Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

24 stránek«<56789>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Bouri  
#151 Odesláno : úterý 20. března 2012 8:02:25(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
To sem si jen pořídil ve špatnou dobu, v celý vesnici dělaj novej vodovod a kanalizaci, proto ten tankodrom, kerej je horší než v Brně. Podle tý dotační tabule maj skončit koncem tohoto roku.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Bouri  
#152 Odesláno : sobota 7. dubna 2012 19:02:13(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Jsem zvědav, s čím příště na mě moje auto vybafne za bastl... Včera jsem jen tak ze srandy udělal podle manuálu diagnostiku klimatizace a krom toho, že tam není náplň, tak jsem zjistil, že chybí konektor vysokotlakého čidla (čidlo nejspíše funguje, ve vypnutém stavu je průchozí), relé ovládající spojku, bylo vadný a v důsledku toho někdo předrátoval spojku tak, že řídící jednotka vůbec neovlivňuje její chod...
UserPostedImage

Když už jsem se dal do oprav, tak jsem opravil víko nádrže (u čerpadla). Když jsem auto koupil, tak jsem v kastlíku našel velkej 'O' kroužek a nikdo nevěděl, k čemu je. Až OndraS mi řekl, že je to zámek nádrže a díky tomu jsem měl průvan skrz celou nádrž (a já si říkal, že je v autě cítit benzin). Po pár testech těsnosti (2x mi to nevyšlo, s nastartovaným motorem to cákalo) a už jen čekám na lepší stav našich silnic, abych moh udělat poslední test těsnosti - s otevřenejma okýnkama to byl velkej průvan a benzin byl cítit po celým autě.
Naštěstí se v tom už někdo hrabal, tak jsem měl přístup k nádrži krásně připravenej, skoro jako konzerva od sardinek. Rozpacity:
UserPostedImage UserPostedImage
Ano, kladivo bylo na místě.

Dále dělám novou koženku na řadící páku a snad mi to vyjde, zatím to jde dobře, teď zatím jen lepím (na fotce je to přilepený zatím jen vpředu a vzadu).
UserPostedImage

Ještě jsem řešil, přoč mi syčí ovladač ventilace, když ovladač posunu z COLD směrem k HOT. Původně jsem si s kamošem myslel, že mám netěsnej ventilek, ale nakonec to bylo jen vadným zapojením podtlaků - z filtru mi to šlo pouze do interiéru a bod 2 byl podtlakem napájen bodem 5 (jelikož ovladač mimo COLD způsobil na ventilku průvan mimo podtlaky (sálo to z interiéru), tak se divím, že mi to vůbec fungovalo Doprrr).
Netušíte někdo, kde v motoru se nachází bod 5, tedy Water Valve, ať to mám kam zapojit? Zatím to mám ucpaný.
UserPostedImage
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Bouri  
#153 Odesláno : neděle 8. dubna 2012 13:08:56(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Možná si odpovím, není ten kohout to, co mi tam chybí? Na fotce je to vyznačený šipkou. Je to focený z pravý strany a jsou tam i nějaký popisky pro orientaci.
UserPostedImage
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline xjohny  
#154 Odesláno : neděle 8. dubna 2012 13:38:27(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Já ti neporadim, ale musim pochválit jak ti to jde pěkně od ruky Hurraa
Camaro se rozskočilo...
Offline Jirka_z28  
#155 Odesláno : neděle 8. dubna 2012 13:43:27(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
jestli chceš, zajdu do garáže s foťákem a udělám fotku ze stejnýho úhlu... ale myslím, že to mám nějak jinak, nepamatuju si na hadice mezi vzduchovou pumpou a alternátorem...
A teda klimu mam odpojenou, tak nezaručím na 100%, že tam mám všechno.
Offline Jirka_z28  
#156 Odesláno : neděle 8. dubna 2012 14:06:31(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
pro představu, vypadá to tam takhle:
http://img191.imageshack...img191/6351/1001772j.jpg
Offline falcon3233  
#157 Odesláno : neděle 8. dubna 2012 14:40:34(UTC)
falcon3233
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 02.03.2010(UTC)
Zpráv: 7

...nechybí tenhle trojcestný ventil ???

http://www.classicindust.../camaro/parts/h4978.html
Offline Bouri  
#158 Odesláno : neděle 8. dubna 2012 17:58:30(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Je to docela možný, že je to právě ono. OndraS říkal, že mi tam něco chybí a je tam záslepka (viděl to u hodně aut) a už si nevzpomenu, co to je... A v garáži jsem se nějak detailně nedíval, kam ty trubky vedou, páč už byla docela tma, tak se podívám dneska...
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Bouri  
#159 Odesláno : neděle 8. dubna 2012 22:57:15(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Jo, fakt je to jakási náhraža 3cestnýho ventilu, je to na očekávaným místě a lezou touma 3 hadice (1 z motoru, další 2 někam dozadu). Takže v podstatě podtlak vedoucí do ventilu je ucpanej (asi správně) a až bych sehnal ventil (z důvodů ekonomický jízdy a prodloužení životnosti motoru), tak bych to spojil...

Jinak koženka na řadící páku je slepená s kovovým podkladem a osazena v autě. Takhle vypadá výsledek po nasazení nové koženky v porovnání se starou. Hodně velkej rozdíl, co? Slinttt
UserPostedImage UserPostedImage
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline xjohny  
#160 Odesláno : pondělí 9. dubna 2012 10:24:19(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Bravo Hurraa Ještě něco udělat s tim volantem :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#161 Odesláno : pondělí 9. dubna 2012 10:29:58(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Dík.
Ta "šprcka" na volantu už je nějakou dobu sundaná, tady sem našel fotku pár tejdnů starou.
UserPostedImage
Na týhle fotce je vidět místo koženky na klacku jen díra. Psssst
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline xjohny  
#162 Odesláno : pondělí 9. dubna 2012 10:55:53(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tak to pak jo :-)
Mě stejně pořád fascinuje ta ruční brzda u "novějších" amerik, jak trčí do nebes :-D
Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#163 Odesláno : pondělí 9. dubna 2012 11:10:23(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
xjohny napsal:
...Mě stejně pořád fascinuje ta ruční brzda u "novějších" amerik, jak trčí do nebes :-D

By sis u mě spletl ručku se spojkou (je krásně vidět na fotce, skoro jako u starejch amerik, jen ji zašlápnout Uz mlcim), to by si spíš odbrzdil. Ja nic

Jinak před pár dny jsem konečně přišel na to, jak se domluvit s řídící jednotkou, takže už mi píše kdejakej "bordel"... Tralalaa

Edit: Na chod motoru nehleďte, to rozhašilo to připojení na diagnostiku... Bez napíchnutí na diagnostiku se to chová úplně normálne.

Upraveno uživatelem pondělí 9. dubna 2012 11:12:23(UTC)  | Důvod úpravy: -

Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Hejkal  
#164 Odesláno : pondělí 9. dubna 2012 11:53:11(UTC)
Hejkal

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 28.03.2012(UTC)
Zpráv: 222

Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Koukám na každej tvůj příspěvek. A tvoje nadšení k tvému birdovi mě obdivuje. Taky ještě mám birda 3 generace 5L s karbíkem žádný vstřik, ale je na prodej. Každopádně jak furt koukám na tebe tak se mi ho ani nechce prodávat :-D
Offline Bouri  
#165 Odesláno : pondělí 9. dubna 2012 12:15:20(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Wow, nečekal jsem, že budu mít přímo fanoušky, keří to daj vědět až takhle viditelně... Vážím si toho.

Nebýt OndraSe, kerej mi dodával psychickou podporu, tak taky bych měl snahu ho prodat; on ten motor byl dost záhadnej a zapojení jak elektroniky, tak i podtlaků byl takovej bastl a bylo to zapojený jak se komu chtělo; pak se můžu divit, že něco nefunguje nebo se to chová maximálně divně...
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Hejkal  
#166 Odesláno : pondělí 9. dubna 2012 17:00:27(UTC)
Hejkal

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 28.03.2012(UTC)
Zpráv: 222

Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
No to já s elektrikou kamarád nejsem, takže jsem byl rád že jsem sehnal s karbíkem. taky tam už ale začali dávat dost elektriky. A o podtlakách mi ani nemluv to je peklo :-D Když ten motor má nějakou vadu a furt nemůžeš na to přijít a pak vyměnim jedno čildlo co bylo vyteklý a najednou ok to byl taky gol :-) Vždycky jsem se v tom rád hrabal a když jsem to nakonec zpravil to bylo štěstí a radosti. Docela mě nadchla ta diagnostika co si udělal. Já si vždy chyby vyblikával. Ale dělal jsem to vždycky jen když jsem byl zvědavej jestli něco neukáže, po vadách jsem šel po staru :-))
Offline Bouri  
#167 Odesláno : pondělí 9. dubna 2012 17:14:07(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Ono každý má svoje plus... Karbec je starej, ale pro hodně lidí na servis a údržbu mnohem lepší než stříkačka... Stříkačka má zas o pár kobylek víc a je to už dost na emise (i když chcu vidět ameriku, kerá LEGÁLNĚ bez jakékoli vedlejší pomoci projde emisema Uz mlcim); stříkačkový motory maj řídící jednotku a sou osazeny více senzorama, než karbanátky, takže i diagnostika chyb je jednodušší (teda kdo na to má nářadí).
Ta diagnostika, všechno to začalo, když sem našel návod na stavbu OBD 1 (OBD ALDL) kabelu-redukce na PC (je to strašně jednoduchý, v podstatě součáskty, jejichž počet se dá spočítat na prstech jedné ruky; cenově je to levná záležitost), pak sem našel soft zadarmo (kupodivu tam je aj můj motor, i když všechno je na automatickou převodovku) a pak sem čuměl, co všechno to vypisuje a v podstatě všechny důležitý informace (přepočtený na °C, RPM a další jednotky) pro diagnostiku včetně dat z Knock senzoru...
Ono vyblikávací metoda je nejjednodušší a nejdostupnější každýmu, pak nastupuje diagnostika přes PC, kerá ukáže různý data a to pomůže odchylkou odhalit třeba špatný nastavení Throttle Position Sensoru, vadnou lambda sondu a další věci... Pak už teda nastupují diaggnostiky lepších rozměrů, ale to až na novější auta (OBD 2), kde se daj měnit hodnoty paměti za chodu (v mým případě musím vyjmout čip, UV zářením ho smazat a nahrát do něj upravený hodnoty).
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Hejkal  
#168 Odesláno : pondělí 9. dubna 2012 17:27:02(UTC)
Hejkal

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 28.03.2012(UTC)
Zpráv: 222

Blahořečen: 6-krát v 6 příspěvcích
Přesně tříkačky jsou složitější ale neříkám že jsem taky jednu dobu nechtěl zkusit stříkačku, že bych to vyměnil za karbec. Říkal jsem si že by to pak nebyla ta zprávná amerika a chod motoru by se změnil z bubláka na nějakou pilu. Tak jsem měl vyzi koupit intake manifold performera nebo torkera a na něj nějakou 600 edelbrocka s el. choke :-) časem koupit ostřejší vačku, a vyhodit litinový svody a udělat podrahový dual. jenže všechny plány mi zhatila koupě nového birda 79 :-), bohužel mě mrzí že z toho motoru nevyženu nic navíc. je to jen na to aby se to auto hejbalo a občas něco předjelo. :-) pár let užiju a pak pujdu po trans amu :-) chystáš ject na konopáč nebo nějakej sraz? Rád bych pokecal o birdech.
Offline Bouri  
#169 Odesláno : pondělí 9. dubna 2012 17:41:41(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Taktéž mám auto jen na takový to ježdění a občasný předjíždění... Jak taky nechat zpráskat 137 kobylek pod kapotou, aby dokázaly rozhejbat 1,5t kolos, to taky není nic moc. O motoru Iron-Duke se radši vyjadřovat nebudu, to byla parodie Uz mlcim.

Jizbice NEpojedu (z rodinných důvodů, bohužel), ale LCW na Konopáč pojedu na 200% (taky si tam hodím slosovací lístek o Camárko), tak tam můžem prohodit pár slov. Mám v plánu ještě DOD V Brně Řečkovicích (28.4.), sraz veteránů v Habrovanech 8.5. a pak taky 4th Czech F-Body Session... Sem tam se do toho v rozumný míře přimotaj aj Brněnský srazy "FNR". Krom těch "FNR" a Jizbic mám "povinnou" účast, takže mě tam můžete najít. Jupiii!
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Bouri  
#170 Odesláno : sobota 21. dubna 2012 17:24:47(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Po včerejším Brněnském FNR (místní sraz) jsem si odnesl nejen příjemnej požitek, ale aj kufr náhradních dílů:
- Palubní deska - ať nemusím rozřezávat tu původní, jak budu dělat digi palubku
- Mřížky do masky nárazníku - barvu odloupu a odleptám; výsledek bude černá; jako bonus pak vyříznu díru pro mlhovky (díry jsou uprostřed pro přídavný dálkovky či co tam bylo v originálu)
- Větračky do palubky - jeden můj "list" má ulomenej čep na vodící lištu, tak ať to mám v cajku Ja nic
- Pohon otvírání levého světla (shodou náhod bylo opravdu levé; ale je na starší ročníky, takže drobné přebastlení elektroniky, mechanika je dobrá) - mám hlučný ložisko + mám zničenou mechanickou pojistku, u těhle světel je to klasická závada; buď vyměním a upravím elektroniku nebo vykuchám tohle (což bude přes nýty problém) o ložisko a pojistky a dám do originálu
- Spínač světel - mám sedřený piktogramy + tyhle vypínače při přetížení rády hořej, tak do zásoby, až mi dosavadní shoří
- Krytka pojistkové skříně - neměl jsem
- Zamykací víčko nádrže - konečně se nemusím bát, že se někdo přikrade s hadicí a kanystrem Piisk
- Přihrádka ke spolujezdci - mám jen "držák mapy", tento má jak držák mapy, tak i odkládací prostor; sice má nápis TRANS AM, ale to se přežije anebo to nějak sedřu Piisk
UserPostedImage
(v krabici DEPO jsou jen starý Sealed Beam halogeny, jen sem tím podepřel palubku)

Krom těchto věcí jsem dostal i katalog náhradních dílů Firebird TransAm Parts & Accessories Catalog a nějaký vánoční katalog dílů Holiday Catalog 2009 na Firebirdy, Camara, Chevy Nova... zejména pro starší ročníky.
UserPostedImage

To vše od člověka s přezdívkou mergoscia, čímž mu i tu na fóru móóóc děkuju. Nečekal jsem, že někdy projedu benzin z radosti a že se mi to takhle vyplatí. Ja nic

PS: Fotky z FNR sice jsou, ale Trinom mý auto nevyfotil, ani nevystavil do "síně nováčků FNR", už jsem ho patřičně seřval. Juj
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline xjohny  
#171 Odesláno : sobota 21. dubna 2012 20:02:19(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
To je dobrý, a já můžu jezdit až do Brna a nikdo mi nic na Camaro cestou nedá :-D
Camaro se rozskočilo...
Offline Bouri  
#172 Odesláno : neděle 6. května 2012 2:08:25(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Ne všechno se zdá být tak bezproblémové, jak se zdálo... fotky mluví za vše a kdo by nepochopil, tak stačí podívat na poslední fotku na tu hromádku...
UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage
Sice jsem dostal novej pohon, ale po namontování do aute (doma nemám tak výkonnej zdroj) jsem zjistil, že to není zrovna tichý, takže uvažuju, že namontuju ten původní pohon aj přes to hlučnější ložisko. Tu "pojistku" jsem nahradil odřezanejma válečkama z tyčinek do tavící pistole (odkaz), sice jsou trošičku menší, ale padnou tam (měly by aj držet) a pohon mám schovanej jako náhradní.

V pátek mi přišla nemalá hromádka LED diod (údajně přes 1000) a hodně jich použiju na digi palubku, co mám v plánu. Taková pseudo-KITT digi palubka. Ja nic
Až budu mít nějakej návrh, tak se pochlubím, snad se bude líbit. Původní palubku NEbudu rozřezávat, ani budíky; palubku mám náhradní a budíky nejsou potřeba; takže potěšení pro ty, keří by se báli, že budu ničit originál. Jupiii!
UserPostedImage
Inspirace:
UserPostedImage UserPostedImage
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline holanuvstatek  
#173 Odesláno : neděle 6. května 2012 11:52:51(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Ta palubka je proste bozi to budes jezdit hlavne v noci.me se strasne libi palubka z delty integrale samej budicek a kontrolka.
Offline Bouri  
#174 Odesláno : neděle 6. května 2012 12:20:56(UTC)
Bouri

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 25.07.2011(UTC)
Zpráv: 836
Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna

Blahořečil: 10-krát
Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
Mám v plánu něco mezi originál digi palubkou a KITTem. Každopádně to budu muset upravit, aby to nebyl KITT, páč jezdit v noci v KITTOvi je spíše děs, když ty LEDky svítí na plnej výkon a svítí ti jich tam hodně... => Bargraf upraviz na zobrazení koncových bodů a aktuálního stavu (tedy 3 LEDky místo třeba 10ti) a pak ještě upravit jas LEDek... To jen tak pro představu. Juj

PS: 1182 LED diod, z toho 746 zelených (bude jich nejvíc potřeba), 148 žlutých a 288 červených.
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T)
Klimatizace: WIP
Potahy sedaček: Oprava
Alarm: Chtělo by to opravit
Offline Standa  
#175 Odesláno : neděle 6. května 2012 13:41:32(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Pokud budeš mít regulovatelnej jas všeho, tak by to nemusel bejt v noci takovej problém. Jen nevím, jestli budou všechny barvy na to tlumení reagovat pocitově stejně. Ale to asi nejvíc bude záležet na řešení napájení.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest
24 stránek«<56789>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.