Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Chlapi, vyndaval už někdo z trojkovýho firebirda pulldown? Nějak nemůžu přijít na to, jak vyndat zadní zámek. Odbrousil jsem ty dva nýty na kterých drží, ale kvůli kabelu co jde od zámku k pulldownu nejde ven. Nedaří se mi ani vygooglit jak na to. Ten bovden se nejspíš na jedné straně musí odpojit od zámklu, nebo spíš podle mě od pulldownu, ale nějak nevím jak na to a nechce se mi používat moc násilí, je to plastový... :-/ |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
To táhlo od zámku jde jedním šroubkem na pulldownu odšroubovat, pak vyháknout a můžeš vytáhnout zámek i s táhlem. Je tomu tak u mý verze, kde mám pouze táhlo bez elektrickýho odskoku (nevím, jak to vypadá na verzi s odskokem). Edit: Přidána fotka: Edit: A pokud chceš odšroubovat celej pulldown, tak na jeho krajích má 3 velké šrouby (1 na straně řidiče a 2 na straně spolujezdce). Upraveno uživatelem středa 15. června 2016 23:31:39(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
i s elektrikou to šlo bez násilí a snadno, zámek jsem měnil... ale žádnou záludnost si nepamatuju takže by fakt mělo stačit šroubovat a odpojovat konektory |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Přesně tak, já už ten pulldown měl sundanej asi 15x. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Jo tímhle šroubkem vyndám bovden z pulldownu i s vratnou pružinkou a tím plastem, to není problém. Ale já potřebuju vyndat přímo zámek/vložku ze stěny kufru. Z venkovní strany má osazení na nejtky, takže musí jít vytáhnout směrem ven logicky, jenže z vnitřní strany nejde dírou vytáhnout protože ta vložka je větší než díra, takže se nějakým způsobem musí rozebrat. A jelikož je částečně plastová a může se k ní dost blbě, raději se dvakrát blbě zeptám jak na to, než jednou dobře skurvit zámek... :D Zítra sand dodám fotky. |
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Tady přidávám fotky toho zámku |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Hezký, úplně jinačí než byl u mě :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
No taky sem z toho volaký zmätený. Tan plast musí jít nějak rozebrat. Zkoušel sem to šroubovákem i kleštěma a nic. Když na to vezmu velký sikovky, tak to nejspíš rozeberu, ale pak se mi to bude těžko skládat :D Asi se skusím zeptat na thirdgen.org Upraveno uživatelem čtvrtek 23. června 2016 20:00:26(UTC)
| Důvod úpravy: - |
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Tak nakonec hrubá síla zvítězila. Jde to prostě vycvaknout šroubovákem, jen se tam blbě může. Mám zas jinej problém Nakupuju teď věci na Palivový a brzdový vedení a je to celý metrický, což je v USA trochu problém sehnat. Takže se dělají koverze na palcové. Objednal sem na Summitu 3/8 přívodní a 5/16 zpáteční hliníkovou trubku a hadice se stejnýma vnitřníma průměrama. K tomu je nejlepší překopat rovnou všechny šroubení na Army and Navy závity kterejma by mělo bejt jednoduchý spojovat trubky s hadicema. Fitinky na trubky jsou v pohodě, prostě vezmu male/female thread 6AN to 3/8 nebo 5/16 tube. Ale jak se objednává protikus na hadici? Závit 6AN je jasnej ale na jakej průměr hadice? Haice mám tuhle a tuhle a k tomu sem úplně automaticky vzal takovýhle koncovky. Jenže pak sem našel v tabulkách že AN6 hadice odpovídá 3/8 venkovního průměru hadice a ne vnitřního. Třeba u tý 3/8 hadice píšou Outer diameter 0,547in, což je nějakých 35/64 palce a takový koncovky na summitu nevedou :D Nejblíž tomu je AN8 to AN6 thread, třeba tahle. Ale AN8 odpovídá 1/2 palcové hadici, což je zase malej průměr. Nerad bych to objednal blbě, tak se raději blbě zeptám tady na foru... :) |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Doporučuji zajít do nějaké firmy v okolí, která vyrábí hydraulické hadice na zakázku se vzorkem a určitě ti poradí. Většinou tam mají i velký výběr koncovek, jak male tak female. Snadno to vyzkoušíš.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
|
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Doprdele a kde si našel 6AN hadice? 4 hodiny nad tím sedím a nenarazil sem na ně :D Já to říkám pořád že je lepší nakupovat na Rock Autu kde je to seřazený pro blbce podle auta. Na summitu je to vyhledávání fakt nějaký podivný, pokaždé jinej výsledek. No nic, děkuju ti :) Napsal: Cestovatel Doporučuji zajít do nějaké firmy v okolí, která vyrábí hydraulické hadice na zakázku se vzorkem a určitě ti poradí. Většinou tam mají i velký výběr koncovek, jak male tak female. Snadno to vyzkoušíš. Jako uvažoval sem nad tím. Ve Slaným dělá hadice a docela levně, ale hliníkový trubky a šroubení tady stěží seženu a když už, tak víc než dvakrát dráž. Takhle se vejdu do 200 dolarů se vším všudy a budu mít všechny šroubení pěkný eloxovaný, hadice panceřovaný s tlakoměrem paliva a nemusím ani vyrábět žádný roztemování na konci trubky. |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Přemýšlím jk jsem to hledal, ale většinou začnu spíš vyhledávačem a pak teprve upravím kategorie. Protože často může být právě problém vědět kde přesně co je. Jinak myslím že ta 6AN hadice je totožná s naší 8mm :) MartinG takovou kupoval přímo tady. Edit: Fakt že jo http://www.highperforman...an6-teflonova-ptfe.27073Upraveno uživatelem úterý 5. července 2016 8:46:32(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Chlapi, když mám tekhle bílej výfukovej ventil, znamená to že je podpálenej ne? Je lepší ho vyměnit, nebo bude stačit zabrousit? free image hostingphoto hosting |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Já měl takhle bílý skoro všechny. Na tom nebílým, ale hnusným, bylo špatný ventilový gufírko. Dával jsem všechny gufírka nový, ventily zabrousil brusnou pastou, a jak to vypadá teď, už naštěstí nevím, to se ukáže, až půjde motor někdy ven :) |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
ventil zalej benzínem a uvidíš jak na tom je.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Napřed si tam namontuj nějaký starý svíčky ovšem :D |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Napsal: holanuvstatek ventil zalej benzínem a uvidíš jak na tom je. "Má pravdu přecedo" Podpálenej by podle mě naopak byl okarbonovanej si myslim, tohle je zvlášní. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
svíčky nejsou přece potřeba naleju beng do kanálu a čučím jestli to vzlíná.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
A když už jsou ty hlavy dole, tak bych je stejně udělal. Srovnat, zabrousit ventily a dát nový gufera. Zase to tolik nestojí a bude klid. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Napsal: xjohny A když už jsou ty hlavy dole, tak bych je stejně udělal. Srovnat, zabrousit ventily a dát nový gufera. Zase to tolik nestojí a bude klid. Jo jo, zaleju je benzínem zhora to není problém, v plánu je i srovnání a nový gufera co jdou na výfukový ventily už mám i doma. Jen sem sundal hlavu a vykoukl na mě tenhle ventil a měl jedinej divnou barvu tak mě to překvapilo. Až se k tomu zase dostanu tak to budu skoumat a uvidím... |
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Tak poznatek, čím víc nebílej a hnusnej ventil, tím míň těsní :D Zabrousit se budou muset všechny, kromě toho jenoho. Ale to nebude zas taková práce, vrtačka to jistí. Nakonec vyměním i všechny kroužky a šály, nejhorší jsou na vačce. Dělal to někdo samo domo, nebo s tím musím někam na lis? koukal sem že je to docela věda vyklepat starý a dostat tam nový, je na to nějakej extra přípravek za 300 doláčů. Jo a má cenu preventivně měnit hydroštely, nebo dokud neklepou tak na ně mám kašlat. Vycházi mi do košíku na RockAutu tyhle levný tak to už nebude taková položka a měl bych vše nový. Otázka je jestli nejsou horší jak ty původní 24 let starý :) |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Takžes přišel na to na co já, tzn že bílej resp béžovej exhaust ventil je vlastně dobrej :)
Dál ti neporadim, zatím jsem motor nedělal tak moc. Jenom měl dole hlavy a měnil rozvoďák. Mmchdm jak vypadá u tebe? |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 14.08.2012(UTC) Zpráv: 95 Bydliště: Slany
|
Vypadá v pohodě na 180 tisíc km Válec má pořád jasně patrné honování a víceméně nikde žádný rýhy, písty jsou dost zakarbonovaný, ale to bude kroužkama. Ojniční šály ujdou, ale některé jsou lehce jetý. Na klice jsou v pohodě, ale vzhledem k tomu, že mam vše dole a stojí 14 dolarů tak je taky dám nový. Asi nejhůř jsou na tom vačkový, dost poškrábaný i když ne nijak hluboko a asi by to jezdilo ještě dlouho. Zítra to můžu nafotit.
Edit: Jo a jestli ses ptal jen na rozvoďák, tak ten originální vypadá mnohem víc důvěryhodně než ten novej od Cloyes co mám :D |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
Na výměnu šál vačky potřebuješ vyndavací a zas tam dací :-) přípravek. Na V8 ho mám, ale nejsem si jistý jestli na tvůj motor je použitelný.
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK