Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Jirka_z28: Pardon, obráceně, prostě že při určitým kvaltu a poloze plynu už to nemá snahu zrychlovat...
Standa: Pokud mi to nebude fungovat, tak to asi tak udělám, ale tohle je ještě nějaká ta budoucnost... |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Ale ona se ta kontrolka rozsvítí i v případě, že to auto zrychluje. Jen by prostě dokázalo stejně dobře zrychlovat i na vyšší kvalt. Kdyžtak Ti to někde na srazu ukážu... |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Aha... Na LCW budeš, že? Já sice taky, ale ne svým autem (z finančních důvodů "chudého studenta"). Jestli tam bude třeba Standa, tak má stejnej motor i převodovku jako já, tak bych to porovnal jak s tebou, tak se Standou a pak doma i se svým autem... Přinejhorším se pokusím dojet na 4th Czech F-Body Session. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Jo, na LCW jedu vyhrát Camaro ;) Standovi ta kontrolka taky neukazuje, tak nevím, jak to porovnáš. Ale klidně Tě svezu a předvedu to :) |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Vidím, že všichni jedou vyhrát Camaro... Já s tou mojí smůlou jdu jen hodit lístek... Kdyžtak se s tebou chvilu svezu (spanilka asi ne, to je couračka) a podívám se, jak to vlastne funguje... Krom toho, že mi jaksi málo dobíjel alternátor (viz. téma sraz v Třebíči), tak krom špatný elektriky otvírání světel mi ještě prapodivně praskalo v motoru (dřív to nedělalo), může to dělat jen špatnej benál (Unicorn ve Žďáru n. Sázavou, 36.90Kč/l) nebo třeba postarší olej? Video: PS: Že mi tam chybí levý světlo, toho si nevšímejte, mám ho doma na výměně převodovky za původní. Upraveno uživatelem pondělí 14. května 2012 16:28:38(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
To praskání je fakt zvláštní, takhle těžko říct, ale přijde mi to spíš jako něco vnějšího. Jde to opravdu zevnitř motoru? Jestli to nemůže být něco na rozvodech třeba, jako uvolněný řetěz |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Těžko říct, jakoby to bylo ze svodů. Nedělalo to ani na sraze, ani u kamoša a mám pocit, že až někdy mezi benzinkou a domovem. nevím, jak se chová špatnej benál, jestli to jen nejede nebo v extrému podobný praskání... A s tím řetězem vůbec netuším, rozdělaný sem to neměl. To praskání je opravdu náhodný, někdy to praskne jednou, pak je chvilu klid, někdy si to praskne víckrát, ale ne víc, než sou výbuchy ve válcích. A žeby to byly nárazy pístů o něco, nevím. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Třeba je to nějaký malý šlehnutí do sání, ale na to mi přijde, že jde motor dost plynule. Může to být benzínem, ale je zvláštní že nekucká nebo nestřílí do výfuku. Ten zvuk je takovej dost divnej. Nárazy pístů by byly leda o ventily a to by byl jinej mazec. Třeba je to nějaký ložisko u příslušenství, spojka klimy... Na LCW snad budu, takže kdybys potřeboval něco zkouknout... Edit: vzpomněl jsem si, co mi dělá hodně podobnej zvuk - odstředivá spojka u motorovky. Upraveno uživatelem pondělí 14. května 2012 21:29:11(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 25.02.2010(UTC) Zpráv: 1,118 Bydliště: Smečno
Blahořečil: 26-krát Blahořečen: 8-krát v 8 příspěvcích
|
já jednou něco dělal na autě a šel jsem od toho a druhej den už na ferovku že vyjedu....v zatáčce mi u skla vyjely kleště a v garáži z pod motoru vypadyl 2 nástavce na golu :) nenechal si tam taky něco? :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Co se týče příslušenství, tak vím jen tohle... - kompresor A/C se nedávno plnil a zase vypouštěl - netěsní - ložisko napínáku nejspíš dělalo nějakej drobnej rachot (na videiích neslyšitelný), možná písek či jinej bordel se tam moh dostat - spojka má silně použitý ložisko, takže při vyšlápnutý spojce v neutrálu je slyšet takovej výraznej hluk, ale ten je pravidelnej - za alternátorem u rotoru sem našel několik špón (viz. video na konci), tak jestli se něco nedostalo dovnitř alternátoru (u mě se špony nemohly vyskytovat, možná v servisu, ale i tak); alternátor je údajně novej (za minulýho majitele), stejně tak startér, kerej odvařil při předváděčce potenciálnímu majiteli (asi byl šikovnej ) Je to fakt zajímavý, že motor jede klidně, necuká, nic; ani z vejfuku není slyšet žádnej rachot. I když teda smrádek z vejfuku se mi nezdál takovej, jako dřív. Sentinel: Bohužel žádný nářadí nepostrádám. Zvířátka typu kuny nevedu ; jednou jsem teda v garáži zhulil ježka proti jeho (i mý) vůli výfukovejma splodinama, chvíli se motal, ale přežil. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Ještě k tomu dobíjení - kolik je na baterce? Pokud to v autě ukazuje dobře, tak je napětí OK tzn. dobíjení funkční, ale ta baterka je hotová a nepobere to. Z altíku 40A v tomhle režimu mi přijde hodně, ale to může být zkreslená hodnota kvůli nevyhlazenýmu průběhu a použití klešťáku. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Abych se přiznal, tak napětí jsem teď nikde neměřil, ale někdy před půl rokem nebo kdy, tak 13.20V, palubní voltmetr ukazuje +- dobře (1 čárka = 0.5V), takže ten údaj vypadá pravdivě. Těch 40A je možná reálnejch a když to sečtem, tak byly zapnutý světla, ventilátor i rádio, což mohlo něco sebrat, kolik si veme samotnej motor, nevím. Proud není vyhlazenej, to máš pravdu, ale z 3F motoru je vyhlazenější než z dynama, takže nevypadá zas tak hrozně, klidně to projedu osciloskopem... Že je baterka napůl mrtvá vím, ale nejde mi do hlavy, proč jsem teď naměřil asi 0.5A směrem DO baterky, přičemž v sobotu v noci za jízdy (75km) mi napětí spadlo o 1V, takže proud šel Z baterky. Měřil jsem to při cca stejným zatížení spotřebičů (světla, ventilátor, rádio...). |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
To, je divný. Při jízdě by to mělo dobíjet spolehlivěj. Kudy jde elektrika při dobíjení? Já mám dojem, že u mýho je přímá propojka od altíku na baterku. Pokud ji nemáš, tak jestli není někde špatnej konektor, co třeba chvíli funguje a chvíli ne. Pokud na těch 75km šel proud jen z baterky, tak je v perfektní kondici. Jinak musel jít částečně, nebo prostě chvíli jo a chvíli ne.
Ještě mám nesouvisející dotaz: co vyblikává jednotka při propojení kontaktů konektoru za chodu motoru? Já jsem v manuálu našel jen, že by měla signalizovat bohatost směsi podle šířky pulzu. To ale dělá jen chvilku a pak cosi vyblikává. Jsou tam ještě nějaký informace, nebo jen vybliká chyby jako bez spuštěnýho motoru? Za jízdy jsem to nedokázal vysledovat. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Co jsem se díval, tak to jde přes nějakou malou svorkovnici (asi ji ještě pročistím) a pak rovnou tím tlustým kabelem (kerým teklo 40A) do baterky. A žeby baterka byla v perfekt kondici? Tomu nevěřím, stačilo pár minut startování a baterka byla mrtvá.
Za jízdy jsem vyblikávání nezkoušel, ale šířka pulzu pro vstřikování jde zjistit přes datový pin (E nebo M, je to jedno) a sou to 2 bajty z 25. Opět musí bejt minimálně vyblikávací mód nebo s připojeným odporem (3,9k nebo 10k), bez odporu nebo zkratovací propojny jsem nezjistil, co to píše za data... |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Špatně jsem se vyjádřil, vyblikává to kontrolkou a pokud je kontrolka stejně dlouho rozsvícená jako zhasnutá, je opt. směs. Delší rozsvícení než zhasnutí znamená bohatou směs a naopak. A potom cosi dál vyblikává. No, kašlu na to protože motor maká dobře a směs to blikalo správnou. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Aha, nad tím jsem nějak neuvažoval kolem optimální směsi Z šířky pulzu budu brát jen aktuální a průměrnou spotřebu. Optimální směs se zjišťuje přes lambda sondu, ne? |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Měla by (to je taky jediný, co mám ve výfuku - dál jen trubka). Ale pro řízení motoru to počítá podle váhy vzduchu a otáček. Ale třeba tam je ještě korekce podle lambda sondy, netuším. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Já sem na motor taky trochu laik, takže nevím, co mi motor chce. Naopak s elektrikou sem až moc velkej kamarád. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
A ja delal ventily a nechal racnu na klice ta letela.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
Skus zhodit remene od klimy, alternatora ,vody. 2-3 min bez chladenia sa nic nestane. Ked to bude robit dalej tak je to v motore ak nie tak len v tychto odpojenych srackach.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Dobrej nápad, ale tohle asi udělám až po zkouškách, co shodím alternátor na pročištění. Ono se prej dost blbě tenhle dlouhej řemen nasazuje na ten napínák , takže ať to dělám najednou. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Tak jsem se dnes zabýval tou svorkovnící vedoucí z alternátoru (vyčistit kontakty) a postupně jsem se dostal až k bordelu u alternátoru (hromada špón), kerý sem šroubovákem shodil a z pod motoru jsem vybral pěknou podložku, ale až po chvíli mi došlo, že to není podložka, ale krytka ložiska v alternátoru. Tu jsem tam vrátil a na chvíli nastartoval motor a pak jsem tu podložku lovil znovu (takže nedrží). Když jsem zjistil, jak lehce hejbat s napínákem, tak jsem zkusmo shodil řemen a ejhle, mám pěknej výsledek (v čase 5:10 je to nejvíc vidět, co chrastilo): PS: Nezapomeňte si zesílit repráky... |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
No vidis a mas to vyriesene.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Zjistit, proč mi to chrastí budu řešit nejdřív v pondělí, kdy budu mít snad po zkouškách. Pak až zjistím, zda bude potřeba jen nový ložisko nebo celej altík. Takže chrastění mám zjištěný, co to dělalo; ale proč to chrastí, to mě eště čeká. |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 11.11.2009(UTC) Zpráv: 700 Bydliště: Brno - nejvetsi vesnice v CR
Blahořečen: 23-krát v 19 příspěvcích
|
Jéééé to je pěkný ložisko :D Dokonce má i dvě kuličky :D No, tím se vysvětlují ty špony, pravděpodobně to nebudou špony, ale zbytky klece, co držela ty kuličky tak nějak v tom ložisku :D Tak a teď se modli, aby v tom altíku nebyl třeba poškozenej rotor nebo naopak vinutí statoru. |
camaro SPORT COUPE V6 1988 camaro Z28 1991 Rodinka: Firebird V6 92, Camaro LT 78, Monte Carlo 72, Golden Spirit 80, Mark VII 88 |
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK