Kategorie: Člen smečky Registrován: 25.07.2011(UTC) Zpráv: 836 Bydliště: taková řiť světa kousek od Brna
Blahořečil: 10-krát Blahořečen: 10-krát v 9 příspěvcích
|
Palivoměr bude víceméně odhad, ale záleží na přesnotsti AD převodníku a jak to budu počítat. Ono palivoměr je obyčejnej poťák s odporem 0-90ohm, nádrž je 60litrová (cca) a převodník dokáže spočítat až 1024tinu, takže problém v tom snad nebude. A stejně budu počítat nějakej ten průměr z X hodnot, ono když se naklání auto, tak to v nádrži taky cestuje a nemuselo by mi to lítat sem tam. Teplotu jde vytáhnout z ECM, ale dostane se do režimu ALDL a chová se trošičku jinak, takze do ALDL bude chodit před nastartováním a pak asi jen občas za jízdy pro překalibrování dat a kontroly zjištěných chyb atd. Rychlost nebude problém zjistit (mám Vehicle Speed Sensor), ten jen posílá impulzy, u kerejch budu číst frekvenci, u otáčkoměru to samý, podobně u měření spotřeby, ale tam budu měřit délku vstřiku (v závislosti na aktuální rychlosti), teplota, tlak a baterku budu měřit podobně jako palivoměr. Odometer bude jen jednoduchý sčítání "jednotek" z Vehicle Speed Sensor (tlačítkem ODO se přepne na denní počitadlo a dlouhým stiskem se resetuje). "Kvalt-indikátor" budou jednoduchý optický brány, kerý se budou pozicí přerušovat. Na displejích budou zobrazeny další různý hodnoty, ale to vymyslím časem, co tam bude. Jirka_z28: Jóó, budíky maj svý kouzlo, sou krásně plynulý a neskáčou jak bargrafy a číslička. Je to napůl analog, napůl číslicově, proto je to kombinace čísliček a bargrafů z 3mm LEDek. Pokud bych chtěl, tak buď mi pojede oboje, nebo vypnu číslička a pojede jen bargraf (analog) anebo obráceně, záleží na chuti. A pokusím se, aby aj ty bargrafy měly co nejlepší efekt i mezi hodnotami (postupný rozsvěcování). Upraveno uživatelem pátek 11. května 2012 12:25:30(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Pontiac Firebird 1987 (305cui V8 carb A/T) Klimatizace: WIP Potahy sedaček: Oprava Alarm: Chtělo by to opravit
|