Kategorie: Hledá svoje místo Registrován: 18.02.2013(UTC) Zpráv: 33 Bydliště: Most
Blahořečil: 3-krát
|
Díky, kouknu se po nějakých jiných destičkách nebo má někdo nějaký návrh? |
Camaro Berlineta 1979 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Kdyby nebyl fik tajnůstkář, tak ti rovnou napíše kde je nechal dělat :-) Je ale pravda, že to vyjde skoro nastejno finančně a místní výsledek z Feroda bude lepší. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Metály: Registrován: 11.01.2010(UTC) Zpráv: 1,115 Bydliště: Praha
Blahořečil: 3-krát Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
|
xjohny napsal:Kdyby nebyl fik tajnůstkář, tak ti rovnou napíše kde je nechal dělat :-) Je ale pravda, že to vyjde skoro nastejno finančně a místní výsledek z Feroda bude lepší. no prave to se nevi co je to presne za smes , jinak se to posila primo do Feroda
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Já jen upřesním - posílá se to do Renovaku http://www.renovak.cz/, teď je to oddělený. Jinak zkušenost mám taky a bezva. Nechal jsem tam zrenovovat zadní pakny na Fajráka. Hotový za tuším 3 dny, navíc opískovaný a nalakovaný za nějakých 680,- (vyzvedával jsem to ale osobně). |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Rada starších Registrován: 25.09.2012(UTC) Zpráv: 2,025 Bydliště: Hradec Kralove
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
|
jj dělaj dobře i spojkový lamely, můžu doporučit, sakra furt tlačím krůze aby mi z toho neruplo v zádech Upraveno uživatelem úterý 15. října 2013 13:32:44(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Repase karb. Edel-čeká Paliv. čerpadlo-čeká Chevy Camaro 79 Berlinetta Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8 |
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Neboj, už jsi hodně blízko ;-) |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Na dobré cestě Registrován: 13.10.2011(UTC) Zpráv: 149 Bydliště: České Budějovice
Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 10.08.2009(UTC) Zpráv: 794 Bydliště: Horovice
Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
|
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Přemýšlím o galvanickém ošetření brzdičů na předku. Některé nové brzdiče se prodávají pozinkované (stříbrné nebo žlutý zinkochromát). Jaký máte názor na kompletní potopení do lázně? Včetně toho, že by se pokovila i pracovní plocha uvnitř brzdiče (tam co se pohybuje pístek). Není to potenciální zdroj problémů? Prosím metalurgy o názor :-) Např. tadyhle týpek to nechal pokovit celé: http://www.lotusespritre...-plating-trim-parts.html |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 29.10.2009(UTC) Zpráv: 1,285 Bydliště: Letohrad, Praha
Blahořečil: 18-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
A důvodem je vzhled nebo ochrana proti korozi? Já jen, že jsem spokojenej se svým řešením (hamerite), drží to tam už 5 let a bez problémů... |
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Vzhled i ochrana. Cenové náklady srovnatelné s pořizováním barev. Ostatně by mě zajímalo, zda to lze provést i na druhé straně - na hlavním brzdovým válci, protože tam to ten lak žere. Upraveno uživatelem úterý 9. prosince 2014 14:28:37(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 04.11.2009(UTC) Zpráv: 1,016 Bydliště: Leopoldov
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
|
obycajny gavanicky zinok by nemal robit ziadny problem na brzdicoch,aj ked sa to robi v kyseline. Tesnost ti robi gumicka a hlavne piestik ktory musi byt stopercentny. Ale na brzdovom valci je problem,ze brzdovka ten zinok casom znici ,zostane taky flakaty cierny-sedy. A pozor na vnutro. Tam sa ta kyselina nesmie dostat. Nalepta povrch a to je konec tam ti to potom zodere gumove kruzky a mas zadelano. Ale da sa tomu zabranit. U nas ked ide nieco do chromu a nechceme aby sa tam nagalvanizoval chrom tak to zatreme 2-3 vrstvy farby a je to. Takze ked si das tu namahu a zamedzis pristupu kyseliny na pracovne plochy a zavity ,tak to daj zrovna pochromovat a tam ti uz brzdova kvapalina nic nepokazi.
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Díky. Já přemýšlím, jestli nakonec ten hlavní válec nekoupím stejně celý nový, protože to prostě brzdí nějak divně. Už byl jednou repasován, chvíli to šlo a zase je to špatný. Tak jsem zatím začal od konce. Ty brzdiče vypadají ok, jen chtějí trošku péče. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát smečky Registrován: 09.08.2013(UTC) Zpráv: 349 Bydliště: Novy Knin, Okres PB
Blahořečil: 1-krát Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
|
Napsal: Marvel zkontroluj podtlakovou hadici co vede do posilovače jestli neuniká. posilovač se dá otestovat tím že se pedál "našlape" při vypnutým motoru a měl by postupně tvrdnout a nakonec zůstat v horní poloze a měl by tam držet, pak při nastartování bys měl cítit jak se pedál propadne. Takhle je to dobre? U Berusky se pri vypnutym zapalovani pedal propada, zapnu zapalovani a 2-3x seslapnu a je napumpovano, pak nastartuju a pedal se propada. Myslel jsem, ze to je spatne, proto jsem hledal a nasel citaci. Mam to teda v poradku? Dorazil mi novej brake booster, ale pokud je to v poradku, s montazi pockam na pozdejc podle hesla, co funguje, na to nesahej. |
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Ahoj, dělal jsem brzdy na Camaro 73rok. Výměna zadních paken+prasátka, předek zústal desky a kotouče Ok. Dále výměna brzdového 2komorového válce(při sešlápnutí pedálu píst tlačil kapalinu zpět do komory pro přední brzdy), vše komplet odvzdušněno. Přesto brzdy jsou takové mdlé(četl jsem tu, že to má snad každý). Přesto mám několik dotazů. 1. pod brzdovým válcem a posilovačem je ještě rozbočovač, k němu vede kablík(ovládá to ventil), nebo co to plní přesně za funkci? 2. odvzdušnění se pak dělalo jěšte jednou, ale na zadku to najednou sotva teklo ven a pedál se nechtěl propadnout, je tam nekde nějaký omezovač nebo reg.zatížení, děláto to ten směšovač? je to stejné jak na P a L straně. 3. na novém brz.válci znovu píst vhazuje kapalinu zpět do komory pro přední brzdy(nebo to jen hodí zpět přebytečnou kapalinu?, u evropských aut to nedělá), buď vadný z výroby nebo co to mohlo zapríčinit? předem děkuji za reakce.
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 14.01.2012(UTC) Zpráv: 977 Bydliště: Letohrad
Blahořečil: 14-krát Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
|
Ta kostka má podle popisu v manuálu za úkol zrovnoměrnit nástup brzdný síly mezi předek a zadek. Drát z toho je jen signalizační. Měl by fungovat tak, že když jeden okruh ztratí tlak, pístek se posune a sepne kontakt. Takže bych to tipoval na přílišné seškrcení/ucpání v tý kostce (nebo i jinde v trubkách, ale to je míň pravděpodobný). Tu kostku jde vyhodit a nástup brzd by se měl zlepšit. Brzdový válec nemůže tlačit kapalinu zpět, asi je v něm špatný těsnění. Za tím seškrcení kostkou ale může stát i to, že přední okruh nemá tlak kvůli špatnýmu hlavnímu válci, takže bych nejdřív řešil to tlačení kapaliny zpět. Edit: i u trojky jsou brzdy skoro stejné a mě auto brzdí výborně z pohledu účinnosti brzd. Jen pedál nejde sešlápnout úplně rychle v porovnání s moderními auty, prostě ten průtok kapaliny je omezenej. Takže první půlsekundu ta síla nabíhá postupně. Upraveno uživatelem pondělí 8. srpna 2016 11:36:48(UTC)
| Důvod úpravy: - |
Firebird ´87 V6 T-top manuál |
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
pořád mám toho šotka a nemůžu ho najít . snad to celé popíšu srozumitelně a co vše jsem zkoušel. Měnil jsem brzdový válec za fungl nágl, výměna zadních brzd komplet, bordel z rozbočovače odstraněn, trubky profouknuté. Předek je v pohodě, kapalina odvzdušňovákem teče proudem a pedal se při odvzduš.propadá k podlaze pod tlakem nohy, pedál jde dolů i když povolím holendr u rozdělovače co je pro přední okruh. No a zadek je ten problém, vzadu pří odvzdušnění sotva kapalina protéká(jde čistá) a pedál neklesne, měl jsem podezření na rozbočovač, ale když u rozbočovače povolím hlavní přívod od brzdového válce tak pedal pod tlakem nohy taky neklesá. Posilovač by neměl přeci takhle rozdílné reakce na přední a zadní okruh. jedíné co tedy, tak jedině brzdový válec?, ale je nový. jediné co, když víc klepnu do pedálu, tak z komory pro přední okruh vystříkne kapalina, v komoře pro zadek zas malé bublinky(což asi být nemá, proto jsem kupoval nový, ale dělá to stejné co starý). jediné co se nam přihodilo při prvním odvzdušňováni bylo to, že vypadl čep a brzdový pedál spadl z tyčky co vede do posilovače. Při sešlaplé brzdě otočím zadníma kolama Čím víc se to snažím odstranit, tím víc je zadek horší. Na STK když jsem byl kvůli vet.SPZ, tak to docela brzdilio jak už jsem jednou psal, že bych měl pech a fung brz.válec byl trop?
|
|
|
|
Kategorie: Člen smečky Registrován: 01.04.2009(UTC) Zpráv: 531 Bydliště: Bratislava, Sk
Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
|
Pravdepodobne mas zavzdisneny hlavny valec. V navodoch k novym valcom ich odporucaju odvzdusnit vo zveraku mimo auta, niekedy daju k tomu take hadicky...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ani ho nemusí dávat do svěráku, stačí odpojit linky, našroubovat ty odvzdušňovací hadičky a šlapat. Mluvíme tady o tomto: |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Ahá, tak lepší je to opravdu dělat mimo auto ve svěráku, protože by měl posilovač být ve vodorovné poloze a tím se zajistí, že se všechen vzduch dostane pryč. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
To by snad mohlo být ono, protože co byla pokaždé odsáta kapalina a demontováno a pak zas vše zpet , bylo to vždy horší a horší. Když jsem měnil brzdový válec na jiném autě tak měl vodorovně br.válec. Ve středu se na to vrhnu a snad to bude tímto dám pak info, děkuji za radu. Bohužel jsem dostal jen v balení brzdový válec u startéru nebo prasátek taky jen to dané zboží, žádný šrouby nebo vymezovací podložky ke starteru. Nevím zda to opravdu tak v améru mají, že vše ostatní se musí brát sólo. Upraveno uživatelem úterý 23. srpna 2016 8:02:05(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Vůdce smečky Registrován: 28.02.2009(UTC) Zpráv: 8,306 Bydliště: Třebenice (LT)
Blahořečil: 86-krát Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
|
Nevím jak máš řešený ten válec, ale v sérii je nakloněný dozadu. Asi kvůli úhlu k brdovému pedálu. Takže lepší ho vyndat a udělat to ve svěráku.
U startéru záleží jaký typ koupíš a jaké značky. Já třeba před rokem a něco koupil značkový od PowerMaster a byl úplně k prdu. Nepomohly ani tři podložky, ani různé šrouby. Nakonec jsem koupil vortec-style ministartér (tj. sériový typ pro poslední 5.7L Vortec motory) a ten nepotřeboval jedinou podložku nic, normálně našroubovat, připojit a tradá. |
Camaro se rozskočilo...
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
Tak teď jsem odvzdušnil brzdový válec a bohužel . Mel jsem podezření na rozdělovač, tedy do té doby než jsem odpojil hlavní přívod na berz.válci, hlavní pro předek se pedál propadne a kapalina kolem holendru jde obrovským tlakem. Hlavnim přívodem pro zadek kapalina protéká sice hodně(ale ne jak u předního okruhu)a pedál se propadne minimum. Už nevím, jediná možnost , předělat na Flinstouna A tlak pro zadní brzdy je minimální , ani prasátka se nehou(jsou neve). Nemá být třeba nějaká podložka mezi brzdovým válcem a posilovačem a nebo nemuže být třeba krátká tyčka z posilovače do brzdového válce, že by byl krátký chod pistku ve válci? Upraveno uživatelem středa 24. srpna 2016 13:20:45(UTC)
| Důvod úpravy: -
|
|
|
|
Kategorie: Kandidát rady starších Registrován: 14.05.2011(UTC) Zpráv: 1,564
Blahořečil: 6-krát Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
|
Nemáš na přívodu k zadním przdám regulátor mebo omezovač tlaku?Já mám pod autem na trubce nějakej vehement se šroubem což bych řekl že je na seštelování ůčinku.Mám 77ku.Někdy se stává při odvzdušnování že se šlape rychle a nikdy to neodvzdušníš děda to dělal na favoritu celej den s chytrákama a neodvzdušnil to.
|
|
|
|
Kategorie: Prodal Forda
Registrován: 06.08.2016(UTC) Zpráv: 45
Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
|
pokud mysliš co je na obrázku, tak jsem to tam nenašel , ale raději kouknu ještě jednou já tedy doufám, že bude problém tu, asi ten starý vykuchám a uvidím, mám ho objednaný ono to nakonec bude fungovat, ale to hledání
|
|
|
|
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.
Soubory cookie:
chevroletcamaro.cz - fórum používá soubory cookie. Pokračováním prohlížení těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich použitím.
Více informací
OK