Vítej poutníče! Pro využití všech možností fóra použij Přihlášení či Registrace.

Notification

Icon
Error

8 stránek«<45678>
Sdílet
Možnosti
K poslední zprávě K první nepřečtené
Offline Rover 22  
#126 Odesláno : sobota 12. října 2013 12:43:30(UTC)
Rover 22

Kategorie: Hledá svoje místo

Registrován: 18.02.2013(UTC)
Zpráv: 33
Bydliště: Most

Blahořečil: 3-krát
Díky, kouknu se po nějakých jiných destičkách nebo má někdo nějaký návrh?
Camaro Berlineta 1979
Offline xjohny  
#127 Odesláno : sobota 12. října 2013 13:17:44(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Kdyby nebyl fik tajnůstkář, tak ti rovnou napíše kde je nechal dělat :-) Je ale pravda, že to vyjde skoro nastejno finančně a místní výsledek z Feroda bude lepší.
Camaro se rozskočilo...
Offline fik  
#128 Odesláno : úterý 15. října 2013 10:01:58(UTC)
fik

Kategorie: Člen smečky

Metály: Přispěvatel: Tento uživatel přispěl finančním obnosem na chod tohoto úžasného fóra!
Registrován: 11.01.2010(UTC)
Zpráv: 1,115
Bydliště: Praha

Blahořečil: 3-krát
Blahořečen: 22-krát v 20 příspěvcích
xjohny napsal:
Kdyby nebyl fik tajnůstkář, tak ti rovnou napíše kde je nechal dělat :-) Je ale pravda, že to vyjde skoro nastejno finančně a místní výsledek z Feroda bude lepší.


no prave to se nevi co je to presne za smes , jinak se to posila primo do Feroda
Offline Standa  
#129 Odesláno : úterý 15. října 2013 13:16:16(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Já jen upřesním - posílá se to do Renovaku http://www.renovak.cz/, teď je to oddělený. Jinak zkušenost mám taky a bezva. Nechal jsem tam zrenovovat zadní pakny na Fajráka. Hotový za tuším 3 dny, navíc opískovaný a nalakovaný za nějakých 680,- (vyzvedával jsem to ale osobně).
Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline MartinG  
#130 Odesláno : úterý 15. října 2013 13:23:15(UTC)
MartinG

Kategorie: Rada starších

Registrován: 25.09.2012(UTC)
Zpráv: 2,025
Bydliště: Hradec Kralove

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 27-krát v 25 příspěvcích
jj dělaj dobře i spojkový lamely, můžu doporučit, sakra furt tlačím krůze aby mi z toho neruplo v zádech

Upraveno uživatelem úterý 15. října 2013 13:32:44(UTC)  | Důvod úpravy: -

Repase karb. Edel-čeká
Paliv. čerpadlo-čeká
Chevy Camaro 79 Berlinetta
Nový přírůstek Jeep Grand Cherokee 4.7 - V8
Offline xjohny  
#131 Odesláno : úterý 15. října 2013 13:58:01(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Neboj, už jsi hodně blízko ;-)
Camaro se rozskočilo...
Offline TransAm79  
#132 Odesláno : pondělí 21. října 2013 14:53:48(UTC)
TransAm79

Kategorie: Na dobré cestě

Registrován: 13.10.2011(UTC)
Zpráv: 149
Bydliště: České Budějovice

Blahořečen: 4-krát v 4 příspěvcích
Rover 22 napsal:
Díky, kouknu se po nějakých jiných destičkách nebo má někdo nějaký návrh?


Já dal Wagner MX52 a brzdí dobře.
http://www.rockauto.com/...pk=154669&cc=1250570


Offline Cestovatel  
#133 Odesláno : čtvrtek 7. listopadu 2013 16:56:46(UTC)
Cestovatel

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 10.08.2009(UTC)
Zpráv: 794
Bydliště: Horovice

Blahořečen: 22-krát v 21 příspěvcích
Pokud bude nekdo resit brzdy nebo rizeni, tak mu mozna pomuze tento odkaz. http://www.performanceon...alog/pol_catalog2012.pdf
Offline xjohny  
#134 Odesláno : úterý 9. prosince 2014 13:56:44(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Přemýšlím o galvanickém ošetření brzdičů na předku. Některé nové brzdiče se prodávají pozinkované (stříbrné nebo žlutý zinkochromát). Jaký máte názor na kompletní potopení do lázně? Včetně toho, že by se pokovila i pracovní plocha uvnitř brzdiče (tam co se pohybuje pístek). Není to potenciální zdroj problémů?

Prosím metalurgy o názor :-)

Např. tadyhle týpek to nechal pokovit celé: http://www.lotusespritre...-plating-trim-parts.html
Camaro se rozskočilo...
Offline Jirka_z28  
#135 Odesláno : úterý 9. prosince 2014 14:14:58(UTC)
Jirka_z28

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 29.10.2009(UTC)
Zpráv: 1,285
Bydliště: Letohrad, Praha

Blahořečil: 18-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
A důvodem je vzhled nebo ochrana proti korozi?
Já jen, že jsem spokojenej se svým řešením (hamerite), drží to tam už 5 let a bez problémů...
Offline xjohny  
#136 Odesláno : úterý 9. prosince 2014 14:27:01(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Vzhled i ochrana. Cenové náklady srovnatelné s pořizováním barev.

Ostatně by mě zajímalo, zda to lze provést i na druhé straně - na hlavním brzdovým válci, protože tam to ten lak žere.

Upraveno uživatelem úterý 9. prosince 2014 14:28:37(UTC)  | Důvod úpravy: -

Camaro se rozskočilo...
Offline Adam66  
#137 Odesláno : úterý 9. prosince 2014 15:47:00(UTC)
Adam66

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 04.11.2009(UTC)
Zpráv: 1,016
Bydliště: Leopoldov

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 13-krát v 10 příspěvcích
obycajny gavanicky zinok by nemal robit ziadny problem na brzdicoch,aj ked sa to robi v kyseline. Tesnost ti robi gumicka a hlavne piestik ktory musi byt stopercentny. Ale na brzdovom valci je problem,ze brzdovka ten zinok casom znici ,zostane taky flakaty cierny-sedy. A pozor na vnutro. Tam sa ta kyselina nesmie dostat. Nalepta povrch a to je konec tam ti to potom zodere gumove kruzky a mas zadelano. Ale da sa tomu zabranit. U nas ked ide nieco do chromu a nechceme aby sa tam nagalvanizoval chrom tak to zatreme 2-3 vrstvy farby a je to. Takze ked si das tu namahu a zamedzis pristupu kyseliny na pracovne plochy a zavity ,tak to daj zrovna pochromovat a tam ti uz brzdova kvapalina nic nepokazi.
Offline xjohny  
#138 Odesláno : úterý 9. prosince 2014 16:38:23(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Díky. Já přemýšlím, jestli nakonec ten hlavní válec nekoupím stejně celý nový, protože to prostě brzdí nějak divně. Už byl jednou repasován, chvíli to šlo a zase je to špatný. Tak jsem zatím začal od konce. Ty brzdiče vypadají ok, jen chtějí trošku péče.
Camaro se rozskočilo...
Offline Bandit2  
#139 Odesláno : sobota 14. března 2015 20:54:29(UTC)
Bandit2

Kategorie: Kandidát smečky

Registrován: 09.08.2013(UTC)
Zpráv: 349
Bydliště: Novy Knin, Okres PB

Blahořečil: 1-krát
Blahořečen: 11-krát v 11 příspěvcích
Napsal: Marvel Přejít na citovaný příspěvek
zkontroluj podtlakovou hadici co vede do posilovače jestli neuniká. posilovač se dá otestovat tím že se pedál "našlape" při vypnutým motoru a měl by postupně tvrdnout a nakonec zůstat v horní poloze a měl by tam držet, pak při nastartování bys měl cítit jak se pedál propadne.


Takhle je to dobre? U Berusky se pri vypnutym zapalovani pedal propada, zapnu zapalovani a 2-3x seslapnu a je napumpovano, pak nastartuju a pedal se propada. Myslel jsem, ze to je spatne, proto jsem hledal a nasel citaci. Mam to teda v poradku? Dorazil mi novej brake booster, ale pokud je to v poradku, s montazi pockam na pozdejc podle hesla, co funguje, na to nesahej.
Lord - Camaro 1998, V6 3.8
Beruška - Trans Am 1980, V8 5.7 Olds
www.fc-fbody.com
Offline Z28  
#140 Odesláno : sobota 6. srpna 2016 23:29:02(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 06.08.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Ahoj, dělal jsem brzdy na Camaro 73rok. Výměna zadních paken+prasátka, předek zústal desky a kotouče Ok. Dále výměna brzdového 2komorového válce(při sešlápnutí pedálu píst tlačil kapalinu zpět do komory pro přední brzdy), vše komplet odvzdušněno. Přesto brzdy jsou takové mdlé(četl jsem tu, že to má snad každý). Přesto mám několik dotazů.
1. pod brzdovým válcem a posilovačem je ještě rozbočovač, k němu vede kablík(ovládá to ventil), nebo co to plní přesně za funkci?
2. odvzdušnění se pak dělalo jěšte jednou, ale na zadku to najednou sotva teklo ven a pedál se nechtěl propadnout, je tam nekde nějaký omezovač nebo reg.zatížení, děláto to ten směšovač? je to stejné jak na P a L straně.
3. na novém brz.válci znovu píst vhazuje kapalinu zpět do komory pro přední brzdy(nebo to jen hodí zpět přebytečnou kapalinu?, u evropských aut to nedělá), buď vadný z výroby nebo co to mohlo zapríčinit?
předem děkuji za reakce.
Offline Standa  
#141 Odesláno : pondělí 8. srpna 2016 6:45:12(UTC)
Standa

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 14.01.2012(UTC)
Zpráv: 977
Bydliště: Letohrad

Blahořečil: 14-krát
Blahořečen: 12-krát v 12 příspěvcích
Ta kostka má podle popisu v manuálu za úkol zrovnoměrnit nástup brzdný síly mezi předek a zadek. Drát z toho je jen signalizační. Měl by fungovat tak, že když jeden okruh ztratí tlak, pístek se posune a sepne kontakt. Takže bych to tipoval na přílišné seškrcení/ucpání v tý kostce (nebo i jinde v trubkách, ale to je míň pravděpodobný). Tu kostku jde vyhodit a nástup brzd by se měl zlepšit. Brzdový válec nemůže tlačit kapalinu zpět, asi je v něm špatný těsnění. Za tím seškrcení kostkou ale může stát i to, že přední okruh nemá tlak kvůli špatnýmu hlavnímu válci, takže bych nejdřív řešil to tlačení kapaliny zpět.

Edit: i u trojky jsou brzdy skoro stejné a mě auto brzdí výborně z pohledu účinnosti brzd. Jen pedál nejde sešlápnout úplně rychle v porovnání s moderními auty, prostě ten průtok kapaliny je omezenej. Takže první půlsekundu ta síla nabíhá postupně.

Upraveno uživatelem pondělí 8. srpna 2016 11:36:48(UTC)  | Důvod úpravy: -

Firebird ´87 V6 T-top manuál
Offline Z28  
#142 Odesláno : pondělí 22. srpna 2016 21:43:41(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 06.08.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
pořád mám toho šotka a nemůžu ho najít .
snad to celé popíšu srozumitelně a co vše jsem zkoušel. Měnil jsem brzdový válec za fungl nágl, výměna zadních brzd komplet, bordel z rozbočovače odstraněn, trubky profouknuté. Předek je v pohodě, kapalina odvzdušňovákem teče proudem a pedal se při odvzduš.propadá k podlaze pod tlakem nohy, pedál jde dolů i když povolím holendr u rozdělovače co je pro přední okruh. No a zadek je ten problém, vzadu pří odvzdušnění sotva kapalina protéká(jde čistá) a pedál neklesne, měl jsem podezření na rozbočovač, ale když u rozbočovače povolím hlavní přívod od brzdového válce tak pedal pod tlakem nohy taky neklesá. Posilovač by neměl přeci takhle rozdílné reakce na přední a zadní okruh. jedíné co tedy, tak jedině brzdový válec?, ale je nový. jediné co, když víc klepnu do pedálu, tak z komory pro přední okruh vystříkne kapalina, v komoře pro zadek zas malé bublinky(což asi být nemá, proto jsem kupoval nový, ale dělá to stejné co starý). jediné co se nam přihodilo při prvním odvzdušňováni bylo to, že vypadl čep a brzdový pedál spadl z tyčky co vede do posilovače. Při sešlaplé brzdě otočím zadníma kolama Doprrr Čím víc se to snažím odstranit, tím víc je zadek horší. Na STK když jsem byl kvůli vet.SPZ, tak to docela brzdilio Hmmm
jak už jsem jednou psal, že bych měl pech a fung brz.válec byl trop?
Offline tomcat1  
#143 Odesláno : pondělí 22. srpna 2016 22:13:33(UTC)
tomcat1

Kategorie: Člen smečky

Registrován: 01.04.2009(UTC)
Views messages in topic : 531
Bydliště: Bratislava, Sk

Blahořečen: 5-krát v 5 příspěvcích
Pravdepodobne mas zavzdisneny hlavny valec. V navodoch k novym valcom ich odporucaju odvzdusnit vo zveraku mimo auta, niekedy daju k tomu take hadicky...
Offline xjohny  
#144 Odesláno : pondělí 22. srpna 2016 22:19:51(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Ani ho nemusí dávat do svěráku, stačí odpojit linky, našroubovat ty odvzdušňovací hadičky a šlapat. Mluvíme tady o tomto:
Camaro se rozskočilo...
Offline xjohny  
#145 Odesláno : pondělí 22. srpna 2016 22:24:39(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Ahá, tak lepší je to opravdu dělat mimo auto ve svěráku, protože by měl posilovač být ve vodorovné poloze a tím se zajistí, že se všechen vzduch dostane pryč.
UserPostedImage
Camaro se rozskočilo...
Offline Z28  
#146 Odesláno : pondělí 22. srpna 2016 23:03:50(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 06.08.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
To by snad mohlo být ono, protože co byla pokaždé odsáta kapalina a demontováno a pak zas vše zpet , bylo to vždy horší a horší. Když jsem měnil brzdový válec na jiném autě tak měl vodorovně br.válec. Ve středu se na to vrhnu a snad to bude tímto dám pak info, děkuji za radu. Bohužel jsem dostal jen v balení brzdový válec u startéru nebo prasátek taky jen to dané zboží, žádný šrouby nebo vymezovací podložky ke starteru. Nevím zda to opravdu tak v améru mají, že vše ostatní se musí brát sólo.

Upraveno uživatelem úterý 23. srpna 2016 8:02:05(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline xjohny  
#147 Odesláno : úterý 23. srpna 2016 9:28:40(UTC)
xjohny

Kategorie: Vůdce smečky

Registrován: 28.02.2009(UTC)
Zpráv: 8,306
Bydliště: Třebenice (LT)

Blahořečil: 86-krát
Blahořečen: 166-krát v 144 příspěvcích
Nevím jak máš řešený ten válec, ale v sérii je nakloněný dozadu. Asi kvůli úhlu k brdovému pedálu. Takže lepší ho vyndat a udělat to ve svěráku.

U startéru záleží jaký typ koupíš a jaké značky. Já třeba před rokem a něco koupil značkový od PowerMaster a byl úplně k prdu. Nepomohly ani tři podložky, ani různé šrouby. Nakonec jsem koupil vortec-style ministartér (tj. sériový typ pro poslední 5.7L Vortec motory) a ten nepotřeboval jedinou podložku nic, normálně našroubovat, připojit a tradá.
Camaro se rozskočilo...
Offline Z28  
#148 Odesláno : středa 24. srpna 2016 12:31:26(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 06.08.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
Tak teď jsem odvzdušnil brzdový válec a bohužel . Mel jsem podezření na rozdělovač, tedy do té doby než jsem odpojil hlavní přívod na berz.válci, hlavní pro předek se pedál propadne a kapalina kolem holendru jde obrovským tlakem. Hlavnim přívodem pro zadek kapalina protéká sice hodně(ale ne jak u předního okruhu)a pedál se propadne minimum. Doprrr
Už nevím, jediná možnost , předělat na Flinstouna
A tlak pro zadní brzdy je minimální , ani prasátka se nehou(jsou neve). Nemá být třeba nějaká podložka mezi brzdovým válcem a posilovačem a nebo nemuže být třeba krátká tyčka z posilovače do brzdového válce, že by byl krátký chod pistku ve válci?

Upraveno uživatelem středa 24. srpna 2016 13:20:45(UTC)  | Důvod úpravy: -

Offline holanuvstatek  
#149 Odesláno : středa 24. srpna 2016 20:12:44(UTC)
holanuvstatek

Kategorie: Kandidát rady starších

Registrován: 14.05.2011(UTC)
Zpráv: 1,564

Blahořečil: 6-krát
Blahořečen: 24-krát v 21 příspěvcích
Nemáš na přívodu k zadním przdám regulátor mebo omezovač tlaku?Já mám pod autem na trubce nějakej vehement se šroubem což bych řekl že je na seštelování ůčinku.Mám 77ku.Někdy se stává při odvzdušnování že se šlape rychle a nikdy to neodvzdušníš děda to dělal na favoritu celej den s chytrákama a neodvzdušnil to.
Offline Z28  
#150 Odesláno : středa 24. srpna 2016 21:35:35(UTC)
Z28
Kategorie: Prodal Forda

Registrován: 06.08.2016(UTC)
Zpráv: 45

Blahořečen: 1-krát v 1 příspěvcích
pokud mysliš co je na obrázku, tak jsem to tam nenašel , ale raději kouknu ještě jednou
UserPostedImage

já tedy doufám, že bude problém tu, asi ten starý vykuchám a uvidím, mám ho objednaný
UserPostedImage

ono to nakonec bude fungovat, ale to hledání Eh?
Uživatelé, kteří si prohlížejí toto téma
Guest (10)
8 stránek«<45678>
V tomto fóru nemůžete iniciovat nová témata.
V tomto fóru nemůžete na témata odpovídat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy mazat.
V tomto fóru nemůžete své zprávy editovat.
V tomto fóru nemůžete iniciovat průzkumy mínění.
V tomto fóru nemůžete hlasovat v průzkumech mínění.