku - mě se občas stane, že když se motor hodně vytáčí, tak ten proud vzduchu je schopný PCV ventil "vystřelit" ven z otvoru.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 13.07.2015(UTC) Zpráv: 10 Bydliště: Ratenice
|
Ja jednom víku ventilů mám víčko se vzduchovým filtrem, na druhém víku je právě PCV ventil.
PCV ventil na víku ventilů jsem odpojil a do karburátoru zapojil pouze PCV ventil vedle rozdělovače. Funguje to OK. Ale trošku mě zaráží, že se vzduch vůbec v tom druhém víku ventilů nepohybuje. Necítím tlak ani podtlak. Co může být jinak oproti ostatním, kteří mají standardně PCV na jednom víku ventilů a vzduchový filter + víčko na druhém víku ventilů?
Jinak si dobře zmínil, že bude třeba nastavit předstih a vůle ventilů. Nenašel by se někdo, kdo by mi s tím pomohl? Ani na jeden úkon nemám a) Indukční světelnou pistoli, b) Takové ty měřítka vůle...
Nenašel by se někdo s potřebným nářadím a zkušenostmi, kdo by mi pomohl?
Díky Radek
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
Klidně stroboskop vezmu s sebou do Kolína dojedeš tam? NA ty vůle měřítka nemám
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Ten vzduch u víka, kde má nasávat není takřka cítit. Zkus tam dát list papíru, jestli bude poznat, že to nasává. Stroboskop mám, ale z Budějovic to mám z ruky. Měřítka na vůle myslim nepotřebuješ, protože ten motor bude mít pravděpodobně hydraulická zdvihátka. Tam je víc způsobů, jak je seřídit. Já to dělal na nastartovaným motoru, kdy se vahadla pomalu utahují na určitý moment. To je asi nejpřesnější. Chtělo by to manuál, abys věděl přesné hodnoty, jak ten motor seřídit. A i na další věci se ti bude hodit. http://www.rockauto.com/...&jnid=545&jpid=0
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Lidi ten zadní ventil prostě odstraní a dají tam nějakou zátku. Například stejnou jako jsou mrazové zátky na bloku. Správně bys ovšem měl odstranit i takovou plechovku co k tomu vede pod sáním, ale možná to není úplně potřeba, nevím. To samé platí pro plnící hrdlo na olej zepředu motoru. To se ucpe taky a používá se pak PCV systém skrze ventilová víka. http://www.hotrodders.co...tube-removal-213361.html |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Napsal: chroustradek Díky přátelé, už mám objednané těsnění pod karburátor. Nicméně zkoušel jsem fouknout benzín právě k těsnění karburátoru a beze změny, zkontrolovat podtlakové hadičky mě nenapadlo. Provedu :). Každopádně tedy ještě konkrétněji popíšu problém: Po nastartování studeného motoru musím držet otáčky plynem dost nahoře Při vytůrování motoru otáčky padnou a motor se málem, nebo úplně, udusí. Občas naopak při vytůrování motoru otáčky padnou jen nepatrně a hodně dlouho jim trvá, než spadnou na neutrál (takže spadnou třeba o 30%, pak zas vyskoší na 50%, pak zas na 30% a pak až na klidový stav) - takže i snižování otáček mu dělá problém. Když o tom tak mluvíte, možná je někde slyšet slabé syčení, jako když uchází/nasává vzduch. Stále ale platí můj zájem o nějakého odborníka. Určitě chci karburátor vyladit a na to nemám žádné zkušenosti :). Díky moc a těším se až se někde potkáme - ale asi až příští sezonu :) (Modrá chevy Impala 69 custom cupe) Tony ti to vyladí |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 13.07.2015(UTC) Zpráv: 10 Bydliště: Ratenice
|
Mám předběžně dohodnutej odtah za vámi do Kolín toho 25. Budu se těšit:) Kdyby náhodou odtah nevyšel nebo to seřízení dohodnu jinak, určitě i tak se tam na vás přijdu podívat.
Napíšu Tonymu zprávu, díky za tip.
Díky za pochvalu, ještě mě čeká nějaká práce v interiéru, asi celolak (každej metr čtvereční nějaká odřenia :-/), galvanizace a hurá oficiálně na srazy.
Příští rok se snad objevím na prvním jarním bublání.
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Napsal: chroustradek Mám předběžně dohodnutej odtah za vámi do Kolín toho 25.
Na ten odtah pozor. Tyhle auta se můžou tahat na laně jen s nastartovaným motorem. S vypnutým motorem jedině, když odpojíš kardan. Mohl bys zničit převodovku.
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
Kousek to přetáhnout jde :) |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jo, ale to tak 5km a pomalu, víc bych se fakt bál. To už spíš s nastartovanym motorem, i když neběží dobře |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
dyť říkám pomalu a kousek , někde se tohle téma řešilo ale už si nepamatuju kde :( |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 13.07.2015(UTC) Zpráv: 10 Bydliště: Ratenice
|
Kluci v poho, píšu odtah, myslím převoz na přepravníku. Ale díky za info, abych se to nesnažil někdy někam tahat :D. Já bych tvdil, že když tam dám neutrál, nebude to vadit. Takže znovu díky :).
|
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
|
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
čemu vadí když to táhneš na neutrál?
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
Technicky přesně ti to nevysvětlim, ale něco v tom smyslu, že se nechladí olej a spálí se lamely.
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 09.08.2013(UTC) Zpráv: 349 Bydliště: Novy Knin, Okres PB
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
|
Jojo, se tyka vsech automatickejch prevodovek .... |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Napadá mě, že se pomalejš točí čerpadlo než jak rychle jede převodovka. Takže je to lepší než nic ale ne ideální. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK