Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

8 stránek«<34567>»
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Zedus  
#101 Odesláno : čtvrtek 1. listopadu 2012 22:20:55(UTC)
Zedus

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 506
Bydliště: Ostrava

Blahořečil: 11-krát
Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
xjohny napsal:
Že sis nekoupil nové (repasované) třmeny? Na inlinetube je mají taky...


No ja moc prave necekal ze si nekdo veme 7 tisic za blbe vyfrezovani a vlozku :( kde to tam je v nabidce to nikde nevidim
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
Offline tomcat1  
#102 Odesláno : čtvrtek 1. listopadu 2012 23:45:27(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Zpráv: 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Ja som sa rozhodol ze skusim navrhnut a vyrobit vlastny vykonny brzdovy kit na Camaro s pouzitim komponetov pre Jaguar. Strmene budu 4-piestikove a kotuce s priemerom 325 mm. Lacne (okolo 800 dolarov) Willwoody za vela nestoja a davat za kit 2-3 tisic je trosku moc...
Offline xjohny  
#103 Odesláno : pátek 2. listopadu 2012 7:58:54(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
No mají tam asi jenom jednopístkový:
http://inlinetube.com/di...20conversion/Caliper.htm
UserPostedImage

Píšou, že jednopístkový jsou "improved design" oproti dvoupístkovým. Tak nevím, jestli brzdí lépe nebo ne :-) Každopádně, jak píše fík a tomcat, na sériových kotoučích se toho asi pravda moc víc vykouzlit nedá. Leda nasadit větší.

PS: Taky jsem viděl, že na dvojková Camara kluci v emerice poměrně často nasazujou kotouče z trojkových (o palec větší). Je to asi nejlevnější upgrade, je samozřejmě potřeba to trochu upravit, vrtat a řezat, ale jde to :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline Zedus  
#104 Odesláno : čtvrtek 22. listopadu 2012 15:41:13(UTC)
Zedus

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 506
Bydliště: Ostrava

Blahořečil: 11-krát
Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
Jelikož už mam všechno na přední frame (brzdy, odpružení atd.) chci se pustit do zadku ... a tady u mě nastavá otazka nechat bubny nebo konverzi? Jelikož vyměna dílu v bubnech a kolem me vyjde kolem 300 dolaru + a konverze začínají nad 500 dolaru nemá někdo zkušenost? Nebo nestudoval už to ... wilwood, bear atd. jde mě o to jestli stači zakoupit tuto sadu nebo musím vyměnit i jine časti (valve atd.) když mám vpředu disky/ vzadu bubny

btw. předek už se mě děla nakonec to dělaji tím že tu vložku zmrazi - xx stupnu a třemny naopak zahřejou tušim na +180 a pak to tam vloži tak jsem zvedavy Jupiii!
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
Offline xjohny  
#105 Odesláno : čtvrtek 22. listopadu 2012 15:49:58(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Asi jak chceš... trošku to při brždění pomůže, ale nejvíc vždycky záleží na předku. Většinou se zadek stejně zablokuje, protože je lehkej. Navíc je možný, že s kotoučema už to jen tak nerozgumuješ (bez linelocku) Ja nic Kotouče jsou zase snadnější na údržbu a měly by méně vadnout při náročnějších jízdách.

K přestavbě na kotouče budeš potřebovat jinou kostku (rozdělovač brzdného účinku), co se nachází pod brzdovým válcem.

PS: Na opravdový muscle patří bubny na všechny čtyři Hurraa Ja nic

Upraveno uživatelem čtvrtek 22. listopadu 2012 15:52:21(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline Jirka_z28  
#106 Odesláno : čtvrtek 22. listopadu 2012 18:35:49(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Nevim, co všechno obsahuje kit, ale ke 4 kotoučům patří i jinej hlavní válec.
Offline Zedus  
#107 Odesláno : pátek 23. listopadu 2012 16:43:14(UTC)
Zedus

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 506
Bydliště: Ostrava

Blahořečil: 11-krát
Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
Akorát ted mě zaraží divam se na ty kostky a všechny jsou stejné jako mám originál mě dozadu vede jedna "trubka" ... no musím ještě nad tím pouvažovat ... johny mysliš že 400 koní ubrzdím 4mi bubny Ja nic ale asi spiše nakoupim kvalitní dily na zadní bubny ... jediny willwood a bear maji ty brzdy vyřešeny dobře ty činské to je hrůza
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
Offline xjohny  
#108 Odesláno : pátek 23. listopadu 2012 17:57:53(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Jistěžě neubrzdí, taky proto jsou opravdový muscle cars teď tak ceněný :-D

Jedna trubka je normální, mně taky vede jen jedna. Je to sice dvojokruhový, ale řešeno předek-zadek. Ne křížem.
Camaro se rozskočilo...
Offline Standa  
#109 Odesláno : pátek 23. listopadu 2012 20:20:36(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Bubny vzadu budou podle mě v pohodě, silově dostatečný. Pokud teda neplánuješ závody na okruhu. Tam by hrozilo přehřívání.
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Zedus  
#110 Odesláno : sobota 19. ledna 2013 19:09:56(UTC)
Zedus

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 506
Bydliště: Ostrava

Blahořečil: 11-krát
Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
Jelikož mám misto zadních bubnu jen zbytky po čemsi co se dalo nazyvat kdysi brzdami ... tak už 2 den studuji "nenasilnou konverzi" na zadni disky a to z Camara 98-02 ... LS1 ... zatim si píšu zapisky co a jak a za kolik a zatim to vychazi pri chlazenych kotoučích a karamickych deskach na cca 300 dolaru ... coz oproti wilwoodu ktery nejlevnejsi stoji 590 je super ... kdyby nekdo neco o tom uz mel tak at me to posle ... prip. tady hodim moje poznatky ja :)
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
Offline xjohny  
#111 Odesláno : neděle 20. ledna 2013 11:16:20(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Chlazený myslíš klasický dvojitý (se vzduchovou mezerou uprostřed) nebo děrovaný?
Camaro se rozskočilo...
Offline Zedus  
#112 Odesláno : neděle 20. ledna 2013 14:18:03(UTC)
Zedus

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 506
Bydliště: Ostrava

Blahořečil: 11-krát
Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
Jak s drazkou tak derovane viz Rockauto
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
Offline xjohny  
#113 Odesláno : neděle 20. ledna 2013 15:31:14(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Není to trošku overkill na zadní brzdy? :) Nehledě na to, že tyhle "levný" kotouče můžou být náchylnější k prasknutí a navíc budeš mít kvůli ním víc zasviněný kola Ja nic
Camaro se rozskočilo...
Offline Zedus  
#114 Odesláno : neděle 20. ledna 2013 16:40:43(UTC)
Zedus

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 506
Bydliště: Ostrava

Blahořečil: 11-krát
Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
xjohny napsal:
Není to trošku overkill na zadní brzdy? :) Nehledě na to, že tyhle "levný" kotouče můžou být náchylnější k prasknutí a navíc budeš mít kvůli ním víc zasviněný kola Ja nic


Nevím jestli chapu správně slovo "overkill" - přehnaný :) .... proč by to měl byt? Ja tychle kotouče mám na předek a jsou ty to nejdražši kotouče na rockauto řazene do kolonky Performance/racing ... a chlazene jsou všechny zadní rotory na LS1. Co se týče špinění myslím že karamické destičky k tomu nejsou tak nachylne jako klasické organické.
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
Offline xjohny  
#115 Odesláno : neděle 20. ledna 2013 18:37:10(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
No protože lehkej zadek ti v pohodě ubrzdí i bubny. Proto mi přišlo že děrované a drážkované kotouče na zadku by mohly být zbytečně vyhozené peníze. Oni dobře poslouží i plné (nedírkované) a rozdíl ani nepoznáš.

A jestli ti přijde 96 dolarů jako nejdražší, tak to ses ještě nepodíval na "značkové" kotouče Piisk

Upraveno uživatelem neděle 20. ledna 2013 18:39:03(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline Zedus  
#116 Odesláno : neděle 20. ledna 2013 18:50:30(UTC)
Zedus

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 506
Bydliště: Ostrava

Blahořečil: 11-krát
Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
xjohny napsal:
No protože lehkej zadek ti v pohodě ubrzdí i bubny. Proto mi přišlo že děrované a drážkované kotouče na zadku by mohly být zbytečně vyhozené peníze. Oni dobře poslouží i plné (nedírkované) a rozdíl ani nepoznáš.

A jestli ti přijde 96 dolarů jako nejdražší, tak to ses ještě nepodíval na "značkové" kotouče Piisk


Ano je me jasne ze jsou drazsi koutouce ale ja bral nabidku od rockauto, ja neplanuji urcite nejake zavody :) Me oprava bubnu vyjde na stejne penize jako vymena za kotouce tak proto zvazuji vymenu.
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
Offline xjohny  
#117 Odesláno : neděle 20. ledna 2013 21:11:18(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Ok, v tom případě bych taky měnil za kotouče. Ale osobně by mi stačily plné, vzadu se moc zahřívat nebudou a budou navíc lépe brzdit než dírkované (větší plocha). Pokud chceš ale občas gumovat, měl by ses zamyslet nad line-locks, nevím jak moc dobře jdou kotoučové brzdy rozgumovat Ja nic I když s tim BBC to pude samo :-)
Camaro se rozskočilo...
Offline Zedus  
#118 Odesláno : neděle 20. ledna 2013 21:47:10(UTC)
Zedus

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 24.05.2010(UTC)
Zpráv: 506
Bydliště: Ostrava

Blahořečil: 11-krát
Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
xjohny napsal:
Ok, v tom případě bych taky měnil za kotouče. Ale osobně by mi stačily plné, vzadu se moc zahřívat nebudou a budou navíc lépe brzdit než dírkované (větší plocha). Pokud chceš ale občas gumovat, měl by ses zamyslet nad line-locks, nevím jak moc dobře jdou kotoučové brzdy rozgumovat Ja nic I když s tim BBC to pude samo :-)



To je nejaky zamek na pred i brzdy? :)
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
Offline xjohny  
#119 Odesláno : neděle 20. ledna 2013 22:17:04(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
No jednoduše tlačítkem odpojíš zadní brzdový okruh a můžeš vesele gumovat :) Dobré hlavně pro dragstery apod..
Camaro se rozskočilo...
Offline Rover 22  
#120 Odesláno : sobota 5. října 2013 22:12:23(UTC)
Rover 22

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 18.02.2013(UTC)
Zpráv: 33
Bydliště: Most

Blahořečil: 3-krát
Zdravím, mám taky dotaz, chtěl bych nové nebo spíš potřebuji nové přední kotouče, stačí to nebo by bylo lepší nějakou kvalitní soupravu i s brzdičem a destičkami?
Poradí mi někdo?
Díky za nějaké nápady?

Camaro Berlineta 1979
Offline xjohny  
#121 Odesláno : neděle 6. října 2013 8:23:27(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Upgrade souprava je dost drahá. Máš zvlněné kotouče nebo proč je chceš měnit? U kompletně renovovaného auta bych řekl, že tam budou celkem nové.
Camaro se rozskočilo...
Offline Rover 22  
#122 Odesláno : neděle 6. října 2013 11:02:58(UTC)
Rover 22

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 18.02.2013(UTC)
Zpráv: 33
Bydliště: Most

Blahořečil: 3-krát
Ani ne, jen to podle mně úplně ideálně nebrzdí. Možná by stačily jiné destičky, ale změřil jsem kotouče a jsou (dle literatury) na minimální rozměru šířky. Tak mě to jen napadlo udělat to vše najednou - nové kotouče, destičky, brzdiče.
Camaro Berlineta 1979
Offline xjohny  
#123 Odesláno : neděle 6. října 2013 13:30:05(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Tak brzdiče bych asi měnil jen tehdy, pokud prosakují. Pokud teda nemáš v plánu tam dát třeba dvoj-pístkový. Ale to není úplně levná záležitost a efekt to moc velký nemá. Největší efekt má vždycky větší kotouč a tam bys měl potom problém s velikostí kol. Jinak na naše brzdiče stačí repasní sada - těsnící kroužek, pístek, šrouby a možná ještě pár drobností.

Pokud ti přijdou kotouče tenké, tak samozřejmě můžeš koupit nové :-) Já mám Raybestos Professional grade a brzdí to dobře. Destičky také Rybestos Pro.

Taky může být problém s nízkým nebo utíkajícím potlakem. Ale to bys poznal snad podle toho, jak jde brzdový pedál.
Camaro se rozskočilo...
Offline Rover 22  
#124 Odesláno : neděle 6. října 2013 23:48:09(UTC)
Rover 22

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 18.02.2013(UTC)
Zpráv: 33
Bydliště: Most

Blahořečil: 3-krát
Díky
Camaro Berlineta 1979
Offline fik  
#125 Odesláno : pondělí 7. října 2013 14:17:10(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
to je znama vec ,, pokud mas vse ok ( valec, brzdice, hadice ) tak je to laborace s oblozenim , az treti desky me poradne brzdi ... Ja nic byla to repas smes na motorky, vyrobce Ferodo
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (9)
8 stránek«<34567>»
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.