Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
xjohny napsal:Že sis nekoupil nové (repasované) třmeny? Na inlinetube je mají taky... No ja moc prave necekal ze si nekdo veme 7 tisic za blbe vyfrezovani a vlozku :( kde to tam je v nabidce to nikde nevidim |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Ja som sa rozhodol ze skusim navrhnut a vyrobit vlastny vykonny brzdovy kit na Camaro s pouzitim komponetov pre Jaguar. Strmene budu 4-piestikove a kotuce s priemerom 325 mm. Lacne (okolo 800 dolarov) Willwoody za vela nestoja a davat za kit 2-3 tisic je trosku moc...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No mají tam asi jenom jednopístkový: http://inlinetube.com/di...20conversion/Caliper.htmPíšou, že jednopístkový jsou "improved design" oproti dvoupístkovým. Tak nevím, jestli brzdí lépe nebo ne :-) Každopádně, jak píše fík a tomcat, na sériových kotoučích se toho asi pravda moc víc vykouzlit nedá. Leda nasadit větší. PS: Taky jsem viděl, že na dvojková Camara kluci v emerice poměrně často nasazujou kotouče z trojkových (o palec větší). Je to asi nejlevnější upgrade, je samozřejmě potřeba to trochu upravit, vrtat a řezat, ale jde to :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Jelikož už mam všechno na přední frame (brzdy, odpružení atd.) chci se pustit do zadku ... a tady u mě nastavá otazka nechat bubny nebo konverzi? Jelikož vyměna dílu v bubnech a kolem me vyjde kolem 300 dolaru + a konverze začínají nad 500 dolaru nemá někdo zkušenost? Nebo nestudoval už to ... wilwood, bear atd. jde mě o to jestli stači zakoupit tuto sadu nebo musím vyměnit i jine časti (valve atd.) když mám vpředu disky/ vzadu bubny btw. předek už se mě děla nakonec to dělaji tím že tu vložku zmrazi - xx stupnu a třemny naopak zahřejou tušim na +180 a pak to tam vloži tak jsem zvedavy |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Asi jak chceš... trošku to při brždění pomůže, ale nejvíc vždycky záleží na předku. Většinou se zadek stejně zablokuje, protože je lehkej. Navíc je možný, že s kotoučema už to jen tak nerozgumuješ (bez linelocku) Kotouče jsou zase snadnější na údržbu a měly by méně vadnout při náročnějších jízdách. K přestavbě na kotouče budeš potřebovat jinou kostku (rozdělovač brzdného účinku), co se nachází pod brzdovým válcem. PS: Na opravdový muscle patří bubny na všechny čtyři Upraveno uživatelem čtvrtek 22. listopadu 2012 15:52:21(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Nevim, co všechno obsahuje kit, ale ke 4 kotoučům patří i jinej hlavní válec. |
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Akorát ted mě zaraží divam se na ty kostky a všechny jsou stejné jako mám originál mě dozadu vede jedna "trubka" ... no musím ještě nad tím pouvažovat ... johny mysliš že 400 koní ubrzdím 4mi bubny ale asi spiše nakoupim kvalitní dily na zadní bubny ... jediny willwood a bear maji ty brzdy vyřešeny dobře ty činské to je hrůza |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Jistěžě neubrzdí, taky proto jsou opravdový muscle cars teď tak ceněný :-D
Jedna trubka je normální, mně taky vede jen jedna. Je to sice dvojokruhový, ale řešeno předek-zadek. Ne křížem. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Bubny vzadu budou podle mě v pohodě, silově dostatečný. Pokud teda neplánuješ závody na okruhu. Tam by hrozilo přehřívání. |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
Jelikož mám misto zadních bubnu jen zbytky po čemsi co se dalo nazyvat kdysi brzdami ... tak už 2 den studuji "nenasilnou konverzi" na zadni disky a to z Camara 98-02 ... LS1 ... zatim si píšu zapisky co a jak a za kolik a zatim to vychazi pri chlazenych kotoučích a karamickych deskach na cca 300 dolaru ... coz oproti wilwoodu ktery nejlevnejsi stoji 590 je super ... kdyby nekdo neco o tom uz mel tak at me to posle ... prip. tady hodim moje poznatky ja :) |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Chlazený myslíš klasický dvojitý (se vzduchovou mezerou uprostřed) nebo děrovaný? |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
|
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Není to trošku overkill na zadní brzdy? :) Nehledě na to, že tyhle "levný" kotouče můžou být náchylnější k prasknutí a navíc budeš mít kvůli ním víc zasviněný kola |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
xjohny napsal:Není to trošku overkill na zadní brzdy? :) Nehledě na to, že tyhle "levný" kotouče můžou být náchylnější k prasknutí a navíc budeš mít kvůli ním víc zasviněný kola Nevím jestli chapu správně slovo "overkill" - přehnaný :) .... proč by to měl byt? Ja tychle kotouče mám na předek a jsou ty to nejdražši kotouče na rockauto řazene do kolonky Performance/racing ... a chlazene jsou všechny zadní rotory na LS1. Co se týče špinění myslím že karamické destičky k tomu nejsou tak nachylne jako klasické organické. |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No protože lehkej zadek ti v pohodě ubrzdí i bubny. Proto mi přišlo že děrované a drážkované kotouče na zadku by mohly být zbytečně vyhozené peníze. Oni dobře poslouží i plné (nedírkované) a rozdíl ani nepoznáš. A jestli ti přijde 96 dolarů jako nejdražší, tak to ses ještě nepodíval na "značkové" kotouče Upraveno uživatelem neděle 20. ledna 2013 18:39:03(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
xjohny napsal:No protože lehkej zadek ti v pohodě ubrzdí i bubny. Proto mi přišlo že děrované a drážkované kotouče na zadku by mohly být zbytečně vyhozené peníze. Oni dobře poslouží i plné (nedírkované) a rozdíl ani nepoznáš. A jestli ti přijde 96 dolarů jako nejdražší, tak to ses ještě nepodíval na "značkové" kotouče Ano je me jasne ze jsou drazsi koutouce ale ja bral nabidku od rockauto, ja neplanuji urcite nejake zavody :) Me oprava bubnu vyjde na stejne penize jako vymena za kotouce tak proto zvazuji vymenu. |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ok, v tom případě bych taky měnil za kotouče. Ale osobně by mi stačily plné, vzadu se moc zahřívat nebudou a budou navíc lépe brzdit než dírkované (větší plocha). Pokud chceš ale občas gumovat, měl by ses zamyslet nad line-locks, nevím jak moc dobře jdou kotoučové brzdy rozgumovat I když s tim BBC to pude samo :-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 24.05.2010(UTC) Zpráv: 506 Bydliště: Ostrava
Blahořečil: 11-krát Blahořečen: 16-krát v 12 příspěvcích
|
xjohny napsal:Ok, v tom případě bych taky měnil za kotouče. Ale osobně by mi stačily plné, vzadu se moc zahřívat nebudou a budou navíc lépe brzdit než dírkované (větší plocha). Pokud chceš ale občas gumovat, měl by ses zamyslet nad line-locks, nevím jak moc dobře jdou kotoučové brzdy rozgumovat I když s tim BBC to pude samo :-) To je nejaky zamek na pred i brzdy? :) |
STATUS: Mááááááááááááááááááááááám ho!!! I když v legu ... ale máááám ho :)
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
No jednoduše tlačítkem odpojíš zadní brzdový okruh a můžeš vesele gumovat :) Dobré hlavně pro dragstery apod.. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 18.02.2013(UTC) Zpráv: 33 Bydliště: Most
Blahořečil: 3-krát
|
Zdravím, mám taky dotaz, chtěl bych nové nebo spíš potřebuji nové přední kotouče, stačí to nebo by bylo lepší nějakou kvalitní soupravu i s brzdičem a destičkami? Poradí mi někdo? Díky za nějaké nápady?
|
Camaro Berlineta 1979 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Upgrade souprava je dost drahá. Máš zvlněné kotouče nebo proč je chceš měnit? U kompletně renovovaného auta bych řekl, že tam budou celkem nové. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 18.02.2013(UTC) Zpráv: 33 Bydliště: Most
Blahořečil: 3-krát
|
Ani ne, jen to podle mně úplně ideálně nebrzdí. Možná by stačily jiné destičky, ale změřil jsem kotouče a jsou (dle literatury) na minimální rozměru šířky. Tak mě to jen napadlo udělat to vše najednou - nové kotouče, destičky, brzdiče. |
Camaro Berlineta 1979 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Tak brzdiče bych asi měnil jen tehdy, pokud prosakují. Pokud teda nemáš v plánu tam dát třeba dvoj-pístkový. Ale to není úplně levná záležitost a efekt to moc velký nemá. Největší efekt má vždycky větší kotouč a tam bys měl potom problém s velikostí kol. Jinak na naše brzdiče stačí repasní sada - těsnící kroužek, pístek, šrouby a možná ještě pár drobností.
Pokud ti přijdou kotouče tenké, tak samozřejmě můžeš koupit nové :-) Já mám Raybestos Professional grade a brzdí to dobře. Destičky také Rybestos Pro.
Taky může být problém s nízkým nebo utíkajícím potlakem. Ale to bys poznal snad podle toho, jak jde brzdový pedál. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 18.02.2013(UTC) Zpráv: 33 Bydliště: Most
Blahořečil: 3-krát
|
|
Camaro Berlineta 1979 |
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
to je znama vec ,, pokud mas vse ok ( valec, brzdice, hadice ) tak je to laborace s oblozenim , az treti desky me poradne brzdi ... byla to repas smes na motorky, vyrobce Ferodo
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK